Vestido... ¿¿cuándo??

un any fantàstic.

EntradaAutor: snow67 » dc. jul. 02, 2008 6:43 pm

Hola,

la moda nupcial es la meva feina, i si accepteu el consell d'algú que fa anys que es mou per aquest mon, jo de vosaltres esperaria fins a octubre per a començar a buscar seriosament. La gran majoria de les botigues ja tenen, si no totes les coleccions que han comprat, una gran part dels vestits.
D'altra banda, us recomano que encarregueu el vestit amb un minim de temps de 4 mesos, millor fins i tot 5. Heu de tenir en conte que els vestits de nuvia es fan sota comanda, i que a partir del moment en que el demaneu en ferm, calen d'entre 8 a 10 setmanes per a confeccionar-los. Després venen les proves,... en resúm, que val la pena anar amb una mica de temps.
snow67

Entrades: 8
Membre des de: dc. oct. 03, 2007 4:46 pm

EntradaAutor: aurora84 » dc. jul. 02, 2008 6:47 pm

gracies pels consells!!!!! La veritat és que això que dius és el que recomanen a la majoria de les botigues de nuvies... Jo he fet una ullada a tots els vestits de la pasarel·la gaudí!! Però fins l'octubre res de res...
Imatge
aurora84
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1551
Membre des de: dc. abr. 16, 2008 6:50 pm

EntradaAutor: snow67 » dc. jul. 02, 2008 6:54 pm

Si,... es el normal,... val sempre la pena tant tenir un marge de temps com poder veure el máxim possible de les coleccions.

No sabeu el que pot arribar a patir una empresa de nuvies quan una botiga ens diu,.... casament en dos mesos,.... ens agafa un cobriment de cor,... acabem sortint del pas, sempre, pero,.... noies,.... us ben juro que patím més nosaltres que vosaltres!!!!

Al darrera del vestit que trieu, hi ha tota una serie de persones que treballen per a vosaltres, i que, sense cap mena de dubte, volen que tot vagi el millor possible i que estigueu molt i molt contentes del vestit que heu triat.

Qualsevol dubte que tingueu, si creieu que puc ajudar-vos, estaré encantada de fer-ho
snow67

EntradaAutor: Hansen » dc. jul. 02, 2008 6:56 pm

Snow, moltes gràcies pels consells!
Imatge

Crónica de la Fiesta Pagana: viewtopic.php?p=2424903#2424903
Hansen
:: meganúvia

Entrades: 7607
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 4:58 pm
Ubicació: Anoia

EntradaAutor: snow67 » dc. jul. 02, 2008 6:58 pm

A disposar noies.

Un plaer poder-vos ajudar
snow67

EntradaAutor: LAURA TEIA » dc. jul. 02, 2008 7:07 pm

SNOW MOLTES GRACIES!!!!!!!!!!!!!!!!
ENCARA QUE JO M'HE ENAMORAT D'UN I ENCARA QUE ESPERI FINS A L'OCTUBRE M'HE PROBAT MÉS DESPRÉS I CAP COM AQUELL.
AIXÓ ES BÒ??????????????????
LAURA TEIA
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 287
Membre des de: dt. juny 03, 2008 5:41 pm
Ubicació: EL MASNOU

EntradaAutor: moniedu » dc. jul. 02, 2008 7:16 pm

Laura, estoy como tu!!! que no se si quedarme con el que me ha gustado o esperarme a ver más en septiembre....

Me lo puedes mandar por privi porfa?
http://nuvis.org/moniedu2009
Imatge
Imatge[/url]
SOMOS MUY FELICES!!!
moniedu

Entrades: 8715
Membre des de: dt. feb. 12, 2008 10:57 am

EntradaAutor: snow67 » dc. jul. 02, 2008 9:25 pm

Aixo es bonissim Laura, si t'agrada un vestit i t'hi has sentit be dintre, si t'has sentit comoda i tu mateixa, llavors, sense cap dubte es el teu vestit. No dubtis,....
El mes important el dia del casament es no sentir-se "disfressada" de nuvia. Hi ha molts estils de vestits i molts estils de dona, i cada nuvia ha de trobar el vestit que fa per ella. Aixó a vegades s'aconsegueix el primer dia, i a vegades es triga mes, pero tart o d'hora,.... es troba.

Si tu l'has trobat, te l'has emprovat i t'has sentit be amb la imatge que es reflexava al mirall,.... endavant.
snow67

EntradaAutor: laika2004 » dj. jul. 03, 2008 8:36 am

Hola guapas,

Yo me caso este año y elegí el vestido un año antes de la boda. También pensaba como vosotras que había tiempo pero cada vez que pasaba por una tienda y veía esos vestidos tan bonitos podía más mi tentación o sea que cada una lo compra cuando quiere, pero es verdad que cuando encuantras uno que te gusta y te sienta bien....ese es el tuyo.... Yo lo elegí en Octubre del 2007 y hasta Mayo del 2008 no he tenido mi priemera prueba, la segunda es para final de este mes jejeje.....que ganas tengo.

Saluditos.
laika2004
:: núvia experta

Entrades: 735
Membre des de: dv. gen. 11, 2008 11:03 am

EntradaAutor: snow67 » dj. jul. 03, 2008 8:45 am

Be, sembla aque la realitat confirma doncs les meves paraules. Gracies Laika!!!
snow67

EntradaAutor: laika2004 » dj. jul. 03, 2008 9:21 am

snow67 ha escrit:Be, sembla aque la realitat confirma doncs les meves paraules. Gracies Laika!!!

Es cert que quan estas a gust amb un vestit et costa trobar un altra o cambiar de idea ¿en quina marca o casa treballes de moda nupcial? El meu es de pronovias colecció 2008.
laika2004

EntradaAutor: snow » dj. jul. 03, 2008 10:22 am

Cert, quan es el teu es el teu i no te'l pots treure del cap.

Laika, treballo per a una empresa de nuvies de fora, pero no vull dir el nom per a que no sembli que faig publicitat al forum.

M'agrada parlar amb vosaltres per a viure la realitat dels vestits, per a humanitzar la meva tasca diaria, per tant estic a la vostra disposició per a qualsevol dubte técnic que pugueu tenir, o be d'entregues, proves,... be, diguessim el que es la meva especialitat, pero no voldría que ningú pensés que escric per a fer-me publicitat gratuïta. No soporto, del punt de vista professional i em fan vergonya, certs missatges que (cada cop menys, per sort) es veuen pels forums de nuvies.
snow

Entrades: 30
Membre des de: dl. feb. 12, 2007 11:15 pm

EntradaAutor: laika2004 » dj. jul. 03, 2008 10:30 am

Ah!!!! no pasa res, no hi ha cap problema sino dius el nom, era curiositat :o-o:
laika2004

EntradaAutor: moniedu » dj. jul. 03, 2008 11:24 am

Gracias por los consejos!!!! eres un sol!!!!

Te explico mi caso a ver si me puedes ayudar... Me caso en julio del 2009 pero fui a mirar vestidos ya poruqe me gustaban en las webs... y hay uno que me gusta mucho, es el modelo FLAVIO de Aire Collection.
Pero he visto el catálogo del 2009 y hay uno que por detrás es parecido que si por delante es igual que el Flavio me gustaría... pero la foto solo se ve por detrás... sabes si puedo verlo por delante en algún sitio o algo?

Porque en septiembre podré comprarme el Flavio aunque sea de la colección del 2008? o ya lo habrán retirado?

Otro tema que me preocupa un poco es el color... que el Flavio es color cava... y me da miedo que se vea muy oscuro...

Te adjunto las fotos, no se ve muy bien... pero a ver tú que entiendes más como lo ves? se sincera porfa!

MUCHISIMAS GRACIAS
moniedu l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. jul. 12, 2008 11:16 am, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge
Imatge[/url]
SOMOS MUY FELICES!!!
moniedu

EntradaAutor: Iaione-Borja » dj. jul. 03, 2008 11:44 am

hola guapas!

yo el tema vestido tengo claro que lo mirare de cara a octubre, principalmente xq me sobran unos cuantos kilos que kiero perder, y la boda es una motivación impresionante xq ya llevo 12 kilos en poco mas de 3 meses! Todo seguido por una endocrina fabulosa!

ya he visto algun modelo que me encanta!! pero bueno esperaré con paciencia
Iaione-Borja

Entrades: 952
Membre des de: ds. feb. 16, 2008 3:40 pm
Ubicació: Cambrils

EntradaAutor: Ricitos81 » dj. jul. 03, 2008 1:27 pm

Si, yo también me espero a octubre para ver la nueva temporada, imaginaros si me compro uno y luego me gusta más alguno que sale para el 2009.
Ricitos81
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2244
Membre des de: dc. oct. 10, 2007 2:26 pm
Ubicació: Mollet del Vallés y Cornellá de Llobregat

EntradaAutor: moniedu » dj. jul. 03, 2008 1:30 pm

Que os parecen los que he puesto?
Imatge
Imatge[/url]
SOMOS MUY FELICES!!!
moniedu

EntradaAutor: Iaione-Borja » dj. jul. 03, 2008 1:34 pm

son muy bonitos moniedu!

la verdad que si! luego busco la foto del que me gusta y os lo cuelgo
Iaione-Borja

Entrades: 952
Membre des de: ds. feb. 16, 2008 3:40 pm
Ubicació: Cambrils

EntradaAutor: Ayra » dj. jul. 03, 2008 1:47 pm

Moniedu, de donde has sacado la foto de los vestidos de 2009?
A mi me han gustado y la espalda es espectacular! :-)
Yo creo que tambien me esperaré a Octubre a ver las colecciones completas (que ganas tengo!!!!!!).
Creo que en Octubre nos vamos a ir viendo todas por las tiendas jajajajajaja
Imatge
Ayra

Entrades: 668
Membre des de: dc. març 12, 2008 3:39 pm

EntradaAutor: moniedu » dj. jul. 03, 2008 1:54 pm

En las tiendas de Aire ya tienen los catálogos!

El que sale en la foto que llevo puesto es del 2008.
La otra es escaneada del catálogo.

¿cual os gusta más?
Imatge
Imatge[/url]
SOMOS MUY FELICES!!!
moniedu

AnteriorSegüent