DOCENTES Y OTRAS PERTURBADAS MENTALES...

un any fantàstic.

EntradaAutor: Papita » dj. jul. 03, 2008 10:50 am

Hola wapa.. a ver si te puedo resolver algunas dudas...

El número cambia una vez al año, a finales de curso (mayo o así) vuelven a reestructurarse los números y sale una lista con el número nuevo asiganda provisional y luego otra con el definitivo (creo que ya has salido!!).

Lo de dar los 15 días pues.. es un poco complicado porque cuando te avisan para una una susutitución, generalmente, es para ya!! es decir: esta tarde!! es una pu ta da pero es así.. y tienes que estar disponible.. si te niegas a ir en dos ocasiones (creo) entonces te echan de las listas y tienes que empezar de nuevo otra vez..

Lo del cursillo, es para cuando llevas más de 6 meses en el mismo centro y es la primera vez que lo haces. Yo no tuve que hacerlo pero muchas compañeras sí, lo hacían en la UAB y era algunos sábados, un trabajao.. En el cole las venía a ver el inspector y les pedía las programaciones y secuenciaciones y todo el papeleo.. (yo que era funcionaria en prácticas, les pedían casi lo mismo que a mi!!)..
y no sé..

espero haberte ayudado!!
Imatge

... floating on a tidal wave...
Papita
:: supernúvia

Entrades: 6931
Membre des de: ds. març 01, 2008 8:13 pm

EntradaAutor: aliaga79 » dj. jul. 03, 2008 10:53 am

aglaya79 ha escrit:Hola chicas,

me paso por el post en busca de consejos y respuestas.

Bueno, yo me apunte en la lista de interinos en febrero y aun no me han llamado...

ah soy de filologia hispanica!!

Y estoy llena de dudas... a ver si me podeis ayudar? sobre todo las que sois/habeis sido interinas

1) Cada cuanto cambian el numero? porque en teoria este curso paso del bloque 3 al 2... no?

2) hay manera de saber cuanta gente de mi especialidad tengo delante? mas q nada porque ahora esoy fija... y para poder calcular un poco cuando dar los 15 dias en el trabajo?

3) lo de solicitar un trabajo compatible de 20h (pediria reduccion donde estoy ahora)... es relativamente facil q lo concedan?

y por ultimo? al no tener experiencia he leido algo de que tengo q hacer un cursillo... sabeis como funciona??

SILVIA, CHURRI, NO TE PUEDO AYUDAR... LO SIENTO... YO ME APUNTÉ EN LISTAS, Y HE PASADO BASTANTE DEL TEMA, PORQUE A ESTAS ALTURAS NO DEJARÉ MI TRABAJO PARA EMPEZAR A HACER SUBSTITUCIONES...
SÓLO TE DIRÉ QUE A MI NUNCA ME HAN LLAMADO
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12547
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 11:43 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: aglaya79 » dj. jul. 03, 2008 10:56 am

ya cielo

es q de historia esta complicado!!

sabes q Alfred ha publicado un libro??
Imatge
aglaya79
:: meganúvia

Entrades: 8883
Membre des de: dg. març 30, 2008 11:40 am

EntradaAutor: ninou » dj. jul. 03, 2008 12:18 pm

Hola, ja he acabat! ja he exposat tot. M'ha anat bé, no estava nerviosa, PERÒ al final m'han acribillat a preguntes.....i feien molt mala cara els del tribunal....i jo crec que he contestat fatal. M'han deixat xof, estic de baixon total, però van passant les hores i cada cop estic millor! Sort que hi ha el cap de setmana aquí mateix!!!!
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: bufiya » dj. jul. 03, 2008 12:22 pm

ninou que bé, no facis massa cas de les cares que fan...que t´han preguntat? jo estic intentant memoritzarme el resum de la programació...tinc uns nervis...
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
bufiya
:: núvia experta

Entrades: 813
Membre des de: dg. juny 08, 2008 7:21 pm
Ubicació: SANT BOI

EntradaAutor: Hansen » dj. jul. 03, 2008 12:26 pm

Yo tambiés estudié Filología Hispánica. Estuve 1 año y pico en listas hasta que me llamaron. Me llamaron un mediodía y tenía que entregar papeles a la tarde para empezar a la mañana siguiente. Los del curro no sabían nada, así que imaginad el mal rollo...
-Ola, que dejo el trabajo.
-¿Cuándo?
-Ya.
-¿Ya?
-Sí, he venido a decírtelo y me voy ya a Barcelona a entregar los papeles. ¡Adios muy buenas!

Un mal rollo terrible, pero ha valido la pena.
Por lo de los cursos de interinos no te preocupes, que ya te lo dirán si te toca hacerlo o no. Yo me libré.

Ten en cuenta que ahora también tienes la posibilidad de trabajar en primaria, que van desesperados buscando profes. Yo no tuve esa oportunidad. Te hará bajar puntos.

Para saber cuánta gente tienes delante: Yo iba llamando, para saber más o menos por qué número iban de mi especialidad. Tienen unas listas, que también puedes consultar allí. Tienes que fijarte la gente que tienes delante y mirar los de LE, porque están todas las especialidades mezcladas.
Por ejemplo, pueden ir por un 20.000 y tu tener un 30.000, pero que sólo tengas 50 personas delante (por decir algo).
Si una vez ya dices que no en secundaria, te echan de la lista.

Si tienes más dudas, pregunta, que aquí me tienes.
Imatge

Crónica de la Fiesta Pagana: viewtopic.php?p=2424903#2424903
Hansen

Entrades: 7607
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 4:58 pm
Ubicació: Anoia

EntradaAutor: aliaga79 » dj. jul. 03, 2008 12:59 pm

aglaya79 ha escrit:ya cielo

es q de historia esta complicado!!

sabes q Alfred ha publicado un libro??

el alfred redondo???
qué fuerte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12547
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 11:43 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: MAY_23 » dj. jul. 03, 2008 4:43 pm

hola chicas!! gracias bufiya i paqui y las demas por aclararme lo de los descuentos!! pues quiza me informe en ese joyero, por preguntar no se pierde nada!!

yo sigo sin saber nada del tribunal, mis amigas han expuesto todas ya y yo aqui con los nervios!!

pero he visto que el tribunal de una amiga ha convocado a 4 personas para el dia 9!! pero ese dia no tenian que salir las notas?? vaya tela, he mirado y han convocado gente todos los dias, menos el domingo

mi tribunal a ver que hace pq me tienen histerica! todavia no han convocado para mañana!
Imatge
Imatge
MAY_23
:: núvia de platí

Entrades: 4234
Membre des de: dv. des. 07, 2007 9:08 pm

EntradaAutor: aglaya79 » dj. jul. 03, 2008 5:14 pm

Gracias Hansen

Si ya lo puse lo de q estaba dispuesta a dar primaria...

Los de mi trabajo ya estan avisados de q me ire... si eso dejare las vacaciones sin hacer por las dudas!

y lo de compatibilziar con otro trabajao??
Imatge
aglaya79

Entrades: 8883
Membre des de: dg. març 30, 2008 11:40 am

EntradaAutor: ninou » dj. jul. 03, 2008 6:49 pm

bufiya ha escrit:ninou que bé, no facis massa cas de les cares que fan...que t´han preguntat? jo estic intentant memoritzarme el resum de la programació...tinc uns nervis...

bufiya, m'han preguntat per les TIC, com afrontar un problema de disciplina, rutines diàries, etc...Però penseu que jo vaig per Anglès.

Ai, noies, em semblo que desconnecto d'opos fins la setmana que ve quan surtin notes...Això està acabant amb mi!
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: ahierro2 » dj. jul. 03, 2008 7:18 pm

Pot ser q un tribunal convoqui el mateix dia 9. El meu va convocar el dissabte al matí a gent (fins les 11 o així) i a les 2 ja teniem les notes penjades a internet. Penseu q les notes estan posades ja només han de posar les de les exposicions d'aquell dia i imagino q després revisaran com t'ha quedat.

Aglaya79 lo de combinar amb una altra feina ho pots fer, has de demanar un paper als serveis territorials on especifiquis quina altra feina faràs i les hores que li dedicaràs a cada feina.

Apa guapes q ja acabeu!

PETONETS

ANNA
Imatge
ahierro2

Entrades: 827
Membre des de: dv. maig 16, 2008 7:34 pm

EntradaAutor: Paqui77 » dv. jul. 04, 2008 9:02 am

MOLTS ÀNIMS OPOSITORES QUE AIXÓ JA S'ACABA!!!!!!!!!!!!
Imatge
Paqui77

Entrades: 5206
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 8:47 pm
Ubicació: El Prat de Llobregat

EntradaAutor: Papita » dv. jul. 04, 2008 10:03 am

vinga wapes!! que ja no queda res!!!!!!!!!!!!!
Imatge

Papita

EntradaAutor: bufiya » dv. jul. 04, 2008 10:28 am

hola noies...el meu tribunal tampoc ha penjat res encara i se suposa que em toca dema, porten 2 dies sense actualitzar dates...m' estic atabalant...un preneu allgu per la defensa?es ke jo soc de les que em posso molt nerviosa, l' ultim cop em vaig pendre una sumial 10 (se les prenen els musics abans d' un concert)per fora no se' m notava que estava nerviosa pero pe dintre estava takikardica...en fi...que no se que fer...vaig a repassar-me de nou el guió...
un peto a totes i molta sort a les que encara no hem acabat!! :-)ok:
Imatge
Imatge
bufiya

EntradaAutor: bufiya » dv. jul. 04, 2008 11:24 am

hola un altre cop...per fi m' han convocat, ara resulta que el dilluns a primera hora, jo que pensava que em tocaria dema i ja estaria llesta...a mes ara s' han agafat lliure el diumenge...es ke ja no tenen ganes de treballar...aiii...bueno que hi farem, gracies ninou per respondre les preguntes...ja queda menys
laura
Imatge
Imatge
bufiya

EntradaAutor: MAY_23 » dv. jul. 04, 2008 2:33 pm

laura jo també defenso el dilluns a primera hora!! soc la primera del dilluns, encara ens queda tot el cap de setmana acarreant amb això!!

si soc la primera convocada, he de ser allà a la hora que hem convoquen, oi?
Imatge
Imatge
MAY_23

EntradaAutor: bufiya » dv. jul. 04, 2008 4:40 pm

nena quina casualitat, jo soc la segona pero com haig d' estar a l' hora de la d' abans doncs haure d' estar allà a les 8:10h...a mi em tocaria a les 8:40...JO QUE M' HO VOLIA TREURE DE SOBRE JA...a mes estic obsesionada, estic a la dutxa i vaig repetint l' exposició, em costa dormir perquè estic donant-li voltes tota l' estona en fin...això es una tortura...quines ganes que passsi!!!!!!!!a quina hora et toca may?
Imatge
Imatge
bufiya

EntradaAutor: Papita » dv. jul. 04, 2008 4:50 pm

vinga, va, que queda poc!! a mi l'any passat em va passar igual vaig ser la 'iltima i no s'acabava mai!! llavors us treureu un pes de sobre!!!!

ÀNIMS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge

Papita

EntradaAutor: MAY_23 » dv. jul. 04, 2008 5:00 pm

hem toca a les 9h! jo estic cagadeta perque hem poso i hi ha coses que no aconsegueixo enrecordar-me! però bueno, per això tinc el guió, no? jeje ja veurem com hem surt!
Imatge
Imatge
MAY_23

EntradaAutor: bufiya » dv. jul. 04, 2008 5:35 pm

may estem totes igual...jo em sembla que m' anire a fer un tomb...estic atacada i em fa por quedarme en blanc...ja m' ha passat algun cop...pero buenoesperem que no torni a passar...molta sort nenes!!gracies noies pels anims
Imatge
Imatge
bufiya

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat