Nuvies 2009 de Tarragona

un any fantàstic.

EntradaAutor: gringa » dg. jul. 06, 2008 9:00 pm

Hola guapas, ya tengo la fecha y el sitio escogido, sera el 11 de JULIO en TERMES DE MONTBRIO, que les parece? tienen alguna referencia...
Nos ha costado decidirnos y al fin ya hemos hecho la reserva, una cosa menos para hacer, hace dias que no entraba porque hiba estresada con este tema.
Bueno mis novedades es que para la ceremonia civil contrataremos un arpa para que sea del todo romantico ese momento, dicen que el sonido es precioso, mi novio es musico y desde que me dio la idea estoy muy animada.
Y ustedes que cuentan?
gringa

Entrades: 13
Membre des de: dg. juny 08, 2008 8:50 pm

EntradaAutor: aglaya79 » dg. jul. 06, 2008 9:06 pm

mi cuñada lo hizo aho hace tres años y quedaron muy contentos!!!

el sitio es precioso!! ya veras q bien!!

asi q te falta poquito para la cuenta atras!!! ahi q nervios!!
Imatge
aglaya79
:: meganúvia

Entrades: 8883
Membre des de: dg. març 30, 2008 11:40 am

EntradaAutor: gringa » dg. jul. 06, 2008 9:13 pm

aglaya79, mas que nervios estoy ansiosa por encontrar cosas divertidas para hacer, me gustaria personalizarlo mucho, pensando en que los invitados se diviertan y no paro de inventar y hay cosas que se me va la olla jajajaja
como vas tu? que novedades tienes, veo que a ti te queda menos aun, en donde lo hacen?
gringa

Entrades: 13
Membre des de: dg. juny 08, 2008 8:50 pm

EntradaAutor: aglaya79 » dl. jul. 07, 2008 9:29 am

PUES EN el dorado en Cambrils

Es q buscbamos un sitio donde solo hicieran una boda al dia y aunq el sitio no es espectacular, fuimos a la boda de un amigo y nos encanto la comida y el servicio.

Ya veras como si consigues q tu boda sea unica. planeandolo con tiempo lo lograras

por cierto, este jueves hay quedada de chics de Tarragona ¿te animas?
Imatge
aglaya79

EntradaAutor: Iaione-Borja » dl. jul. 07, 2008 10:45 am

Sara_80! guapa vas a la misma diestista que yo? Q BIEN!! jajaja q casualidad!!

yo estoy encantada la verdad, mi post esta en cuenta atras 2009 pasate!! muchos besitos
Iaione-Borja
:: núvia experta

Entrades: 952
Membre des de: ds. feb. 16, 2008 3:40 pm
Ubicació: Cambrils

EntradaAutor: aliaga79 » dl. jul. 07, 2008 12:53 pm

Sara_80 ha escrit:Iaione felicidades!!! Ahora si empieza la cuenta atrás >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Ahora me paso por tu post!!
Si soy de Tarragona, he empezado dieta con tu nisma dietista!!

Aliaga ya te has decidido?? Al final cual has elegido??

divisionrm! y tu?
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12547
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 11:43 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: aliaga79 » dl. jul. 07, 2008 1:04 pm

NATIBG ha escrit:NO MOLAAAAAAA JO VULL POSARVOS CARETES A TOTES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ÉS VERITAT... BUÁÁÁÁ
: muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh :
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: MiNi » dl. jul. 07, 2008 11:40 pm

eiiiiiiiiiiiiiiiii arriba esas tarragoninas guapas, ya keda menos para el jueves!!!!! :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
MiNi

Entrades: 8796
Membre des de: dj. juny 12, 2008 10:08 am
Ubicació: Roda de Barà

restaurant,esglesia,fotograf!!!!!

EntradaAutor: VenusSs » dt. jul. 08, 2008 9:25 pm

Hola em dic joana i tmb soc de tarragona,EM CASO EL 12 DE SEPTEMBRE DEL 2009 a la catedral.
De moment e donat paga i senyal al restaurant l'encanteri,pero no m'acava de convencer,alguna de vosaltres sap q tal surten alli les bodes.
L'altre dia vaig anar a veure el restaurant playa dorada a cambrils i es precios!!!!! no se que fer!!!!!! :-/
Havere si em doneu un cop de ma!!! :-)ok:
VenusSs

Entrades: 647
Membre des de: dt. jul. 08, 2008 11:33 am
Ubicació: TARRAGONA

EntradaAutor: Sara_80 » dc. jul. 09, 2008 12:00 am

Iaione ha escrit:Sara_80! guapa vas a la misma diestista que yo? Q BIEN!! jajaja q casualidad!!

yo estoy encantada la verdad, mi post esta en cuenta atras 2009 pasate!! muchos besitos

Si la verdad es que parece maja, ya te contaré cuando vuelva a ver si me ha ido bien la dieta :o-o:

Aliaga79, divisionrm no l'havia sentit anomenar, on son?
Jo vaig agafar al germà d'un amic, te l'estudi a Torredembarra però no es molt conegut.

Noies jo també tinc ganes de conèixer-vos, a veure si a la próxima ens podem veure.

VenusSs felicitats per la boda!!!!!!!!!! Ja som una més, visca les tarragonines!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Imatge
Sara_80
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 158
Membre des de: dl. set. 17, 2007 11:11 pm

Re: restaurant,esglesia,fotograf!!!!!

EntradaAutor: aglaya79 » dc. jul. 09, 2008 9:43 am

VenusSs ha escrit:Hola em dic joana i tmb soc de tarragona,EM CASO EL 12 DE SEPTEMBRE DEL 2009 a la catedral.
De moment e donat paga i senyal al restaurant l'encanteri,pero no m'acava de convencer,alguna de vosaltres sap q tal surten alli les bodes.
L'altre dia vaig anar a veure el restaurant playa dorada a cambrils i es precios!!!!! no se que fer!!!!!! :-/

Hola Venus, Benvinguda

Playa Dorada a Cambrils??

Jo ho faig al Dorado de Cambrils... pero no se si es el mateix lloc

Si es aixi, jo el vaig triar perqe vam anar a una boda i ens va agradar tant que el fan agafar... el dinar era bonissim

de totes maneres, crec q hi ha unes quantes noies que han agafat restaurants de l'encanteri! q es el que no t'acaba de convencer del teu??
Imatge
aglaya79

EntradaAutor: aglaya79 » dc. jul. 09, 2008 9:44 am

VenusSs ha escrit:Hola em dic joana i tmb soc de tarragona,EM CASO EL 12 DE SEPTEMBRE DEL 2009 a la catedral.

Hola Venus, Benvinguda

Playa Dorada a Cambrils??

Jo ho faig al Dorado de Cambrils... pero no se si es el mateix lloc

Si es aixi, jo el vaig triar perqe vam anar a una boda i ens va agradar tant que el fan agafar... el dinar era bonissim

de totes maneres, crec q hi ha unes quantes noies que han agafat restaurants de l'encanteri! q es el que no t'acaba de convencer del teu??
Imatge
aglaya79

EntradaAutor: aliaga79 » dc. jul. 09, 2008 10:04 am

VENUS!!!! BENVINGUDA!!! UNA ALTRA TARRAGONINA MÉS, VISCA!!!
JO HE ANAT A L'ENCANTERI DE BODA I MOLT BÉ, POTS ESTAR TRANQUILA QUE HAS TRIAT MOLT BÉ... EL MENJAR MOLT BO I ELS JARDINS PRECIOSOS! I FAN UNA BODA AL DIA QUE ESTÀ MOLT BÉ... AMB QUI HAS PARLAT, AMB L'ARCHI?
JO EM CASO AL CASTELL DEL ROURELL, QUE ÉS TAMBÉ DEL GRUP ENCANTERI. HO CONEIXES?
A EL DORADO ES CASEN L'AGLAYA I LA MIMIJORDI, A VEURE QUÈ ET DIUEN ELLES, PERÒ SI JA HAS DONAT LA PAGA I SENYAL...
JA TENS FOTÒGRAF?
QUÈ GUAY, CASAR-SE A LA CATEDRAL...
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: VenusSs » dc. jul. 09, 2008 10:58 am

Hola guapisimes!!!

si!!! desde sempre m'avia fet molt ilusio casarme a la catedral!!,com a minimim aixo es posible,pq el convit el volia fer a la bolella pero es surt dels presupostos!!! aixi que vaig anar a mirar i mirar fins que vaig donar per casualitat amb l'encanteri i de tots el que habia vist era el que mes m'agradaba,vaig tindre que caviar la data pq no havia 6 de juny lliure (que era la data inicial del enllanç) aixi que o vam pasa al 12 de septembre.
Pero l'altre dia vaig anar a veure el dorado a cabrils i ami aixo del mar em tira masa!!! ademes vaig estar mirart a foros sobre l'encanteri i en vaig llegir uns cuants que deia que es menjava molt malament.
Aixi que no se que fer!!!! ademes al dorado tmb fan una sola boda com a l'encanteri.
EL FOTOGRAF,vinga a donar voltes de mirar fotos i mes fotos!!! i crec q al final a merescut la pena! me quedat amb el joan duch,fa unes fotos precioses i molt naturals!!!.
En fi guapisimes quin rotllo que os e deixat anar amb un moment!!!
:-))
:-)ok: :-)ok: :-)ok: >.-<: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
VenusSs

Lucas

EntradaAutor: VenusSs » dc. jul. 09, 2008 11:00 am

Per cert aliaga79, quina jugarreta airrr!!!! vols dir que sel han carregat de veritat?¿? pero si la serie perdra la gracia sense ell!!!!!
Aixo no es serio! xDDDD
VenusSs

alglaya79

EntradaAutor: VenusSs » dc. jul. 09, 2008 11:03 am

Siii si que es el mateix puesto,a mi me va agradar mooollltttt!!!!!
l'unic que nio em va agradar es que no fiquin pernil tallat a ma,arrosos i fideuas al pica pica, pero soposo que parlant la gent s'enten.
En fi un petonas!!! m'encanta el restaurant que has escollit!!!
:-)ok:
VenusSs

Re: Lucas

EntradaAutor: aliaga79 » dc. jul. 09, 2008 11:03 am

VenusSs ha escrit:Per cert aliaga79, quina jugarreta airrr!!!! vols dir que sel han carregat de veritat?¿? pero si la serie perdra la gracia sense ell!!!!!
Aixo no es serio! xDDDD

és veritat... jo avui estic de dol... jajaja
tinc l'esperança de que no està mort i que ho han simulat... crec que la tia no va ficar la bomba a la seva furgo... i ho han fet tot per despistar...
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

Re: alglaya79

EntradaAutor: aliaga79 » dc. jul. 09, 2008 11:06 am

VenusSs ha escrit:Siii si que es el mateix puesto,a mi me va agradar mooollltttt!!!!!
l'unic que nio em va agradar es que no fiquin pernil tallat a ma,arrosos i fideuas al pica pica, pero soposo que parlant la gent s'enten.
En fi un petonas!!! m'encanta el restaurant que has escollit!!!
:-)ok:

venuss!!! a nosaltres ens van dir que si, que tallen pernil en directe, i hi ha fideuá... si ho tenim signat i tot! parlaves del castell, no?
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

aliaga79

EntradaAutor: VenusSs » dc. jul. 09, 2008 11:06 am

Jo tmb estic de dol!!!! jejeje
Crec que es una estrategia mentres no resolen tot l'envolic del caiser,aixi la policia deixa de persegir al lucas,pq al final es veia una cara de complicitart entre el paco i el mariano!!!ç
De totes maneres si s'acaves el lucas s'acavaria la gracia de la serie!!!!
VenusSs

aliaga79

EntradaAutor: VenusSs » dc. jul. 09, 2008 11:08 am

no que me confos,jejeje par5lava del dorado!!!
Al encateri si !!! per cert quin menu has agafat,jo estic entre dos
:-/
Jo me vaig plantejar fer-ho al castell tmb,havere si per el 2009 ja tenen els jardins acavats!!!
VenusSs

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants