NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: Arian1682 » dc. juny 25, 2008 9:31 pm

ai m´ he deixat de dir a l´ ELENA QUE MOLTIISSIIMAAA SORT!!!!!! jejejjee
Arian1682
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 575
Membre des de: dj. maig 22, 2008 2:18 pm
Ubicació: Provincia Tarragona

EntradaAutor: aliaga79 » dj. juny 26, 2008 8:30 am

RyR ha escrit:Nenis, he conegut a una noia.. que ho volia fer al castell de vilafortuny pero va descobrir (no se com) que quan plou s'inunda!!! que fort!!! sabeu algo????

:--=-) :--=-) :--=-) :--=-) :--=-)

NENA!!!! QUÈ FORT!!! A MI ES QUE VILAFORTUNY NO M'ACABA DE MOLAR...
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12547
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 11:43 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: aliaga79 » dj. juny 26, 2008 8:35 am

Arian1682 ha escrit:Hola companyes de bodorrio!!! però que simpàtiques totes!!! no sabeu com m´ estan ajudant els vostres comentaris!!!!!
només de pensar que amb dos anyets ja estarem dels nerviiissssss!!!!!però això sí, abans la crònica de aliaga, bubu, nati i RYR eh!!!!!!!de segur que us ha passat ràpid!!!

He vist la web del castell de Rourell i sembla chulo!!!ho tindré amb compte, nosaltres no serem molts, vora uns 80-90 o sigui que per espai ja aniria bé!!!

sabeu que?????sou les uniques que sabeu que em caso!!!jejejjejejeje encara no ho hem dit a ningú!!!quan ho tinguem tot mig lligat donarem la noticia a la family i als amics!!! es un secret entre el meu nen i jo...perquè ho volem fer tot nosaltres i sense agobiar-nos....és divertit però uffff com costa mossegar-se la llengua perque amb tant de temps ja sabeu...a cada menjar familiar, boda, bateig...etc...la famosa frase... i vosaltres quan us caseu???? argggggggg tinc unes ganes que arribi el dia de dir-ho i contestar doncs mira al Juliol del 2010!!!jejejejejejjeje quines ganes!!!!!!!

Per cert Elena, en quina esglèsia et vols casar???

Petons wapes!!!!!:****

WOLES, ARIAN!!! QUINA ILU COMPARTIR EL TEU "SECRET"... QUAN HO PENSEU DIR A LA FAMILY I AMICS...??? JO EM VAIG AGUANTAR DURANT UN MES, QUE HO SABÍEM PERÒ NO HAVÍEM DIT RES A NINGÚ... PRIMER HO VAM DIR A LA FAMÍLIA, I QUAN JA VAM TENIR RESTARUANT I ESGLÈSIA, ALS AMICS... ERA MOLT BO, PERQUE ENS DEIEN, QUE NO US CASEU? VOSALTRES SEREU ELS SEGÚENTS... COMENTARIS AIXÍ, I JO JA TENIA DATA, PERÒ ENCARA NO HO VOLIA DIR...

NENA, SI SOU TANT POQUETS, EL CASTELL ÉS IDEAL PER VOSALTRES... VÉS A VEURE'L... SÓN SUPER AMABLES I SEGUR QUE US ENAMORARÀ...
MIRA LA CRÒNICA DE LA ENFER (LA BEA) QUE SURTEN FOTOS...
ÉS UNA PASSADA!
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: aglaya79 » dj. juny 26, 2008 11:23 am

ELENA_I_OSCAR ha escrit:Hola a totes!!

Vec que el foro es va animant, que bé!! Jo estic desconectada perquè tinc els exàmens finals.... Tinc un dubte, suposo que el primer que has de fer perque et "reservin" el dia de casament es anar a veure al capellà, no?? Normalment que et diuen?? S' ha de donar paga i senyal? No serà massa aviat perquè tenim intencions de casar-nos el 24 de juliol de 2010. Nenes, help que ja començo a engegar-ho tot i vaig més perduda... Un besito a totes!! :hmm::

Suposo q depen on et vols casar... hi ha llocs q nomes reserven quan falten sis mesos.

jo ho faig a la misericordia i quan vaig reservar encara faltava uns 14 mesos... i em van cobrar la meitat: 150€

Ara, jo primer vaig mirar restaurant... perq l esglessia em donava una mica igual!
Imatge
aglaya79
:: meganúvia

Entrades: 8883
Membre des de: dg. març 30, 2008 11:40 am

EntradaAutor: aliaga79 » dj. juny 26, 2008 1:51 pm

un altre lloc del que m'han parlat fatal (i espero que ningú s'ofengui...) és villaurrutia... ufff... jo vaig anar a una boda i el menjar i el servei fatal... però ja n'he sentit tres parelles més que hi van anar com a convidades que diuen el mateix... assegureu-vos molt...!!!
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: aglaya79 » dj. juny 26, 2008 2:18 pm

a MI M'HAN PARLAT FATAL DEL PARC SAMA!!
Imatge
aglaya79

Entrades: 8883
Membre des de: dg. març 30, 2008 11:40 am

EntradaAutor: NATIBG » dj. juny 26, 2008 4:24 pm

Arian1682 ha escrit:Hola companyes de bodorrio!!! però que simpàtiques totes!!! no sabeu com m´ estan ajudant els vostres comentaris!!!!!
només de pensar que amb dos anyets ja estarem dels nerviiissssss!!!!!però això sí, abans la crònica de aliaga, bubu, nati i RYR eh!!!!!!!de segur que us ha passat ràpid!!!

He vist la web del castell de Rourell i sembla chulo!!!ho tindré amb compte, nosaltres no serem molts, vora uns 80-90 o sigui que per espai ja aniria bé!!!

sabeu que?????sou les uniques que sabeu que em caso!!!jejejjejejeje encara no ho hem dit a ningú!!!quan ho tinguem tot mig lligat donarem la noticia a la family i als amics!!! es un secret entre el meu nen i jo...perquè ho volem fer tot nosaltres i sense agobiar-nos....és divertit però uffff com costa mossegar-se la llengua perque amb tant de temps ja sabeu...a cada menjar familiar, boda, bateig...etc...la famosa frase... i vosaltres quan us caseu???? argggggggg tinc unes ganes que arribi el dia de dir-ho i contestar doncs mira al Juliol del 2010!!!jejejejejejjeje quines ganes!!!!!!!

Per cert Elena, en quina esglèsia et vols casar???

Petons wapes!!!!!:****

GUAPA!!!!!!!!! JO NO PODRIA CALLAR-MO!!!!!!!JEJEJEJ JO HO VAIG DIR EN PIC HO VAM DECIDIR!!!! PERO TRANKILA QUE NO HO DIRE A NINGU!
Ja hem emprés el nou camí.... jxs
Imatge
Imatge
NATIBG
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13844
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 11:50 am
Ubicació: Valls

EntradaAutor: NATIBG » dj. juny 26, 2008 4:26 pm

EL MILLOR ES EL MEU!!!!!JAJAJAJAJ ES BROMA!

TOTS ELS LLOCS TENEN LO SEU PERO JO M'ESTIC DONANT COMPTE QUE PER LO BE QUE ESTA EL MOLI ES BARATET!
Imatge
Imatge
NATIBG
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Papallona* » dj. juny 26, 2008 9:00 pm

Uolaaaaaaa a todas!!!!

os cuento cotilleos sobre restaurantes...

en Mas sedó, han cambiado la gerencia,,, empieza una chica nueva que llevará todo lo de las bodas... y en principio quieren que el restaurante no sólo sea un "maquina de hacer dinero! bueno ya se verä

sobre el parc-sama hará un mes estuvieron unos amigos en una boda y dijeron que muy bien la comida....no se más...

Y Villaurrutia... FATAL...el trato,,, muy desorganizado..."sucillo"
en una boda se equivocaron de platos y encima quisieron cobrar +...

ah!!! y mucho calor en las carpas.... lo bueno son las salas de chill-out.. eso que es original... y para el año que viene abren un mini..nose castillo con habitaciones para los novios...

yo cuando fui a verlo... estaban montando mesas..y el camarero que ponía los cubiertos estaba a la vez con un perro... vaya... no se falta de organización y profesionalidad.... y eso que me gusto hasta que entré....
tengo un Cd promocional de ellos...

y bueno y paro....(tampoco se más cosas ;P)
Papallona*
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: aliaga79 » dv. juny 27, 2008 8:22 am

viva el aquí hay tomate de los restaurantes...
ryr!!! t'ha faltat dir... QUÉ FUERRRTE, QUÉ FUERRTE, QUÉ FUEEEERRRRTEEE....
aglaya, és veritat que vas explicar que al parc samà fatal...
del mas sedó, ja us dic, jo he anat a una boda i la veritat és que vam menjar super bé, però m'han dit que hi ha núvies que s'han queixat del tracte... molt mercantilista...
i del termes tampoc m'han parlat gaire bé...
natiii!!!! que el millor restaurant és el meu...!!! :mu:: :mu:: :mu:: :mu::
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: bubu2308 » dv. juny 27, 2008 8:24 am

Bon dia guapas¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Imatge
bubu2308
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2326
Membre des de: dc. abr. 09, 2008 11:28 am
Ubicació: Mora d'Ebre

EntradaAutor: aliaga79 » dv. juny 27, 2008 8:27 am

BON DIA, XATI!! ACABO DE ESCRIBIR EN TU POST!
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: NATIBG » dv. juny 27, 2008 9:20 am

aixxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx si tots tenen algo!!!!!
Imatge
Imatge
NATIBG
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: bubu2308 » dv. juny 27, 2008 10:18 am

No visteis que había un post del hotel Bruc creo que era y todo el mundo daba super malas referencias del sitio¡¡¡¡
Yo flipaba¡¡¡¡¡¡¡
Imatge
bubu2308

EntradaAutor: NATIBG » dv. juny 27, 2008 10:43 am

NI IDEA!!! COMO QUE NO SE NI9 DONDE ESTA NO ENTRE!
Imatge
Imatge
NATIBG
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: ELENA_I_OSCAR » dv. juny 27, 2008 10:52 am

HOLA A TOTES!!

VEC QUE EL FORO ES VA ANIMANT, EH?? ES NOTA QUE AQUEST ESTIU APROFITAREM PER PENSAR I AVANÇAR COSETES PEL BODORRIO!! A VEURE SI ACABO ELS EXAMENS I EM CONECTO MES SOVINT....
RAQUEL, PRIMER ANIRÉ A PARLAR AMB EL CAPELLÀ PER A VEURE QUE EM DIU JA QUE JO EM VULL CASAR EL DIA DEL SANT DEL MEU AVI QUE VA MORIR FA POQUET I ES UN HOMENATGE A ELL. I EM FA POR QUE S' EM ADELANTIN.
ARIAN, JO EM CASO A L' ESGLESIA DE LA POBLA DE MAFUMET PERQUÈ EL MEU NEN ES D' ALLI I TOTA LA MEVA FAMILIA MATERNA TAMBÉ. L' ESGLÈSIA ES PETITONA PERO ES UNA PRECIOSITAT!!
A PARTIR DE JULIOL, COMENÇAREM A MIRAR RESTAURANTS AIXÍ QUE JA US DEMANARÉ OPINIONS, OK?? QUE MARXEU DE VACANCES AQUEST ESTIU??
UN BESITO A TOTES!!
Imatge
ELENA_I_OSCAR
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 250
Membre des de: dl. juny 02, 2008 7:28 pm

EntradaAutor: bubu2308 » dv. juny 27, 2008 11:35 am

Hola yo no me voy de vacances y para lo que necesites aqui estamos¡¡¡¡¡
Imatge
bubu2308

EntradaAutor: aliaga79 » dv. juny 27, 2008 1:50 pm

bubu2308 ha escrit:No visteis que había un post del hotel Bruc creo que era y todo el mundo daba super malas referencias del sitio¡¡¡¡
Yo flipaba¡¡¡¡¡¡¡

NENI, ANDE ESTÁ ESE HOTEL BRUC??? :-/
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: aliaga79 » dv. juny 27, 2008 1:51 pm

ELENA_I_OSCAR ha escrit:HOLA A TOTES!!

VEC QUE EL FORO ES VA ANIMANT, EH?? ES NOTA QUE AQUEST ESTIU APROFITAREM PER PENSAR I AVANÇAR COSETES PEL BODORRIO!! A VEURE SI ACABO ELS EXAMENS I EM CONECTO MES SOVINT....
RAQUEL, PRIMER ANIRÉ A PARLAR AMB EL CAPELLÀ PER A VEURE QUE EM DIU JA QUE JO EM VULL CASAR EL DIA DEL SANT DEL MEU AVI QUE VA MORIR FA POQUET I ES UN HOMENATGE A ELL. I EM FA POR QUE S' EM ADELANTIN.
ARIAN, JO EM CASO A L' ESGLESIA DE LA POBLA DE MAFUMET PERQUÈ EL MEU NEN ES D' ALLI I TOTA LA MEVA FAMILIA MATERNA TAMBÉ. L' ESGLÈSIA ES PETITONA PERO ES UNA PRECIOSITAT!!
A PARTIR DE JULIOL, COMENÇAREM A MIRAR RESTAURANTS AIXÍ QUE JA US DEMANARÉ OPINIONS, OK?? QUE MARXEU DE VACANCES AQUEST ESTIU??
UN BESITO A TOTES!!

Elena, doncs no badis, tia... jo el dia que vaig anar a reservar l'esglèsia de montferri em va anar d'un pel, que una parella ja estava apuntada per aquell dia... sort que era pel matí i jo em caso a la tarda (i faltava més d'un any!!!)
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: NATIBG » dv. juny 27, 2008 2:03 pm

JO AMB UN ANY I MITJ ABANS I L'UNIC FINDE LLIURE DE L'AGOST EL 23!!!
Imatge
Imatge
NATIBG
forofa de l'any
forofa de l'any

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat