Autor: baldu » ds. ago. 02, 2008 9:34 pm
Hola wapa! Sento haver trigat tant en contestar però és que porto unes setmanetes boges que no em conectava per res...ja no me'n recorod ni de que haig d'organitzar la meva boda!!jajaja!! Aquest més ha estat una bogeria amb alguna boda i comiats d soltera especials! Mira, al maresme, per blanes, hi ha un lloc super maco que es diu el Convent, no sé si el coneixes, jo l'aniria a veure perquè val la pena. Sense anar més lluny aqest mes passat vaig anar a un casament d'un amic del meu germà que el feia allà i jo, com sempre, us recomano especialment el catering de l'Esther Conde. Ja pensaré en més llocs, però de veritat que aquest te'l recomano molt, té una màgia especial i la cerimònia civil la fan en un reconet amb unes vistes al mar precioses.Qualsevol cosa no dubteu en preguntar, i ja sabeu, si us veieu desbordades, nosaltres podem organitzar-vos fins a l'últim detall del vostre casament, us assegurem que us quedarà una boda preciosa perquè mimem fins a l'últim detall com si del nostre casament es tractes.