DOCENTES Y OTRAS PERTURBADAS MENTALES...

un any fantàstic.

EntradaAutor: ninou » dt. jul. 15, 2008 8:01 pm

Hola noies, doncs jo estic una mica de baixón...De 271 aprovats d'anglès, estic quasi al final.....Em fa por que m'enviin a la quinta forca!!!!!!! Ara estic treballant a 10 minuts de casa (sense fer de mestra) i em fa pànic el CANVI que em ve a sobre, i més si m'envien lluny....
Buf,,, res, que estic xof.... :-( Potser demà ja ho veure diferent...
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: MAY_23 » dt. jul. 15, 2008 8:11 pm

Paqui 100 escoles!!! puffffff mare meva!!!!

Lo de la mutua però en que consisteix exactament? si agafes la mutua ja no cotitzes a la seguretat social? hem podeu explicar una mica com funciona?

Ninou, però quan et vas presentar ja sabies que això podia pasar, en aquesta feina ens arrisquem a això, però pensa que amb el temps podras tenir plaça en un lloc a prop, a vegades hem de fer sacrificis, jo el primer any tenia uns 40min de cami, al final t'acostumes!
Imatge
Imatge
MAY_23
:: núvia de platí

Entrades: 4234
Membre des de: dv. des. 07, 2007 9:08 pm

EntradaAutor: pomuka » dt. jul. 15, 2008 8:16 pm

ole nenas

felicitats a totes!!

m'alegro moltissim!!
Imatge
Imatge
pomuka

Entrades: 4430
Membre des de: dg. oct. 21, 2007 2:44 pm
Ubicació: L'Hospitalet LL

EntradaAutor: Hansen » dt. jul. 15, 2008 8:44 pm

May, t'explico lo de la mútua:

A partir de l'1 de setembre ja no cotitzes a la seguretat social, sinó a Muface. Per cert, a cada nómina també et treuran una part que diu "Drets passius dels funcionaris", uns 100€, que es veu que és de cara a la jubilació.
Al setembre, doncs, hauras de decidir si vols continuar anant als metges de la S.S. o vols estar en una mútua. Hi han varies per escollir: DKV, Adeslas i no sé quina més. Jo vaig escollir Adeslas. També t'enviaran a casa o a l'escola un bloc de receptes i un bloc per les baixes.

No sé si m'he explicat massa bé, estic una mica espessa. :o-o: Però qualsevol dubte em pregunteu.
Imatge

Crónica de la Fiesta Pagana: viewtopic.php?p=2424903#2424903
Hansen
:: meganúvia

Entrades: 7607
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 4:58 pm
Ubicació: Anoia

EntradaAutor: bufiya » dt. jul. 15, 2008 8:56 pm

hola wapes, gracies per la informació, la veritat es que em sembla que la majoria anem una mica perdis, jo la majoria de companyes estan a dkv, pero adeslas también te nom, tu que tal hansen, n' estàs contenta?una pregunta, si ara triem ser de mtua i renunciem a ser de la s.s això vol dir que quan tinguem un fill no tenim l' opció de poder donar a llum en un hospital public??encara falta no, pero un dia ho parlavem i encara no tinc clar que seria el millor, a mes una companya meva del cole que esta embarassada li tocar pagar uns 2000 e pel part, dkv..ai no se...qin liu...hansen se suposa que el departament sindicats algu, ens informarà sobre tot això de muface o ens hem de buscar la vida??
gracies wapa
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
bufiya
:: núvia experta

Entrades: 813
Membre des de: dg. juny 08, 2008 7:21 pm
Ubicació: SANT BOI

EntradaAutor: Hansen » dt. jul. 15, 2008 9:04 pm

Al setembre t'informaran al cole. Arribarà un comunicat allà, i també al teu mail. No pateixis. Tampoc serà el mateix dia 1, més o menys a mitjans de setembre, però tindrà efectes des del dia 1.

Per saber quina mútua t'interessa més has d'entrar a cada una i mirar quins metges tenen a la teva zona. Veuràs que també estan inclossos els hospitals públics. De fet, si tens alguna urgència, has d'anar a l'hospital, com fas sempre.
Aquí a l'Anoia Adeslas és la mútua que té més prestacions. Jo estic molt contenta de moment. La he expremut molt: la neteja gratuita del dentista, traumatòleg, gine, oculista... Per un problema mèdic m'han fet un munt de proves, sense esperes ni pegues ni res.
Imatge

Hansen

EntradaAutor: bufiya » dt. jul. 15, 2008 9:11 pm

moltes gracies hansen em deixes més tranquil.la...doncs ja tinc deures a fer...jejeje
adeu wapa, anem a sopar :-()) :-())
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
bufiya

Entrades: 813
Membre des de: dg. juny 08, 2008 7:21 pm
Ubicació: SANT BOI

EntradaAutor: MAY_23 » dt. jul. 15, 2008 10:31 pm

Hansen merci ahora ya lo entiendo un poquito mas!!

pues a ver que hacemos, mirare las mutuas!

y en la mutua te entra todo? quiero decir que no hay que pagar por algunas pruebas o algo??

yo miraré en todo caso la que tenga mas prestaciones por el tema del embarazo, hay que mirar al futuro jeje :-())
Imatge
Imatge
MAY_23

EntradaAutor: Hansen » dt. jul. 15, 2008 10:34 pm

No, no hay que pagar por nada. Supongo que pasará como en la seguridad social, que habrá cosas que no entran, pero supongo que serán muy pocas. Yo estoy supercontenta de tener mutua, la verdad.
Imatge

Hansen

EntradaAutor: MAY_23 » dc. jul. 16, 2008 8:31 am

Gracias Hansen es que la verdad el otro dia me lo dijeron y estaba super perdida con eso, pues miraré las que hay a ver que servicios tienen aqui y seguramente cogeré mutua
Imatge
Imatge
MAY_23

EntradaAutor: Paqui77 » dc. jul. 16, 2008 9:18 am

A part del que us ha dit la Hansen heu de saber que també teniu la opció de no agafar mútua y continuar a la seguretat social (encara que ja sigueu de MUFACE) y que cada anya al gener podeu cambiar de mutua si voleu.
Imatge
Paqui77
:: supernúvia

Entrades: 5206
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 8:47 pm
Ubicació: El Prat de Llobregat

EntradaAutor: MAY_23 » dv. jul. 18, 2008 10:17 am

como se notan las vacaciones eh????

pues nada chicas, disfrutad que en septiembre volvemos al ataqueeee :: orrr::
Imatge
Imatge
MAY_23

EntradaAutor: Paqui77 » dv. jul. 18, 2008 9:28 pm

Eso disfrutad que el verano pasa volando!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Paqui77

EntradaAutor: MAY_23 » dv. jul. 18, 2008 10:16 pm

Bueno chicas, ya han salido las listas definitivas! soy la 1007!! jeje

ahora a esperar que salga el Doc! sabeis las de año pasado si tardará mucho??
Imatge
Imatge
MAY_23

EntradaAutor: Paqui77 » dv. jul. 18, 2008 10:18 pm

El año pasado salió en agosto, creo que a mediados pero no lo recuerdo muy bien.
Imatge
Paqui77

EntradaAutor: Papita » ds. jul. 19, 2008 12:11 pm

Creo que salieron a mediados de Agosto!!!!
Imatge

... floating on a tidal wave...
Papita

Entrades: 6931
Membre des de: ds. març 01, 2008 8:13 pm

EntradaAutor: MAY_23 » ds. jul. 19, 2008 1:22 pm

pero el año pasado las notas también salieron mas tarde, no??

aixxx que me voy volviendo de las vacaciones antes para entregar los papeles! jeje
Imatge
Imatge
MAY_23

EntradaAutor: Papita » ds. jul. 19, 2008 6:22 pm

las notas definitivas salieron sobre el 14 de julio!! lo sé pq estaba en menorca cuando me lo dijeron seguro!! jejej
Imatge

... floating on a tidal wave...
Papita

Entrades: 6931
Membre des de: ds. març 01, 2008 8:13 pm

EntradaAutor: NiNNa » dl. jul. 21, 2008 12:40 am

Paqui77 ha escrit:
MAY_23 ha escrit:Gràcies Ninna!! ara m'han trucat dues amigues i m'han dit que als seus tribunals els hi han dit que si que entrem! però fins que no vegi la llista no m'ho crec jejej

una pregunta, jo tinc destinació pel curs vinent i al doc posa que si ja tens destinació que es farà l'avaluació en aquesta destinació, llevat del que la tinguin en un cos diferent, quan diu cos es refereix a mestres o a especialitat??

es que jo tinc nomenament per l'any que ve, però per primaria i he aprovat per infantil

El cos es refereix a mestres, es a dir, a infantil i primaria.

El cos és MESTRES, però tu tens una especialitat diferent, per tant, diria que has de canviar, perquè son coses diferents
NiNNa
NiNNa
:: núvia d'or

Entrades: 3038
Membre des de: dv. ago. 25, 2006 1:59 am

EntradaAutor: NiNNa » dl. jul. 21, 2008 12:50 am

La llista que s'ha d'omplir ara (no sé si ja ho heu fet) és de 30 escoles, o zones (personalment penso que millor escoles, així omples més i no t'arrisques a anar a un CAEP, o zones xungues....), i es pot acceptar la mateixa que es va demanar per interinatge.

Concurs de trasllats: es fa al 1r trimestre, octubre, novembre, ara no ho recordo. S'ha d'omplir 100 escoles (o zones, etc... el mateix, penso que millor escola per escola) i al sindicat em van dir que les posés totes, que si per alguna cosa no em tocava res, em podien enviar d'ofici on sigui.... La gent que ha aprovat opos NO TÉ MÈRTIS, compta 0 punts, per la qual cosa és l'ordre de nota el que preval en uns damunt dels altres. En canvi, els qui ja vagin aprovar, i pel que sigui volen canviar d'escola, doncs sí que els compten els mèrits. Al proper concurs de trasllats, es sumaran tots els mèrtis que tingueu fins ara.

Ah, i lo del cos on treballes, és que si tens nomenament per música (per exemple) i has aprovat infantil o primària, has de canviar, perquè t'han d'avaluar d'allò que has fet tu.

MUFACE: al setembre et fan escollir a què vols pertànyer. I ja està.
NiNNa
NiNNa

Entrades: 3038
Membre des de: dv. ago. 25, 2006 1:59 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants