Bodas Octubre 2009.

un any fantàstic.

BODAS OCTUBRE 2009

EntradaAutor: Joa14 » dl. jul. 28, 2008 3:18 pm

Hola papita.. si yo también me caso en octubre del 2009 en el paratge, el dia 10 exactamente, nosotros somos Albert y Joanna..
ya has empezado con los nervios!!! aix aix.. hay tantas cosas por mirar!!!
SAludos
Joanna
en menys de 2 mesos i poc estaré casada..
www.elparatge.com
Joa14
:: núvia experta

Entrades: 991
Membre des de: dg. jul. 27, 2008 1:47 pm

BODAS OCTUBRE 2009

EntradaAutor: Joa14 » dl. jul. 28, 2008 3:22 pm

Hola papita.. si yo también me caso en octubre del 2009 en el paratge, el dia 10 exactamente, nosotros somos Albert y Joanna..
SAludos
Joanna *.-o-o.*
www.elparatge.com
Joa14

Re: BODAS OCTUBRE 2009

EntradaAutor: izascun79 » dl. jul. 28, 2008 4:52 pm

Joa14 ha escrit:Hola papita.. si yo también me caso en octubre del 2009 en el paratge, el dia 10 exactamente, nosotros somos Albert y Joanna..
SAludos
Joanna *.-o-o.*

Bienvenida al foro Joanna! Papita está de vacaciones estos días... la tenemos por tierras mexicanas así que tardará unos diítas en ponerte en la lista...

yo me llamo Cris y me caso el día 3... espero que nos expliques muchas cosillas de tu boda

besitos a todas!!!

arriba las octubreras!!!!!!!!
CRIS Em caso el 3 d'octubre del 2009!!!
Imatge
izascun79
:: núvia d'or

Entrades: 3027
Membre des de: dt. juny 17, 2008 6:38 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Joa14 » dt. jul. 29, 2008 12:11 am

Muchas GRacias Cris por la bienvenida, la verdad empiezo a notar los cosquilleos del tema boda porq los meses pasan volando.
Que guai por eso.. y eso q tu te casas 7 dias antes.. uixxxx. tienes muchas cosas miradas?? por lo q veo en el foro muchas chicas apañadas estan haciendo los detalles ellos mismos pa ahorrarse unas pelillas.. yo no sé q haré.. supongo qlo acabaremos encargando.
Y tu donde te casas??? aix q nervios.. ya me ireís poniendo al dia de la cantidad de cosas q hay q hacer.
Muchos saludos
JOanna :-///:
www.elparatge.com
Joa14

EntradaAutor: Papita » dt. jul. 29, 2008 12:24 am

Hola a totes!!! com va? jo per mèxic.. ja estem a la meitat del viatge!! tot mb, qui sembla que no hi ha huracans!!!

ja he actualitzat el post.. jejeje :-.:·::

petons i fins aviat octubreres!!
Imatge

... floating on a tidal wave...
Papita
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 6931
Membre des de: ds. març 01, 2008 8:13 pm

EntradaAutor: izascun79 » dt. jul. 29, 2008 7:05 am

ains papita!!!! quina enveja.... disfruta moltíssim i pren molt el solet (no et passis tampoc, que ja estaves molt morena)... estàs en tot, eh? s'ha de mantenir el post a dalt de tot...

Joanna... em caso a Sant Miquel del Fai al migdia. Faig boda religiosa i el banquet es fa al mateix lloc... ara estem mirant els càterings però no tenim res tancat... la següent coseta serà el fotògraf, suposo... vull anar fent les cosetes ben fetes i ben mirades però poquet a poquet...

ahir vaig anar a provar-me vestits a Cymbeline perquè tenia molt de mono però suposo que ara ja fins a l'octubre no miraré res més... ja tinc molt clar el tipus de vedstit que portaré i ja m'he quedat més tranquila.... :)

expliqueu-me cosetes vosaltres...

petonets!
Imatge
izascun79

EntradaAutor: Joa14 » dt. jul. 29, 2008 5:46 pm

QUe guai!! sant miquel del fai.. joooooooo era un dels llocs q jo volia,, tot es veia tan maco.. pero clar.. entre el catering, el lloguer del lloc i tal se'ns puajva massa.. a més perq la nostre es una boda petitona.. som uns 60 convidats i clar.. no era plan.. però me n'alegro molt. Jo me'n recordo q em va atendra una noia.. la Eli, la mar de maca.. jooo ploraré de l'emoció.
Jo también em vaig provar vestits de nuvia, però al carles pigantelli, res em van deixar bocabadada perq res a veure tal i com el tenia pensat, però com a dissenyador m'agrda molt raimon bundó.. si però això fins l'cotubre res de res.. o encara més tard.
Jo haig de contactar amb un fotògraf q va estar al casament d'una amiga i em va agrdar molt., pero bueno a l'espera de q estigui lliure i si no a mirar. ^PEr la resta ja et dic al foro hi ha gent fent xupitos.. després les invitacions también me las invento.. jeje.
Jo visc a Barcelona.. a veure si un dia ens trobem les de l'octubre.. q guai!! Aps i Papita, moltes gràcies per actulitzar-ho.. i q vagi molt bé per mèxic!!!! parlem a la tornada si no
Ptns
Joanna
www.elparatge.com
Joa14

EntradaAutor: izascun79 » dt. jul. 29, 2008 5:58 pm

Joa14 ha escrit:Jo también em vaig provar vestits de nuvia, però al carles pigantelli, res em van deixar bocabadada perq res a veure tal i com el tenia pensat, però com a dissenyador m'agrda molt raimon bundó.. si però això fins l'cotubre res de res.. o encara més tard.
Joanna

Hola Joanna... escolta, et refereixes a Carlo Pignatelli, no? No he entés bé si et van agradar o no? És una de les botigues que he pensat anar a veure... sobre quins preus es mouen els vestits??

on et cases?? És que has dit algo així com el Paratge però no sé què és...

Quina llàstima això de sant miquel... nosaltres tampoc creguis que som molts convidats, uns 110 més o menys, però Sant miquel és un lloc molt especial pel Manel i per mi... la veritat és que la reserva de l'espai és un pèl cara... peaso vestit em compraria amb els 5000€ ara... jejejjeje :-)

petonets!
Imatge
izascun79

EntradaAutor: Joa14 » dt. jul. 29, 2008 6:20 pm

Pues si guapa es Carles Pignatelli.. és q escrvint depressa m'ha sortit raro.. el preu del vestit es movia per uns 3000€.. una pasada i no molt baratos no són la veritat.. però rea molt molt maco.. aixxxxxxx quina llàstima..
Q guai lo de sant miquel a mi la veritat és q em va agradar molt. El Paratge también és un lloc xulo, està a prop de la roca del vallés, pel circuit de montmeló i ho organitza una parella la mar d'enrotllada la veritat, és petitet i jo lo q volia era un lloc amb ermita.. ara el cura sembla q està posant problemes per cassar-se a l'octubre per la tarda.. i jo és q tinc famiília a perú i entre q vé el meu avi i tal.. pues sembla q serà una mica més flexible.. mira és www.elparatge.es si no malament recordo., és un lloc molt rústic i el menú pintava molt bé així q bueno.. jejejeje a veure com acaba.
www.elparatge.com
Joa14

EntradaAutor: izascun79 » dc. jul. 30, 2008 9:43 am

Hola Joanna! la web és www.elparatge.com... és un lloc molt maco!!!! l'ermita és preciosa! molt bona elecció... respira molt l'ambient de Sant miquel del Fai... podria casar-m'hi jo! jejejej

això dels vestits de Carles Pignatelli crec que no aniré a mirar-los... 3000 euros surt una miqueta de pressupost... a veure que diu la meva mare, però realment mirant la web es veuen molt molt macos!

petonets!
Imatge
izascun79

EntradaAutor: Joa14 » dc. jul. 30, 2008 5:43 pm

Ei.. acabo de veure la teva resposta.. i he entrat a la vostre web.. q maco tot està clar q sou una parella ben avinguda i la mar de macos, jejeje
PEr la resta.. a veure, ves a CArlo Pignatelli i probat'ho tot.. la noia q em va atendre era molt maca i si et quedes amb una idea, pues ja veurem a la següent botiga.. jo me'n recordo q fins i tot vaig veure unes sandàlies de swarosky la mar de maques.. 400€!!! pero bueno per veure!!! a més ens han de tractar com lo q som.. unes princeses i em smebña q és l'excusa perfecte per entrar a llocs on mai entraràs.. així q aprofita, no et preocupis per la resta.
El viatge em sembla molt guai nova zelanda, l'albert vol anar a Austràlia, pero bueno.. lo mateix a veure com acaba el pressupost.. gràcies per la web.. aix.. vaig entrar ja fa tant de temps q no me'n recordava.. és un lloc molt íntim, però és rústic.. em falten un parell de cascades i ja està, jejejejeje.. :-).
Cris estic molt contenta de poder parlar amb un altre persona q tingui les mateixes ànsies q jo.. per cert, jo ja tinc unes aliances mirades i jo treballo per caixa penedés i tenim un client q ens les fa a molt bon preu.. així q si tu ja tens una idea i tens un mdel si vols et puc possar en contacte amb ell.. nosaltres ens estalviem uns 300€.. així q ja saps, per qualsevol cosa no ho dubtis.
PArlem
Joanna :-())
www.elparatge.com
Joa14

EntradaAutor: izascun79 » dc. jul. 30, 2008 6:36 pm

Joa14 ha escrit:Ei.. acabo de veure la teva resposta.. i he entrat a la vostre web.. q maco tot està clar q sou una parella ben avinguda i la mar de macos, jejeje

ains... moltíssimes gràcies... m'he posat vermella i tot...

Joa14 ha escrit:és l'excusa perfecte per entrar a llocs on mai entraràs.. així q aprofita, no et preocupis per la resta.

dons sí, tens raó... segurament aniré... a més, quan vam estar a Cymbeline la meva mare em va dir... mira si aquests de la cantonada también són bons i hi anem un dia... jejejjeje

Joa14 ha escrit:Gràcies per la web.. aix.. vaig entrar ja fa tant de temps q no me'n recordava.. és un lloc molt íntim, però és rústic.. em falten un parell de cascades i ja està, jejejejeje.. :-)

juaaaaaaaaaas... doncs sí... té un esperit molt similar i la veritat és que no crec que hagis de trobar a faltar res... jo tampoc crec que vagi a veure les cascades aquell dia... amb el vestit puc acabar tota enfangada! jejejejej

Joa14 ha escrit:Cris estic molt contenta de poder parlar amb un altre persona q tingui les mateixes ànsies q jo..

a mi també m'ha fet molta il·lu coincidir amb tu... realment crec que ens semblem força... al menys pel que fa al gust en l'organització de la boda! :-)

això que em comentes de les aliances... encara no hem començat a mirar però pensàvem en alguna cosa força moderneta, en or blanc i sense brillants ni res, llisets... de veritat podries treure'm també les aliances a mi?

per cert... això que dius del raimon bundó... quins t'agraden?? He estat mirant-me'ls i n'hi ha tres o quatre que m'agraden, malgrat que no trobo res com el meu super vestit Cymbeline jejejjeje

Joa14 ha escrit:Joanna :-())

estàs embarassada??

un petonet!
Imatge
izascun79

EntradaAutor: Joa14 » dc. jul. 30, 2008 6:59 pm

AIXX.. no no estic embarassada.. em va fer gràcia la nina i ja està, jejeje però en tenim moltes ganes.. jejeje.. ja ho intentarem després de la boda.. jejejej.
Raimon Bundó el vaig coneixer per una amiga q es va comprar el vestit allà i molt maco.. després vaig tornar perq un altre es casava i también vam, anar allà i de seguida el va trobar.. jo he vist aquell del Carlo.. però aniré aqui, però no a la botiga vip.. hi ha un altre al C/alfons XIII q és el taller, t'ensenyen también un catàleg bastant complert i si vols también et poden ensenyar el de les temporades passadas q aixó està molt bé.. i el poden fins i tot canviar una mica al gust de la núvia, perq allà mateix tenen el taller i es veu q són motl eficaços.. la noia, q em sembla q es diu Bego, es molt maca. .porta molt de temps treballant en això i de seguida et treu una cosa apte per tu.. primer et deixa parlar i després.. és molt bona. Així q per prova.. agrdar-me-- jo m'agraden molts.. :o-o:
Respecte a les aliances no et preocupis, ja et dic si et fas amb un model o catàleg q tu mes o menys sàpigues com son i el q vols tu m'ho envies i ja ta, jo li comentaré. A nosaltres ens va dir q fins el juny o així no calia preocupar-se així q tranquil·la.. el q passa és q jo les vaig veure en una revista i em vaig enamorar.. jejeje.
Per cert.. d'on sou vosaltres?? nosaltres d'aqui de barcelona.
Parlem guapa!!!
Joanna
www.elparatge.com
Joa14

EntradaAutor: izascun79 » dc. jul. 30, 2008 9:04 pm

jejejeje... es que entre la firma i la foto que tens posada... jejeje Nosaltres tampoc trigarem gaire en anar a buscar els nenes...

Té molt bona pinta això que comentes del taller de Raimno Bundó... segurament hi vagi :-) M'has convençut!

Això de les aliances ja ho mirarem... la veritat és que no he pensat en començar a mirar-les, sincerament... jejejej

Nosaltres també som de barcelona... quina edat teniu? Jo en tinc 29 i el Manel 39...

Un petonet!
Imatge
izascun79

EntradaAutor: Joa14 » dc. jul. 30, 2008 10:34 pm

Nosaltres visquem aqui a prop del centre.. tots dos en tenim 28, ell és de febrer i jo de l'abril. Als 8 mesos de coneixerns ja ens vam comprar el pis i portem visquent junts des del novembre del 2004 ja gairabé farà 4 anys.. com passa el temps, jejeje.
Suposo q aniràs amb gent de sempre a veure el vestit a raimon bundó, pero si al final et falla algú jo t'acompanyo encantada.. jejeje quina il·lu.
también m'han recomenat els de novissima i els de novia d'art o sposa bella.. aix i per on tinc la pelu he trobat la botiga de jesus peiró.. només entraré per veure-ho, sóc una mica pleneta i no crec q en facin vestits per mi, jejeje. Al 2007 quan pensaven q ens casavem aquest any vais entrar a Rosa Clarà.. tant q la gent en parla.. pues directament la dona estúpida em va dir q allà no em feien vestits per una noia com jo.. grrrrrrrrrr no penso entrar allà mai més.. aix.. anireu a la fira de nuvis al novembre?? nosaltres siiii!!! jiji.. aps també tinc una clienta q té una imprenta, ara de vacances però también li vull consultar si podem imprimir amb ella les invitacions.. si fa un petit descompte ja t'avisaré.. nosaltres volem possar al 3º q està a la nostre vida.. bueno la 3º.. però no em deixa enviar imatge.. bueno..
parlem
J[/img]
www.elparatge.com
Joa14

EntradaAutor: izascun79 » dj. jul. 31, 2008 1:33 pm

Joa14 ha escrit:Nosaltres visquem aqui a prop del centre.. tots dos en tenim 28, ell és de febrer i jo de l'abril. Als 8 mesos de coneixerns ja ens vam comprar el pis i portem visquent junts des del novembre del 2004 ja gairabé farà 4 anys.. com passa el temps, jejeje.

sí que vau anar ràpid! jerjeje... nosaltres ara fa un any i mig que sortim i fa quatre mesos que vivim junts. Quan ens casem no farà ni dos anys que ens coneixem... déu n'hi do, també, eh?

Joa14 ha escrit:Al 2007 quan pensaven q ens casavem aquest any vais entrar a Rosa Clarà.. tant q la gent en parla.. pues directament la dona estúpida em va dir q allà no em feien vestits per una noia com jo.. grrrrrrrrrr no penso entrar allà mai més..

què fort, tia! m'has deixat gelada! en sèrio?? doncs què mal educada la noia! ella s'ho perd, com si totes les núevies haguèssim de ser primetes... pufff... que les donguin... jo no crec que vagi a Rosa Clarà... l'estil dels vestits no va gaire amb mi, la veritat...

Joa14 ha escrit:anireu a la fira de nuvis al novembre?? nosaltres siiii!!!

què és això?? és que n'he sentit parlar a força gent, ja, però no sé què és ni on es fa ni res de res...

Joa14 ha escrit:nosaltres volem possar al 3º q està a la nostre vida.. bueno la 3º.. però no em deixa enviar imatge.. bueno..

que teniu un gos?? o gossa, vaja!!

els meus papis tenen una pastor alemany, la meva nena petitona... és tan maca! ara, amb el Manel, no tenim gos... es passaria el dia sol... a casa els meus pares com que sempre hi són la meva mare i la meva àvia doncs la Sila no està mai sola... em fa pena si no...

petonets!
Imatge
izascun79

fira de nuvis

EntradaAutor: Joa14 » dj. jul. 31, 2008 3:10 pm

Hola guapa,
ja estic de nou aqui, bueno la fira es diu bodas-bodas , sempre hi han fires per totes bandes, pero aquesta és la q es fa a la ciutat de barcelona, a la fira de montjuïc. Aquest any per lo q he llegit es fa al palu núm 8 perq serà més gran i trobes de tot.. i también si contractes allà coses es fan descomptes i tal. L'entrada l'any passat ens va costar uns 6€, així q li pots treure profit. Jo he estat también a la de cornellà, encara q también en fan una a la farga em sembla..
Respecte a lo de L'Albert, si q vam anar ràpid si.. jejejeje però vosaltres también deu n'hi dó.. ho vau tenir clar des del principi lo de la boda eh???.
Lo de Rosa clarà, jo también entrava per cotillejar.. no no penso anar allà mai més!!!.
I sip, tenim una goseta petitona, es diu Lluna i ja fa 3 anyets q ens acompanya,, la tenim com una princeseta.. dprés el vete ens fa bronca perq la tenim massa mimada.. jejeje. Al plegar jo a les 15h puc estar més estona amb ella, quan era més cadell también ho va passar una mica malament perq si q és cert q es quedava moltes hores sola, però ara ja s'ha acostumat i intentem compensar-la amb grans sortides els caps de setmana.. quan anem a platja o muntanya s'ho passa teta.. jejejeje .
Continuem parlant!!!
Joanna
www.elparatge.com
Joa14

EntradaAutor: S@ra » dj. jul. 31, 2008 4:51 pm

Buenuuuu! em despisto dos dies i ja tenim una octubrera més! i xerraire!! molt be!!! jejeje! M'encanta!
Benvinguda Joa14!
Mira! jo em caso el 9, un dia abans que tu!! a Vil-la Minerva. I también estem una mica dels nervis, fa uns dies vem confirmar el fotògraf i em penso que ja fins despres de l'estiu no miraré vestits ni res de res. Sen ha anat una pasta amb el fotograf!! no ens pensavem que tant, i mira, haurem de retallar una mica per alguna altra banda!
Reprenent el tema vestit de nuvia, en serio et van dir allò a Rosa Clarà?? que fort! on vas anar? a la de Rbl. Catalunya??? Deuen estar fartes de que els entri gent a mirar, pero coi! es la seva feina!! no? pero igualment dir-te que no feien vestits per gent "grassoneta"!!! jo flipo!
B, i parlarnt de feina, jo treballo al a competencia! jeje
Bé, ja veig que la Cris no t'ha deixat sola aquests dies, permeteu-me doncs, q us acompanyi!!

Una abraçadaaa!!! :-.:·::
S@ra
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 56
Membre des de: dj. juny 12, 2008 7:56 pm

EntradaAutor: izascun79 » dj. jul. 31, 2008 5:36 pm

dona Sara... ja saps que el més important és que la gent sàpiga que les octubreres som les més animades del foro! :-) No sabia que treballaves en una caixa, tu també... qui us fa les fotos?? quan us costa si no és molt preguntar... és que el Manel i jo encara no hem començat a mirar però és una de les coses importants i vull tenir clar de quins números parlem... no és possible trobar res per 2000€ oi?? això és una merda!
Imatge
izascun79

uahhhhhhhhh ja tengo fotografo!!!!

EntradaAutor: Joa14 » dj. jul. 31, 2008 6:29 pm

Hola chicas, os escribo porq ya tengo fotógrafo, el mismo cuesta uns 1500€ sin video porq yo no quiero video, disfruto más con lsa fotos. Se llama JOAN TUDO y es de vilanova, yo conocí su trabajo en la boda de una amiga (que luego se ha separado, pero bueno..) ya vimos su trabajo y nos gustó.. y llevaba tiempo pensando en q ya debía de llamarlo porq hacia mucho tiempo q hablamos con él y aún no se podían reservar fechas.. y lo acabo de llamar y ya tengo la fecha cogida y bajaremos un día a VILANOVA porq dice q ha cambiado un poco el estilo de album a digital pero a mi no me gusta, yo prefiero el de siempre.. que guay.. me ha confirmado q el precio base es ese 1500€ y también dependiendo de la cantidad de páginas q queremos q tenga el album.. uah.. estoy q no quepo en mi gozo!!!
Sara guapa!!! gracias por la bienvenida.. si llevamos unos dias con cris aqui dale q te pego.. jejejeje. Vila Minerva no lo vi, pero me suena mucho.. es playa??? pues estamos q no cabemos en nuestro gozo las octubreras. Lo de Ros aclará fue en la tienda de Balmes con Diagonal.. una vieja pija estirada la mar de estúpida.. y tampoco es q este gordita.. rellenita si.. y con una dieta para estar espupenda de aqui a octubre. ASi q la competencia... eh?? seguro q de la Caixa.. si es que.. es lo q tiene llevar muchos años en el negocio.. jejeje. Bueno chicas me repito, estoy re encantada de conoceros, a ver si un dia hasta la boda podemos conocernos en persona. Muchos besitos y hablamos pronto
Joanna
www.elparatge.com
Joa14

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 1 visitant