NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: NATIBG » dv. juny 20, 2008 8:19 pm

Arian1682 ha escrit:Hola Aliaga i a la resta de noies!!veig que això es va animant eh!!! donc jo m´ he informat i podem casar-nos al Ajuntament que vulguem, també he mirat a la torre Vella de Salou que fan les ceremònies civils, alguna sap que tal està? o sino algu ha estat en alguna boda civil al Mas Sedo o Castell de Vilafortuny?????
veig que moltes ho teniu tot casi lligat!!quines ganes jo també!! El meu novi i jo hem decidit esperar-nos a la fira de tot nuvis de Reus per començar a decidir-ho tot però jo no paro de mirar coses!!jejejejejejej

Bé noies ja anireu explicant novetats!!

Per cert, com es fa per posar el compte enrere aquest tan xulo que teniu totes???????

PD:Aliaga veig que t´ agrada l´ Hugo!!!jo también sóc fan!! :)

i qui no es fan de l'Hugo Silva???????????
pera que em seco la baba!!!jajajajja :mu::

la fira de nuvis es perfecte per aquelles que neu amb antelació... veureu moltes cosetes!

per posar el compte enrera:
1- apreta sobre el meu per exemple
2- set obrira una pag on pots escollir la barra i despres el medidor
3- creel
4- copia el codi que et doni
5.copial a la signatura del perfil!
Ja hem emprés el nou camí.... jxs
Imatge
Imatge
NATIBG
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13844
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 11:50 am
Ubicació: Valls

EntradaAutor: Papallona* » dv. juny 20, 2008 8:26 pm

Arian1682 ha escrit:Hola Aliaga i a la resta de noies!!veig que això es va animant eh!!! donc jo m´ he informat i podem casar-nos al Ajuntament que vulguem, també he mirat a la torre Vella de Salou que fan les ceremònies civils, alguna sap que tal està? o sino algu ha estat en alguna boda civil al Mas Sedo o Castell de Vilafortuny?????
veig que moltes ho teniu tot casi lligat!!quines ganes jo també!! El meu novi i jo hem decidit esperar-nos a la fira de tot nuvis de Reus per començar a decidir-ho tot però jo no paro de mirar coses!!jejejejejejej

Per cert, com es fa per posar el compte enrere aquest tan xulo que teniu totes???????

A mi m'han dit que les bodes civils queden molt chules a la torre de salou!! pero no he estat en cap...

Bodes civils.. no en se en aquests puestos ... he estat al castell de tamarit i va kedar molt bé.. i a l'Encanteri superbé em va agradar tant de verd!!!

i nuse

jo tambe anire la fira de Reus... pero =ment no paro de mirar jejej

dew dew!!! :-///:
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: NATIBG » dv. juny 20, 2008 9:51 pm

HI HAN MOLT LLOCS BONICS....
Imatge
Imatge
NATIBG
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: bubu2308 » ds. juny 21, 2008 12:02 pm

RyR ha escrit:
bubu2308 ha escrit:hay nadie por aqui????? Como llevais las cositas????

BUBUUUUUUUU que poket et faltaaaaaaaaaa
com van els nervis!!???

De momento van bien, prefiero no pensarlo pq si no me daria un ataque de ansiedad, pero bien.....
Por cierto yo hago la ceremonia civil en l'Encateri¡¡¡¡¡¡¡
Imatge
bubu2308
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2326
Membre des de: dc. abr. 09, 2008 11:28 am
Ubicació: Mora d'Ebre

EntradaAutor: NATIBG » dg. juny 22, 2008 12:49 am

se acerca se acerca!
Imatge
Imatge
NATIBG
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Arian1682 » dg. juny 22, 2008 10:44 am

NATIBG ha escrit:

la fira de nuvis es perfecte per aquelles que neu amb antelació... veureu moltes cosetes!

3- creel

Hola noies!!!

gràcies NATI pel compte enrera!!!quan tingui on momentet m´ hi fico!!! que poquet et queda eh!!!explica´ ns cosetes sobre el teu casament!! :) :) I TU TAMBÉ BUBU!!!! quina emoció noies!!!!
Nosaltres ens hem de posar amb el tema del pressupost...(quina por jejejejejeje) més o menys els cuberts que van sobre uns 150 € per persona???? és per fer-nos una idea de tot el que ens costarà i estalviar tot el que puguem!!!!!!!!!
guapes la fira de tot nuvis es al novembre no????? Jo ja dic, a partir de llavors ja ens començarem a moure i organitzat-ho tot.Igualment estic traient moltes idees d´ aqui del foro!!!això està molt bé!!! :)

petons a totes!!!!!
Arian1682
:: núvia experta

Entrades: 575
Membre des de: dj. maig 22, 2008 2:18 pm
Ubicació: Provincia Tarragona

EntradaAutor: NATIBG » dg. juny 22, 2008 11:03 am

Hola arian!

doncs si queda res pero també vam començar amb molta antelació nosaltres pero passa tan rapit....

dons mira ara en plens prepratius, el dijous em vaig fer la prova del pentinta, ahir el tast i dimevres la primera prova del vestit!!!!

si vols passat pel meu compte enrera que veuras fotitos i cosetes!

D'on eres tu?
Imatge
Imatge
NATIBG
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Arian1682 » dg. juny 22, 2008 11:08 am

Hola wapi!!!

quina ilusió bufff!!!jo a vegades estic super emocionada pero hi ha dies que dic bua...si encara queden dos anys!!! jejejejejjeje

pues soc de Reus i treballo a Reus però vivim a un poblet del costat que és l´ Alforja, ho coneixes?
I tú d´ on ets??

a on et cases? on vas de viatge??? on t´ has comprat el vestit????jajajajajajjajaja quin interrogatoriiiiii!¨!!!!!!!!!!!!!!!!

com ho faig per mirar el teu compte enrera????com veuràs soc una mica novatilla XDDDDDDDDDDD
Arian1682

EntradaAutor: NATIBG » dg. juny 22, 2008 11:26 am

jejejje, no problem!

enves d'entrar a bodes 2010 entra a compte enrera 2008 i entres al meu post, posa natibg i algo més... alla veuras tota la info!

soc de valls, em caso al santuari de montferri, el restaurant es el moli del mallol a montblanc, anaem a rivera maya, el vestit es pepe botella, l'he comprat a tgn... i no se si m'has preguntat algo més!
Imatge
Imatge
NATIBG
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: bubu2308 » dl. juny 23, 2008 11:29 am

Arian1682 ha escrit:
NATIBG ha escrit:

3- creel

Hola noies!!!

gràcies NATI pel compte enrera!!!quan tingui on momentet m´ hi fico!!! que poquet et queda eh!!!explica´ ns cosetes sobre el teu casament!! :) :) I TU TAMBÉ BUBU!!!! quina emoció noies!!!!
Nosaltres ens hem de posar amb el tema del pressupost...(quina por jejejejejeje) més o menys els cuberts que van sobre uns 150 € per persona???? és per fer-nos una idea de tot el que ens costarà i estalviar tot el que puguem!!!!!!!!!
guapes la fira de tot nuvis es al novembre no????? Jo ja dic, a partir de llavors ja ens començarem a moure i organitzat-ho tot.Igualment estic traient moltes idees d´ aqui del foro!!!això està molt bé!!! :)

petons a totes!!!!!

Niña encontraras de bastantes precios, a partir de 90€ hay menus ... La fira creo que si que es noviembre pero usa la fira para coger ideas, pero miratelo con calma que hay un monton de rtes, fotografos, ect... ect...
Besos guapitas¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Imatge
bubu2308

Entrades: 2326
Membre des de: dc. abr. 09, 2008 11:28 am
Ubicació: Mora d'Ebre

EntradaAutor: ELENA_I_OSCAR » dc. juny 25, 2008 9:43 am

Hola a totes!!

Vec que el foro es va animant, que bé!! Jo estic desconectada perquè tinc els exàmens finals.... Tinc un dubte, suposo que el primer que has de fer perque et "reservin" el dia de casament es anar a veure al capellà, no?? Normalment que et diuen?? S' ha de donar paga i senyal? No serà massa aviat perquè tenim intencions de casar-nos el 24 de juliol de 2010. Nenes, help que ja començo a engegar-ho tot i vaig més perduda... Un besito a totes!! :hmm::
Imatge
ELENA_I_OSCAR
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 250
Membre des de: dl. juny 02, 2008 7:28 pm

EntradaAutor: aliaga79 » dc. juny 25, 2008 1:07 pm

XURRIS!!! COM PUJA, NO? AQUEST POST DE TARRAGONA!!!!
JO SÓC DEL 2009, PERÒ ESTIC PEL QUE NECESSITEU???
QUI TÉ JA FOTÒGRAF??? JO ESTIC EN AQUESTA FASE, I SUPER PERDUDA...!!!
ALGÚ CONEIX A UNA PARELLA QUE ES DIUEN DIVISION RM???
PRIVI, PLEASE!!!
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12547
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 11:43 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: aliaga79 » dc. juny 25, 2008 1:08 pm

NATIBG ha escrit:ELENA! ETS DE LA POBLA??? JO SOC DE VALLS!!!

DONCS NOIES MIRA NOSALTRES HO FEM A MONTFERRI AL SANTUARI DE MONTSERRAT I EL CONVIT A MONTBLAC, AL MOLI DEL MALLOL, HO CONEIXEU??????

RYR!!! JO TAMBÉ EM CASO A MONTFERRI, COM LA NATI!
I EL CONVIT, AL CASTELL DEL ROURELL
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: aliaga79 » dc. juny 25, 2008 1:10 pm

ARIAN!!! SÍ, SÓC MEGA FAN DE HUGO SILVA!! JEJEJJEE... SI NO EM CASÉS AMB JORDI, EM CASARIA AMB ELL... :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: aliaga79 » dc. juny 25, 2008 1:15 pm

PER CERT, ARIAN, JO TAMBÉ SÓC DE REUS!!!!
RESPECTE ELS RESTAURANTS ET COMENTO: EL CASTELL DE VILAFORTUNY, NO M'ACABA D'AGRADAR, ÉS UN PEL FOSC, TROBO (QUE NINGÚ S'OFENGUI), I LA SALA MOLT ESTRETA...
DE MAS SEDÓ, EL MENJAR GENIAL, PERÒ ET POTS TROBAR QUE EL DIA QUE ET CASIS EN FACIN FINS A 3 BODES A LA VEGADA, I ES CLAR, EL TRACTE JA NO ÉS IGUAL...
MIRA AL CASTELL DEL ROURELL, ÉS PRECIÓS I ESTÀ MOLT BÉ DE PREU... L'ÚNIC QUE SI SOU MÉS DE 150 PERSONES, JA ANIREU MOLT JUSTOS, PERQUE ÉS UN LLOC UNA MIQUETA PETIT...
VAJA ROTLLO QUE T'HE FOTUT, EH? JEJEJEJE PREGUNTA EL QUE VULGUIS, QUE PA' ESO ESTAMOS...

:-()-)
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Papallona* » dc. juny 25, 2008 8:41 pm

ELENA_I_OSCAR ha escrit:Hola a totes!!

Vec que el foro es va animant, que bé!! Jo estic desconectada perquè tinc els exàmens finals.... Tinc un dubte, suposo que el primer que has de fer perque et "reservin" el dia de casament es anar a veure al capellà, no?? Normalment que et diuen?? S' ha de donar paga i senyal? No serà massa aviat perquè tenim intencions de casar-nos el 24 de juliol de 2010. Nenes, help que ja començo a engegar-ho tot i vaig més perduda... Un besito a totes!! :hmm::

UOOOOOLA a tothom!!!

Elena jo tinc entes que primer has de parlar am el capella per veure quan apunta a la gent... es que he llegit que cada capella ho fa d'una manera.. nuse.... jo parlaría amb ell.... a veure que t'explica...

Sort als examens!! :mu::
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dc. juny 25, 2008 8:44 pm

aliaga79 ha escrit:
NATIBG ha escrit:ELENA! ETS DE LA POBLA??? JO SOC DE VALLS!!!

DONCS NOIES MIRA NOSALTRES HO FEM A MONTFERRI AL SANTUARI DE MONTSERRAT I EL CONVIT A MONTBLAC, AL MOLI DEL MALLOL, HO CONEIXEU??????

RYR!!! JO TAMBÉ EM CASO A MONTFERRI, COM LA NATI!
I EL CONVIT, AL CASTELL DEL ROURELL

jo també vaig mirar el castell del rourell!!!!!!!!! em va agradar molt!!! però al final mira... l'orangerieeeeeeeeeeeeee...

uauuu montferii tbbbbbb,, k pasada!!!!!! jejej

kines bodes més especials tindrem totes!!!!!!!!!
:-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_::
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dc. juny 25, 2008 8:46 pm

Nenis, he conegut a una noia.. que ho volia fer al castell de vilafortuny pero va descobrir (no se com) que quan plou s'inunda!!! que fort!!! sabeu algo????

:--=-) :--=-) :--=-) :--=-) :--=-)
Papallona*

EntradaAutor: NATIBG » dc. juny 25, 2008 9:23 pm

QU DIUS ARA??? NO HO HAVIA SENTIT JO!!!!

NOSALTRES HO FEM A MONTBLANC EL MENU NO EM SURT GENS CAR I ES BONISSIM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
NATIBG
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Arian1682 » dc. juny 25, 2008 9:26 pm

Hola companyes de bodorrio!!! però que simpàtiques totes!!! no sabeu com m´ estan ajudant els vostres comentaris!!!!!
només de pensar que amb dos anyets ja estarem dels nerviiissssss!!!!!però això sí, abans la crònica de aliaga, bubu, nati i RYR eh!!!!!!!de segur que us ha passat ràpid!!!

He vist la web del castell de Rourell i sembla chulo!!!ho tindré amb compte, nosaltres no serem molts, vora uns 80-90 o sigui que per espai ja aniria bé!!!

sabeu que?????sou les uniques que sabeu que em caso!!!jejejjejejeje encara no ho hem dit a ningú!!!quan ho tinguem tot mig lligat donarem la noticia a la family i als amics!!! es un secret entre el meu nen i jo...perquè ho volem fer tot nosaltres i sense agobiar-nos....és divertit però uffff com costa mossegar-se la llengua perque amb tant de temps ja sabeu...a cada menjar familiar, boda, bateig...etc...la famosa frase... i vosaltres quan us caseu???? argggggggg tinc unes ganes que arribi el dia de dir-ho i contestar doncs mira al Juliol del 2010!!!jejejejejejjeje quines ganes!!!!!!!

Per cert Elena, en quina esglèsia et vols casar???

Petons wapes!!!!!:****
Arian1682

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 3 visitants