Novias septiembre 2009??

un any fantàstic.

EntradaAutor: irenusky » dv. jul. 04, 2008 1:18 pm

hola wapis! dons jo aniria a mirar a on diuen ells i despreu escolliu, però sempre vosaltres! ara si el que teniu en cap és l'altre dons ja està! no sé si t'ho has plantejat serà per alguna cosa no?

jo quan vaig veure el meu ja podien em van dir de mriar més i jo estava emperrada, però pq no és digués vem anar a mirar més i al final tots van donar-me la raó! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

ademés qui paga mana!
irenusky
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13152
Membre des de: dv. març 07, 2008 5:05 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Sandrix » dg. jul. 06, 2008 1:10 pm

Hola nenis!!

Kaoru, pq no els agrada el rest?? Tenen males referències??? No sé, jo faria com l'Irenusky. Aniria veure l'altre i després decidiria. Poser us agrada! Però heu de ser volsatres q us caseu on més us agradi, això sí!

Per cert, el tio del rest us va deixar plantats?? Q fuert!!

Ahir vaig anar de casament. Una amiga meva es va casar a Granollers i va fer el convit a la masia Ca n'illa, d la Garriga. Va estar b, tot i q el duo musical eren uns senyor una mica de l'any de la pera! El q passa q van agafar tenors mentre dinàvem i va kedar molt xulo. I un dels dj va tocar el violí mentre dinàvem i la veritat és q ho va fer molt b.

Ah, i ens van donar els nuvis, clar! Ens vam anar posant en situació. Jo em sembla q passaré una vergonyaaaa! Tanta gent mirant-me!!! jiji
http://nuvis.org/jordi_sandra2009[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Sandrix
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2421
Membre des de: dv. nov. 09, 2007 11:50 am

EntradaAutor: EvelynyVictor » dg. jul. 06, 2008 7:21 pm

chicas!!! he vuelto!! q desconexión!! sq ara llevaba unos días que casi ni entraba, xq he ido bastante liada...en el trabajo la morosidad me lleva de cabeza!
un besito a todas, ara ya iré entrando más a menudo y en dos semanitas vacaciones!!! aunque no saldremos fuera...intentaremos vivirlo a tope x aquí cerkita!
Imatge
EvelynyVictor
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1662
Membre des de: dl. feb. 18, 2008 6:03 pm

EntradaAutor: Kaoru » dg. jul. 06, 2008 9:44 pm

Ei noies despres d'un finde relaxat tornem a estar per aqui.... Amb ganes d'explicar-vos!!!!Divendres a la tarda vaig anar a comprar les teles pel meu vestit de nuvia!!!!!El farà la meva cosina, és el seu regal!!!!Va se molt emocionant i molt inesperat però la botiga on ella compra la tela tanca i està de liquidació!!!!!

Sandrix no és que no els agradi el restaurant però vam estar allà a una boda fa uns 6 anys i a mi em va semblar prou bé però el meu pare diu que la recorda com una boda una mica "cutre" i que digués això em va fer mal o em va rallar més ben dit. Però bueno anirem dimarts a mirar un que ells em diuen a veure que tal que és el restaurant on vam celebrar la meva comunió i la boda d'una cosina fa anys.Preguntarem i mirarem a veure que...

Seguim parlant, eh wapis!!!!

Imatge
Kaoru
:: supernúvia

Entrades: 5317
Membre des de: dj. juny 26, 2008 8:52 pm
Ubicació: Esplugues del Llobregat

EntradaAutor: irenusky » dl. jul. 07, 2008 8:30 am

Ei nenas bon día!!!! dons res a mirar a veure qué tal i a decidir! Jo dissabte vaig anar a un cumple i resulta que el puesto era on vaig fer jo la comunió hi havia 2 bodes i bueno la veritat que ho recordaba mooolt diferent i molt més gran (és el que passa quan una es petita que tot és molt més gran...) i la veritat que està com fa més de 10 anys... així que...

Canviant de tema! Ja he donat la paga i senyal del vestit ufffffffffff casi em poso a plorar allà i tot de l’emoció jajajaja que pava!
irenusky
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Nuria&Jose » dl. jul. 07, 2008 8:34 am

Buenos días chicas!! Hoy es Lunes que depre!! Vaya día mas tonto que hace la verdad!!
Como os ha ido el fin de semana? Nosotros tranquilo en plan ahorro que estamos. Que ganas de coger las vacaciones pero hasta agosto ná de ná. Un besito a todas!!!
Nuria&Jose
:: núvia d'argent

Entrades: 2620
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 2:30 pm

EntradaAutor: lmontmu81 » dl. jul. 07, 2008 9:22 am

Buenos dias a todas!! El sábado ya dimos la paga y señal en el restaurante!! asi q ya stá confirmado: el 19/9/09 nos casamos!!!
Imatge
lmontmu81
:: núvia experimentada

Entrades: 293
Membre des de: dc. maig 21, 2008 4:18 pm

EntradaAutor: Nuria&Jose » dl. jul. 07, 2008 9:24 am

lmontmu81 ha escrit:Buenos dias a todas!! El sábado ya dimos la paga y señal en el restaurante!! asi q ya stá confirmado: el 19/9/09 nos casamos!!!

Muchas Felicidades guapa!!! Una cosa menos!!
Nuria&Jose

EntradaAutor: irenusky » dl. jul. 07, 2008 10:00 am

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: aixxxxxxxxx que bien!!!! una compi de día confirmada!!!

dnd te casas wapa?
irenusky
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: lmontmu81 » dl. jul. 07, 2008 10:10 am

Gracias!!!!!!!!!!!! Nos casamos en CAn Oliver, en Montornés, es un sitio precioso!! en cuanto lo vimos supimos q ese era el sitio!!
Imatge
lmontmu81

EntradaAutor: irenusky » dl. jul. 07, 2008 10:18 am

lmontmu81 ha escrit:Gracias!!!!!!!!!!!! Nos casamos en CAn Oliver, en Montornés, es un sitio precioso!! en cuanto lo vimos supimos q ese era el sitio!!

yo fui a verlo! ya se dnd esté jejejejeje aunque me perdí y me maré pq fuimos por el camino de curvas jur jur jur tiene unos jardines preciosos!
irenusky
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Kaoru » dl. jul. 07, 2008 10:30 am

Buenos dias por la mañana!!!

Muchas felicidades lmontmu81 por la eleccion del restaurante yo todavia estoy indecisa!!!!

Chicas darme más opciones!!!!

Gracias

Imatge
Kaoru

EntradaAutor: bufiya » dl. jul. 07, 2008 11:05 am

hola noies, recordava haver escrit abans en aquest post però no m' hi trobo...jo també em caso el 18 de setembre del 2009 , ja algu que coincideixi en la data??ens casem a can ribas és un lloc preciós, vam mirar molts restaurants i cap ens va agradar tant com aquest, qui no ltingui restaurant l' animo a que el vagi a veure...
ara aquesta setmana començarem a mirar fotògrafs... >.-<: >.-<:
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
bufiya
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 813
Membre des de: dg. juny 08, 2008 7:21 pm
Ubicació: SANT BOI

EntradaAutor: irenusky » dl. jul. 07, 2008 11:05 am

Kaoru ha escrit:Buenos dias por la mañana!!!

Muchas felicidades lmontmu81 por la eleccion del restaurante yo todavia estoy indecisa!!!!

Chicas darme más opciones!!!!

Gracias

Imatge

X dnd dijiste que lo querías celebrar?
irenusky
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Kaoru » dl. jul. 07, 2008 11:29 am

Me caso en Esplugues y me gustaria algo que no estuviera muy lejos. Por un lado Montcada o asi comomuy lejos y por el otro hasta Castelldefels.

Se te ocurre algo?

Imatge
Kaoru

EntradaAutor: irenusky » dl. jul. 07, 2008 12:27 pm

Kaoru ha escrit:Me caso en Esplugues y me gustaria algo que no estuviera muy lejos. Por un lado Montcada o asi comomuy lejos y por el otro hasta Castelldefels.

Se te ocurre algo?

Imatge

Ostras por esa zona no miré mucho la verdad… mi prima se casa en Gavá en Masoilor (o algo así) pero no se qué tal pq no he ido aún, se casa el mes que viene… has mirado en ***********? Yo allí me registré y te lo pone todo por zonas está muy bien… siento no poder ayudarte mucho más nena!
irenusky
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: suyoscar » dl. jul. 07, 2008 12:54 pm

NENA VAYA DILEMA TIENES.

MIRA YO ESTUVE EN EL HOTEL ABBA GARDEN EL OTRO DIA Y ESTUVO MUY BIEN. PORQUE NO LO MIRAIS. ES MUY ELEGANTE Y MUY FINO.

ESTA JUSTO AL LADO DEL HOSPITAL SAN JUAN DE DIOS.

SINO TAMBIEN PUESDES MIRAR ALGO UN POQUITO MAS LEJOS QUE HAY UN MONTON.
Imatge
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
suyoscar
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4887
Membre des de: dj. abr. 19, 2007 11:54 am
Ubicació: BARCELONA-BLANES

EntradaAutor: Nuria&Jose » dl. jul. 07, 2008 1:10 pm

Pues por zona no tengo ni idea la verdad el mio está en Vilanova del Vallés así que cae un poco lejos. Lo siento no poderte ayudar.
Nuria&Jose

EntradaAutor: Kaoru » dl. jul. 07, 2008 1:47 pm

Mimi el abba garden está muy chulo y además bien de precio pero el salon que nos tocaria tiene columnas y Edu lo quiere sin columnas!!!!Como ya no es dificil elegir sitio encima con pegas!!!!

Estoy mirando Can Ribot i Masia Font del tort alguna opinión sobre estos?

Imatge
Kaoru

EntradaAutor: lmontmu81 » dl. jul. 07, 2008 4:16 pm

Unos amigos nuestros celebraron su boda en Can Ribot hace 3 años y la verdad es q estuvo genial, la comida y el servicio muy bien
Imatge
lmontmu81

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants