Autor: Myrim » dt. jul. 08, 2008 1:09 pm

Autor: FRACRIS » dt. jul. 08, 2008 2:43 pm

Autor: merce i albert » dt. jul. 08, 2008 7:47 pm

Autor: FRACRIS » dj. jul. 10, 2008 8:49 am

Autor: merce i albert » dj. jul. 10, 2008 11:41 am

Autor: FRACRIS » dj. jul. 10, 2008 4:09 pm
merce i albert ha escrit:Bones!!!
Cris digues a on del soc petitet hi ha la foto del nene de la Iraida, si no m'equivoco es diu Erik, oi???
Per cert, avui he de veure a la Masa i ja li preguntare a quina hora vol quedar el dia 19, a on i que vol fer (dinar, dinar+platja,...), ok???
Autor: masa » dj. jul. 10, 2008 5:02 pm

Autor: masa » dj. jul. 10, 2008 5:03 pm
FRACRIS ha escrit:Miriam aquesta any celebraré también el teu cumple!!! je je el 26 de juliol festa major de Blanes, que es sta. ANA i per tant dinars i varis ... aquest any cau amb dissabte. Tampoc m'escapo del 15 d'agost, sant de la meva sogre i la seva mare (avia del meu home) ens convida l'avia a dinar a tota la familia, una altra tradició de fa anys.. uff com aquesta moooltes. Si si fins els nassos de dinars je je je. Cualsevol tonteria es converteix en un dinar familiar i a partir de llavors cada any!!
He estat parlant amb el meu home, no digeu res shhh!! peró crec que m'he esta preparant alguna cosa pel dissabte, el dimecres vinent (el 16) es el meu cumple, i des de fa dies que hem diu que aquest dissabte anem a passar el dia a Barcelona, i el que hem fa dubtar, es que només fa que repetir-me que dissabte a Barcelona, quan hi hem anat ho hem decidit el dia abans i aquesta vegada ho porta anunciant des de fa dies, alguna cosa deu estar tramant, ja us explicaré.
Llavors he estat parlant avui amb ell, i li he dit, pq sé que a ell li fa molta il·lusió, a mi no tanta, peró per ell el que calgui, doncs que he decidit fer un sopar el dia del meu sant (el 24), amb la condició de que si el fem no vol dir que el farem cada any ( je je je ja sabeu pq ho dic) i l'altra condició es que el dia del meu sant tingui festa per fer el sopar junts, normalment fa festa el dia del meu sant per el rotllo aquell que us vaig explicar de la processó de lloret que es fa al mar... i m'ha dit que si, i ja li he vist la cara, de que li a agradat que li digues. je je je s'ho mereix, ell hem porta com una reina i molt mimada.![]()
Nenes de la quedada, manifesteu-vos que hem de parlar a veure com quedem a mi!!!![]()
![]()
![]()

Autor: masa » dj. jul. 10, 2008 5:06 pm
merce i albert ha escrit:Bones!!!
Cris digues a on del soc petitet hi ha la foto del nene de la Iraida, si no m'equivoco es diu Erik, oi???
Per cert, avui he de veure a la Masa i ja li preguntare a quina hora vol quedar el dia 19, a on i que vol fer (dinar, dinar+platja,...), ok???

Autor: FRACRIS » dj. jul. 10, 2008 5:36 pm
Autor: merce i albert » dj. jul. 10, 2008 7:38 pm

Autor: masa » dj. jul. 10, 2008 10:26 pm
merce i albert ha escrit:A mi em sembla perfecte.
Jo pels voltants de les 12'30 vaig a buscar a la Sara si us sembla be. Sara et donara temps??? I d'alla ja venim cap a Blanes.

Autor: FRACRIS » dv. jul. 11, 2008 7:59 am
masa ha escrit:merce i albert ha escrit:A mi em sembla perfecte.
Jo pels voltants de les 12'30 vaig a buscar a la Sara si us sembla be. Sara et donara temps??? I d'alla ja venim cap a Blanes.
OK! em sembla bé!!
Mercé, si vols a les 12 ja pots estar per aquí a casa meva. Podem sortir tranquilament a les 12 de casa (així t'ensenyo el piset) ... jejeje
Ei, sento tallar el rollo per les que volieu fer plaiqui![]()
![]()
però es que abans segur que no estic
sorry
Un petonet guapes
ji ji es broma.
Autor: merce i albert » dv. jul. 11, 2008 11:43 am

Autor: FRACRIS » dv. jul. 11, 2008 1:52 pm
Autor: masa » dv. jul. 11, 2008 5:33 pm

Autor: merce i albert » dv. jul. 11, 2008 8:55 pm

Autor: Myrim » ds. jul. 12, 2008 10:32 am

Autor: merce i albert » ds. jul. 12, 2008 10:55 am

Autor: FRACRIS » dl. jul. 14, 2008 8:54 am
masa ha escrit:Hola guapes!
Cris si vols veure el pis també pot venir eh! ... jejejee
No em posis gaire complicat lo d'anar aparcar ... a veure que et sembla si aparquem per la zona del Pavos i anem fins al centre?? queda molt lluny??
o si aparco a la plaça 11 de setembre???
Es que la guarderia no tinc ni idea!!