Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Petita » dc. maig 31, 2006 4:20 pm

Pos siii......... :-( :-( :-(
Imatge
Petita
:: supernúvia

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: Montsseta » dc. maig 31, 2006 4:22 pm

Bueno Petita... es que la gent es molt trebaladora, tots treballant i nosaltres per aquí...
Mira que jo tinc feina... però poques ganes de fer-la...

Explica'm va... que et falta de la boda?? Com ho tens tot??
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: Montsseta » dc. maig 31, 2006 4:31 pm

Petita, tu també m'has abandonat : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh :
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: Petita » dc. maig 31, 2006 4:45 pm

Jo es que no tinc gaire feina........i la poca que tinc sóc massa ràpida en fer-la.... :-( :-( :-( :-(
Doncs mira.....aquesta tarda anem a portar els anells a grabar....i a veure si tenim temps d´anar també a l´agència de viatges. Volem agafar l´AVE per anar a Madrid.
Encara em falta anar a mirar el meu ram!!!!!!!!!!! que no tinc ni punyetera idea!!!!!!!!!!
I res....anar fent!!!!!!!!!
Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!! ara que començava a escriure ve el jefe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! cagón ell!!!!!!!
Imatge
Petita

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: Montsseta » dc. maig 31, 2006 4:50 pm

On aneu de viatge?? Es que no m'en recordo :-(
A Mexic potser?
I el ram perquè no el fa de cales? Queda molt xulo!!
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: EDAE » dc. maig 31, 2006 4:57 pm

Ostres Petita, encara no has decidit el ram???ç

Però quin estil busques?? cascada, buquet, minimalista....??? O hi ha alguna flor que prefereixis????
EDAE
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3183
Membre des de: ds. nov. 05, 2005 6:06 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: a28 » dc. maig 31, 2006 5:59 pm

ei ara que arribo jo segur que ja no hi sou...
tutifruti jo vaig anar fa 2 anys al mercat meideval i es molt xulo i el poble es precios!! :-)ok: =0-0-) :-)ok: =0-0-)

per cert es veritat la llegenda urbana que corre de que una s'aprima abans de la boda?? alzna, tutufruti, montsesita?? :hmm:: :hmm::
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: a28 » dc. maig 31, 2006 5:59 pm

la petita va a rivera maya si no m'equvoco...
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Montsseta » dc. maig 31, 2006 6:22 pm

Hola a28, ara ja soc a casa!! Encara hi ets??

Jo si que me vai aprimar abans de la boda, pero no me podia aprimar gaire que sino no m'hagues vist!!!
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: a28 » dc. maig 31, 2006 6:30 pm

avui hem anat a mirar aliances!! perque m'han anat a agradar les mes cares?? tenim dos finalistes unes de cares i altres mes economiques, molt boniques les 2! aquesta nit decidirem i a encarregarles! ja us dire quines ens quedem

desde fa una parell de setmanes que m'ho vec mes a sobre aixo de la boda i m'ho esticf passant pipa!! cada dia fem alguna cosa i lo que més m'agrada es que ho fem junts i ens posem d'acord super rapid
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: a28 » dc. maig 31, 2006 6:32 pm

com ell diu una relacio es com una goma, a vegades estira un, altre l'altre,s0ha de cedir algun cop, i em fa gracia perque sempre em diu que la nostra no esta gens gastada... i te tanta rao!!

res que ens queden 3 mesos i mitj i que ara en començo a ser relalment conscient i ves... que soc feliç!! potser no ho tinc tot en aquesta vida pero el tinc a ell i aixo es lo mes!!

ui que tonta que m'he posat no?? =0-0-)
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Montsseta » dc. maig 31, 2006 6:41 pm

Com m'alegro que et sentis aixi a28!! I que tingueu aquesta relació tant maca i estigueu tant ben compenetrats!!! Així és com ha de ser..

Mira que jo i el Montsesito son mooooooooolt diferents, som la cara i la creu!!! Suposo que els pols oposats s'atreuen. Però jo m'he l'estimo així encara que a vegades hi hagi coses que me facis ràbia...

Viure els preparatius de la boda com els esteu vivint es lo millor, perque nosaltres va ser un munt de discussions i de nervis (que per sort s'han acabat!!)
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: a28 » dc. maig 31, 2006 6:41 pm

ei ara no us penseu que no discutim mai, alguna vegada si pero no es massa frequent i mira pel tema boda si que us puc dir que mai (potser ja tocarà elmes abans.....) :-/
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: a28 » dc. maig 31, 2006 6:42 pm

el opoasats s'atrauen i els semblants tambe!! no us penseu que siguem molt semblants pero mira tenim una manera de veure la vida molt conscient i molt sensata
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Montsseta » dc. maig 31, 2006 6:48 pm

Si tens els mateixos ideals i la mateixa manera de pensar és genial, està clar!!! :-))

Viviu junts vosaltres o encara no? (ja veieu que tinc una memoria...) :-(
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: a28 » dc. maig 31, 2006 6:59 pm

si ja fa 2 anys i mitg! :-)) =0-0-)
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: alzina » dc. maig 31, 2006 8:23 pm

Eiiii com estan les foreres més autèntiques? (sóc l'Alzina 2)
tinc mooolt poque temps, com sempre.... però entro a xafardejar jejeje
bueno xiques, com van les cagaletes de la Ilerda i La Petita? uhhiiis ara recordo el dia de la nostra boda i em fan una envejeta sana!!! ho tornaria a fer ara mateix, per cert Montesita, feliç 1er mes-aniversari.
me'n vaig a fer alguna coseta, us envio una abraçada moolt gran a totes i una coseta per les que us caseu per l'esglèsia :-)
fins aviat!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
alzina
Alzina MILENARI
Alzina MILENARI

Entrades: 1259
Membre des de: dl. gen. 16, 2006 5:50 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Montsseta » dc. maig 31, 2006 8:52 pm

:-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: Ilerda » dc. maig 31, 2006 11:41 pm

Bona nit!!! son les 0:32 h. ja ves quines hores d'escriure, pero al menys ara tinc un moment per llegir-vos i dir-vos alguna coseta.
Tuttifrutti, espero que tot segueixi be amb el sogre, que aquesta mala cara nomes sigui el temps...
I sort amb el video, que sigui veritat i t'ho puguin canviar i ficar-te lo que et falte, jo si pogues ho voldria tot tot tot, per no perdrem detall, ara aixo sí sortiria un video de 8 hores jejejeje

Petita, tens cagaletes??? jo encara no, i espero que continui aixi!!! Aixo sí, tinc un arrofredat a sobre que pa que! mocs, mal de gola, ronquera... vamos feta una joia... espero que s'em passi aviat!!!

No he mirat res mes de les flos, no he tingut temps de res avui. Dema haig d'anar a recollir el vestit, aixi que no se si comprar algo alli definitivament i deixar-me de donar toms perque no tinc gens de temps. La meva tieta m'ha donat 100 euros perque em compri lo que vulgui, pero em sap greu gastar-me tant en aixo.
Tambe he desembutxacat els 100 euros de l'esglesia (per paperassa diuen) i els 140 de l'esteticien... vamos que estic be...

Em preguntaveu per la despedida de l'Ilerdo. Doncs segons mon germa que ere qui l'organitzava, va anar superbe!!! segons l'Ilerdo, no havia passat tanta vergonya en sa vida.
Van anar a la tarda a jugar al pintball. Aqui si que s'ho van passar molt be diuen i van estar fins a molt tard. Despres van anar a sopar i alla al restaurant el van disfressar. Li van comprar un vestit de ballarina, amb el seu tutu de color rosa. Vamos mes ridicul imposible, pero al menys ell s'ho va prendre lo millor posible i va disfrutar tot lo que va poguer, tot i que l'endemà no volia ni mirar les fotos. El van passejar per ricard vinyes un rato i despres el van deixar canviar i van anar a la Pacha.
Jo no m'hauria ficat a la seva pell la veritat!!!

Sabeu que he fet?? li he enviat un esmorçar a domicili de aquesta web www.regalooriginal.com
Ho havia sentit comentar a algu d'aqui del foro i al final m'he decidit, aixi el dia de la boda tindra una petita sorpresa meva jejejeje
Que us sembla?? creieu que li agradara? Aixo sí, no li he ficat cap globus ni puñeteta perque pujen molt i total, li fara la mateixa il.lusió.

Bueno, ens veiem dema, ja us explicare com a anat la recollida del vestit!!! Adeu!!
Ilerda
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Montsseta » dc. maig 31, 2006 11:47 pm

Ilerda guapa!!! Quin fart de riure que me fet amb la despedida de l'Ilerdo i més de la manera que ho expliques!!! jajajaja pobre, quina vergonya!!! de ballarina!!! Es que els tios a vegades la fan grossa eh?
I que no vulgui ni mirar les fotos!!! Quina gracia!!! :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:

I nena, la idea de l'esmorzar un 10!! :-)ok: quina passada tu!!!

QUE NO TE QUEDA RES!!!!! QUINS NERVIS!!!
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant