OT 2008

temes off-bodes..

EntradaAutor: Sandrix » dc. juny 25, 2008 1:22 pm

Bon dia nenis!!!

Q tal OT ahir?? És q no el vaig veure tot!!
http://nuvis.org/jordi_sandra2009[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Sandrix
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2421
Membre des de: dv. nov. 09, 2007 11:50 am

EntradaAutor: TETES » dc. juny 25, 2008 3:17 pm

doncs s'ha quedat la virginia i ivan foraaaaaaa!!! oe oe oe oeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Va fer una cosa molt lletja, quan es van despedir, la primera era la virginia i el segon manu doncs va abraçar un moment a cadascun d'aquests 2 i despres va anar-se a abraçar a la tropa tots de cop i van deixara manu i virginia alla desplaçats, que *.*.*...!!!

La setmana que be els 2 que tinguin menys vots es batran en duelo i un pirara, jo voto que el duel sera entre sandra i mimi i fotra el camp mimi! jo que pensava que la setmana que be ja deien el guanyador i nomes fan que allarga el coi de programa!!

La resta en la seva linia, actuacions avorrides, programa massa llarg, massa cançons, van cantar 3 vegades virginia i els altres finalistes 2, i massa publicitats, tenerefelicidad i punyetes varies....
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: sandra5 » dc. juny 25, 2008 3:29 pm

Que contenta q estoy por virgi, vaya panda de niñatos, es que soy super fan de risto, y MIMI???? OYES LLOVER WAPA??? Es lo mismo que me pasa a mi cuando cantas.
sandra5
:: núvia de bronze

Entrades: 1740
Membre des de: dc. maig 02, 2007 12:35 pm

EntradaAutor: nu327 » dc. juny 25, 2008 4:01 pm

ALAAAAAAAAAAAAAAAAAAA;!!!!!!!!!!!!! IVAN; VETE CON TUS ENANOS!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hem vençut al mal, jejeje! Pk si la Virgi ha pogut amb l'Ivan, que era el més fort de la pandi, ja pot amb tots, inclús amb el CHipper, que desprès de lo de la setmana passada s'enfonsa!
Lo millor d'ahir, (a banda del Risto amb la Mimi sudant de valorar-la) la cara de la Sandra quan diuen que l'Ivan se'n va casa!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
nu327
:: núvia de platí

Entrades: 4781
Membre des de: dg. oct. 08, 2006 3:08 pm
Ubicació: El Vendrell

EntradaAutor: sandra5 » dc. juny 25, 2008 4:04 pm

Itan Nu com vaig disfrutar de veritat, com una enana com la del ivan, jejejeje, es que no puedo em la cutripandi, el molt imbecil del IVAN diu que no insultem. I al chat li va dir Hij...de P... a la virginia, pero clar ell estaba em una habitació a part, Putu falç.
sandra5

EntradaAutor: TETES » dc. juny 25, 2008 4:26 pm

ostras si la cara de la sandra quan van dir ivan no te preu, bonissima!!! i vau veure quan en risto va valorar a ivan i va dir que ho havia fet millor que la virgi i que esperava que la gent fes justicia, la estupia de la sandra va aplaudir, que asco de tiaaaaaa!!!!!!!!!

I lo de la mimi de la valoracio no m'enrecordava, que gili la pavaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!! quan va dir mucha graciaaaaasss amb aquella veu de panfila gilipichi....

si i l'ivan demanant que no insultem als altres que no siguin el preferit i ell que ha estat fent durant tot aquest temps a l'academia?? que c.abron que es i fals i pilota!!! em pensva que per despedir-se faria petons a tots els cameres i a tot l'equip!!

