DOCENTES Y OTRAS PERTURBADAS MENTALES...

un any fantàstic.

EntradaAutor: bufiya » dc. juny 25, 2008 1:23 pm

buenu wapesss, una cosa menys avui ja he llegit, anaven amb 1 hora de retard i l' espera se m' ha fet eterna...ara ja nomès ens queda un dia i ja està...molta sort a les que heu de fer la defensa aviat, jo crec que seré de les ultimes, el dia 7 o el 8...
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
bufiya
:: núvia experta

Entrades: 813
Membre des de: dg. juny 08, 2008 7:21 pm
Ubicació: SANT BOI

EntradaAutor: aliaga79 » dc. juny 25, 2008 1:31 pm

niñas!!! me cuelo en este foro, porque soy una profe frustrada... cuando tuve que decidirme por una carrera u otra, a última hora me apunté a hacer historia, cambiando mi primera opción, que había sido magisterio (no sé por qué me dio la venada)... total, que cuando acabé la carrera de historia empecé a currar y tal (de administrativa, una m...) y luego me dio por intentar otra vez y empezar infantil.... pero ya trabajaba en la universidad, tenía un buen curro, y me era incompatible, porque las clases eran por la mañana,( yo curro sólo por las tardes)....
total, vaya parrafada para deciros que os "envidio", y que un trocito de mi siempre quedará con la pena de no haber estudiado infantil, que era mi verdadera vocación...
muás!
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12547
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 11:43 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: Papita » dc. juny 25, 2008 2:56 pm

jooo aliaga.. piensa que siespre estás a tiempo, nunca es tarde.. a lo mejor ahora no es el momento porque no te va bien, pero nunca se sabe...
Imatge

... floating on a tidal wave...
Papita
:: supernúvia

Entrades: 6931
Membre des de: ds. març 01, 2008 8:13 pm

EntradaAutor: Hansen » dc. juny 25, 2008 3:42 pm

Y de qué curras en la uni?
Imatge

Crónica de la Fiesta Pagana: viewtopic.php?p=2424903#2424903
Hansen
:: meganúvia

Entrades: 7607
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 4:58 pm
Ubicació: Anoia

EntradaAutor: aliaga79 » dc. juny 25, 2008 3:56 pm

RAQUEL, YA SE ME HA PASADO EL ARROZ PARA PONERME A ESTUDIAR, JEJEJEJE (TENGO 28 AÑOS Y UN CURRO QUE ESTÁ BIEN)... YA HICE DESPUÉS DE LA CARRERA EL CAP, I UN DOCTORADO... Y CREO QUE ESTOY SATURADA... Y DESPUÉS, YA OS DIGO, UN AÑO DE INFANTIL... PERO INCOMPATIBLE CON EL CURRO, Y ME DIO MIEDO, CON UNA HIPOTECA EN PERSPECTIVA, DEJARLO Y DEDICARME SÓLO A ESTUDIAR...HANSEN, ESTOY EN UN DEPARTAMENTO QUE COORDINA MASTERS I POSTGRADOS, GESTIÓN ACADÉMICA, VAYA
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: aliaga79 » dc. juny 25, 2008 3:57 pm

RAQUEL, YA SE ME HA PASADO EL ARROZ PARA PONERME A ESTUDIAR, JEJEJEJE (TENGO 28 AÑOS Y UN CURRO QUE ESTÁ BIEN)... YA HICE DESPUÉS DE LA CARRERA EL CAP, I UN DOCTORADO... Y CREO QUE ESTOY SATURADA... Y DESPUÉS, YA OS DIGO, UN AÑO DE INFANTIL... PERO INCOMPATIBLE CON EL CURRO, Y ME DIO MIEDO, CON UNA HIPOTECA EN PERSPECTIVA, DEJARLO Y DEDICARME SÓLO A ESTUDIAR...HANSEN, ESTOY EN UN DEPARTAMENTO QUE COORDINA MASTERS I POSTGRADOS, GESTIÓN ACADÉMICA, VAYA
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: MAY_23 » dv. juny 27, 2008 7:34 am

aliaga y porque no lo miras por la uoc? nosé si la hacen pero hacerla a distancia tampoco estaria mal, o hacerla poco a poco, coger menos asignaturas e ir haciendo, aunque tardes mas años, yo creo que si te gusta algun dia u otro lo podrias intentar, nunca se sabe!!

bueno chicas pues yo lei ayer! que nervios por dios! pero conseguir leer despacio y mas o menos tranquila!

ahora nosé cuando me tocará exponer, pero me lo tengo que preparar y eso si que me da palo! pq sin leer seguro que me lio jejeje

un beso un muuuuucha suerte!! que este es un buen año!!
Imatge
Imatge
MAY_23
:: núvia de platí

Entrades: 4234
Membre des de: dv. des. 07, 2007 9:08 pm

EntradaAutor: aliaga79 » dv. juny 27, 2008 7:42 am

MAY_23 ha escrit:aliaga y porque no lo miras por la uoc? nosé si la hacen pero hacerla a distancia tampoco estaria mal, o hacerla poco a poco, coger menos asignaturas e ir haciendo, aunque tardes mas años, yo creo que si te gusta algun dia u otro lo podrias intentar, nunca se sabe!!

bueno chicas pues yo lei ayer! que nervios por dios! pero conseguir leer despacio y mas o menos tranquila!

ahora nosé cuando me tocará exponer, pero me lo tengo que preparar y eso si que me da palo! pq sin leer seguro que me lio jejeje

MAY!! MERCI POR EL CONSEJO... PERO YA LO MIRÉ... LA UOC NO HACE NINGÚN MAGISTERIO...
ESTÁS PREPARANDO OPOS??? AY... ESO SÍ QUE ES UNA CRUZ (Y TE LO DIGO POR EXPERIENCIA) :-)ok:
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: MAY_23 » dv. juny 27, 2008 7:38 pm

aliaga79 ha escrit:
MAY_23 ha escrit:aliaga y porque no lo miras por la uoc? nosé si la hacen pero hacerla a distancia tampoco estaria mal, o hacerla poco a poco, coger menos asignaturas e ir haciendo, aunque tardes mas años, yo creo que si te gusta algun dia u otro lo podrias intentar, nunca se sabe!!

MAY!! MERCI POR EL CONSEJO... PERO YA LO MIRÉ... LA UOC NO HACE NINGÚN MAGISTERIO...
ESTÁS PREPARANDO OPOS??? AY... ESO SÍ QUE ES UNA CRUZ (Y TE LO DIGO POR EXPERIENCIA) :-)ok:

vaya... no lo sabia, es un lastima! bueno quien sabe a lo mejor con los años te acabas animando! cuando yo estudiaba tenia a dos compañeras mas mayores que ya estaban casadas y tenian niños, nunca se sabe! jeje

pues si estoy con las dichosas opos jeje que ganas de que acaben! ahora me falta solo la ultima fase que es la exposicion del trabajo, que me da un mieeedoooo

y las demas opositoras como vais??
Imatge
Imatge
MAY_23

EntradaAutor: ninou » ds. juny 28, 2008 8:49 am

Hola! com ho porteu? Aquesta és l'última setmanaaaaaaaa!!!!!! Jo ja vaig anar a llegir. La lectura em va anar força bé.. Estava molt nerviosa, els fulls em tremolaven de les mans! i ara encara no estic convocada per la part B1 i B2, però calculo que serà dimecres o dijous. ESTIC CAGADETA! El meu tribunal està fent moltes preguntes! i jo ja sabeu que fa temps que no m'hi dedico....Buf!
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: Hansen » ds. juny 28, 2008 9:35 am

Hola noies!!!

A les opositores comprenc perfectament pel que esteu passant. Jo fa un any estava igual. Però ànims, que tot s'acaba.

Jo ja estic de vacancetes!!!! Tenim sort i dilluns no ens fan anar. Però dilluns ja començo cursets.

Per cert, us enrecordeu que us vaig explicar que m'havien escollit per a Cap de Departament? Doncs el meu "company" (perquè a això se li diu ser company) ha posat un recurs i ha amenaçat amb posar denúncies. Llavors li han dit que el cap ho ha de ser ell. Quin panorama. Al departament ara nomès serem 4, i segur que ens putejarà als altres 3 per haver-me votat.
Imatge

Hansen

EntradaAutor: MAY_23 » ds. juny 28, 2008 10:38 am

Gràcies pels anims!!

Hansen pero quina barra!!! però això es just? té una pataleta de nen petit i li donen el càrrec?? es alucinant!!

Doncs a mi m'han proposat que l'any que ve sigui coordinador de cicle inicial! encara no he dit res, això es concretarà de cara al setembre però ja n'ho han deixat anar jeje ufff nosé que faré, es que jo soc molt novatilla per fer això, en fin jeje
Imatge
Imatge
MAY_23

EntradaAutor: Papita » ds. juny 28, 2008 11:08 am

En serio Hansen??? em sembla molt fort.. però vols dir que aconseguiria alguna cosa denunciant.. el què??? no ho entenc, vaja companys de m...
No m'entra al cap que a sobre vulgui ser ell quen ha vist clarament que la direcció et vol a tu!! mira, que el bombin, i intenteu passar d'ell totalment...

no et preocupis Hansen, la veritat és que és molt important que hagi bon rotllo amb els companys.. però és que a vegades és molt complicat!!! :-)) :-))

vinga ànims!
Imatge

... floating on a tidal wave...
Papita

Entrades: 6931
Membre des de: ds. març 01, 2008 8:13 pm

EntradaAutor: ahierro2 » ds. juny 28, 2008 11:38 am

Tothom té algun "company" d'aquests a l'escola. Jo a més el tinc de paralel així que paciència i aviam si es prejubilen ja!!!!

Petonets

ANNA
Imatge
ahierro2

Entrades: 827
Membre des de: dv. maig 16, 2008 7:34 pm

EntradaAutor: Hansen » ds. juny 28, 2008 7:07 pm

Gràcies pels ànims noies. Jo estic molt tranquil.la. Ell té el càrrec, però jo tinc el suport de tots els companys de l'institut, no nomès del meu departament.

Per llei sí que té les de guanyar si denuncia perquè hi ha un ordre preestablert en cas de que més d'una persona vulgui el càrreg:
1. Catedràtics. 2. Funcionaris amb plaça definitiva (el seu cas). 3. Funcionaris amb plaça provisional (el meu cas). 4. Interins.

Des d'inspecció li van recomanar al dire que li cedissin el càrrec perquè és "un tio perillòs"! :-eh_:: :-eh_::
Imatge

Hansen

EntradaAutor: ninou » ds. juny 28, 2008 8:11 pm

deu n'hi do Hansen! però és el que tu dius. El suport dels demés companys t'ha de fer sentir orgullosa!!!

Imatge
ninou

EntradaAutor: martamario » dl. juny 30, 2008 1:15 pm

Chicas, me habeis dejado alucinada de la cantidad de profes que rondan por aqui. Pues nada, la que os habeis presentado a las opos, muchisima suerte. Yo, este año comienzo. Bueno entre unas cosas y otras, nunca encuentras el momento pero este año me he decidido ponerme al lio e intentar sacarme la carrera. Todavia no han salido las asignaciones de carrera, pero en primer lugar puse Magisterio de lengua extranjera y de segundo magisterio de musica. Ninguna de las dos especialidades, la verdad no me matan porque no domino ninguna de las dos, pero por nota (vengo de FP) es en las únicas que tendría opciones ya que estan muy altas. El año que viene, con la entrada del plan bolonia, seguramente nos daran opción a cambiar y entrar a primaria, al unificarse las carreras. Y bueno, ahora que os he explicado un poquito, me interesaria a ver si me podeis informar un poco de como funciona la carrera, grado de dificultad... Muchas gracias.
La verdad que antes entraba mucho en este foro pero ya hace casi 3 años que nos casamos y bueno las cosas se van dejando pero buscando el el google me ha salido este post, que casualidad.
martamario

Entrades: 642
Membre des de: dt. feb. 21, 2006 9:11 pm

EntradaAutor: MAY_23 » dl. juny 30, 2008 7:51 pm

Hola marta y bienvenida al gremio! jeje

Bueno yo no tengo mucha idea de esas dos especialidades,pero me han dicho que la de lengua inglesa piden bastante nivel, porque hoy comentando tema opos, todas las opos las hacen en ingles, tanto el trabajo, como el examen, como la exposicion, todo, y yo como ni papa de ingles me ha parecido horrible jejeje

de musica pues creo que también te piden dominar algun instrumento pero no estoy segura eh??

pero si puedes empezar y luego cambiar de especialidad eso que tienes ganado!!

OPOSITORAS!!! como van esos nervios de acero??? yo esperando que mi tribunal se decida a convocarme para exponer aunque mejor que tarden pq no lo tengo preparado, me parece que improvisaré una barbaridad!! y con muchas ganas de acabar y quitarmelo de encima, que sea lo que dios quiera, ya me da igual suspender que aprobar, pero quiero quitarme este peso de encima y vivir tranquilita, que malos ratos se pasan!!

y que tal los cursillos?? yo hoy he empezado uno de titelles y bueno, ahí guardando el ridiculo en el bolsillo para hacer tonterias varias, pero bueno, desestresa un poco tambien jeje y tmb hago uno virtual y esta tarde ya he hecho la primera actividad

ale ya paro que me enrollo que no veas! :-///:
Imatge
Imatge
MAY_23

EntradaAutor: ninou » dl. juny 30, 2008 8:32 pm

noies, com esteu?

jo estic una mica preocupada, perquè ja estan penjats els convocats per dimecres i l'última persona de dimecres a les 14:00h és la persona que va abans que jo a la llista, la qual cosa vol dir que seré la primera del dijous. El meu tribunal, en el full de la convocatòria sempre escriu que els aspirants han de comparèixer en l'hora de l'aspirant immediatament anterior. Els vostres tribunals també? Això vol dir que si sóc la primera de dijous, també he d'anar el dimecres a les 14:00h???

Imatge
ninou

EntradaAutor: bufiya » dt. jul. 01, 2008 4:55 pm

hola wapessssssssssssssss
donc ninou, no tinc ni idea, potser si que hi hauries d' anar, no ho se...a mi tampoc m' han convocat i jooo, no es que tingui ganes, pero m' ho vull treure de sobre jaaaaaaaaaaaa....em fa molta mandra...en teoria la setmana que ve, el dimecres surten les notes de la fase d' oposició no?jo crec que em tocara o diumenge o dilluns... :-(
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
bufiya

Entrades: 813
Membre des de: dg. juny 08, 2008 7:21 pm
Ubicació: SANT BOI

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat