DOCENTES Y OTRAS PERTURBADAS MENTALES...

un any fantàstic.

EntradaAutor: ninou » dv. jul. 04, 2008 5:52 pm

Hola noies! jo també vaig ser la primera del meu dia, i no hi vaig haver d'anar el dia abans. Jo estava convocada a les 8.00 i vaig arribar 10 minutets abans.
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: MAY_23 » dv. jul. 04, 2008 7:15 pm

laura me'n recordaré de tu el dilluns!! al menys sabré que hi ha algú conegut que està pasant per lo mateix en aquell moment jeje perque totes les meves amigues ja ho han fet!

ninou gràcies! intentaré arribar a tres quarts! aixxx quins nervis!
Imatge
Imatge
MAY_23
:: núvia de platí

Entrades: 4234
Membre des de: dv. des. 07, 2007 9:08 pm

EntradaAutor: bufiya » ds. jul. 05, 2008 6:09 pm

jo també may, tothom ja l' ha fet la defensa, la veritat es que de dahir al migdia que no m' he tornat a mirar el guió, ahir vaig a anr de compres i akest mati a la platja, igual m' ho miró una miketa fdespres i dema, us podeu creure, em fa vergonya que el meu nòvio em senti parlar sola...jajaja *.-o-o.*
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
bufiya
:: núvia experta

Entrades: 813
Membre des de: dg. juny 08, 2008 7:21 pm
Ubicació: SANT BOI

EntradaAutor: Paqui77 » dg. jul. 06, 2008 9:03 am

Bufiya i May, molta sort per dilluns!!!!!!!!!!!!!!!! Jo us entenc perfectament perquè l'any passat vaig ser la penúltima del tribunal i vaig cabar tipa d'esperar, però va valdre la pena. Molta força guapes ho fareu molt bé!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
Paqui77
:: supernúvia

Entrades: 5206
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 8:47 pm
Ubicació: El Prat de Llobregat

EntradaAutor: bufiya » dg. jul. 06, 2008 10:18 am

moltes gracies paqui...no sabeu les ganes que tinc de que passi ja...estic nerviosa nerviosa :-(
Imatge
Imatge
bufiya

EntradaAutor: bufiya » dg. jul. 06, 2008 11:36 am

HOLA.. un altre cop...
noies necessito un consell, aquest nit ja he estat donant voltes pensant en que dema tinc l' exposició i s'he m' ha ocorregut de a part del meu guió que portare per no perdre el fil, fer-ne un altre nomès amb els punts que parlaré per al tribunal...penseu que es bona idea o millor no?
gracies
Imatge
Imatge
bufiya

EntradaAutor: Paqui77 » dg. jul. 06, 2008 12:28 pm

bufiya ha escrit:HOLA.. un altre cop...
noies necessito un consell, aquest nit ja he estat donant voltes pensant en que dema tinc l' exposició i s'he m' ha ocorregut de a part del meu guió que portare per no perdre el fil, fer-ne un altre nomès amb els punts que parlaré per al tribunal...penseu que es bona idea o millor no?
gracies

No sé a què et refereixes. Es que jo l'any passat podia portar una còpia de la programació i com que havia d'explicar la primera part, vaig anarla seguint, però suposo que aquest any ha canviat no?
Imatge
Paqui77

EntradaAutor: MAY_23 » dg. jul. 06, 2008 6:12 pm

si paqui este año puedes también tener la copia de la programación pero la original, es decir la que entregaste al tribunal, no puedes llevar la copia de casa

yo voy a optar por no tenerla, prefiero hacer alguna referencia a la pag en concreto y que la miren ellas

laura pues lo del guión nosé, supongo que es buena idea, pero también depende del tribunal, puede gustarles la idea o pueden mirarte con cara rara si lo haces jeje

yo mi guion parece mas bien la biblia de lo largo que es jajaja lo tengo todo escrito! espero que no me digan nada por eso, mirar un pongo una imagen, esto es una cara, la otra cara esta igual jeje
Imatge
Imatge
MAY_23

EntradaAutor: bufiya » dg. jul. 06, 2008 6:26 pm

jaja molt bona may, jo también he fet el meu estirant a tope els marges de dalt i d' ample, no se havia pensat que si el tribunal te el guió li dona mes coherencia a l' exposició, perquè no segueixo el guió de la pd, el del treball.No se, jo ho portare i ja veurem.la programació nomes la mirae quan parlo de obj i del nen amb nese.
com estas del nervis may?
jo una mica fluixeta, ara anire a la farmàcia a comprar valeriana, per akesta nit i demà...
Imatge
Imatge
bufiya

EntradaAutor: MAY_23 » dg. jul. 06, 2008 6:29 pm

nosé, quiza cuando lo vean me digan: hija para eso ya me hubieras dado el guion y me lo leo yo jejeje

pues mira ahora me empiezo a poner nerviosa aunqeu ya llevo todo el dia con dolor de barriga, mañana estaré fatal por suerte es tempranito!

y ahora me voy a poner a repasar que acabo de llegar de tarragona de visitar a un familiar, todo el dia de parranda! jeje

no creo que se vea muy exagerado el guion, no??

laura tu llevalo y se lo propones al tribunal segun como las veas y a ver que te dicen
Imatge
Imatge
MAY_23

EntradaAutor: bufiya » dg. jul. 06, 2008 6:53 pm

yo me lo he mirado un pokito esta mañana, pero la verda es ke ya me lo se...y estoy ya cansada de ensayarlo, en la farmacia me han dado un medicamento homepatico sedatif que no es kimico, opero es mas fuerte ke la valeriana...a ver que tal...mi guion solo es de una hoja, nos dijeron que solo podia ser de 1 caraa ti cuando te dijeron que sacarian las notas el 9 o el 10? a mi el 9 pero no se yo...
Imatge
Imatge
bufiya

EntradaAutor: MAY_23 » dg. jul. 06, 2008 7:01 pm

en mi tribunal dijeron un folio y la presidenta lo especificó, dijo: un folio, interpretarlo como querais jejeje

a mi creo que dijeron el 9 pero en algun tribunal dijeron el 9 o el 10 asi que yo cuento que el 10 porque el dia 9 todavia hay defensas

yo me tomaré unas pastillas de vitaminas y minerales para activar la mente jejeje
Imatge
Imatge
MAY_23

EntradaAutor: Paqui77 » dg. jul. 06, 2008 7:02 pm

Venga ánimos guapas que mañana os va a ir muy bien!!!
A qué especialidad os presentais?
Imatge
Paqui77

EntradaAutor: MAY_23 » dg. jul. 06, 2008 7:05 pm

a infantil!!

yo no las tengo todas conmigo, pero tampoco me preocupa mucho la verdad porque es el primer año y no me lo he preparado a conciencia tampoco! he ido a probar y ya esta
Imatge
Imatge
MAY_23

EntradaAutor: bufiya » dg. jul. 06, 2008 7:06 pm

las dos nos presentamos a infantil...creoo que son de las especialidades que lo tienen mas dificil pk es donde mas se presentan aunke la verdad este año esta la cosa bastante bien...de cada do entrara uno creo...yo ya es la 4 vez, el año pasado aprovada con un 7 y sin plaza...espero tener mas suerte este año...ke ganas tengo ke pase ya... :-///:
Imatge
Imatge
bufiya

EntradaAutor: MAY_23 » dg. jul. 06, 2008 7:07 pm

este es tu año laura!!

por numeros aprobaran de cada 3 uno y medio porque hay 2000 plazas y se han presentado al final 3600 personas mas o menos!
Imatge
Imatge
MAY_23

EntradaAutor: Paqui77 » dg. jul. 06, 2008 7:11 pm

No perdais la esperanza. Yo me presenté dos veces y a la segunda me saqué la plaza. Yo soy de especial y solo teníamos 300 plazas para 1000 personas que nos presentábamos más o menos. Mucha gente se quedó sin plaza...
Imatge
Paqui77

EntradaAutor: bufiya » dg. jul. 06, 2008 7:20 pm

gracias wapas, a ver si tenemos suerte, es ke como este año no me saque plaza no se ya ke mas hacer, de veras...he hecho dos cursillos he repetido el informe, he cogido la coordinación pa tener mas puntos, he retocado la programacion, he hecho vida de monje recluida con los temas...mas ya, hija no sé...solo keda rezar...
Imatge
Imatge
bufiya

EntradaAutor: Paqui77 » dg. jul. 06, 2008 7:29 pm

Laura este es tu año!!!!!!!!!!!!!!!!! seguro!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Paqui77

EntradaAutor: bufiya » dg. jul. 06, 2008 7:35 pm

gracias paqui,ojala tengas razon..ara estoy mirandoem por enesima vez la programacion y volvere a hacer el ensayo y creo ke ya parare, descansare y intentare desconectar un poquito...MAYYYYYYYY MOLTA SORT WAPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
Imatge
bufiya

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat