Bodas Octubre 2009.

un any fantàstic.

EntradaAutor: Papita » dv. jul. 18, 2008 8:56 am

Hello! nosaltres ens casem pel civil, i el nocturn:

http://youtube.com/watch?v=EvxS_bJ0yOU

La íngrid que és la amiga que em tocarà fa ja moolt de temps que ho sap.. és que fa 10 anys que anem dient: el dia que em casi em tocaràs el nocturn, oi? iells sempre diu: i tant!! semblava que no arribaria i... al final, mira!!!!!!!! jajajajaj

Crec que a ella li fa la mateixa ilu que a mi.. :-)) tinc unes ganes...
Imatge

... floating on a tidal wave...
Papita
:: supernúvia

Entrades: 6931
Membre des de: ds. març 01, 2008 8:13 pm

EntradaAutor: izascun79 » dv. jul. 18, 2008 10:16 am

ah! que es pel civil... sorry... no me'n recordava! el nocturn és xulíssim... quan vols que el toqui?? quan entris tu?
CRIS Em caso el 3 d'octubre del 2009!!!
Imatge
izascun79
:: núvia d'or

Entrades: 3027
Membre des de: dt. juny 17, 2008 6:38 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Papita » dv. jul. 18, 2008 10:20 am

Sí!!! quan entri jo... espero que quedi bé... tot i que segurament la gent no pensa que possi una cançó lcàssica.. però és que m'encanta...
Imatge

Papita

EntradaAutor: izascun79 » dv. jul. 18, 2008 11:17 am

Quedarà super maco!!! Jo he pensat posar el Preludi de la primera suite de Bach per cello... sé que es molt típica però m'agrada molt pel moment de la comunió...

http://youtube.com/watch?v=LU_QR_FTt3E

Imatge
izascun79

EntradaAutor: Papita » dv. jul. 18, 2008 11:21 am

nena.. és molt maca... a mi se m'escaparien les llàgrimes....
Imatge

Papita

EntradaAutor: Gri » dv. jul. 18, 2008 12:19 pm

Hola papita!!!

si que em fa la mateixa ilusió que a tu!!! serà un honor!!!! :-)
Gri
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 209
Membre des de: dt. feb. 06, 2007 6:50 pm
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: Papita » dv. jul. 18, 2008 12:49 pm

GRI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jajajaj
quina ilu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

wapa.. merci.. ja ho saps..
Imatge

Papita

EntradaAutor: Papita » dv. jul. 18, 2008 12:52 pm

Gri ha escrit:Hola papita!!!

si que em fa la mateixa ilusió que a tu!!! serà un honor!!!! :-)

per cert.. què poquet que et queda.... :o-o: :o-o:
Imatge

Papita

EntradaAutor: moonbdn » ds. jul. 19, 2008 12:56 pm

Hola chicas! Raquel, me encanta la canción! nosotros como nos casamos por la iglesia es diferente...a mi me gustaria tener un coro rociero en la iglesia, mi padre es sevillano y a mi me encanta! pero no se donde buscarlo, no se si preguntarle al cura, o que...y me gustaria que cantaran las tipicas, el salve y todas estas....que os parece?en fin chicas, a disfrutar del finde! un besote a todas!
Imatge
moonbdn
:: núvia rookie

Entrades: 183
Membre des de: dt. des. 04, 2007 5:16 pm

EntradaAutor: S@ra » ds. jul. 19, 2008 1:05 pm

Uau! quines cançons més maques!! Jo quan entri a l'esglèsia m'agradaria que sonés l'Ave Maria de Schubert... sempre que l'escolto se'm cauen les llàgrimes...

A l'aperitiu ens tocarà un pianista. Ma mare va estudiar quan era petita i sempre li ha agradat molt el so del piano... serà com fer-li un "cluquet d'ull"

Anem parlent :-.:·::
S@ra

Entrades: 56
Membre des de: dj. juny 12, 2008 7:56 pm

EntradaAutor: Papita » ds. jul. 19, 2008 6:24 pm

moonbdn ha escrit:Hola chicas! Raquel, me encanta la canción! nosotros como nos casamos por la iglesia es diferente...a mi me gustaria tener un coro rociero en la iglesia, mi padre es sevillano y a mi me encanta! pero no se donde buscarlo, no se si preguntarle al cura, o que...y me gustaria que cantaran las tipicas, el salve y todas estas....que os parece?en fin chicas, a disfrutar del finde! un besote a todas!

Hola wapa!! si miras por internet seguro que hay un montçon de coros rocieros que se dedican a cantar!! yo tengo una amiga que se casó en s'agaró y le cantó un coro rociero de sorpresa y se ve que fue una psada!!!! seguro que si buscas, encuentras!!
Imatge

Papita

EntradaAutor: Papita » ds. jul. 19, 2008 6:25 pm

S@ra ha escrit:Uau! quines cançons més maques!! Jo quan entri a l'esglèsia m'agradaria que sonés l'Ave Maria de Schubert... sempre que l'escolto se'm cauen les llàgrimes...

A l'aperitiu ens tocarà un pianista. Ma mare va estudiar quan era petita i sempre li ha agradat molt el so del piano... serà com fer-li un "cluquet d'ull"

Anem parlent :-.:·::

clar que sçi Sara!! serà molt xulo i segur que a la teva maer li encnata... nosaltre suposo que per l'aperitiu sonarà música chill out i brasilera que ens agrada molt!! jej
Imatge

Papita

EntradaAutor: izascun79 » dl. jul. 21, 2008 7:53 am

Jo havia pensat que el duo o trio que contractem per l'església podria seguir tocant a l'aperitiu però no sé si picarà massa... a més, hi ha molta gent que el tema música clàssica no li mola massa... el Manel diu que de la música me n'encarregui jo així que no tinc gaire ajuda... és que el meu nen, pobret, té uns gustos musicals una mica confosos (té una oida horrorosa) i com que per mi la música és mitja vida doncs ja em va semblar bé però ara estic una mica liada, la veritat!

Bon matí de dilluns tingueu totes... ànims que en quatre dies torna a ser divendres!
Imatge
izascun79

EntradaAutor: Papita » dc. jul. 23, 2008 11:28 am

jajajaj!! què bó Cris lo de la oida horrorosa!"!!! jajaja

Home suposo que sí que costarà una pasta que segueixin tocant a l'aperitiu.. però tot és preguntar-ho... o potser coneixes algú que no convidaries al teu casament però que són músics i per menys us tocarien.. no sé...

Per cert: teniem el post a la segona pàgina!!! això no pot ser!!
Imatge

Papita

EntradaAutor: izascun79 » dc. jul. 23, 2008 12:48 pm

jwejejje... tens raó! les octubreres hem d'estar sempre a primera plana! :) Ahir vaig estar prenent un café amb una amiga meva de música i m'ha dit que per ella seria un honor tocar-me alguna cosa a la boda.. hem de mirar si es pot adaptar alguna peça per saxo i piano (ella tocaria el saxo però podria fer l'arranjament per tocar-ho amb una altra amiga meva que toca el piano)... em va parlar del vals número 2 de shostakovich... a viam que us sembla... penseu que seria en saxo i piano, eh? el saxo podria fer la melodia i el piano l'acompanyament... quedaria bé per la sortida dels nuvis de l'església? o durant la firma dels testimonis... ho he de meditar! :)

http://youtube.com/watch?v=LX1fiE0U1qA

Imatge
izascun79

EntradaAutor: S@ra » dc. jul. 23, 2008 7:42 pm

Ei Cris! també m'agrada molt i és prou alegre no? si em permets opinar, entre triar que soni quan sortiu de l'esglesia ja casats o quan firmen els testimonis, em decanto per la segona. Per quan sortiu podeu posar una que us agradi, més "triunfant" no sé com dir-ho... més "impactant", que en penses?

Si en saps d'alguna així, me la podries comentar pq en Toni i jo hem pensat algo així pero no sabem ni per on començar a buscar, pq moltes cançons clàssiques ens sonen pero no se com es diuen!! o les que sabem com es diuen no son d'aquest estil que et comento per la sortida.

Bé anem parlant totes una mica! :-.:·::
S@ra

EntradaAutor: izascun79 » dc. jul. 23, 2008 10:12 pm

S@ra ha escrit:Ei Cris! també m'agrada molt i és prou alegre no? si em permets opinar, entre triar que soni quan sortiu de l'esglesia ja casats o quan firmen els testimonis, em decanto per la segona. Per quan sortiu podeu posar una que us agradi, més "triunfant" no sé com dir-ho... més "impactant", que en penses?

Si en saps d'alguna així, me la podries comentar pq en Toni i jo hem pensat algo així pero no sabem ni per on començar a buscar, pq moltes cançons clàssiques ens sonen pero no se com es diuen!! o les que sabem com es diuen no son d'aquest estil que et comento per la sortida.

Bé anem parlant totes una mica! :-.:·::

És clar que et permeto opinar! si per això estem aquí, no???? Crec que tens raó... queda millor per la firma dels testimonis...

això que em demanes, és que no sé ben bé quin tipus de música estàs pensant... mira, jo pensaria, per exemple, en les Dances Hungareses de Brahms... de fet, qualsevol de les Dances de Brahms podria ser part de la boda (jo ja estic pensant introduir la primera per la meva entrada o sigui que imagina...) et poso aquí un enllaç amb la número 4 que és una de les més conegudes...

http://youtube.com/watch?v=--fyIXAH96s

ja pensare una altra estoneta però pensa que jo sé de música, no de música per bodes... también vaig molt perduda! : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh :
Imatge
izascun79

EntradaAutor: jarama » dj. jul. 24, 2008 10:54 pm

hola octubreras!!!!!!!!!!!!!!!
como va todo?
jarama

Entrades: 35
Membre des de: dv. maig 02, 2008 10:47 pm

hola guapas

EntradaAutor: traka80 » dv. jul. 25, 2008 11:59 am

Para despejar dudas pq en el primer post la primera que sale soy yo jajajaj me caso el 2 de octubre en El Jardi de Fontpineda. un besote
traka80

Entrades: 17
Membre des de: dj. maig 01, 2008 2:00 pm

EntradaAutor: S@ra » dg. jul. 27, 2008 4:44 pm

Moltes gracies Cris, buscaré les Dances i les escoltaré. es un bon començament, moltes gracies.
T'he dit gracies ja??? jajajaja :-()-)

Siau! :-.:·::
S@ra

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants