MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: masa » dj. juny 19, 2008 7:58 pm

Hola guapes!!

Carai, sento contestar-vos tant tar, però es que he estat liada avui també!!

Ahir amb el metge forense, bueno, li vaig entregar els informes mèdics i desprès em va donar unes cuantes voltes al cap, em va preguntar: "Et mareges??" i jo:"- NO!!" joer, però si han passat 8 mesos i mig!? vaia tela!!
Ara només tinc que esperar que em truqui l'advocat per veure quants diners m'han de pagar i si no arriben a un acord amb l'altre companyia, anirem a judici :-/

Bé, parlant dels temes importants ..... nenes que en 1 mes ens veiem!!! quina ilu!!! per fi ens podrem conèixer!!

Cris, no passa res si som poques, com diu la Mercè, més val poques i ven avingudes ....

Mercé, com arribar a casa meva ... molt fàcil!
Vas fins als semàfors d'hostalric i gires a la dreta direcció el castell. Quan arribis a on estan totes les caixes (Has de buscar la laietana)que queda a mà esquerra. Doncs jo visc a sobre de la caixa laietana. Em fas un truc i baixo a buscarte ok?? (t'ensenyaré el piset).

Per cert, avui el meu home ha anat a fer l'última prova per veure si entra a l'acadèmia dels mossos. Fins el 31 de juliol no li diràn si entra o no .... quins neervis!!
masa
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1411
Membre des de: dj. set. 28, 2006 10:00 am
Ubicació: Girona

EntradaAutor: FRACRIS » dv. juny 20, 2008 7:16 am

Ara menys d'un mes... *.-o-o.*
Imatge

Imatge
FRACRIS
:: núvia experta

Entrades: 959
Membre des de: dj. març 15, 2007 5:05 pm
Ubicació: BLANES

EntradaAutor: merce i albert » dv. juny 20, 2008 7:27 am

Bon dia!!!

Masa ja se on viu... ja ja ja, quan vam venir a la fira medieval vam aparcar per on viu tu.
Espero que li vagi molt be al teu marit, a veure si entra.

Noietes si voleu anar a la platja, pues anem. Quins nervis!!!!
Jo tinc una mica d'aventatge... ja ja ja perque espero coneixer a la Masa d'aqui a poc (et farem una visita, avui l'Albert va el mege) i a la Francris ens vam coneixer a mig del mercat a Chiang Mai (si no recordo malament, oi???).
Imatge
Imatge
merce i albert
:: núvia de bronze

Entrades: 1897
Membre des de: dl. juny 19, 2006 6:43 pm
Ubicació: Desde casa

EntradaAutor: FRACRIS » dv. juny 20, 2008 9:53 am

Exacte!! a Chian Mai!! je je je

Bueno, ara només falta que hem digeu a quina hora ens veiem i on, per anar a buscar-hos.
Mercè he pensat que podriam anar a la platja d ela palomera, et sona?? ja ja, lo dolent es que és dissabte i estará al completo i poder tampoc ens deixen estar-ho pq dimarts seguent comencen els focs i tancan la palomera per montar-los.
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: Myrim » dv. juny 20, 2008 4:14 pm

Hola wapes!!! k no us he abandonat!!! sino k he passat uns dies fatal, tinc nauseas i tota la pesca vamos k estic ben prenyada!!! kina ilu el 19 us veureu jo no puc... juas i a mes el 19 tinc una despeddia de la meva amiga ( k per cert encara no li he dit k estic prenyi) :-()) :-()) espero trobar-me be pk amb la juerga k li em montant!! es k a les tardes sem posa la panxa amb nauseas i mareig i cap a les 10 de la nit ja estic morta de son!!! Dilluns fare una cura de sueño per aguantar per sant Joan...

AIX avui m'han fet la primera eco, te 1cm i ja te cor, nenes li bategava super rapid, ens em emocionat juas... i ara a esperar k vagi cobant el ou i a vera si es nen o nena!!!

escolteu pk no ens donem els messengers per si de cas algun dia ens treuen el forum???

us penjo el meu vale!!!
Myrim l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. juny 21, 2008 9:18 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Joan i Myriam
Myrim
:: núvia experimentada

Entrades: 293
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 6:07 pm

EntradaAutor: masa » dv. juny 20, 2008 5:45 pm

merce i albert ha escrit:Bon dia!!!

Masa ja se on viu... ja ja ja, quan vam venir a la fira medieval vam aparcar per on viu tu.
Espero que li vagi molt be al teu marit, a veure si entra.

Noietes si voleu anar a la platja, pues anem. Quins nervis!!!!
Jo tinc una mica d'aventatge... ja ja ja perque espero coneixer a la Masa d'aqui a poc (et farem una visita, avui l'Albert va el mege) i a la Francris ens vam coneixer a mig del mercat a Chiang Mai (si no recordo malament, oi???).

Ostres Mercé, vareu venir a la fira medieval aquest any?? però si va ploure tot el dia!! ... quins nervis ...ja en tinc unes ganes de que arribi el dia!!!
Mercé, pots trucar quan vulguis ja saps ... jejeje

PD: ei, si no voleu platja tampoc passa res eh!! también podem anar a voltar ... jejeje
masa

EntradaAutor: masa » dv. juny 20, 2008 5:48 pm

FRACRIS ha escrit:Exacte!! a Chian Mai!! je je je

Bueno, ara només falta que hem digeu a quina hora ens veiem i on, per anar a buscar-hos.
Mercè he pensat que podriam anar a la platja d ela palomera, et sona?? ja ja, lo dolent es que és dissabte i estará al completo i poder tampoc ens deixen estar-ho pq dimarts seguent comencen els focs i tancan la palomera per montar-los.

Noieta, per l'hora, nu sé cap allà a 12-12:30 no?? o si voleu abans ... (si tinc alguna consulta les faré a primera hora)

Ben nerviosa!!
masa

EntradaAutor: masa » dv. juny 20, 2008 5:50 pm

[quote="Myrim"]Hola wapes!!! k no us he abandonat!!! sino k he passat uns dies fatal, tinc nauseas i tota la pesca vamos k estic ben prenyada!!! kina ilu el 19 us veureu jo no puc... juas i a mes el 19 tinc una despeddia de la meva amiga ( k per cert encara no li he dit k estic prenyi) :-()) :-()) espero trobar-me be pk amb la juerga k li em montant!! es k a les tardes sem posa la panxa amb nauseas i mareig i cap a les 10 de la nit ja estic morta de son!!! Dilluns fare una cura de sueño per aguantar per sant Joan...

AIX avui m'han fet la primera eco, te 1cm i ja te cor, nenes li bategava super rapid, ens em emocionat juas... i ara a esperar k vagi cobant el ou i a vera si es nen o nena!!!

escolteu pk no ens donem els messengers per si de cas algun dia ens treuen el forum???

us penjo el meu vale!!!

Myrim guapa!
Com estàs?? espero que se't passi aviat el malestar i puguis disfrutar del teu embaràs!!

Em sembla bé la teva idea del msn (jo ja t'he agregat).
masa l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. juny 21, 2008 10:08 am, en total s’ha editat 1 vegada.
masa

EntradaAutor: masa » dv. juny 20, 2008 5:51 pm

PER CERT:

QUE PASSEU UNA BONA BERBENA DE SANT JOAN!!!!

Jo me'n vaig a Madrid!!!
masa

EntradaAutor: merce i albert » dv. juny 20, 2008 6:20 pm

Noies que passeu un bon Sant Joan!!!

Francris em sembla genial anar a la platja, ja ja ja quins records!!!

L'hora ... pues quan digueu, jo aquell dissabte no tinc res a fer, ja ja ja, El tinc reservat.

Myrim jo t'envio un privat em el meu messenger, ok?? ara t'agrego a tu y a la Masa.
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: Myrim » ds. juny 21, 2008 9:34 am

Masa porfi pots editar el teu missatge i treure la cita on apareix el meu messenger??? per si de cas hi ha intrusos.... un petonet ja teu agregades, aixi si ens trobem en directe es mes xuli parlar

BON SANT JOAN.... al meu joanet li he comprat una makina de fer abdominals molt xula amb lo dels braços i tot... pk sempre s'esta keixant k a terra li fa mal l'eskena i se k es volia mirar una... ai!!! dilluns haure d'anar amb el meu pare a buscar-la pk jo sola no la puc traginar i menys ara!!!
Joan i Myriam
Myrim

EntradaAutor: masa » ds. juny 21, 2008 10:09 am

Fet :-)ok:

Felicita al teu Joanet de part de les Foreras.

Un petó
masa

EntradaAutor: FRACRIS » ds. juny 21, 2008 10:53 am

Hola noies, ara us envio un privi a la miriam i la mercè del meu msn, i vosaltres hem feu el mateix, gràcies!!

Miriam ja li has dit a la familia??

Bona revetlla!!
pd: tinc pont!!!

:-eh_:: :-eh_:: :mu:: :mu::
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: masa » ds. juny 21, 2008 8:19 pm

GUAPES,

MOLT BONA REVETLLA!!

Nosaltres marxem a Madrid (también fem pont). A fer bondat!! jejeje
masa

EntradaAutor: FRACRIS » ds. juny 21, 2008 9:06 pm

masa ha escrit:GUAPES,

MOLT BONA REVETLLA!!

Nosaltres marxem a Madrid (también fem pont). A fer bondat!! jejeje

Que guay!! Madrid, hem va encantar quan hi vaig anar, és molt macu.
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: merce i albert » dc. juny 25, 2008 7:15 pm

Bones!!!

Noietes com va anar la revetlla??? nosaltres vam marxar a Puigcerda i com cada any vaig flipar em els pares irresponables que deixen els seus fills tirar petards sense mirar on (sota un arbre, el costat de la gent, al costat de les escombraries...) Pero molt be, he carregat piles.

Myriam li va agradar el regal en Joan???

Cris ara t'agrago el msn, ok???
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: masa » dj. juny 26, 2008 5:05 pm

Hola guapes!!

Com ha anat aquesta revetlla??

Nosaltres ens hem patejat 1/2 madrid!! he acabat esgotada!! :-)ok: però ha valgut la pena ... jiijiji.
A mi m'ha encantat, ens han fet molt bons dies excepte la nit de dilluns a dimarts que va haveer una tempesta!!! .....

Mercè que guay a puigcerda!! >.-<: >.-<: >.-<:

Ara ens toca esperar les vacances d'estiu :-(
masa

EntradaAutor: FRACRIS » dv. juny 27, 2008 7:44 am

Hola noies,

Estem liadilles eh!

Doncs nosaltres ja comencem a parlar de la festa major, pq hem de convidar a varis amics de diferents llocs i ens ho hem de montar, ademés de convinar-ho amb la familia, que aquests dies sembla nadal, amb tant de dinars, jo sincerament, acabo fins el gorro, sempre fer el mateix m'aburreix, a veure si aquest any convenço al meu home i cambiem una mica els plans.... :-))
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: Myrim » dv. juny 27, 2008 9:13 am

Bon dia a totes!! ja veig k heu passat bona revetlla! nosaltres bé a casa d'uns amics, i jo menjant poket pk sino bomito kina m...! el regal li va agradar molt ara cada dia ja fa abdominals i jo me'l miro i penso: Tu a ki posan'te cañon amb xocolatina i jo cada cop a mes panxa de pa de pages!! avui no he anat a l'escola estic una mica toba he bomitat tot el esmorzar i tic mig marejada sort k dilluns es el ultim dia i ja agafao vacances. Weno cukis molts petonets a totes :-///:
la vostra compy :-())
Joan i Myriam
Myrim

EntradaAutor: merce i albert » dv. juny 27, 2008 1:16 pm

Myrim quina enveja.. dilluns ja vacanses. Jo res de res, clar que treballar en una llar d'infants ja se sap. A mes aquest any canvio d'aula i he d'organitzar-me per canviar coses de l'aula i mirar que m'emporto.

Cris es veritat que d'aqui a poc ja es la festa de Blanes, a veure si convenço a l'Albert i mirem de venir un dia o dos entre setmana a veure els focs.

Masa et va be que et truqui a qualsevol hora??? Es que t'he de trucar pero com que hi havia el pont pel mig pues ho he aplaçat.
Imatge
Imatge
merce i albert

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants