octubriano ha escrit:by the way... sé de dos que se acaban de tomar un café...
JAJAJAJAJAAAAA
POR CIERTO ESTA TARDE TE MANDO UN CORREO CON UNA DIRECCION Y TFNO QUE NO ME ACORDABA...
Autor: RUN » dl. jul. 14, 2008 10:27 am
octubriano ha escrit:by the way... sé de dos que se acaban de tomar un café...

Autor: SoNiA! » dl. jul. 14, 2008 11:53 am

Autor: octubriano » dl. jul. 14, 2008 1:45 pm
RUN ha escrit:octubriano ha escrit:by the way... sé de dos que se acaban de tomar un café...
JAJAJAJAJAAAAA
POR CIERTO ESTA TARDE TE MANDO UN CORREO CON UNA DIRECCION Y TFNO QUE NO ME ACORDABA...

Autor: ISSIMA » dl. jul. 14, 2008 4:07 pm

Autor: ETIAM » dl. jul. 14, 2008 5:38 pm

Autor: molinos » dl. jul. 14, 2008 9:20 pm
, a veure si trobem un vol baratet i un hotel también baratet. (Octu, coneixes algun que estigui be?????)

Autor: Aker » dt. jul. 15, 2008 7:09 am
...cuándo comemos??...puuuuueeeessssss...hoy? solo te veré una horita pero es que este Jueves lo tengo liadísimo, yo creía que ya tenía una tarde libre...JA, JA, JA...ya me han salido dos pacientes más....eso, que si quieres quedar hoy...vamos al chino? o al fresco?
te falta un dia...
i el tema cotxe...ànims!! només és una empenta, quan t'ho treguis ja veuràs quin pes de sobre...
Autor: octubriano » dt. jul. 15, 2008 7:12 am

Autor: octubriano » dt. jul. 15, 2008 7:13 am

Autor: octubriano » dt. jul. 15, 2008 7:14 am

Autor: RUN » dt. jul. 15, 2008 7:19 am

Autor: Aker » dt. jul. 15, 2008 7:20 am
RUN ha escrit:BUENOS DIAS![]()
IRENE POR MI HOY OK,... QUE EL JUEVES TAMBIEN ME VA MAL..
QUEDAMOS EN EL CHINO QUE TE QUEDA MAS CERCA

Autor: Aker » dt. jul. 15, 2008 7:21 am
octubriano ha escrit:VUELING hace una promoción Ticket Restaurant... jajajaja...
Autor: octubriano » dt. jul. 15, 2008 7:23 am

Autor: octubriano » dt. jul. 15, 2008 7:25 am
RUN ha escrit:BUENOS DIAS![]()
IRENE POR MI HOY OK,... QUE EL JUEVES TAMBIEN ME VA MAL..
QUEDAMOS EN EL CHINO QUE TE QUEDA MAS CERCA

Autor: octubriano » dt. jul. 15, 2008 7:27 am
)

Autor: octubriano » dt. jul. 15, 2008 7:30 am
molinos ha escrit:Guapis i guapo!!
Com esteu???
Run me alegro que estes mejor y animos que ya queda poquito para las vacanciones.
Etiam cuidat
i les demes com esteu? quan feu vacances??'
jo estic be, avui m'han confirmat les vacances i fare una setmaneta al mes d' agost la del 15 i anire a torredembarra de relax i dps al setembre del 11 al 28, no esta mal!! (encara que acostumada en fer 5 setmanes .... )Estem pensant anar a New york, a veure si trobem un vol baratet i un hotel también baratet. (Octu, coneixes algun que estigui be?????)
a la feina hi han canvis, i avui m'han dit que em donarian altres tasques, uff no se si m'ha fet gracia, ara ja dominava el que feia.
i ja esta ja no tinc mes novetats!!!
Porto fatal tema carnet!!!
Un besito!!
p.d: un fotito de la Maria, MONIX!!!!!

Autor: octubriano » dt. jul. 15, 2008 7:31 am
molinos ha escrit:Guapis i guapo!!
Com esteu???
Run me alegro que estes mejor y animos que ya queda poquito para las vacanciones.
Etiam cuidat
i les demes com esteu? quan feu vacances??'
jo estic be, avui m'han confirmat les vacances i fare una setmaneta al mes d' agost la del 15 i anire a torredembarra de relax i dps al setembre del 11 al 28, no esta mal!! (encara que acostumada en fer 5 setmanes .... )Estem pensant anar a New york, a veure si trobem un vol baratet i un hotel también baratet. (Octu, coneixes algun que estigui be?????)
a la feina hi han canvis, i avui m'han dit que em donarian altres tasques, uff no se si m'ha fet gracia, ara ja dominava el que feia.
i ja esta ja no tinc mes novetats!!!
Porto fatal tema carnet!!!
Un besito!!
p.d: un fotito de la Maria, MONIX!!!!!

Autor: SoNiA! » dt. jul. 15, 2008 7:53 am