Virginia guanyadoraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge

ImatgeImatge
TETES

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: nenya » dc. juny 25, 2008 5:00 pm

Ei hola!!! :-)

si per fi ja no esta IVAN a l'academia que ja sobrava desde feia temps :-///: :-///: :-///:

a mes quan es va despedir dels companys va passar de virginia i manu i als altres sels menjava a besitos jejeje

el meu home que es va quedar al chat m'ha dit que ivan va confessar que es gai...quin descobriment!!! si se li veien les plomes a km lluny *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Jag skulle vilja tänka en underbar tanke idag
nenya
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1161
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 10:43 pm

EntradaAutor: Sandrix » dc. juny 25, 2008 8:31 pm

Nenes, gràcies per la info

Avui he vist el resum. A mi la Virgi no m'entusiasma com a cantant, però m'encanta q vagi fotent fora a segons qui. És q el q més em molesta és la seva actitud, pq n'hi ha q no canten mal del tot (Anabel i Noelia) però són taaaan giligili, eh??? Com es pot ser taaaan cabronàs i fals, com l'Ivan! Es moria de la ràbiaaaaaaaaaaaaaaaaa. Anda, Iván, ves a recoger tus enanosssss!

Em va agradar el q li va dir el Risto al Chipper. Des de quan un concursant valora un altre?? Ell no és ningú per fer-ho. Tingui raó o no. La mecànica del concurs és akesta. I puntooooooooooo! I si no, pues eso: NO HAVER VENIDOOOOOOOOOOO!

I la Mimi?? Petarda, la tia! És q de veritat q si tingués akesta colla davant...Sabrien lo q vale un peine!!!!!!
Imatge
[/url]
Sandrix

EntradaAutor: sandra5 » dc. juny 25, 2008 9:19 pm

CLA QUE SI'''¡¡¡¡ TETES jo penso iwal, aquesta mimi que no se que cullons es pensa que es¡, una fracasada de miss la molt creguda no la soportu.
La Sandra...Donde vas con esa cara???, parfavor quina PEPA va de diva la molt marimacho.
En chipper a begut oli, em la maco que estaba calladet, ja la liat, em els seus comentaris de PROFESIONAL, em posan malalte tots plegats, es cert que aquets concurs es de musica, pero aquests any ells mateixos la organització etc, han fet un show d´aquet programa i si li diuen VICTIMA a la virginia es gracies a ells.
Ells mateixos han fet que la virgi sigui finalista i ojito que quedara de les`primeras, su mareixen per mal companyerisme pobreta a mi en fa llastima es pasan 10 pobles.
sandra5

EntradaAutor: sandra5 » dc. juny 25, 2008 9:20 pm

OOOOOOOOO QUE AGUST ME QUEDAT¡¡¡¡ jejejeje.
sandra5

EntradaAutor: Peque » dc. juny 25, 2008 9:44 pm

:-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Peque

Entrades: 1947
Membre des de: dl. abr. 03, 2006 8:43 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Sandrix » dc. juny 25, 2008 10:17 pm

Nenes, sabeu q??

Ara estava mirant el programa dels 25 (sí, akell q no vaig guanyar :-)) ). Doncs han ensenyat unes imatges d'Amor a primera vista i sortien una parella q van guanyar i es van emportar un viatge. I sabeu qui era ella????: LA NOEMÍ GALERA!!!!! Pa flipar! Em sonava molt la seva cara i quan han dit Noemí m'he adonat q era ella!

Como te queas: MUERTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

Amor, amor, amor a primera vistaaaaaaaaaaaaaaaaaa:-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
Imatge
[/url]
Sandrix

EntradaAutor: sandra5 » dj. juny 26, 2008 9:07 am

SANDRA¡¡¡¡ Si jo tambe la vaig veura, em aquella cara de arpia la vaig coneixa de seguida.
sandra5

EntradaAutor: nu327 » dj. juny 26, 2008 4:23 pm

Que diusss???? no em vaig fixar, vaig a veureuuu ara mateix... MUERTAAAAAAAAAAAAAAA mas dejajo!

MUERTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
nu327

EntradaAutor: uxue » dj. juny 26, 2008 8:12 pm

noies!us deixo les cançons de la seguent gala!!!!!!!

La menos satisfecha con el tema que tendrá que defender en la rpóxima gala es Virginia. La 'niña azul' interpretará 'Lunas Rotas' de Rosana. Una melodía dulce, sentida, y romanticona de la canaria. Pero a Virginia, más acostumbrada al jazz y, sobre todo, a letras en inglés, se le hace cuesta arriba.

Chipper, sin embargo, cantará una canción que parece está compuesta para él: 'Sitting on the dock of the bay', de Guy Sebastian. Estilo soul con el que el estadounidense se siente muy seguro y con el que podrá poner en pie al público y, por qué no, al jurado.

Mimi es una de las más contentas con la canción que le han adjudicado. Se trata de 'Durmiendo sola, de Vanessa Martín, una cantautora que vuelve loca a la melillense que ya ha defendido otro tema suyo junto a Tania S.

'La cañera Sandra', a la que Àngel pedía en el visionado de la última gala que recuperara la energía desbordada sobre el escenario, demostrará por qué ha llegado a la final con 'Highway to hell', un tema mítico de AC/DC que le permitirá derrochar fuerza a raudales.

Para tomar un respiro tra el heavy de Sandra, Pablo nos emocionará con 'Se dejaba llevar' de Antonio Vega. Una canción que le viene como anillo al dedo. Por último, Manu se comerá el escenario con 'I drove all night' de Roy Orbison en la versión de Celine Dion.

Los dos concursantes que menos votos reciban se batirá a duelo con una segunda canción. Será un tema escogido por el propio concursante de entre los que han interpretado en galas anteriores.
Mi mayor felicidad es cuando tu me miras y me sonries …
..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*
uxue

Entrades: 1016
Membre des de: dc. maig 02, 2007 2:03 pm

EntradaAutor: sandra5 » dj. juny 26, 2008 10:00 pm

Como siempre a virginia le dan las que menos lucen, esta semana mimi tiene q pirarse y su amiguita sandra tambien, son insoportables.
sandra5

EntradaAutor: nu327 » dv. juny 27, 2008 10:15 am

Esta semana los temas los han escogido ellos, auqnue siempre con el visto bueno de Noemi. A virginia le encanta el tema, lo único es que tiene un par de notas graves que no le acaban de salir, pero lo que he oido, le queda muy bien!
No se como Sandra tienen narices de cantar ACDC en Operación Triunfo, comentario de risto al canto, ya vereís!
Y ya he visto a la Galera en Amor a primer visa, brutal. Aui, a partir del minuto40:30
http://www.tv3.cat/videos/515449
Imatge
nu327

EntradaAutor: Tinita » dv. juny 27, 2008 11:03 am

Ohh nenes menys mal que us tinc a vosaltres!!

Pq definitivament he deixat de veure OT m´agrada més la Betty que fan a Cuatro jajajaja que hi farem..

M´aborreix bastant aquest programa, bueno millor dit, el concurs d´aquest any....quina llàstima!

Estàn trencant els somnis de la gent, ja em direu vosaltres quines ganes de presentar-te a un concurs de cantants, si saps que després sortiràs d´aqui i no et menjaràs res....una caca vamos...

Ei nena em disposava a mirar el video i em diu que ja no hi és! vaig a veure si ho trobo en altre lloc, que m´he quedat amb les ganes jejeje
Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10861
Membre des de: dc. juny 06, 2007 9:45 am
Ubicació: Sant Feliu de Codines

EntradaAutor: Veronik » dv. juny 27, 2008 11:07 am

Tinita a mi em surt el mateix!! Com si no estigues disponible!!!
Veronik

Entrades: 2689
Membre des de: dg. juny 10, 2007 9:38 pm
Ubicació: Ripollet

EntradaAutor: nu327 » dv. juny 27, 2008 12:08 pm

Hi han problemes a la web de tv3 amb tots els vídeos, supong que s'arreglarà més tard!
Imatge
nu327

AnteriorSegüent

Torna a: Off-topic

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants