Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Petita » dt. maig 30, 2006 5:43 pm

Sempre m´ho carrego jo!!!!!!!!!!!! jooooooooooooo!!!!!!!!!! : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh :
Imatge
Petita
:: supernúvia

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: a28 » dt. maig 30, 2006 6:11 pm

ei que soc un desatse... proposo dies i despres no m'en recordo de lo que tinc programat! a veure el 22 podria ser, (tot i que el 21 tinc una boda pero bueno ja estare descansada) pero el 15 segurament tindre la despedida d'aquesta boda!! encara no sabem si el 1 o el 15. Quan ho sapigui us ho dire! petita quan tornes tu del viatge??

ara men vaig a llegir lo del indibil!

nosaltres fem les tagretes i posem el movil i el mail, no el fixe, encara no tenim fixe i a saber quan temps tardem a posarlo!!

el dissabte de la ilerda al final el meu xicot no vindra, te partit de futbol a cambrils de solsona!! per fi!! l'últim de la temporada!!aixi que m'haureu de portar... jeje!
ja voldra venir el francesc si fem un sopar, montsesita? com que diu que no vol que l'impliquis al foro....
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: Montsseta » dt. maig 30, 2006 6:29 pm

Depen de com se senti aquest dissabte... pero no se no se... ja li faré santatge...

Per cert, li acabo de preguntar al Montsesito quin dia és avui i me diu: "30 de maig.. que passa al 30 de maig?" serà... ara està pensant que pot passar avui... ja us ho deia jo que no se'n recordaria!!! El conec com si l'hagués parit!!!
El faré patir una mica i li donaré el regalet que li he comprat: una mini radio.
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: a28 » dt. maig 30, 2006 6:35 pm

jaja que despistat!!! :-/
aixi vindra dissabte al final??
una miniradio, per anar a fer footing i escoltar musiqueta! aixi sembla que no es fa tan pesat no? :-)ok:
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: maritima » dt. maig 30, 2006 6:44 pm

a28 de detallets faig un abanico per les dones, una ploma/boli en una capseta de vidre pels homes, per les nenes q stan en la edat del pavo una llibreteta amb boli d'akestes tan xules, pels nens un cistellet metalic ple de xuxes, despres l'arofiten per posar els bolis a l'escriptori....

les invitacions vaig penjar les fotos, bueno i les joies, i la llenceria fa uns dies i per cert, ningu va fer cap comentari...... ejem ejem¡¡

ah¡ tema kedada, a mi m'agradaria pero les dates q proposeu... jo em caso el 22 de juliol, el 15 no se com stare de liada... pero bueno, feu feu, si puc vindre, pero el 22 noooooo jejejeje
maritima
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1430
Membre des de: ds. març 11, 2006 2:22 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: a28 » dt. maig 30, 2006 6:50 pm

ostres doncs tens rao el 22 no podras venir...
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: maritima » dt. maig 30, 2006 6:52 pm

bueno no passa res.... ja us he dit q feu vosaltres, si el dia em va bé aniré, sino No, aixi q tranquis
maritima

Entrades: 1430
Membre des de: ds. març 11, 2006 2:22 pm

EntradaAutor: a28 » dt. maig 30, 2006 6:54 pm

la que fa molt i molts dies que no ens saluda es la ester75....
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: EDAE » dt. maig 30, 2006 6:55 pm

A28, en el post de Ventdelpla t'he explicat per sobre què va passar ahir!!!
EDAE
:: núvia d'or

Entrades: 3183
Membre des de: ds. nov. 05, 2005 6:06 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: a28 » dt. maig 30, 2006 6:59 pm

si si ja ho he llegit!! moltes gracies wapetona!!
ja tens les invitacions??com son?
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: EDAE » dt. maig 30, 2006 7:05 pm

A28, sí que les tinc!!! Fetes i repartides!!!!! Ens les vam fer nosaltres. Si les vols veure les vaig penjar al post d'agost, clica aquí, cap al final de la pàgina: viewtopic.php?t=3256&postdays=0&postorder=asc&start=1640
EDAE

EntradaAutor: a28 » dt. maig 30, 2006 7:18 pm

ei que xules i modernes!! us les heu fet vosaltres?
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: EDAE » dt. maig 30, 2006 7:19 pm

Sí, és que no ens hi voliem gastar gaire en les invitacions!!!
Per cert, ja t'ho he dit al post de Ventdel pla, però si vens a Girona a veure a ta germana, a part d'anar a veure Breda, a qui has de venir a veure és a mi!!!!!!!
EDAE

EntradaAutor: a28 » dt. maig 30, 2006 7:20 pm

pues us han quedat molt be!
la setmana que ve quan tingui les meves ja te les ensenyare i a veure que en penses!
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: EDAE » dt. maig 30, 2006 7:21 pm

:-)ok: :-)ok:
EDAE

EntradaAutor: a28 » dt. maig 30, 2006 7:25 pm

fins dema reines! ;.:love_:
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Visitant » dt. maig 30, 2006 8:13 pm

dgxdffggf...bua!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 01, 2006 1:33 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: Montsseta » dt. maig 30, 2006 9:49 pm

a28, la radiet no és per fer footing... és perquè escolti el barça sense que jo l'hagi de sentir... jeje

Per cert, al final hi ha caigut que avui feia un mes que ens casavem i com a "regal" de compensació ha fet el sopar, m'ha fet el dinar per demà (jo dino amb taper) i ha fregat els plats!! Està fet tot un xaxo!!!! Normalment ens ho dividim però avui ho ha fet tot ell!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Edae!! Molt xules les invitacions!!!!
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: Ilerda » dt. maig 30, 2006 11:21 pm

Hola guapes!!!!
Ja ho he llegit tot, quin fart d'escriure!!! falto dos dies i no veguis...
Aprofito ara que tinc l'ordinador, es una mica tard pero estic superliada durant el dia, vaig de cul, no paro!!!
I aixo que se supose que ja ho haria de tenir tot, doncs no, tot per ultima hora com sempre jejejeje
Al menys ja tinc tots els detallets comprats, nomes em falta el dels pares!!! deu meu no m'ensurtire!!!!
Jo volia dividir el meu ram de nuvia, i donar la meitat a la mare i l'altra a la sogra, pero ara es veu que no es pot fer. Aixi que els hi donare el que em dona el restaurant i haig de pensar algo mes. Tambe havia pensat imprimir un discurset que tenim preparat (no dono gaire detalls que vull que sigui sorpresa per tothom) i enmarcar-lo com a record per elles. Pero encara em faltarien els pares... no se que fer!!! :t:t: :t:t: :t:t:

No se si la sabeu aquesta tradicio, pero a mi em van dir que la nuvia no es podia fer el llit de noces, que ho havia de fer algu altre... :hmm::
Avui han vingut dos cosines al pisset i ens l'han fet, quina cosa veure per fi el llit montat (abans el tenia amb el plastic encara)

Noies, NO HI HA CAGALETES ENCARA!!!! soc una maquina jejejeje
Aixo deu ser que no tinc temps de fer-me a l'idea de que aquest disabte estare casada. La veritat em fa mes neguit com sera la vida despres que el fet de que la boda vagi be (que segur que si) No se, i la cosa del viatge tambe em te una mica aixi, sera pel fet de no haber sortit mai de casa i haber d'agafar un avió i tot aixo... :: orrr::
Si es que soc una blandengue!!! (ara es quan s'en fot l'Alzina :t:t: :t:t: )
L'unic xasco que portem de moment, es que ens hem enterat, que la BigBen (discoteca) ha tancat per l'estiu!!!! o sigui que quan terminem el ball haurem de marxar perque no funcionara la disco... jolin jolin!!!! nosaltres que ja havien vengut la moto als amics... A qui se li acud, al menys podien haber-nos avisat o algo, no?
Dema parlarem amb l'encarregat a veure que ens diu...

Tema regals... la veritat es que ho portem bastant be, al menys tots els que ens l'han donat s'han portat bastant be. Quan ve un nomes ens solen donar entre 120-150, les parelles 240-300, i alguns encara mes.
Per cert, avui hem vist que els sogres ens havien ingresat el regal tambe... sorpresa 3.000 Euros!!!!!! Es una passada, no ens esperavem tant, tenint en comte que han hagut de comprarse tots 5 la roba, i em regalen el ram i tot... Bufff!!! m'he quedat a quadros, pero molt molt agraida.
Per cert no he dit res a casa, perque no vull que els meus pares pensin que ells han de fer igual i es sentin agobiats... Que penseu??

M'estic enrotllan molt jejejeje pero com a aquestes hores no hi ha ningu, faig el meu monoleg!!

Noies, em fa molta molta il.lusió que vingeu a veurem!!! no sabeu quanta!!! prepareuse perque li penso dir a la fotografa que ens faci una foto a totes juntes!!! No us escapareu jejejeje

Per cert, PROBLEMON!!! no se que ficar-me al cabell!!!!!!
Jo volia flors naturas, pero on em fan el ram m'han dit que no potser, que si patatim patatam... (no ere el mateix home que coneixem, ere una dependenta que no havia vist mai) Em va donar una flor artificial, pero no m'agrada gens. Despres vaig comprar a una merceria unes floretes, i em va dir aqueta tarda la perruquera que sembla de nena de comunio, i es veritat!!! jolin no se que fer, ara haure d'anar a mirar per tot arreu, i tot per no gastar-me els 90 euros que val el de la botiga del vestit de nuvia...
No se que fer!!!

Veieu, a quatre dies de la boda i encara estic aixi!!! : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh :

Intentare tornar aviat i explicar-vos com va tot, molts besitos a tots i a totes!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Ilerda
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. maig 31, 2006 7:55 am

Bones gent!!!

No hi hagut manera humana (ni temps per llegir) de posar-me al dia! He pogut llegir les 4 últimes pàgines i prou, perquè les altres 10 que em falten em pasaria tot el matí i no puc badar que tinc feineta!!!

Una vegada feta la introducció us haig de dir que JA TINC EL VIDEO DE LA BODA!!! Però tot i que està força bé hi ha un petit (gran) problemeta, que s'han deixat de posar quan repartiem els nuvis i el ram meu i lo més greu que s'han deixat de possar el BALL!!! :t:t: Tot i que ja em van dir que era de proba i que s'hi havia alguna cosa que no m'agradés que ho diguès, però el que no em pensava que el que pasaria es que es deixessin una part tant important com el ball!!! Ara al matí hi trucaré i li comentaré i així a la tarda li portaré perquè ho arregli, a més també vull canviar la música del restaurant perquè han posat una clàssica mentres es veuen els convidats i no m'agrada gens, ja que la gent està molt animada i de fons es sent aquesta música, no sé, no m'acaba de convencer. Les demés estan bé, perquè les vaig triar jo i a l'església també han posat música clàssica, aquí ja m'està bé perquè queda molt romantic però al restaurant gens ni mica!!!

Bé, a part d'aixó per ara no tinc res més de nou, ja que l'album m'han comentat que fins St. Joan no s'hi podrà tornar a possar perquè ara tenia feina amb les comunions, així que m'haurè d'esperar una miqueta més!!!

Ja sé que vaig desfassada, però ja que heu parlat de tenir canalla, natres en principi l'anem a buscar, però sense estressar-nos si surt bé, sinó ja sortirà! Més que res perquè el meu home ja té 33 anys i jo faré 28, i sempre he dit que vull tenir el primer abans dels 30, a més hi ha lo del sogre que ens agradaria que si més no pogués coneixer el seu net, però no sé, últimament comença a fer mala cara i estem tots una mica espantats. A veure si tenim sort i tot va bé!

Ah! Per cert Ilerda, tranquila que lo de que la última setmana et faltin coses per fer és supernormal, jo també havia d'acabar de lligar 4 coses però el dia és el dia i ja veuràs que ho tindràs tot sota control. Si més no, mentre no estiguis amb febre 3 dies abans com vaig estar jo i hagis de fer-ho tot els últims 2 dies!!! Tranquila que tot anirà superbé!!! Si ets una fiera!!!

Bé, us deixo un ratet que haig d'anar a fer recadets i torno d'aquí una estoneta. FINS ARA!!!
tuttifrutti
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 632
Membre des de: dc. gen. 18, 2006 12:50 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 0 visitants