ja vaig demanar hora a Caballé, Sandrix, pero com nomes podem de cap de setmana en cap de setmana i aquest que ve no podem anar, hem quedat pel 19... ufff... encara queda! pero Tandem también ens ho va "vendre" tot molt bé. I FotoBuch... no sé, despres de veure alguns, la nosatra humil opinió es que no hi aneu, és molt senzill. De fet, quan entres ja es veu que es una botifa de poble, de revelat de fotos, etc. Els preus estan tots al voltant dels 3.000 euros... Aneu amb compte que tothom t'ho diu sense IVA!!
Dels que no estan a la llista de Vila Minerva, vem anar a Granollers, i ja anavem recomanats, de cara a un fotògraf amic d'una amiga meva que li havia fet el seu reportatge de boda i que ens havia encantat. Es diu Jordi Montal. Ei! genial! estem a l'espera de veure al Caballé per decidir-nos. De fet, estem casi 100% segurs de que escollirem al Jordi Montal, pero sempre queda la espineta de veure el que tothom aquí recomana... Com a màxim el 19 tindrem fotògraf!
Una pregunta, el tema maquillatge, perruqueria,
etc, com ho fareu? jo visc a Terrassa pero surtire de casa els meus pares des de Barcelona, i no conec cap centre d'estètica que ho faci bé, bé.
Algú ha anat o sap d'algú que hagi anat al Institut Francis de la Rbla Sant Pere de Bcn i m'en pugui donar la seva opinio?
Fins ara!!