MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: Myrim » dt. jul. 08, 2008 1:09 pm

HOla boniques!!! com esteu??? Massa com et trobes de la infeccio...a vera si fem net k vaya rollo aixo!!!
Jo porto ja una setmaneta k força bé, ja no he bomitat més, segons kin menjar k ja se k no em ve de gust ja ni menjo, faig com els ocellets, i si sento alguna olor forteta o k no em senta bé si k m'entren nauseas pero puc aguantar. I la soneta pos tinc molta soneta pero entre la calor i tot ja es normal. La setmana k ve tinc visita al gine jejej a vera si li fan una altra foto ara ja es com un pinipon!!!jajajaja

Cris el meu cumple es el 26 de juliol casi com el teu sant!!! Jo sempre l'he celebrat amb family pk el mateix dia es el sant del meu pare i del meu avi que es diuen Joaquim, i sempre em anat al hort de l'avi a fer un sopar de pa amb tomaquet pernil, i truites k em tornen boja!!!Es com un segon sant joan...aquest any coincideix k el mateix dia es festa major al poblet on me anat a viure ( 10 minuts de sitges) es diu olivella no crec k us soni pertany al parc natural del garraf, es com una petita urbanitzacio de montanya, i esta res a 10/15minutets de sitges. Doncs al coincidir la festa mjor com es dissabte igual els dic de venir a la terrassa de casa no se...
I per el sant em passa tres quars del mateix, jo em dic Myriam i la meva yaya Maria o sigui k el 15 d'agost torna a ser festa grossa pero sempre la yaya ens convida al restaurant, i clar akell dia tots tenim festa. K NO M'ESCAPO!!!! jajajajajajja
Joan i Myriam
Myrim
:: núvia experimentada

Entrades: 293
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 6:07 pm

EntradaAutor: FRACRIS » dt. jul. 08, 2008 2:43 pm

Miriam aquesta any celebraré también el teu cumple!!! je je el 26 de juliol festa major de Blanes, que es sta. ANA i per tant dinars i varis ... aquest any cau amb dissabte. Tampoc m'escapo del 15 d'agost, sant de la meva sogre i la seva mare (avia del meu home) ens convida l'avia a dinar a tota la familia, una altra tradició de fa anys.. uff com aquesta moooltes. Si si fins els nassos de dinars je je je. Cualsevol tonteria es converteix en un dinar familiar i a partir de llavors cada any!!
He estat parlant amb el meu home, no digeu res shhh!! peró crec que m'he esta preparant alguna cosa pel dissabte, el dimecres vinent (el 16) es el meu cumple, i des de fa dies que hem diu que aquest dissabte anem a passar el dia a Barcelona, i el que hem fa dubtar, es que només fa que repetir-me que dissabte a Barcelona, quan hi hem anat ho hem decidit el dia abans i aquesta vegada ho porta anunciant des de fa dies, alguna cosa deu estar tramant, ja us explicaré.
Llavors he estat parlant avui amb ell, i li he dit, pq sé que a ell li fa molta il·lusió, a mi no tanta, peró per ell el que calgui, doncs que he decidit fer un sopar el dia del meu sant (el 24), amb la condició de que si el fem no vol dir que el farem cada any ( je je je ja sabeu pq ho dic) i l'altra condició es que el dia del meu sant tingui festa per fer el sopar junts, normalment fa festa el dia del meu sant per el rotllo aquell que us vaig explicar de la processó de lloret que es fa al mar... i m'ha dit que si, i ja li he vist la cara, de que li a agradat que li digues. je je je s'ho mereix, ell hem porta com una reina i molt mimada. :··;..:

Nenes de la quedada, manifesteu-vos que hem de parlar a veure com quedem a mi!!! :mu:: :mu:: :-eh_:: :-eh_::
Imatge

Imatge
FRACRIS
:: núvia experta

Entrades: 959
Membre des de: dj. març 15, 2007 5:05 pm
Ubicació: BLANES

EntradaAutor: merce i albert » dt. jul. 08, 2008 7:47 pm

Carai noietes ja veig que esteu molt ocupades, ja ja ja

Cris pel que fa el dia 19, a veure si la masa es manifesta i ens diu alguna coseta, sino jo dijous la vaig a veure, i ja li preguntare que vol fer i a quina hora vol quedar, ok???
Imatge
Imatge
merce i albert
:: núvia de bronze

Entrades: 1897
Membre des de: dl. juny 19, 2006 6:43 pm
Ubicació: Desde casa

EntradaAutor: FRACRIS » dj. jul. 10, 2008 8:49 am

Bon dia noies,
Ja som dijous!!! només queden 9 dies!! *.-o-o.* *.-o-o.*

Per cert, he estat parlant una mica amb Iradia, al soc petit, el nen está preciós, a veure si us paseu i el veieu.
:··;..:
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: merce i albert » dj. jul. 10, 2008 11:41 am

Bones!!!

Cris digues a on del soc petitet hi ha la foto del nene de la Iraida, si no m'equivoco es diu Erik, oi???

Per cert, avui he de veure a la Masa i ja li preguntare a quina hora vol quedar el dia 19, a on i que vol fer (dinar, dinar+platja,...), ok???
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: FRACRIS » dj. jul. 10, 2008 4:09 pm

merce i albert ha escrit:Bones!!!

Cris digues a on del soc petitet hi ha la foto del nene de la Iraida, si no m'equivoco es diu Erik, oi???

Per cert, avui he de veure a la Masa i ja li preguntare a quina hora vol quedar el dia 19, a on i que vol fer (dinar, dinar+platja,...), ok???

Mira entras a soc petit, vas al apartat de socpetit 2008, allá hi ha la cronica seva, crec que posa erikde la iraiosc, peró no sé si t'has de registrar per poder veure fotos i entrar en aquest aprtat, segurament si, si no no veuras aquest apartat, es com el GN, si no estas registrat no veus las crónicas.
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: masa » dj. jul. 10, 2008 5:02 pm

Hola Boniques!!

Per fi em manifesto!!! jajajaja

Myrim, me'n alegro que tot et vagi bé i que això dels vòmits ja ho tinguis més controlat. Pel que fa a la son ... tu aprofita ara, pq desprès et faltaràn hores per dormir.... jejejejeje

la meva infecció ... Ja fa unes dues setmanes que m'estic prenent antibiòtic, em van donar l'analítica i està fatal!!! em van trobar en el cultiu 1.000.000 de bacteris schirichia coli!! pff... patètic i com que ja em van donar medicament anteriorment i molt fort ... doncs l'analítica de sang m'ha anat fatal! .
No tinc globuls vermells, ni blancs, ni plaquetes, tampoc colesterol ni triglicerids i el que més m'emprenya es que també m'ha sortit anèmia!!! :hmm:: :-/ :hmm:: :-/ :hmm:: :-/ :hmm:: :-/ fatal!!

Dimecres vinent i torno a veure que tal ...
masa
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1411
Membre des de: dj. set. 28, 2006 10:00 am
Ubicació: Girona

EntradaAutor: masa » dj. jul. 10, 2008 5:03 pm

FRACRIS ha escrit:Miriam aquesta any celebraré también el teu cumple!!! je je el 26 de juliol festa major de Blanes, que es sta. ANA i per tant dinars i varis ... aquest any cau amb dissabte. Tampoc m'escapo del 15 d'agost, sant de la meva sogre i la seva mare (avia del meu home) ens convida l'avia a dinar a tota la familia, una altra tradició de fa anys.. uff com aquesta moooltes. Si si fins els nassos de dinars je je je. Cualsevol tonteria es converteix en un dinar familiar i a partir de llavors cada any!!
He estat parlant amb el meu home, no digeu res shhh!! peró crec que m'he esta preparant alguna cosa pel dissabte, el dimecres vinent (el 16) es el meu cumple, i des de fa dies que hem diu que aquest dissabte anem a passar el dia a Barcelona, i el que hem fa dubtar, es que només fa que repetir-me que dissabte a Barcelona, quan hi hem anat ho hem decidit el dia abans i aquesta vegada ho porta anunciant des de fa dies, alguna cosa deu estar tramant, ja us explicaré.
Llavors he estat parlant avui amb ell, i li he dit, pq sé que a ell li fa molta il·lusió, a mi no tanta, peró per ell el que calgui, doncs que he decidit fer un sopar el dia del meu sant (el 24), amb la condició de que si el fem no vol dir que el farem cada any ( je je je ja sabeu pq ho dic) i l'altra condició es que el dia del meu sant tingui festa per fer el sopar junts, normalment fa festa el dia del meu sant per el rotllo aquell que us vaig explicar de la processó de lloret que es fa al mar... i m'ha dit que si, i ja li he vist la cara, de que li a agradat que li digues. je je je s'ho mereix, ell hem porta com una reina i molt mimada. :··;..:

Nenes de la quedada, manifesteu-vos que hem de parlar a veure com quedem a mi!!! :mu:: :mu:: :-eh_:: :-eh_::

Nenita!!!

Hola!!! ostres, feia dies que no em podia coenctar .... vaig de cul!
Així que dius, que el teu home en porta una de cap??? ja ens explicaràs a veure que tal :-)ok:
masa

EntradaAutor: masa » dj. jul. 10, 2008 5:06 pm

merce i albert ha escrit:Bones!!!

Hola Mercé,

Tu i jo ens veiem en una estoneta ..... jejeje
A mi em va bé tot el que proposeu, dinar o dinar + platja ... el que em de quedar es amb l'hora. Jo tinc visita al matí, però crec que per a les 12 puc estar llesta que et sembla?? com vulgueu i vosaltres que preferiu??
només dinar o dinar+platja?

Fins ara
masa

EntradaAutor: FRACRIS » dj. jul. 10, 2008 5:36 pm

Nenes maques,

Proposo volteta i dinar, pq si Masa diu que per las 12 e squan estará llesta, jo al mig dia m'agobio a la platja, fa molta calor :--( , si voleu veniu tranquilament, donem una volteta pel poble i a dinar!!

Que us sembla?
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: merce i albert » dj. jul. 10, 2008 7:38 pm

A mi em sembla perfecte.

Jo pels voltants de les 12'30 vaig a buscar a la Sara si us sembla be. Sara et donara temps??? I d'alla ja venim cap a Blanes.
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: masa » dj. jul. 10, 2008 10:26 pm

merce i albert ha escrit:A mi em sembla perfecte.

Jo pels voltants de les 12'30 vaig a buscar a la Sara si us sembla be. Sara et donara temps??? I d'alla ja venim cap a Blanes.

OK! em sembla bé!!
Mercé, si vols a les 12 ja pots estar per aquí a casa meva. Podem sortir tranquilament a les 12 de casa (així t'ensenyo el piset) ... jejeje

Ei, sento tallar el rollo per les que volieu fer plaiqui :o-o: :o-o: :o-o: però es que abans segur que no estic :--( sorry

Un petonet guapes
masa

EntradaAutor: FRACRIS » dv. jul. 11, 2008 7:59 am

masa ha escrit:
merce i albert ha escrit:A mi em sembla perfecte.

OK! em sembla bé!!
Mercé, si vols a les 12 ja pots estar per aquí a casa meva. Podem sortir tranquilament a les 12 de casa (així t'ensenyo el piset) ... jejeje

Ei, sento tallar el rollo per les que volieu fer plaiqui :o-o: :o-o: :o-o: però es que abans segur que no estic :--( sorry

Un petonet guapes

I jo no veig el pis :-( ji ji es broma.
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: merce i albert » dv. jul. 11, 2008 11:43 am

Bones!!!

Ok!! Per mi perfecte. A les 12 vaig a casa la Sara i despres d'alla cap a Blanes. A on quedem de Blanes???
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: FRACRIS » dv. jul. 11, 2008 1:52 pm

Que coneixeu?? pq si aparqueu pel centre, ens trobem allà, peró si teniu sort de trobar parkin será de pagar i us sortirá la broma careta. Coneixeu la guarderia la MAINADA?? allà es bon lloc per aparcar.
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: masa » dv. jul. 11, 2008 5:33 pm

Hola guapes!

Cris si vols veure el pis també pot venir eh! ... jejejee
No em posis gaire complicat lo d'anar aparcar ... a veure que et sembla si aparquem per la zona del Pavos i anem fins al centre?? queda molt lluny??
o si aparco a la plaça 11 de setembre???

Es que la guarderia no tinc ni idea!!
masa

EntradaAutor: merce i albert » dv. jul. 11, 2008 8:55 pm

Nenes aparquem alla on digueu, perque jo de Blanes poc em coneixo. :-/ :-/ :-/
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: Myrim » ds. jul. 12, 2008 10:32 am

HOla!!! He de confessar k em doneu enveja!!! amb les ganes k tinc de coneixe's en persona i jo com aquell qui diu a l'altra punta de catalunya, a veure si algun dia em puc escapar i anar a blanes o algo pero per ara crec k com a minim fins el any k ve res. masa cuidat eh!!!!

dimarts vaig al gine a fer-li una altra foto al pinipon/a!!! i a vera k em diu tinc unes ganes ja!!! i sobretot k em diguin ke es, pero aixo crec k haure d'esperar com a minim fins el agost... ufff tinc ganes de posar-li nom, si es nen Joan com el papi, i si es nena a vera opinions estic entre dos noms:
Iraida ( que sempre m'agradat)
Irune( es el nom de la meva mare en Basc)
Joan i Myriam
Myrim

Entrades: 293
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 6:07 pm

EntradaAutor: merce i albert » ds. jul. 12, 2008 10:55 am

Bones!!!

Myrim tu tranquila, que ja tornerem a quedar i aixi tu pots venir, ok??? I pel nom pues jo em quedo em Iraida, no se m'agrada mes que Irune (es que em sona a Irene :-/ ) Pero el nom que li poseu sera el millor i el mes maco... ja ja ja
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: FRACRIS » dl. jul. 14, 2008 8:54 am

masa ha escrit:Hola guapes!

Cris si vols veure el pis també pot venir eh! ... jejejee
No em posis gaire complicat lo d'anar aparcar ... a veure que et sembla si aparquem per la zona del Pavos i anem fins al centre?? queda molt lluny??
o si aparco a la plaça 11 de setembre???

Es que la guarderia no tinc ni idea!!

Si es la plaça 11 de setembre, queda molt a prop del centre, si vas als pavos, queda lluny.
Imatge

Imatge
FRACRIS

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants