Bona nit!!! son les 0:32 h. ja ves quines hores d'escriure, pero al menys ara tinc un moment per llegir-vos i dir-vos alguna coseta.
Tuttifrutti, espero que tot segueixi be amb el sogre, que aquesta mala cara nomes sigui el temps...
I sort amb el video, que sigui veritat i t'ho puguin canviar i ficar-te lo que et falte, jo si pogues ho voldria tot tot tot, per no perdrem detall, ara aixo sí sortiria un video de 8 hores jejejeje
Petita, tens cagaletes??? jo encara no, i espero que continui aixi!!! Aixo sí, tinc un arrofredat a sobre que pa que! mocs, mal de gola, ronquera... vamos feta una joia... espero que s'em passi aviat!!!
No he mirat res mes de les flos, no he tingut temps de res avui. Dema haig d'anar a recollir el vestit, aixi que no se si comprar algo alli definitivament i deixar-me de donar toms perque no tinc gens de temps. La meva tieta m'ha donat 100 euros perque em compri lo que vulgui, pero em sap greu gastar-me tant en aixo.
Tambe he desembutxacat els 100 euros de l'esglesia (per paperassa diuen) i els 140 de l'esteticien... vamos que estic be...
Em preguntaveu per la despedida de l'Ilerdo. Doncs segons mon germa que ere qui l'organitzava, va anar superbe!!! segons l'Ilerdo, no havia passat tanta vergonya en sa vida.
Van anar a la tarda a jugar al pintball. Aqui si que s'ho van passar molt be diuen i van estar fins a molt tard. Despres van anar a sopar i alla al restaurant el van disfressar. Li van comprar un vestit de ballarina, amb el seu tutu de color rosa. Vamos mes ridicul imposible, pero al menys ell s'ho va prendre lo millor posible i va disfrutar tot lo que va poguer, tot i que l'endemà no volia ni mirar les fotos. El van passejar per ricard vinyes un rato i despres el van deixar canviar i van anar a la Pacha.
Jo no m'hauria ficat a la seva pell la veritat!!!
Sabeu que he fet?? li he enviat un esmorçar a domicili de aquesta web
www.regalooriginal.com
Ho havia sentit comentar a algu d'aqui del foro i al final m'he decidit, aixi el dia de la boda tindra una petita sorpresa meva jejejeje
Que us sembla?? creieu que li agradara? Aixo sí, no li he ficat cap globus ni puñeteta perque pujen molt i total, li fara la mateixa il.lusió.
Bueno, ens veiem dema, ja us explicare com a anat la recollida del vestit!!! Adeu!!