NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: M_i_O » dv. jul. 18, 2008 9:20 am

Nosaltres marxem una setmana a Paris (la primera d'agost), i la resta per aquí per Lleida. En tinc unes ganes que no os ho podeu imaginar.... *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Lo de la boda crec que ho començarem a mirar cap al Setembre, encara que crec que potser ens miraran una mica malament, perque encara falta molt fins al 2010 no?

Vosaltres heu mirat alguna cosa mes apart del restaurant?
M_i_O
:: núvia rookie

Entrades: 183
Membre des de: dj. juny 19, 2008 12:14 pm

EntradaAutor: ise » dv. jul. 18, 2008 9:30 am

Jo tinc ganes de tornar a París, hi vaig anar amb l'institut i ja fa molts anys!!! jejeje
Nosaltres no tenim res més, ens esperarem al novembre a la fira denuvis per mirar el que ens falta, que llavors ens faltarà un any i mig i ja no sembla que falti tant. Teniu alguna idea del lloc on ho voleu fer?
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: M_i_O » dv. jul. 18, 2008 9:35 am

A nosaltres la Prats ens agrada bastant, la manera com ho fan, el que no ens agrada es la dona que es una mica pilota pero bueno que hi farem.... Encara que també anirem a mirar altres llocs..

I d'esglesia, a mi em faria gràcia la catedral però encara no és segur.
Està tot a l'aire... De moment nomes tenim idees.. ara falta aplicarles a la pràctica, però quan passi l'estiu.
M_i_O

EntradaAutor: lluneta29 » dv. jul. 18, 2008 9:36 am

Hola noies!!! Què tal? Jo també vull que arribin les vacances aviat! Però se'm fa etern.
Gràcies M_i_O és igual si no te'n recordes... res especial, he demanat que no em facin regals aquest any així que res de res. Però tinc el meu viatjet a l'estranger que ja és molt.
Paris.... què xul.lo, jo hi vaig anar al 2002 i va ser genial i a Eurodisney i em va encantar tot. Hi tornaria amb molt de gust... :-)) :-))
En fi... ise boníssimes vacances que t'ho mereixes!!!! Ja te contaré com va la nova recerca de lloc... espero animar-me sinó al igual ho engego tot...
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: ise » dv. jul. 18, 2008 11:42 am

Bueno noies, com que vosaltres feu horari intensiu i per la tarda no hi haurà ningú, ja us desitjo molt bon cap de setmana i de setmana, que jo estaré prenen el sol com un llangardaix! jejeje

Lluneta celebra el teu cumple al màxim i disfruta-ho molt!

Petons guapes!
ise

EntradaAutor: M_i_O » dv. jul. 25, 2008 7:28 am

Bueno noies,

Ara es el meu torn de vacances, que bé!!!!!!!!!!!!!!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Que os vagi tot molt bé i ens veiem a la tornada, a veure si llavors comencem a preparar cosetes, que ja en tinc ganes..... :-):-):-): :-):-):-):

Molts besitos wapes.
M_i_O

EntradaAutor: lluneta29 » dv. jul. 25, 2008 8:23 am

Ei!! què bé!! A mi encara em queda una setmana de treball! Que vagi bé les vacances i el viatge a París (jo vindria amb tu) Quan tu tornis jo marxaré jejeje. Per cert, tinc el restaurant confirmat i la data también. *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* després de molts dubtes i de consultar-ho amb el coixí i la family, por fin!!!!!!!!!!! Una cosa menys... :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-):
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: M_i_O » dv. jul. 25, 2008 8:30 am

Quina ilusió no? Quina data heu elegit al final???? Deus estar molt contenta eh???
M_i_O

EntradaAutor: lluneta29 » dv. jul. 25, 2008 8:35 am

El 29/05/2010 a la Finca El Resquitx, un mes abans que la Ise al mateix lloc. És impresionant de veritat... A més el Resquitx de Mollerussa té molt bones crítiques i molt bon menjar així que... després de molt pensar-ho no ens agradava res més i per molt que miravem res ens feia tan el pes com aquest lloc i com diu ma mare, és un únic dia a la vida així que al final vam anar i ho vam confirmar. La paga i senyal al setembre... Llavors encara serà més veritat jejeje... Ara hem decidit estalviar així que després de l'estiu (ara és impossible amb les vacances i tal) començarem a ficar cada mes x quantitat en un compte i aveure si arribem a tot!!
Te deixo la pàgina web x si no ho has vist:
http://www.resquitx.com/vila_magna/index.html

Fins ara wuapa!!! :-)) :-)) :-)) [/list]
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: M_i_O » dv. jul. 25, 2008 8:44 am

Es molt bonic!!!!! He vist que tenen per a fer la cerimonia allí mateix, que xulo!!!!! Ja heu decidit si fareu dinar o sopar??? No os van dir que era massa aviat per a reservar? Es que jo tinc por d'anar als llocs i que ens mirin amb cara estranaya.....
M_i_O

EntradaAutor: lluneta29 » dv. jul. 25, 2008 9:07 am

Ei!! Què va!!! Ho tenen tot ple per l'any que ve només els hi queda l'octubre i algun finde d'agost. I per l'any 2010 ja tenien 3 reserves més o menys confirmades. Si que et diuen que és aviat però que si ja saps la data correcta que com més aviat millor! I així jo també em quedo més tranquil.la. Ara fins a la fira de nuvis ja no farem res més, allí suposo que mirarem el fotògraf i poca cosa més. Al Gener de l'any que ve, ja podrem buscar esglèsia suposo... Pro ara fins l'any que ve que no ho direm a la gent en general (ara queda malament dir ens casem al 2010) millor l'any que ve, que podrem dir "ens casem l'any que ve"!!!! no sembla que quedi tant lluny no? jajaja quin rotllo que t'he fotut... >.-<: >.-<: >.-<: Segons el lloc, ho has de mirar amb més antel.lació que altres... Per ex. Palau de Margalef o Les Caves estàn bastant sol.licitats.
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dt. jul. 29, 2008 6:47 am

Bon dia!!!!!!!!!!!!!

Ja torno a ser per aquí! Això vol dir que ja s'han acabat les vacances :--( :--( :--(
Lluneta, que he vist que ja us heu decidit! Molt bé guapíssima!!! >.-<: >.-<: I l'aniversari com va anar? Explica, explica!
ise l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 25, 2010 2:37 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dt. jul. 29, 2008 7:32 am

Holaaaaaaaaaaa!!! Benvinguda de nou!!!!!!!!!!! A mi em queden 3 dies per marxarrrrrrrrrrrrrrrr!!! I en tinc unes ganes............... Com va anar la platja?? Estàs moreneta o què??
Pos si ens vam decidir pq vam parlar amb els meus pares i bno ens van acabar de convèncer (ja t'ho explicaré x privi) i res... vam fer números i hem decidit estalviar cada mes si podem clar a veure si així arribem. Tot és complicat. I l'esglèsia també la tenim al fin! Jejeje al gener hi anirem a parlar.
El cumple bé... va faltar gent però és normal amb aquesta època d'estiu però va estar molt bé, al final vam ser 12. I vam acabar a les 6 del matí!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: No em puc queixar... de regalitos no gaire cosa. Aquest any ha sigut pobre. D'anell res de res... a esperar! =0-0-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dt. jul. 29, 2008 7:46 am

*.O.-O*
ise l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 19, 2010 9:11 am, en total s’ha editat 1 vegada.
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dt. jul. 29, 2008 10:54 am

T'has fixat????????!! Avui queden exactament 1 any i 10 mesos!!!!!!!!!!! Com passa el temps... Ara ja baixant a 9 mesos i .... jajajaja què guai! Ens portem només 4 setmanes...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dt. jul. 29, 2008 1:43 pm

Es veritat, nena!!! :-///: :-///: :-///: Ens portem quatre setmanes justetes! Que pasin els dies, que pasin, que encara tinc la sensació que falta una eternitat!
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dc. jul. 30, 2008 7:35 am

A mi també em fa aquesta sensació que no passa el temps però si si que passa, jo tinc ganes que arribi finals d'any per dir ei em caso l'any que ve... i començar a preparar coses però bé... ARA EM QUEDEN 3 DIES PER COMENÇAR 15 DIES DE VACANCES I EN TINC UNES GANES................ ARA QUE PASSEN TAN RÀPID TIA (QUÈ T'HE DE DIR!)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dv. ago. 01, 2008 8:30 am

Ja han passat els tres dies!!!!!!!!! Avui marxo de vacancesssssssss!!!!!!!!!!!!!! Quina il.lu! 15 dies sense preocupar-me de res només de dormir i visitar museus i monuments!!!!!!!!!!! En fi... ise que vagi molt bé (tu te'n vas de creuer a l'Octubre, mamona! jejeje) i que te sigui lleu aquestes setmanes sense mi...jeje Jo tornaré el dia 18 ui quants dies... suposo que quan torni del viatge us escriuré ok? Molts i molts petonets!!!!!!!!!!!!!! Marxo dimarts de viatge i torno diumenge dia 10!!!!!!!! Espero que tot vagi molt bé!! JA us contaré.
Records a la M_i_O que deu estar a París ... ohh shushu o lala *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. ago. 05, 2008 3:56 pm

Holaaaaaaaaaaa!!! Abans de marxar us envio molts petons!!!!!!!!!!! Ise... com va la cosa? He passat un moment per casa mons pares i mira... he decidit escriure-us!!! Avui ja marxo amb tren a BCN i dema amb avio!!!!!!!!! Quina emocio!!!!!!!!!!!! Molts petonets... Vinga que ja queda menys per l'any i mig!!!!!!!!! JAJAJAJA :-///: :-///: :-///:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dt. ago. 05, 2008 4:42 pm

Ei bonica!!!!

Que vagin molt, molt, molt bé les vacances! Disfruteu cada minut que pasen volant!!!

Petons guapa!
ise

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants