CA N'ALZINA 2009

un any fantàstic.

EntradaAutor: LABANDA » ds. jul. 05, 2008 10:39 am

ostres !!!! és veritat!!! ja deia jo que em faltava algú.....

ara mateix t'apunto a la primera pàgina!!!

TEMA MÚSICA: tu ja saps quins recomana ca n'alzina? perquè jo em sembla que no ho tinc enlloc.... no tinc ni idea.... a més, la majoria de ca n'alzineres 2008 , la música els hi va posar una altra ca n'alzinera i el seu marit... així que tampoc tenim gaires referències....

Sé que més o menys recomanen els mateixos DJ que al MAS DELS VIVENCS i les noies del Mas si qe n'han parlat alguna vegada.... no sé... ja sabeu alguna cosa? és que a mi per molt nom que em donin.... com que són de per Igualada no en sabré res...
LABANDA
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

em caso a ca n'alzina!!!!

EntradaAutor: S&X » dg. jul. 13, 2008 8:42 pm

:mu::

Hola!!

He anat aquest migdia a CA N'ALZINA i ja hem decidit que ens casem el 24-07-2009!

Voliem un dissabte però ja no en queden!
Just hem arribat que hi havia una cerimonia civil, que serà también el que nosaltres farem.

Ja ens han comentat que no tenen exclusivitat de fotògraf ni de músic. Vosaltres ja la teniu vist algun??

Tema vestit, no se quan començar a mirar-ho pq em queda un any encara!

Per cert, la paret que dieu no se quina es!!

Petons!

S
S&X
:: núvia experta

Entrades: 942
Membre des de: dg. jul. 13, 2008 8:22 pm

EntradaAutor: LABANDA » dl. jul. 14, 2008 11:58 am

JEJEJEJEJEJE!!!! la pret!!!

BENVINGUDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! S&X!!!!!!

Primer de tot: heu fet una excel·lent elecció!!!!!!

en segon lloc: felicitats pel casament!

us caseu una setmana i un dia abans que nosaltres!!!!

que bé, la família creix!!!!!

la paret??????jejejejejeje quin xou.... la pret maleida és la que està a baix, just per entrar a la zona d'aperitiu i és on posen la copa de cava... saps??? crec que tneim alguna foto por ahí... però bueno, que és més el caxondeo que portem de la paret que res més!!!!!

per cert, quins dies tenien lliure?? dissabtes lliures??? qui us ha atès??

d'on sou? com us dieu?? jejejejeje, ja veus, som super cotis!!!

per cert, al 2008 tenim un post obert ja... normalment estem per allà perquè encara queden un parell per casar-se i després ja ens traslladarem aquí... perquè no hi sol haver gaire moviment!...
LABANDA

Re: em caso a ca n'alzina!!!!

EntradaAutor: LABANDA » dl. jul. 14, 2008 12:03 pm

S&X ha escrit::mu::

Hola!!

He anat aquest migdia a CA N'ALZINA i ja hem decidit que ens casem el 24-07-2009!

Voliem un dissabte però ja no en queden!
Just hem arribat que hi havia una cerimonia civil, que serà también el que nosaltres farem.

Ja ens han comentat que no tenen exclusivitat de fotògraf ni de músic. Vosaltres ja la teniu vist algun??

Tema vestit, no se quan començar a mirar-ho pq em queda un any encara!

Per cert, la paret que dieu no se quina es!!

eis, que t'he fotut un rollo i no t'he contestat res del que demanaves....

doncs bé, nosaltres ja tenim fotògraf , són ARTBODA, ja fa mesos que els vam contractar perquè ho teniem molt clar i segons les dates,....és el que més cal córrer... jo de vosaltres ho mmiraria ja!

per la resta... tema vestit: he anat a probarm'en alguns, però aíxí per mirar... jo m'espero fins que surti tota la col·lecció 2009 al setembre/octubre... així que trnaquila que anem molt bé de temps!!

`per cert, nosaltres también fem cerimònia civil!!!

oi que és maco???

Petons!

S
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
LABANDA

EntradaAutor: LABANDA » dl. jul. 14, 2008 12:05 pm

jolín.... no se'm gira... ho he probat 3 vegades ja...
LABANDA

presentacio

EntradaAutor: S&X » dl. jul. 14, 2008 9:33 pm

Hola!!

Jo em dic Sabina i el meu promés (jijijiji) Xavi :-))

Vivim a St Andreu de la Barca.
Ens va atendre el Lluis, però ja ens va presentar a la Ariadna.

Queden molt pocs dies lliures del 2009!! crec q un al febrer, un altre abril, juny, setembre i novembre, pero cap dissabte (febrer potser si), només queden divendres i diumenge i un o dos màxim per mes.

Estic esperant que em truqui una tal Iolanda pq em digui com fer la paga i senyal, vam trigar molt a trucar.vos a vosaltres? no em vull quedar sense data veient com està el panorama!

La paret famosa no la vaig veure llavors pq quan vam anar hi havia un casament petit i van poder voltar pero d.estrankis pels llocs. Van entrar a la cuina i el pop tenia molt bona pinta!!

Per cert que veig que també a alguen us agrada la Maria Fort, jo también ho vaig mirar i demanar presupost i tot!! però no crec q faci res pq tot puja molt i m.hauré de rehipotecar!

Per cert on aneu de viatge? pq jo al ser juliol no se si es pot anar a tot arreu, se que hi ha algunes illes q estan en epoques de plujes.

Despres intentaré entrar al "post" del 2008 porto només un dia per el forum aquest i encara em lio una mica!

Petoooooooons :mu::
S&X

EntradaAutor: S&X » dl. jul. 14, 2008 9:36 pm

per cert falta la nostra data a la 1 pagina
:-///:
S&X

EntradaAutor: LABANDA » dt. jul. 15, 2008 12:12 am

Sabina!! ja sou uns més a la primera pàgina!!! deu ni do com ha crescut la family!!!

com va trobar ca n'alzina???

Doncs pel tema de la paga i senyal no et preocupis, de ben segur que us truca aviat la Yolanda per donar-vos el numero d compte. Amb això no tarden!! i si heu dit ´q sí ja abans us trucarien si hi ha algú interessat amb la data.

Es forraran aquests!!!! tenen tot ple carai!!! bé, això ha de ser bon senyal!!

El Lluís encantador veritat???? ja veuràs quan coneixis al chef!!!!!!!jejejeje

Ara et poso una foto de la paret!!!jejejeje quin caxondeo!!!

vau veure algo de pop a la cuina? l'Anerola, (ca n'alzinera 2008) que es casa dissabte 26 han triat un plat amb pop de primer, potser era el mateix!

Bé, espero que siguis fidel al post... que normalment només el mantenim viu la J&B i jo jejejeje!!!! ja saps, pel que vulguis... aquí estic.

Jo vaig anar al casament d'una forera al maig a Ca n'azlina i vaig sortir més enamorada i reafirmada de l'elecció!!!!!!!!!

pd.- aps!!! ara el que et cal es fer la web de NUVIS.ORG!!!JEJEJEJ

aquí fent pressió...... :-()-)
LABANDA

EntradaAutor: LABANDA » dt. jul. 15, 2008 12:13 am

la paret... pobreta, no està tant malament no??

una noia la va decorar amb pomes i pel que han dit quedava preciós!!! és una opció!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
LABANDA

EntradaAutor: S&X » dt. jul. 15, 2008 8:25 pm

*.-o-o.*
Hola!

El Lluis moooolt simpatic, i sense presionar.nos ni res, però com ens va encantar ens van decidir de seguida :) he anat a altres restaurants i la veritat que ho pasavem de nosaltres o presionant que diguessim alguna cosa ja.

Quan vama anar a la cuina un noi ens va parlar, la veritat es que una mica "sec" però no li vaig donar importància, igual aquest és el famós, Bernat??? (es deixa així??)

El plat de pop que vaig veure era el de aperitiu, la meva familia es de galicia, i aquest segur que el poso! pero com a aperitiu, tenia bona pinta.

Avui m.ha trucat la Iolanda! i ja m'ha enviat les dades per fer la transferència.

Si tu vas anar a una boda i ho vam fer bé, la veritat es que em quedo tranquila, pq sempre et queda el noseque, a veure si la cagaré amb el restaurant i aixó,...

Crec que vaig llegir que tu ja tens fotògraf, cal que l'agafi ja? queda un any!!!! però con no se com van aquestes coses...

Tema pared... quan torni anar em fixaré, jo quasi segur que poso algo pq si es veu així tan sosa no m.agradará!

Per cert, al lloc del aperitiu fican alguna decoració?

La pàgina me la faré... jijiji però m'espero una mica pq encara no li he dit a quasi ningú, pq tinc una boda d.un cosi i per no treure protagonisme.. al setembre la fare :)

Petooooooooooooons
S&X

EntradaAutor: LABANDA » dc. jul. 16, 2008 11:52 am

ei Sabina!!! hola de nou!!

Doncs segur que el NOI DE LA CUINA és el Bernat...jejejeje, és així... en la seva línia...

La paret... jo, n'hi mi havia fixat fins que alguna del 2007 va començar amb la historia!!! xorrades per entretenir-nos... com q el lloc és tant tant tant preciós... alguna pega li haviem de treure!!1jejejee

a l'aperitu también posen decoració... els gerros d'aigua amb pomes si vols, flors, espelmes... el que tu triis amb la floriesteria, tneen coses molt maques.

FOTOGRAF... jo personalment et recomano que ja comenceu a mirar... pensa que n'hi ha molts que només treballen 2 fotografs i clar, a la que ja agafen una data concreta... es comprometen i llavors ja no en poden donar més...

et cases un divendres (la probabilitat és menys, normalment els dissabtes ja estan bastant agafats...), pero al ser juliol, es plena temporada de bodes... no sé... jo vaig correr molt perquè ho teniem molt clar.
Teniu alguns de pensats ja??

Pel que fa al casament de la Ru que vam anar... ja t'ho he dit, em ca agradar moltíssim!!!! no ho canvio per enlloc ... !

segium en contacte!!!

has mriat vestits ja??? alguna idea??? algun estil??l
LABANDA

EntradaAutor: S&X » dc. jul. 16, 2008 3:41 pm

Holaaaaaaaaa
*.-o-o.*

Doncs era el Bernat... el vaig veure sec, pero correcte, es va ensenyar plats i això.

La decoració de l'aperitiu entra en el preu?

De fotògraf no en tinc ni idea de quin agafar!! però si que m'ho miraré aviat per tindre una cosa més ja apañada.

Vestit tampoc he mirat res! jijijiji

I de viatge tampoc! jijijiji

El vestit fins gener no crec q miri res, i de viatge si que vull anar mirar ens agrada Bali o una illa d'aquestes, he de mirar per data quina ens va be i no sigui època de plujes. Tu on vas?

seguim en contacte!!

:-.:·::
S&X

EntradaAutor: LABANDA » dl. jul. 21, 2008 6:49 pm

huolas!!!

com costa de mantenir aques tpost amunt!!!! buffff"!!!!!

Doncs el viatge és un tema que ara estem barajant... tenim 2 opcions clares i el problema es posar-hi prioritat, t'explico:

1.- COSTA OEST EUA + HAWAI

2-- SAFARI TANZANIA + ISLA MAURICIO O SEYCHELLES

pel preu, surt a la par més o menys i clar, encara ens ho posa més difiícil... a mi la idea del safari em fascina i més encara després de llegir cròniques de noies del foro que hi han estat!!! m'encanten els animals i tothom que va a AFRICA en torna enamorat... nu sé, s'haurà de veure!

i costa oest... sempre ens ha fet ilusió, pero jo almenys ho veig més viable de fer en algun altra moment... retallant costos, que segur que no ens gastarem mai més la pasta del viatge de nuvis , pero segur que a Africa sinó hi anem ara no hi anirem mai més...

quines coses!!!!!

la vostra opció m'agrada, Bali també ha d'estar genial, tothom diu que és fantàstic. :-)ok:
LABANDA

EntradaAutor: S&X » dl. jul. 21, 2008 10:29 pm

Holaaaaaaaaa ::-)

tema viatge, encara no tenim decidit res pq no se si serà molt car o no, però si no es Bali alguna cosa semblant, aniré a preguntar a partir de quina data em de començar a mirar pq a mi me pilla el toro!!!

Les mauricio, tinc una amiga q ha anat i diu q son genials!!! i jo he vist fotos i : )___ un paradis!
a africa también se de gent q a anat, pero de lluna de mel, sino en plan vacances i también parla maravelles, però depén d-on vagis veuràs molta pobressa.
Ara clar si es plan safari si q pot estar be anar en plan illa paradisiaca i per una altre canto aventura africana :) així ho tens tot!

Per cert, hi ha alguns fotògrafs i de música que ho recomana Ca n'Alzina oi? (a mi no m.han dit res) tu t'has agafat aquests?

La resta de novies estan missing!! com es nota q ja comença la gent les vacances...

petooooooooooooons
S&X

EntradaAutor: LABANDA » dl. jul. 21, 2008 11:16 pm

pel tema viatge si no tens intenció de fer un creuer... de moment no cal preocupar-se, encara és d'hora... nohan sortit tarifes de l'any que ve així que tranqui... pero per anar mirant possibilitats i preus orientatius... sempre va bé.

Pel tema de veure pobresa a Africa, no em preocupa... és el que hi ha... i per això m'interessa anar-hi,per veure-ho amb els meus ulls, encara que sigui la lluna de mel... després si... uns dies de relax a illa paradisiaca sinó el sergi es divorcia !!!jejejejeejejejeje

Sobre fotografs i tal qe recomana Ca n'alzina... jo no sé ni quins són... el fotògraf... no sé si deu reocmanar un tal jaume noguera (es d'igualada) , és molt bo , pe`ro és increiblement car. Els dj , no tinc ni idea... encara és molt molt d'hora per a aquest tema... així que... tranqui...
de moment, la majoria de ca n'alzineres 2008 han contractat a una parella de músics que también es van casar a ca n'alzina l'agost passat. !!! una passada! :-)ok:

i que? tema vestits?? algun estil en concret? predilecció per alguna firma? has mirat els avanços??

per cert, a què et dediques?? ja ho veus... aquí per coti coti que no quedi!

Aps, aquest dissabte es casa una ca n'alzinera 2008, l'anirem a veure... si no tens cap plan... allà ens trobarem tota la comitiva així qe si teniu-tens ganes de veure altre cop com està tot muntat i tal.... allà estarem!!!!!!!
LABANDA

EntradaAutor: JB » dt. jul. 22, 2008 7:52 am

buenos dias por la mañana!!!!

Yo no toy missing!!!!

Estoy por aqui 2008-2009 jejejejeje

www.nuvis.org/juanraybea
Imatge
NO TE PROCUPES TANTO POR LA VIDA PUES NO SALDRAS VIVO DE ELLA
JB
:: núvia de bronze

Entrades: 1571
Membre des de: dl. nov. 19, 2007 8:57 am
Ubicació: premia de mar

EntradaAutor: S&X » dt. jul. 22, 2008 5:52 pm

Hola!!

Responc al interrogatori de 3er grau!

Treballo en una asesoria legal de Barcelona, en el dep. laboral, faig nòmines, acomiadaments, ... (si tens consultes legals ja saps!)

I ara estic de jornada intensiva! ::-) encara no tinc vacances però només treballo pel matí, estic happy happy!!

Tu a q et dediques? o tens la sort de viure de rentes? jijiji

Aquest dissabte em toca visita als sogres, però feliciteu als que es casen de part meva i feu moltes fotos! (ojo al dato amb el tema pared vull un book de la susodicha)

Tema vestit m'ha agradat algun q he vist de rosa clara i de jesus peiro, pero fins el setembre no miro res...
ahir vaig entrar a pronovias jijiji però només a agafar el catàleg i m.agrada un.. suposo que quan me'ls provi ja ho veure però ara no m'imagino amb cap!!

Tu ja el tens????

J&B tu también eres ca n'alzinera????

Per cert Labanda quan donaràs les invitacions????? jo estic per fer-ho al nadal per així aprofito q veig a tothom!

Muaaaaaaaa
S&X

EntradaAutor: S&X » dt. jul. 22, 2008 5:53 pm

J&B acabo de veure la teva web i et cases al gener!! *.-o-o.*

feliiiiiiiiiiiiiiiiicitats
S&X

EntradaAutor: JB » dt. jul. 22, 2008 6:12 pm

Merci!!!! S&X,

jajajaj si que me caso en enero y canalzinera!!!!!!!
www.nuvis.org/juanraybea
Imatge
NO TE PROCUPES TANTO POR LA VIDA PUES NO SALDRAS VIVO DE ELLA
JB

Entrades: 1571
Membre des de: dl. nov. 19, 2007 8:57 am
Ubicació: premia de mar

EntradaAutor: S&X » dt. jul. 22, 2008 7:51 pm

J&B con cola (jijijiji), ya no te pregunto si lo tienes todo pq seguro q es asi... pero q fotografo has pillado? yo me voy a poner a mirar y no se por donde empezar! :hmm::

soys de igualada o tienes q pedir el traslado de expediente matrimonial??

Yo quiero q me casen en el mismo restaurante así q tendré q pedir el traslado pero no se como se hace.

Se lo pregunté a Adriana pero no lo sabe, me ha dado directamente el móvil del alcalde!

Labanda tu también boda civil no?

Petoooooooooons

:mu::
S&X

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants