DOCENTES Y OTRAS PERTURBADAS MENTALES...

un any fantàstic.

EntradaAutor: ninou » dj. jul. 10, 2008 6:30 pm

rayma2009 ha escrit:CHICASSSSSS ENHORABUENA A TODAS LAS QUE ESTAIS APROBANDO. ESTAR TRANQUILAS QUE ESTE AÑO HAY PLAZAS PARA TODAS LAS QUE APROBEIS, YA VEREIS. BESITOSSSSS

Muchas gracias Rayma! ¿Tú qué tal?
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: MAY_23 » dj. jul. 10, 2008 7:46 pm

Rayma guapa muchas gracias!!!! todo bien??? espero que si!

ninou felicitats!!!

Laura te lo dije que este era tu año! yujuuuuu ya estamos dentro!!!!
Imatge
Imatge
MAY_23
:: núvia de platí

Entrades: 4234
Membre des de: dv. des. 07, 2007 9:08 pm

EntradaAutor: Paqui77 » dj. jul. 10, 2008 8:29 pm

MAY_23 ha escrit:Gràcies Ninna!! ara m'han trucat dues amigues i m'han dit que als seus tribunals els hi han dit que si que entrem! però fins que no vegi la llista no m'ho crec jejej

una pregunta, jo tinc destinació pel curs vinent i al doc posa que si ja tens destinació que es farà l'avaluació en aquesta destinació, llevat del que la tinguin en un cos diferent, quan diu cos es refereix a mestres o a especialitat??

es que jo tinc nomenament per l'any que ve, però per primaria i he aprovat per infantil

El cos es refereix a mestres, es a dir, a infantil i primaria.
Imatge
Paqui77
:: supernúvia

Entrades: 5206
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 8:47 pm
Ubicació: El Prat de Llobregat

EntradaAutor: MAY_23 » dj. jul. 10, 2008 8:47 pm

o sigui que com a cos inclou tant infantil com primaria??

i llavors quins cossos diferents poden haverhi en una escola?
Imatge
Imatge
MAY_23

EntradaAutor: Alezeia » dj. jul. 10, 2008 11:57 pm

Moltes gràcies a totes!!!!!! I felicitats a les que heu aprovat!!!

Noies, em costa creure-m'ho però JA SOM FUNCIONARIES!!!!!! Al nostre tribunal no ens han dit que ja ho som, però ho han insinuat. Han dit que els números son els números, i que si hi ha 2000 places i hem aprovat 1980.......

:-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

Avuí he anat a l'escola on he estat aquest any (la vacant em caduca el 31/08/08) i m'han dit que m'està esperant una tutoria de P3!!!! I com a paral·lela una companya genial!!! A veure si em donen la plaça.

May, tinc entès que el curs vinent estaras a primària i faras les pràctiques a primària, en la plaça vacant que tens fins el 31/08/09. Després, sí que et donaran una plaça d'infantil. Crec que ser d'un altre cos és per exemple, ser de secundària,oi?

Un petoneet!!!

Un petoneet!!!
Imatge

Imatge
Alezeia
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2028
Membre des de: ds. maig 03, 2008 12:19 am

EntradaAutor: MAY_23 » dv. jul. 11, 2008 9:03 am

Gracies Alezeia! es que ja patia, pq ja m'havia fet a la idea de quedar.me allà l'any vinent encara que estigui a primària, però es que estic tannnn bé!!

que guay! tant de bo et donin aquesta escola per quedar-ti!

uff a mi también hem costa creure que estiguem dintre eh?? mare meva i jo que fa uns 3 mesos no hem volia presentar pq ho vaig pasar molt malament dels nervis!
Imatge
Imatge
MAY_23

EntradaAutor: Paqui77 » dv. jul. 11, 2008 9:08 am

MAY_23 ha escrit:o sigui que com a cos inclou tant infantil com primaria??

Els cossos són Mestres (Primària i Infantil) o Professors( Secundària). A l'escola només hi ha mestres, en principi.
Imatge
Paqui77

EntradaAutor: bufiya » dv. jul. 11, 2008 9:21 am

hola noiessssssssssssss, siiiiiiiiiiiiiiiiiiii mayyyyy tenies raó aquest és el nostre any, ninouuuuu felicitats, del meu cole erem 4 que feiem opos i he entrat totes....ke bé, noies ara a celebrar-ho...
hansen i les demes noies veteranes, ja ens anireu eicant que se suposa que hem de fer, em referixo a tot allo de muface...es que tinc un liu...pero m' han dit que això es fa al setembre no?ara tambe hem de dur uns papers a via augusta, algu d' una declaració jurada no?bueno...fins que surti la llista definitiva no hem de fer res...ara toca disfrutar que ja hem patit prou...
canviant de tema, ahir vam anar a mirar una fotogràfa que es diu Laura Ruiz i ens va agrdr molt,jo estava emocinada quan veia els albums dels nuvis, i pensar que d' aquí no gaire serem nosaltres els de l' album...aiiiii què fort!!!noies, quantes emocions juntes...
doncs avui me' n vaig de casament d' una col.lega de l' escola, així que ara aniré a la pelu a que em possin ben wapes...
PRECIOSES A DISFRUTAR I A CELEBRA-HO!!!
*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Laura
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
bufiya
:: núvia experta

Entrades: 813
Membre des de: dg. juny 08, 2008 7:21 pm
Ubicació: SANT BOI

EntradaAutor: Paqui77 » dv. jul. 11, 2008 9:28 am

Bufiya lo de Muface fins al setembre res perque osaltres comenareu con a funcionaries en pràctiques el dia 1 de setembre. Pero és molt fàcil el que s'ha de fer, es fa tot per internet i per telèfon no cal anar enlloc.
I lo dels papers, quan surti la ressolució al DOGC e la gent aprovda s'obre el plaç per anar a entregar els papers que demanen. A la ressolució diu el u hes de portar. l'any passat recordo que era el titol, el DNI, certificat del metge, la declaració jurada... i no recordo qué més. Però no et preocupis que surt tot a la ressolució. Aixó es fa a l'agost, i si tu no pots portar-ho algú mb una autorització ho pot portar.
Si us puc ajudar en alguna cosa més...
PETONS GUAPES I DISFRUTEU D'AQUEST MOMENT!!!
Imatge
Paqui77

EntradaAutor: MAY_23 » dv. jul. 11, 2008 9:32 am

Paqui77 ha escrit:

Els cossos són Mestres (Primària i Infantil) o Professors( Secundària). A l'escola només hi ha mestres, en principi.

Gràcies guapa!!! que bé! podré quedar-me a l'escola aquest any!

I els papers aquests que s'entreguen, s'han d'anar a portar a Via Augusta? no es pot portar als serveis territorials on tu pertanys?

jo m'ho vaig mirar ahir al DOCG i possava:

- fotocopia compulsada del títol
- 2 fotocopies DNI
- Certificat mèdic ordinari
- declaració jurada que no tens cap expedient (això ha d'haver-hi un formulari per signar)
Imatge
Imatge
MAY_23

EntradaAutor: Paqui77 » dv. jul. 11, 2008 9:57 am

MAY_23 ha escrit:
Paqui77 ha escrit:

Gràcies guapa!!! que bé! podré quedar-me a l'escola aquest any!

I els papers aquests que s'entreguen, s'han d'anar a portar a Via Augusta? no es pot portar als serveis territorials on tu pertanys?

jo m'ho vaig mirar ahir al DOCG i possava:

- fotocopia compulsada del títol
- 2 fotocopies DNI
- Certificat mèdic ordinari
- declaració jurada que no tens cap expedient (això ha d'haver-hi un formulari per signar)

De la declaracio jurada i posen un model perquè te'l puguis copiar.
I em sembla que l'any passat es podien portar els paper a qualsevol delegació, no calia anar a Via Augusta.
Imatge
Paqui77

EntradaAutor: MAY_23 » dv. jul. 11, 2008 10:09 am

uff eso espero pq da como un poco de palo tener que ir a barcelona teniendo els serveis territorials aqui en sabadell jeje

la declaració jurada es la misma supongo que se firmó para cuando te apuntas a listas y el certificado medico igual!

Ah!! yo también estoy muy contenta pq mis dos amigas de las universidad que todavia nos juntamos han aprobado tambien! y mi compi del cole de este año, también! todas dentro! jeje
Imatge
Imatge
MAY_23

EntradaAutor: bufiya » dv. jul. 11, 2008 11:13 am

may, jo vaig llegir a la pagina de ugt que hi ha un apartat que diu documentació que cal presentar els aprovts i deia via augusta, ara no sé si también es podra entregar a srveis territorials...
nenes, s' esta posant el dia lleig....espero per la meva amiga que no plogui... :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_::
Imatge
Imatge
bufiya

EntradaAutor: bufiya » dv. jul. 11, 2008 11:13 am

may, jo vaig llegir a la pagina de ugt que hi ha un apartat que diu documentació que cal presentar els aprovts i deia via augusta, ara no sé si también es podra entregar a srveis territorials...
nenes, s' esta posant el dia lleig....espero per la meva amiga que no plogui... :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_::
Imatge
Imatge
bufiya

EntradaAutor: MAY_23 » dv. jul. 11, 2008 11:39 am

noies ja estan començant a sortir els barems provisionals de la puntuació de mèrits, el meu tribunal ja ho ha publicat, m'han contat els mèrits que vaig presentar, però tinc poca cosa, nomès un 2.70, i la gent té moooooolts més que jo jejeje
Imatge
Imatge
MAY_23

EntradaAutor: bufiya » dv. jul. 11, 2008 12:30 pm

may jo tinc un 5 i picu pero no t' has de preocupar que ens van dir el tribunal que estem totes a dintre , no veus que han sobrat 20 places?kina jugarreta a una amiga meva l' ha suspes amb un 4'98
Imatge
Imatge
bufiya

EntradaAutor: ninou » dv. jul. 11, 2008 1:45 pm

bueeeeno....MÈRITS ENTREGATS!!!!
A mi sabeu què és el que em preocupa? La destinació! A veure si em tocarà anar a treballar a la quinta forca! Sóc del Maresme i he aprovat opos d'anglès, i hi ha moltes places que han sobrat. Molta gent em diu que segur que em tocarà a dins del MAresme mateix, però tinc molt pocs mèrits, i un 6,2 de nota d'examen, o sigui que seré de les últimes a triar....mmmmm, bé ja veurem!

El meu tribunal ens ha dit que sortirà la destinació entre juliol i agost... Que ambigu, no?

Bé, i el full de sol·licitud de destinació és molt complicat o què? quants espais tens per omplir? segons tinc entès has d'omplir per centres, pobles, o bé zones. És així?

Bufiya!, així, ja has vist albums de Can Ribas, eeeeh? Si et passes pel post Can Ribas 2008, fa uns dies vaig penjar fotos del meu àlbum!

Imatge
ninou

EntradaAutor: ahierro2 » dv. jul. 11, 2008 2:21 pm

Noies mireu bé lo de on entregar la paperassa pq jo l'any passat les vaig entregar als serveis territorials no a via augusta.

Felicitats a totes!!

Anna
Imatge
ahierro2

Entrades: 827
Membre des de: dv. maig 16, 2008 7:34 pm

EntradaAutor: MAY_23 » dv. jul. 11, 2008 2:37 pm

Gràcies ahierro! doncs preguntaré!!

Laura si que es veritat que han dit que tots entrem però mira si soc pesimista que encara no m'ho acabo de creure! jeje

però mira acabo de agafar hora pel metge per fer el certificat mèdic jeje

ninou lo de les destinacions ni idea, suposo que sera igual que les que s'omplen al juny, pots posar escoles en concret, poblacions o serveis territorials o comarques, hem sembla que estas obligada a posar dos serveis territorials però ni idea!

jo aquest any no l'haig d'omplir pq tinc destinació per l'any que ve
Imatge
Imatge
MAY_23

EntradaAutor: ninou » dv. jul. 11, 2008 3:58 pm

Gràcies! Creieu que em tocarà dins de la matixa comarca?

Imatge
ninou

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant