Boda personalitzada

un any fantàstic.

Boda personalitzada

EntradaAutor: Txa » dg. juny 29, 2008 4:18 am

Hola,

Ens volem cassar el estiu que ve. Estem buscan llocs on podem nosaltres decidir com ho volem sense tenir que pagar cànons.
La meva parella es music i te un grup, la nostra idea es que poguin fer un concert aquest dia.

Ens agradaria un lloc on poder fer-ho tot a la vegada, la cerimònia civil, el convit i la festa.

Si teniu qualsevol informació serà ben rebuda.

1000 Gràcies,

Txa
Txa

Entrades: 2
Membre des de: dg. juny 29, 2008 3:59 am

EntradaAutor: soniayedu » dg. juny 29, 2008 5:36 am

hola txe! moltes felicitats!!!

nosaltres ho fem a can montcad, la cerimonia a una ermita, el pica pica, les fotos, el convit i la festa. el tema fotografs, pots escollir el que vulguis, i crec que la musica també, pero no ho se segur. El meu restaurant està a Sentmenat, no sé como ho tindras de lluny.. et deixo la web pq facis una ullada. Ah! la cerimonia es un paripé, ens hem de casar abans pel civil :-)ok:

www.canmontcad.com
Imatge
soniayedu
:: supernúvia

Entrades: 5241
Membre des de: dl. jul. 30, 2007 8:58 am
Ubicació: Sentmenat (Barcelona)

EntradaAutor: Hansen » dg. juny 29, 2008 9:10 am

Hola wapa! Jo em caso al Mas dels Vivencs i no tinc que pagar cap tipus de cànon per res. També fem cerimònia civil als jardins.

www.masdelsvivencs.com
Imatge

Crónica de la Fiesta Pagana: viewtopic.php?p=2424903#2424903
Hansen
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 7607
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 4:58 pm
Ubicació: Anoia

EntradaAutor: baldu » dg. juny 29, 2008 9:35 am

Hola wapa! Normalment qualsevol masia que hagis de llogar i contractar catering després et deixen portar a qi vulguis i personalitzar la teva celebració sense haver de pagar canon. Tu llogues l'espai i fas el que vulguis. De quina zona ets? Jo tinc una empresa d'organitzaió d'events i et puc intentar aconsellar algun lloc si em dius per quina zona busqes. Un petonet, estic a la teva disposició!
Las emociones son lo más importante de la vida y hay que disfrutarlas al máximo
Imatge
MIS COSITASSSSSSS: viewtopic.php?f=42&t=20304
baldu
:: núvia experta

Entrades: 506
Membre des de: ds. set. 08, 2007 7:19 pm
Ubicació: sant cugat del vallès

EntradaAutor: Txa » dg. juny 29, 2008 11:16 am

Hola,

Moltisimes gràcies a totes, no m'imaginava que tindria respostes tan ràpidament!!!

Som de Bcn, i busquem bàsicament per el Barcelonès/Maresme. No volem que la gent faci grans recorreguts.

Baldu, si em pots facilitar algun lloc, t'ho agrairia moooolt!!!

Txa
Txa

Entrades: 2
Membre des de: dg. juny 29, 2008 3:59 am

EntradaAutor: xurdit » dg. juny 29, 2008 11:21 am

Hola!!!
Felicitaats pel casament!!

Jo t'anava a dir la masia on ho fem nosaltres, el què passa que està bastant llunt de bcnès o maresme... Però segur que trobes masies o espais que t'ho deixen fer quasi tot al teu aire!!
Imatge

"A tu lado, la vida me sienta mejor"
xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13420
Membre des de: ds. oct. 06, 2007 3:13 pm
Ubicació: bages

Re: Boda personalitzada

EntradaAutor: **DESI y DAVID** » dg. juny 29, 2008 11:56 am

Txa ha escrit:Hola,

Ens volem cassar el estiu que ve. Estem buscan llocs on podem nosaltres decidir com ho volem sense tenir que pagar cànons.
La meva parella es music i te un grup, la nostra idea es que poguin fer un concert aquest dia.

Ens agradaria un lloc on poder fer-ho tot a la vegada, la cerimònia civil, el convit i la festa.

Si teniu qualsevol informació serà ben rebuda.

1000 Gràcies,

Txa

en la cucanya en vilanova no tienen canon nadamas que en el fotografo en todo lo demas que quieras hacer nada de nada
**DESI y DAVID**

Entrades: 7303
Membre des de: dc. abr. 04, 2007 3:09 pm
Ubicació: Catalunya

EntradaAutor: LAURA TEIA » dl. juny 30, 2008 7:28 pm

HOLA GUAPA!! JO SOC DE MASNOU I HO CELEBREM A ALELLA A LA MASIA MAS COLL. ALLÁ TAMBÉ FAN CEREMONIES. PERO ARA ESTAN ARREGLAN UNA MASIA NOVA A LA RIERA D'ALELLA QUE ES DIU LA MASIA D'ALELLA. SUPOSO QUE PER SER NOVA I TAL AL PRINCIPI HA D'ESTAR BÉ I TÉ BONS JARDINS PER FER EL CONCERT.

:-):-):-): :-):-):-): ALBERT I LAURA :-):-):-): :-):-):-):
LAURA TEIA
:: núvia experimentada

Entrades: 287
Membre des de: dt. juny 03, 2008 5:41 pm
Ubicació: EL MASNOU

EntradaAutor: LAURA TEIA » dl. juny 30, 2008 7:30 pm

HOLA GUAPA!! JO SOC DE MASNOU I HO CELEBREM A ALELLA A LA MASIA MAS COLL. ALLÁ TAMBÉ FAN CEREMONIES. PERO ARA ESTAN ARREGLAN UNA MASIA NOVA A LA RIERA D'ALELLA QUE ES DIU LA MASIA D'ALELLA. SUPOSO QUE PER SER NOVA I TAL AL PRINCIPI HA D'ESTAR BÉ I TÉ BONS JARDINS PER FER EL CONCERT.

LAURA TEIA

EntradaAutor: LAURA TEIA » dl. juny 30, 2008 7:32 pm

LAURA TEIA

EntradaAutor: baldu » ds. ago. 02, 2008 9:34 pm

Hola wapa! Sento haver trigat tant en contestar però és que porto unes setmanetes boges que no em conectava per res...ja no me'n recorod ni de que haig d'organitzar la meva boda!!jajaja!! Aquest més ha estat una bogeria amb alguna boda i comiats d soltera especials! Mira, al maresme, per blanes, hi ha un lloc super maco que es diu el Convent, no sé si el coneixes, jo l'aniria a veure perquè val la pena. Sense anar més lluny aqest mes passat vaig anar a un casament d'un amic del meu germà que el feia allà i jo, com sempre, us recomano especialment el catering de l'Esther Conde. Ja pensaré en més llocs, però de veritat que aquest te'l recomano molt, té una màgia especial i la cerimònia civil la fan en un reconet amb unes vistes al mar precioses.Qualsevol cosa no dubteu en preguntar, i ja sabeu, si us veieu desbordades, nosaltres podem organitzar-vos fins a l'últim detall del vostre casament, us assegurem que us quedarà una boda preciosa perquè mimem fins a l'últim detall com si del nostre casament es tractes.
Las emociones son lo más importante de la vida y hay que disfrutarlas al máximo
Imatge
MIS COSITASSSSSSS: viewtopic.php?f=42&t=20304
baldu

Entrades: 506
Membre des de: ds. set. 08, 2007 7:19 pm
Ubicació: sant cugat del vallès

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants