Hola guapes!!!!
Ja ho he llegit tot, quin fart d'escriure!!! falto dos dies i no veguis...
Aprofito ara que tinc l'ordinador, es una mica tard pero estic superliada durant el dia, vaig de cul, no paro!!!
I aixo que se supose que ja ho haria de tenir tot, doncs no, tot per ultima hora com sempre jejejeje
Al menys ja tinc tots els detallets comprats, nomes em falta el dels pares!!! deu meu no m'ensurtire!!!!
Jo volia dividir el meu ram de nuvia, i donar la meitat a la mare i l'altra a la sogra, pero ara es veu que no es pot fer. Aixi que els hi donare el que em dona el restaurant i haig de pensar algo mes. Tambe havia pensat imprimir un discurset que tenim preparat (no dono gaire detalls que vull que sigui sorpresa per tothom) i enmarcar-lo com a record per elles. Pero encara em faltarien els pares... no se que fer!!!
No se si la sabeu aquesta tradicio, pero a mi em van dir que la nuvia no es podia fer el llit de noces, que ho havia de fer algu altre...
Avui han vingut dos cosines al pisset i ens l'han fet, quina cosa veure per fi el llit montat (abans el tenia amb el plastic encara)
Noies,
NO HI HA CAGALETES ENCARA!!!! soc una maquina jejejeje
Aixo deu ser que no tinc temps de fer-me a l'idea de que aquest disabte estare casada. La veritat em fa mes neguit com sera la vida despres que el fet de que la boda vagi be (que segur que si) No se, i la cosa del viatge tambe em te una mica aixi, sera pel fet de no haber sortit mai de casa i haber d'agafar un avió i tot aixo...
Si es que soc una blandengue!!! (ara es quan s'en fot l'Alzina

)
L'unic xasco que portem de moment, es que ens hem enterat, que la BigBen (discoteca) ha tancat per l'estiu!!!! o sigui que quan terminem el ball haurem de marxar perque no funcionara la disco... jolin jolin!!!! nosaltres que ja havien vengut la moto als amics... A qui se li acud, al menys podien haber-nos avisat o algo, no?
Dema parlarem amb l'encarregat a veure que ens diu...
Tema regals... la veritat es que ho portem bastant be, al menys tots els que ens l'han donat s'han portat bastant be. Quan ve un nomes ens solen donar entre 120-150, les parelles 240-300, i alguns encara mes.
Per cert, avui hem vist que els sogres ens havien ingresat el regal tambe... sorpresa 3.000 Euros!!!!!! Es una passada, no ens esperavem tant, tenint en comte que han hagut de comprarse tots 5 la roba, i em regalen el ram i tot... Bufff!!! m'he quedat a quadros, pero molt molt agraida.
Per cert no he dit res a casa, perque no vull que els meus pares pensin que ells han de fer igual i es sentin agobiats... Que penseu??
M'estic enrotllan molt jejejeje pero com a aquestes hores no hi ha ningu, faig el meu monoleg!!
Noies, em fa molta molta il.lusió que vingeu a veurem!!! no sabeu quanta!!! prepareuse perque li penso dir a la fotografa que ens faci una foto a totes juntes!!! No us escapareu jejejeje
Per cert,
PROBLEMON!!! no se que ficar-me al cabell!!!!!!
Jo volia flors naturas, pero on em fan el ram m'han dit que no potser, que si patatim patatam... (no ere el mateix home que coneixem, ere una dependenta que no havia vist mai) Em va donar una flor artificial, pero no m'agrada gens. Despres vaig comprar a una merceria unes floretes, i em va dir aqueta tarda la perruquera que sembla de nena de comunio, i es veritat!!! jolin no se que fer, ara haure d'anar a mirar per tot arreu, i tot per no gastar-me els 90 euros que val el de la botiga del vestit de nuvia...
No se que fer!!!
Veieu, a quatre dies de la boda i encara estic aixi!!!
Intentare tornar aviat i explicar-vos com va tot, molts besitos a tots i a totes!!!