L'Hotel Sant Roc és el regal de noces que li fare a la meva millor amiga que es casa aquest octubre(bueno un pack)
Espero que m'accepteu a aquestes alçades encara, jejeje

Autor: Kaoru » dj. juny 26, 2008 9:15 pm

Autor: irenusky » dj. juny 26, 2008 9:17 pm
Kaoru ha escrit:Hola noies soc nova, em caso el 19 de setembre!!!!Ja tinc l'esglesia i estic buscant el banquet.Suggerencies d'algun lloc?Estic boja ja buscant!!!Em caso a Esplugues i volem algo que no estigui massa lluny.
L'Hotel Sant Roc és el regal de noces que li fare a la meva millor amiga que es casa aquest octubre(bueno un pack)

Autor: Nuria&Jose » dv. juny 27, 2008 9:26 am

Autor: irenusky » dv. juny 27, 2008 11:03 am
NyiNyi ha escrit:Benvinguda Kaoru!!!
El temps va passant i cada dia som més!![]()
![]()
Koaru, no et puc ajudar gaire,ja que sóc de Girona, sé que per aquí al fòrum hi havia una llista de restaurants, si vas al fòrum 2010 la trobaràs més ràpid!
Que tal es presenta el cap de setmana?
Aps! ja tinc l'anell de compromís! a veure si aquest cap de setmana li tiro fotos i us les penjo! jejej
Petons!
que way!!!

Autor: Sandrix » dv. juny 27, 2008 5:14 pm
Autor: irenusky » dv. juny 27, 2008 5:39 pm
Sandrix ha escrit:Hola noies!!
Benvinguda Kaoru!! Tema restaurants...Doncs n'hi ha la tira!!! Però no sé q tal de dates...No et voldria alarma, però no t'adormis pq potser trobes molta cosa plena! Si en vols a prop d'Esplugues no sé m'acut res. Mira en el llistat de restaurants, a veure q hi surt. B, ja ens aniràs explicant!!
Nyi Nyi! Volem foto!!!!!!!!!
Ei, akest finde estic soleta. El Jordi s'ha anat de despe amb 4 companyes de la feina. Q peligro!!![]()
Muaks!

Autor: Evie » dv. juny 27, 2008 6:33 pm
Autor: Nuria&Jose » dv. juny 27, 2008 8:09 pm

Autor: MIRI82 » dv. juny 27, 2008 8:43 pm

Autor: Nuria&Jose » dv. juny 27, 2008 8:52 pm

Autor: Evie » ds. juny 28, 2008 7:51 am
Autor: suyoscar » ds. juny 28, 2008 10:49 am
Autor: irenusky » ds. juny 28, 2008 12:30 pm
suyoscar ha escrit:BON JORNO PER LA MATINA NOIETES!!!!!
TENGO UN DILEMA. E VISTO LOS ZAPATOS QUE ME GUSTAN PERO VALEN 215 EURAZOS.
QUE AGO????
YO LOS QUIERO PERO VALEN UN MONTON.

Autor: suyoscar » ds. juny 28, 2008 12:58 pm
Autor: irenusky » ds. juny 28, 2008 1:00 pm
suyoscar ha escrit:irenusky es que yo ya me los e provado y parte de yevar un buen tacon son muy comodos.
me dijo la chica que me esperase al dia 1 que son las rebajas y algo me costaria mas barato.
oscar me a dit que me los compre, ademas no son los tipicos zapatos de punta de novia de medio tacon. con de punta redonde y con taconarro, super chulos.
supongo que el dia uno me lo comprare asi que ya te contare.

Autor: Carlos&Mary » ds. juny 28, 2008 10:27 pm

Autor: **DESI y DAVID** » dg. juny 29, 2008 12:01 pm
Kaoru ha escrit:Hola noies soc nova, em caso el 19 de setembre!!!!Ja tinc l'esglesia i estic buscant el banquet.Suggerencies d'algun lloc?Estic boja ja buscant!!!Em caso a Esplugues i volem algo que no estigui massa lluny.

Autor: Nuria&Jose » dg. juny 29, 2008 2:39 pm