ROSA CLARA NO RESPETA LA EXCLUSIVITAT

Vestits de nuvi i núvia.

ROSA CLARA NO RESPETA LA EXCLUSIVITAT

EntradaAutor: Angela Martinez » dg. jul. 13, 2008 1:29 pm

No hi ha dret
Angela Martinez l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 15, 2008 5:42 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Angela Martinez

Entrades: 2
Membre des de: dg. jul. 13, 2008 12:38 pm

EntradaAutor: Nuria&Jose » dg. jul. 13, 2008 1:49 pm

No sabia que a Rosa Clará els models eren exclusius!! I tant que si jo tambè reclamaria que per això has pagat suposadament l'exclusivitat!! Sort maca!!
Nuria&Jose
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2620
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 2:30 pm

EntradaAutor: ninou » dg. jul. 13, 2008 5:10 pm

a si? els models son exclusius??? jo tampoc ho sabia!!!!
El meu vestit va ser Raimon Bundó i jo diria que si darrera meu hagués entrat una noia a la botiga i l'hagués vist al catàleg i se'l hagués quedat, li haguessin venut igual. Vaja, per això t'ensenyen un catàleg, no? A no ser que te'l facin a mida, i al teu gust....
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: Angela Martinez » dg. jul. 13, 2008 6:54 pm

Quan compres el vestit et pregunten el dia que te cases i el lloc, per a no vendreli'l a altra persona... pero en el nostre cas es varen equivocar al passar les dates al registre, i ho varen reconeixer en tot moment, el que passa que no volen compensar el error...
Angela Martinez

Entrades: 2
Membre des de: dg. jul. 13, 2008 12:38 pm

EntradaAutor: opalo » dg. jul. 13, 2008 9:16 pm

Això si que és així!
Jo no ho sabia però una amiga m'ho va dir quan va anr a comprar-se el seu vestit. Que si veuen que et mires un vestit que ja ha estat escollit per aquell dia o d'algú del teu poble o rodalies no te'l venen.

I jo si que reclamaria perquè ja et cobren ben car el vestit, i si això és una premisa de la seva feina que assumeixin l'error.
Sort!
opalo
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 147
Membre des de: dc. juny 20, 2007 10:40 am

EntradaAutor: NATIBG » dl. jul. 14, 2008 11:31 am

JO TMB RECLAMARIA!!! A MÉS ET PREGUNTES ESGLESIA I RESTAURANT!!! EN QUALSEVOL BOTIGA!!! VERGONYOS!
Ja hem emprés el nou camí.... jxs
Imatge
Imatge
NATIBG
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13844
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 11:50 am
Ubicació: Valls

EntradaAutor: sylvya » dl. jul. 14, 2008 12:39 pm

Hola chicas!!!

Yo he trabajado en una firma de novias muy conocida también (no es Rosa Clara) y lo unico que preguntabamos es si la ceremonia era x iglesia o civil. En ningun momento preguntabamos restaurante, ni donde iba a ser, ni nada.....

No se como trabajan en Rosa Clara pero si no te pueden vender el vestido de otra chica que lo hace donde tu porque lo meten en una base de datos y alli lo tienen tan controlado si que te deberian dar algun tipo de indemnizacion. Aunque también tendrias que pagar algun tipo de exclusividad no??.
Yo se que con los diseñadores (algunos) si que se hacen modelos únicos.

Angela cariño no se como irá todo eso..... aunque ya sabes que con las grandes empresas nunca se sabe.

Espero que lo soluciones!!!!

Un beso
sylvya
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4395
Membre des de: dg. juny 15, 2008 6:50 pm
Ubicació: sant boi de llobregat

EntradaAutor: laura_v » dc. jul. 16, 2008 4:38 pm

MI VESTIDO LO COMPRÉ EN PRONOVIAS Y A MÍ SÍ QUE ME PREGUNTARON LA FECHA, EL LUGAR DE LA BODA Y DE DÓNDE ERA YO. ADEMÁS QUE HICE MUCHO INCAPIÉ EN ESO PORQUE JUSTO 40 DÍAS ANTES SE CASABA UNA PRIMA MÍA QUE TAMBIÉN LO HABÍA ELEGIDO ALLÍ, Y NO TUVIMOS NINGÚN PROBLEMA. :-)

ÁNGELA, PERDONA, TU MENSAJE SALE CORTADO, QUÉ ES LO QUE TE HA OCURRIDO?
Imatge

Imatge
laura_v
:: supernúvia

Entrades: 5638
Membre des de: dl. feb. 26, 2007 1:38 am
Ubicació: Palafolls

EntradaAutor: laurazgz » ds. ago. 16, 2008 5:21 pm

yo me compre mi vestido en pronovias (zaragoza) me case en octubre del año pasado y el otro dia se caso una chica de aqui y llevava mi mismo vestido y mi mismo vestido
laurazgz

Entrades: 25
Membre des de: dj. des. 14, 2006 12:29 pm
Ubicació: zaragoza

EntradaAutor: mima » dc. ago. 20, 2008 11:27 am

Hola, jo em vaig kdar un vestit d Rosa Clarà. Aviam a mi em van preguntar el dia dl casament i d'on era. Xo tampoc veig el problema, si hi ha algú q es vulgui quedar elmateix vestit q jo! Mentre q no sigui algú mooolt proper, q ho dubto... Els demes mes igual! No se si m'explico be.
Imatge
mima
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1356
Membre des de: dv. abr. 07, 2006 6:13 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: laura_v » dc. ago. 20, 2008 12:38 pm

JO PENSO EL MATEIX QUE TU MIMA, A MÍ SI HI HA ALGUNA NOIA DEL POBLE QUE PORTI EL MATEIX VESTIT, DONCS M'ÉS IGUAL, PERÒ EL QUE NO VOLIA ERA COINCIDIR AMB LES NOIES QUE CONEC I QUE ES CASEN AQUEST ANY, NOMÉS ERA AIXÒ. :-)
Imatge

Imatge
laura_v

Entrades: 5638
Membre des de: dl. feb. 26, 2007 1:38 am
Ubicació: Palafolls

EntradaAutor: mima » ds. set. 06, 2008 5:45 pm

La veritat és q seria molt fort q algú conegut, alguna amiga, o qui sigui, es compres el mateix vestit.
Imatge
mima

EntradaAutor: cloe » dg. set. 07, 2008 1:00 am

Hola chicas!

Yo he trbajado en Pronovias Costura y en Rosa Clara (poco tiempo)he de aclararos algo sobre la Exclusividad...

Un vestido exclusivo quiere decir que es un diseño o vestido personalizado para ti y que no puede haber NINGUNO IGUAL ,siempre y cuando la clienta de su autorización para fabricar otro igual, es un vestido con presupuesto personalizado que evidentemente por hacer un solo patrón el coste es mayor.Todos los vestidos que hay en catálogo se lo puedes vender al número de personas sin límite.

Otra cosa MUY diferente es qe el cliente te comente que hay otra persona conocida que haya encargado un vestido en la misma firma y quiera asegurarse que no hayan coincidencias,esto pasa amenudo y se puede averiguar sin que ambas partes sepan los nombres de los modelos de los vestidos.

Creo que queda bastante claro y que la palabra exclusividad se usa muy a la ligera.

Besos
cloe
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 647
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 12:36 pm

EntradaAutor: mima » dg. set. 07, 2008 12:22 pm

Stic totalment d'acord amb tu Cloe. És el q jo pensava!
Imatge
mima

Torna a: Moda Nupcial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants