Autor: ninou » ds. jul. 12, 2008 8:12 pm
txell, et parlaré del meu casament: Ens vam casar el passat 17 de Novembre! Ho teníem claríssim des del començament. Ens casaríem a la tardor! Sempre m'ha encantat aquesta època de l'any, i a ell també! Doncs bé, va fer un SOL ESPATARRANT!!!!! ni un sol núvol. A les fotos, sembla que estigui el cel trucat amb fotoshop de lo blau que es veu! Va fer un dia fantàstic, això sí: MOLT DE FRED. UN FRED DE NEU!!!!!! Però feia tan bon dia que vam fer l'aperitu exterior. Hi havia unes estufes de columna, i tothom estava a prop de les estufes..., però va anar tot genial! Els colors del jardí amb tons marrons i taronges, de tardor, igual que el meu ram, i damunt les taules, al voltant dels centres de taula, els del restaurant hi van escampar unes quantes castanyes....
En quant al vestit, a la botiga em van dir que no es distingeix entre vestit d'hivern i d'estiu. Sempre son vestits d'estiu i hi afegeixes algun complement. Jo, amb el fred de Sibèria que feia, durant les fotos i l'aperitiu vaig portar una torereta -molt prima- de la mateixa roba que el vestit. I només entrar al saló me la vaig treure i vaig anar amb el meu vestit de tirants fins al final, sense passar GENS de fred. I vaig lluir el meu suuuuper vestit de núvia!
Va ser genial, i mira, des de llavors cada dia 17 de cada mes miro el temps que fa, i tots els dies 17 de primavera ha fet núvol o pluja!!!
ÉS UNA LOTERIA! però amb el canvi climàtic, és possible que et faci més bon temps a l'hivern que a l'estiu.
I a més, no ens enganyem, els mesos d'hivern els restaurants fan més descomptes o s'enrotllen més....
SORT!
Ens vam casar el 17-11-07 !