MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: masa » dv. juny 27, 2008 5:23 pm

Hola guapes!

Myrim, sento que estiguis amb els vòmits, però ja se sap que els 3 primers mesos són així de durillos! d'aquú a un tres i no res ja estaràs estupenda lluint panxeta i ni te'n recordaràs dels vòmits!!

Cris!! es veritat!!! ja aviat son els focs de Blanes ... jo paso s'anar-hi juas juas juas. L'última vegada em vaig cremar .... tu te'n recordes que va haver un any que un petard (crec que eren els valencians els que ho van fer) un petard va anar cap al public?? ... doncs jo estaba allà i ens varme cremar!!! desde llavors ja no hi he tornat (tot i que ja sé que no ha de tornar a passar). Abans de que siguin les festes de blanes, nosaltres ens anirme a dinar oi?? jejeje

mercè guapa! no pateixis, pots trucar quan vulguis!!

Per cert, estic ven amoïnada, ara me'n vaig al metge pq crec que tono a tenir infecció d'orina!! joer però si farà 2 setmanes que la vaig pasar :-/ :-/ :-/ M'estic ratllant!!

bon cap de setmana a totes!!!!!
masa
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1411
Membre des de: dj. set. 28, 2006 10:00 am
Ubicació: Girona

EntradaAutor: merce i albert » ds. juny 28, 2008 5:53 pm

Bones!!!

Masa que t'ha dit el metge??? Com estas??? Fes com jo, nosaltres anem els focs pero ens apartem força de la Roca desde on surten, es que a mi em fan por. Aixi que hi anem, ens posem a la platja pero força apartats... ja ja ja.

Sabent que et puc trucar a qualsevol hora, pues et trucare si puc, dilluns el migdia.

Myrim tu tranquila que aixo dels vomits nomes son els primers mesoso i com diu la Masa d'aqui a res estaras lluint panxeta.

Cris, veig que vosaltres per la festa major esteu molt ocupats, si no quedeu em uns ems una altres... ja ja ja segur que no debeu para ni un ratet.
Imatge
Imatge
merce i albert
:: núvia de bronze

Entrades: 1897
Membre des de: dl. juny 19, 2006 6:43 pm
Ubicació: Desde casa

EntradaAutor: masa » ds. juny 28, 2008 6:43 pm

Bona tarda!!

Ostres mercé, doncs quina putadilla, no ra una sospita no, torno a tenir infecció!! no ho entenc!!. Ara dilluns vaig a fer-me analítiques i un cultiu d'orina a veure que tal .... espero que no sigui res greu. (merci per preguntar)

Cris, aquesta nit em quedo soltera ... jejeje el meu home marxa a un sopar friki ... jajaja (són una colla d'home que jugan virtualment cadascú amb un equip de futbol) total que aquesta nit vaig a sopar al teu poble a la dolce!! ... jijiji

Myrim com et troves?
masa

EntradaAutor: FRACRIS » dl. juny 30, 2008 8:11 am

HOLA NOIES!!!

Carai, aquest cap de setmana heu xerrat eehhh!! je je je

Masa, a veure si et recuperes d'aquesta infecció quina jugarreta. Per cert lo dels focs va ser el dia del meu Sant quan va passar, jo estaba sopant amb la familia a la marisqueria del port i veient els focs des de primera fila a la terrassa mentre sopavem i de cop vam veure lo del foc, que es va desviar dos cops, per cert el meu pare és de la comisió de focs de Blanes, i quan va passar alló, van tenir varias reunions d'urgència per veure que feien al respecte. M'enrecordo que estaba super amoïnada, pq ho estás veient i no pots fer res, quina por. Jo soc Blanenca de tota la vida i mai m'he perdut els focs, peró tampoc mai m'he posat a prop, soc bastant prudent i cagueta je je je.
Doncs si Mercè, festa major ja ho comparo com Nadal, un no parar i vinga dinars i vinga a veure ufff, fins els nasos, peró es el que hi ha, peró bueno, cada cop estic aconseguint reduïr tot aquest rotllo je je je. El dia que més m'agrada, es el 24 de juliol, el meu Sant, el dia que la Masa fa anys es va cremar ( je je que dolenta que soc), aquest dia es festa major a Lloret, i anem amb la barca del meu sogre fins a Sta. Cristina, que fan una professó a l'aigua amb la verge Sta. Cristina i aixó se'n diu morra morra, llavors sortim de bon matí, seguim la professó i després deixem la barca a davant de la platja de Sta. Cristina anem a esmorzar i ens quedem durant el matí a la platja, i dementres pujen a la verge a la seva Ermita, la de Sta. Cristina que és on hem vaig casar :··;..: :-)) i m'encanta, n'estic enamorada d'aquella ermita, te un balcó al mar preciós.

Masa, ahir al vespre vaig estar en un bar que está molt a prop de la Dolce Vita, veient España, je je

UFF, aixó si que és tenir rotllo de bon matí!! :: orrr:: :: orrr::
Imatge

Imatge
FRACRIS
:: núvia experta

Entrades: 959
Membre des de: dj. març 15, 2007 5:05 pm
Ubicació: BLANES

EntradaAutor: merce i albert » dl. juny 30, 2008 11:24 am

Bon dia!!!

Bufa quina calor... i jo el pati em els nens sense gairebe cap sombra...i dins les aules no s'hi pot estar. Estic cansadissima i es per culpa de la calor.

Cris deu ser molt maco lo de la porsesso pero m'imaguino que no deu haver-hi gaires lloc desde on es pogui veure tranquilament, oi??? Vosaltres debeu estar a primera fila.. ja ja ja a la barca.

Masa quina put... aixo de la infecció, a veure si aquesta vegada s'et cura be, perque ho deus d'estar passant malament a mes em la calor que fa i lo que molesta... Anims ja veuras que en un no res ja t'haura passat.
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: masa » dl. juny 30, 2008 6:15 pm

Carai Cris, com us ho correu i lo que ho passeu no pel teu sant??? ...
per cert això de reduïr sopar i dinar està bé!! jajaja has de fer com jo, jo no convido, jo vaig a gorrejar cada cap de setmana!! passo de cuinar (ja ho faig durant tota la setmana!!!1 ... jajajaj quina barra que tinc
(bé,m aquest cap de setmana si que he convidat als meus pares i sogres a dinar pq es festa major a Hostalric) ... un cop l'any no fa mal! jejeje.

Per cert, acui he anat a fer lanalítica, ara només haig d'esperar als resultats de dimecres ... a veure que serà :-/ :-/ :-/
masa

EntradaAutor: masa » dl. juny 30, 2008 6:17 pm

merce i albert ha escrit:Bon dia!!!

Bufa quina calor... i jo el pati em els nens sense gairebe cap sombra...i dins les aules no s'hi pot estar. Estic cansadissima i es per culpa de la calor.

Cris deu ser molt maco lo de la porsesso pero m'imaguino que no deu haver-hi gaires lloc desde on es pogui veure tranquilament, oi??? Vosaltres debeu estar a primera fila.. ja ja ja a la barca.

Masa quina put... aixo de la infecció, a veure si aquesta vegada s'et cura be, perque ho deus d'estar passant malament a mes em la calor que fa i lo que molesta... Anims ja veuras que en un no res ja t'haura passat.

Mercé va, ànims que això ja ho tens gairebé superat! en un tres i no res ja stàs de vacances ... jejee que guay! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Per cert, avui quan has trucat m'ha semblat com si ja ens coneguessim de tota la vida!! ... perque serà ... ::-) ::-) ::-)

Apa noies! que ja queda un dia menys per acabar la setmana
masa

EntradaAutor: masa » dl. juny 30, 2008 6:22 pm

Per cert, us explico una anècdota que m'ha passat aquest cap de setmana ..
M'HAN POSAT UNA MULTA DAVANT DE CASA 75€ i si la pagava abans del 18/07/08 n'havia de pagar 37,5€!!!

Ara direu ... QUINA PU***!!!!

La veritat es que si!! ... però es que vaig aparcar a sobre del pas de vianants ... pff (Mercè quan el dia 19 vinguis a casa ja sabràs pq em queixo)

SÓC UN DESASTRE!!
masa

EntradaAutor: FRACRIS » dt. jul. 01, 2008 8:52 am

masa ha escrit:Carai Cris, com us ho correu i lo que ho passeu no pel teu sant??? ...
per cert això de reduïr sopar i dinar està bé!! jajaja has de fer com jo, jo no convido, jo vaig a gorrejar cada cap de setmana!! passo de cuinar (ja ho faig durant tota la setmana!!!1 ... jajajaj quina barra que tinc
(bé,m aquest cap de setmana si que he convidat als meus pares i sogres a dinar pq es festa major a Hostalric) ... un cop l'any no fa mal! jejeje.

Per cert, acui he anat a fer lanalítica, ara només haig d'esperar als resultats de dimecres ... a veure que serà :-/ :-/ :-/

Lo de reduïr sopars hem refereixo a pasar d'anar a casa els sogres, la tia del meu home.... a casa ho faig quan hem ve de gust, no com una obligació de cada any. Es que la familia del meu home te la mania de que per el sant y cumpleanys has de fer un dinar i convidar, doncs jo aixó no ho faig, pq com us he dit, cada cop m'agrada menys, i quan és el meu sant o cumpleanys, des de que estic casada hem preguntan si faré alguna cosa i jo els hi dic que no, pq tinc un do, que és el do de la contrarietat, si no hem diguessin res poder ho faria, jo convido quan hem ve de gust, i venen a casa a dinar la familia peró quan hem ve de gust, no a de ser ni un sant ni nadal... je je je ja m'anireu coneixent. Es que si els hi dic que vinguin el dia del meu sant a dinar o sopar, es donaran per suposat que és fará cada any, son molt tradicionals. Els meu pares pasen més de tot, es a dir, totes aquestes coses els hi dona igual com a mi. je je je
No penseu que no m'agrada la familia del meu home, al contrari, amb mi hem tenen tots com una reina, només tinc que parlar, i tinc el que vull, jo me'ls estimo a tots, él únic inconvenient de quan ens juntem tots a casa d'algú es barallen una mica, pq tots tenen el mateix caracter de tossuts, peró despré sno poden estar sense veure's (ni contigo ni sin ti) i clar després de 10 anys que porto amb el meu home ja cansa, i per aquesta raó intento esquivar una mica aquestes reunions. ji ji
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: FRACRIS » dt. jul. 01, 2008 8:58 am

NOIES QUE ENS VEIEM D'AQUI A 18 DIES!! UY UY!! Y YO CON ESTOS PELOS!! JA JA JA
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: masa » dt. jul. 01, 2008 5:05 pm

FRACRIS ha escrit:
masa ha escrit:Carai Cris, com us ho correu i lo que ho passeu no pel teu sant??? ...

Lo de reduïr sopars hem refereixo a pasar d'anar a casa els sogres, la tia del meu home.... a casa ho faig quan hem ve de gust, no com una obligació de cada any. Es que la familia del meu home te la mania de que per el sant y cumpleanys has de fer un dinar i convidar, doncs jo aixó no ho faig, pq com us he dit, cada cop m'agrada menys, i quan és el meu sant o cumpleanys, des de que estic casada hem preguntan si faré alguna cosa i jo els hi dic que no, pq tinc un do, que és el do de la contrarietat, si no hem diguessin res poder ho faria, jo convido quan hem ve de gust, i venen a casa a dinar la familia peró quan hem ve de gust, no a de ser ni un sant ni nadal... je je je ja m'anireu coneixent. Es que si els hi dic que vinguin el dia del meu sant a dinar o sopar, es donaran per suposat que és fará cada any, son molt tradicionals. Els meu pares pasen més de tot, es a dir, totes aquestes coses els hi dona igual com a mi. je je je
No penseu que no m'agrada la familia del meu home, al contrari, amb mi hem tenen tots com una reina, només tinc que parlar, i tinc el que vull, jo me'ls estimo a tots, él únic inconvenient de quan ens juntem tots a casa d'algú es barallen una mica, pq tots tenen el mateix caracter de tossuts, peró despré sno poden estar sense veure's (ni contigo ni sin ti) i clar després de 10 anys que porto amb el meu home ja cansa, i per aquesta raó intento esquivar una mica aquestes reunions. ji ji

M'assembla perfecte la teva postura!!

Es que jo también vaig molt al meu rollo ... jajaja
masa

EntradaAutor: masa » dt. jul. 01, 2008 5:06 pm

FRACRIS ha escrit:NOIES QUE ENS VEIEM D'AQUI A 18 DIES!! UY UY!! Y YO CON ESTOS PELOS!! JA JA JA

SIIIIII!!!

JA ESTIC VEN NERVIOSA .... JEJEJEJE
masa

EntradaAutor: merce i albert » dt. jul. 01, 2008 6:02 pm

Bones!!!

Cris tu fes el que et vingui de gust, quees el teu sant i casa teva. Jo pel meu cumple convido a la meva familia i si poden venir be i sino tambè. Pel cumple d'el meu home convido a la seva pero gairebe mai poden venir i si venen no coincidim pas tots, faig un berenar pel peques i ale tal dia fara un any. I aixo que nomes convido els pares i germans, pero com que tant ell com jo som 4 germans... pues us podeu imaguinal el follon, oi??? Els de casa seva els convido perque sino no venen mai a veurens, aixi els mig obligo a venir un cop l'any, i els de casa meva... no ens cal cap motiu per trobar-nos, molts caps de setmana ens ajuntem tots a casa dels meus pares, i per mejoar fem cualsevol coseta.

Masa va be saber-ho, quan vingui el dia 19 ja mirare de deixar el cotxe ben aparcat... ja ja ja

NOIES QUE CADA DIA FALTA MENYS!!!!
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: FRACRIS » dj. jul. 03, 2008 5:07 pm

AMUNT EL POST DE MAIG 2007!!!!
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: masa » dj. jul. 03, 2008 7:20 pm

Hola guapes!!!

Que expliqueu de nou???

jo només recordar-vo que ..................................................................
QUEDEN 16 DIES :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: per veure'ns
masa

EntradaAutor: FRACRIS » dv. jul. 04, 2008 7:20 am

masa ha escrit:Hola guapes!!!

Que expliqueu de nou???

jo només recordar-vo que ..................................................................
QUEDEN 16 DIES :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: per veure'ns

*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* :mu:: :mu:: :mu:: :mu::
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: merce i albert » dv. jul. 04, 2008 11:39 am

Bones!!!

Noietes que tenim aixo una mica apagat, a veure si aconseguim animar-ho.

Masa va ser un plae coneixet per fi, ja se que et vam donar feina... pero va ser com si ja ens coneixessim de feia temps.

Cris tu deus d'aprofitar els migdies per fer-te un bany a la platja, no??? i mes em aquesta calor que fa.

Myrim com et trobes??? Ja ho heu dit a tothom la bona noticia?? Com s'ho han pres???
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: masa » dv. jul. 04, 2008 7:06 pm

Hola!!

Mercé, el mateix et dic, un plaer conéixer-us a tots dos!! el teu home es un crak!!!
La veritat es que com que tracto amb molta gent ja estic acostumada i clar .... a vegades podeu pensar ... mira aquestes quines confiances !! però baja, no puc fer-hi res ::-) jajaja
I no et preocupis aquesta es la meva feina .... però es veritat amb la gent que té "problemes" amb colesterol, sucre,à.úric i aquestes coses m'haig de trencar una mica més el cap, però no passa res.

Ara en 15 dies anirem en Busca i cptura de la Cristina ... jejejeje

Myrim, quina llàstima que no puguis venir, però tu cuida't que el teu cigronet és el més important!! :-())
masa

EntradaAutor: merce i albert » ds. jul. 05, 2008 3:26 pm

Bones!!!

Noietes a quina hora voleu quedar el dia 19??? es que estem fent el compte enrere i encara no hem dit a quina hora. Que voleu fer? nomes dinar o platja i dinar, :-/ ... quins plans teniu???

Masa ja us vaig dir que l'Albert s'apunta a un bombardeo, per aixo us vaig preguntar si els dia 19 era em marits o sense ja ja ja. De fet ell es mes extrovertit i jo soc mes vergonyosa i timida. ja ja ja
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: FRACRIS » dl. jul. 07, 2008 8:18 am

Hola noies,

Mercè, doncs al mig dia no tinc temps de banyar-me a la platja, pq només disposo de dues horetes per dinar, recullir... així que a la platja només en cap de setmana. A casa tinc una piscina d'aquestes tipus globo, bastant grosa i allà si que ens banyem peró quan pleguem al vespre.
Ara estic fent un curs intensiu d'anglès, i no tinc gairé temps tampoc peró bueno tot sigui per el enriquiment cultural, je je je

A veure noies, he pensat que quedem en un punt de Blanes que vosaltres sapigeu arribara amb el cotxe i llavors us vinc a buscar jo. Llalvors decidim si voleu portar el cotxe o el deixeu aparcat i us porto.
Si no voleu platja anem a donar una volta i a dinar. Ja hem direu vosaltres, i al hora també!
Imatge

Imatge
FRACRIS

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant