NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: Arian1682 » dl. jul. 28, 2008 9:17 pm

WAPIS!!!

doncs ja m´ estic començant a moure i ja ens han de donar hora pel Castell de Vilafortuny i el del Rourell.Aquest últim m´ el vau recomanar vosaltres i després de veure la crònica de l´ Enfer...m´he enamorat!!és ideal per nosaltres i al meu peke también li agrada molt...a més ens han enviat un munt d´ informació , a veure que passa!!ai quina emoció!!!estic super emocionada nenaaasssssssss!!!!!! *.-o-o.* :mu:: :-><_:::-)
Jo he pensat de mirar el tema fotògraf per la fira de tot nuvis de Reus, que per cert si no hocanvien coincideix aquest any amb el meu cumple i ja li he dit al meu nen que ja se on vull anar pel cumple jjejejejejejje!!!anda que no disfrutaré jo per allá mirant cosetes!!!jejejejej

Hola Flor!!i enhorabona!!!compartim dia!!!!!!! *.-o-o.*

jo crec que sí, en pic tens el restaurant ja tens quasi tot fet!!a més en el meu cas com ens volem casar al mateix restaurant pues matem 2 pajarillus d´ un tiru!!!ja anirás contant cosetes!!

petunets a toteeesss!!!!!!!
Imatge
Arian1682
:: núvia experta

Entrades: 575
Membre des de: dj. maig 22, 2008 2:18 pm
Ubicació: Provincia Tarragona

EntradaAutor: helena_md » dl. jul. 28, 2008 9:27 pm

hola chicas!!!!!!!!!!!!!!
enhorabuena a todas me uno al club de las que se van a casar!!! jejejje

16 de mayo de 2009
helena_md

Entrades: 15
Membre des de: dv. maig 02, 2008 2:51 pm

EntradaAutor: Arian1682 » dl. jul. 28, 2008 9:29 pm

Hola Elena wapi!!!!ENHORABUENA!!!!!! >.-<:

Te queda menos de un año!!!!!que bien!!! supongo que tendrás mucho avanzado ya no??? espero que nos cuentes cositas!!!

besos!
Imatge
Arian1682

EntradaAutor: Papallona* » dl. jul. 28, 2008 10:15 pm

Arian1682 ha escrit:WAPIS!!!

doncs ja m´ estic començant a moure i ja ens han de donar hora pel Castell de Vilafortuny i el del Rourell.Aquest últim m´ el vau recomanar vosaltres i després de veure la crònica de l´ Enfer...m´he enamorat!!és ideal per nosaltres i al meu peke también li agrada molt...a més ens han enviat un munt d´ informació , a veure que passa!!ai quina emoció!!!estic super emocionada nenaaasssssssss!!!!!! *.-o-o.* :mu:: :-><_:::-)
Jo he pensat de mirar el tema fotògraf per la fira de tot nuvis de Reus, que per cert si no hocanvien coincideix aquest any amb el meu cumple i ja li he dit al meu nen que ja se on vull anar pel cumple jjejejejejejje!!!anda que no disfrutaré jo per allá mirant cosetes!!!jejejejej

Hola Flor!!i enhorabona!!!compartim dia!!!!!!! *.-o-o.*

jo crec que sí, en pic tens el restaurant ja tens quasi tot fet!!a més en el meu cas com ens volem casar al mateix restaurant pues matem 2 pajarillus d´ un tiru!!!ja anirás contant cosetes!!

petunets a toteeesss!!!!!!!

Neni el castell del Rourell es una passada!!! jo también he llegit la cronica de l'enfer i les seves fotos son impresionants...

Jo vaig anar a una boda a vilafortuny i sens feia molt petit i el ball estavem molt apretats.. nuse...

(m'ha dit que quan plou s'inunda..indagueu!!!)

Besis
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Papallona* » dl. jul. 28, 2008 10:16 pm

helena_md ha escrit:hola chicas!!!!!!!!!!!!!!
enhorabuena a todas me uno al club de las que se van a casar!!! jejejje

16 de mayo de 2009

ENHORABUENA HELENA y felicidades por la Boda!!!

Qué has pensado???

Ptonets!!!
Papallona*

EntradaAutor: Arian1682 » dl. jul. 28, 2008 10:42 pm

uOLA Papalloneta!!!!

doncs pel que veig tothom diu el mateix del de Vilafortuny......ja t´ explicaré a veure....a la web es veu molt chulu!!!
que fort això que s´ inundi...vols dir??? serà qüestio d´ investigar a veure....jajajajajajajjaa :--=-)

buaaa neni cada dia per anar al curru passo per davant del pronovias de Reus, avui han posat la nova colecció del 2009, mira que canvien l´ aparador cada setmana o així però cada dia em quedo embobada mirant jejejejejje...i también flipo dels preus....anda que no!!! :: orrr::
Imatge
Arian1682

EntradaAutor: Papallona* » dt. jul. 29, 2008 4:50 pm

Arian1682 ha escrit:uOLA Papalloneta!!!!

doncs pel que veig tothom diu el mateix del de Vilafortuny......ja t´ explicaré a veure....a la web es veu molt chulu!!!
que fort això que s´ inundi...vols dir??? serà qüestio d´ investigar a veure....jajajajajajajjaa :--=-)

buaaa neni cada dia per anar al curru passo per davant del pronovias de Reus, avui han posat la nova colecció del 2009, mira que canvien l´ aparador cada setmana o així però cada dia em quedo embobada mirant jejejejejje...i también flipo dels preus....anda que no!!! :: orrr::

Uola Arian!!

jolin que dificil t'ho posen els de pronovies... cauras en la temptació?? jajja

segurísim que sí..no?? pero no sabem quan!!!!

Jo la veritat es que no veig res ralacionat en bodes.. en el meu entorn.. així que si no fos pq escric al foro casi que no sería veritat jejej

Ah! has de demanat hora pel castell del rourell???, x a que t'ensenyin lo de dins...????
Papallona*

EntradaAutor: ..FLOR.. » dc. jul. 30, 2008 9:35 am

Bon día wapes!!!

Ara m'estic dedicant a fer llista de convidats i a demanar pressupostos als puestos per nar fent números... jejeje divertit!!!

*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
CRIS & LUCAS 10 JULIO 2010

DAVID
Imatge

Imatge

LA CRÓNICA viewtopic.php?f=50&t=21875&p=2704156#p2704156
..FLOR..
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5231
Membre des de: dl. feb. 19, 2007 10:49 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Papallona* » dc. jul. 30, 2008 1:57 pm

Bona tarda wapes!!!

Kin mati de feina..

FLOR ja ens diras quants convidats te surten?!

Jo ara ho tinc molt aplaçadet tot...

i valtros???
Papallona*

EntradaAutor: Arian1682 » dc. jul. 30, 2008 3:08 pm

WAPIS!!!

TINC HORA EL DISSABTE AL MATI PER ANAR A VEURE EL ROURELL!!! >.-<: *.-o-o.* *.-o-o.* JA US EXPLICARÉ!!!! AIX QUINA EMOCIO!!!!

JO ARA ESTIC CENTRADA AMB EL RESTAURANT...TOT EL DEMÉS QUAN QUEDI UN ANYET O AIXÍ JA HO MIRAREM AMB CALMA!!

PETONSSSSSS!!!
Imatge
Arian1682

EntradaAutor: Papallona* » dc. jul. 30, 2008 5:04 pm

Arian1682 ha escrit:WAPIS!!!

TINC HORA EL DISSABTE AL MATI PER ANAR A VEURE EL ROURELL!!! >.-<: *.-o-o.* *.-o-o.* JA US EXPLICARÉ!!!! AIX QUINA EMOCIO!!!!

JO ARA ESTIC CENTRADA AMB EL RESTAURANT...TOT EL DEMÉS QUAN QUEDI UN ANYET O AIXÍ JA HO MIRAREM AMB CALMA!!

PETONSSSSSS!!!

Qué guayyyyyyyyyyyyyy

a veure si te deixen fer fotitos i ens ensenyes lo que més t'ha agradat!!!!

mmmmmmmmmm li trobareu magia....???
Papallona*

EntradaAutor: Arian1682 » dc. jul. 30, 2008 5:24 pm

AI PAPALLONETA ESPERO QUE SI QUE LA TROBEM!!!De fet sense haver-ho vist ja ens agrada moltíssim, no se, és diferent i a més tenim la possibilitat de casar-nos allí i de veritat diu que no són actors.Ja em dit que mirarem aqui i un parell de llocs més i ja està, no volem començar a marejar-nos XDD en això els dos som bastant iguals, si ens agrada algo ens hi tirem de cap!!!!

Intentaré fer alguna fotillu a veure!!! hem quedat a l´ Encanteri i després anirem al Castell.El que si que em va dir que per fer la boda civil ens agradaria més l´ Encanteri....a veure....que passi ràpid dijous i divendres per favooorrr!!! :: orrr::
Imatge
Arian1682

EntradaAutor: NATIBG » dc. jul. 30, 2008 9:20 pm

hola guapas!!!!!!!!
Ja hem emprés el nou camí.... jxs
Imatge
Imatge
NATIBG
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13844
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 11:50 am
Ubicació: Valls

EntradaAutor: Papallona* » dj. jul. 31, 2008 7:38 am

Arian1682 ha escrit:AI PAPALLONETA ESPERO QUE SI QUE LA TROBEM!!!De fet sense haver-ho vist ja ens agrada moltíssim, no se, és diferent i a més tenim la possibilitat de casar-nos allí i de veritat diu que no són actors.Ja em dit que mirarem aqui i un parell de llocs més i ja està, no volem començar a marejar-nos XDD en això els dos som bastant iguals, si ens agrada algo ens hi tirem de cap!!!!

Intentaré fer alguna fotillu a veure!!! hem quedat a l´ Encanteri i després anirem al Castell.El que si que em va dir que per fer la boda civil ens agradaria més l´ Encanteri....a veure....que passi ràpid dijous i divendres per favooorrr!!! :: orrr::

Aixo aixo que passi rapid i aixi us podreu decidir!!!

A nosaltres tampoc ens agrada donar moltes voltes!!!

Ma cosina es va casar per lo civil a l'encanteri... i es una passada ... es tont tant verd....

B7s!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dj. jul. 31, 2008 7:39 am

Arian1682 ha escrit:AI PAPALLONETA ESPERO QUE SI QUE LA TROBEM!!!De fet sense haver-ho vist ja ens agrada moltíssim, no se, és diferent i a més tenim la possibilitat de casar-nos allí i de veritat diu que no són actors.Ja em dit que mirarem aqui i un parell de llocs més i ja està, no volem començar a marejar-nos XDD en això els dos som bastant iguals, si ens agrada algo ens hi tirem de cap!!!!

Aixo aixo que passi rapid i aixi us podreu decidir!!!

A nosaltres tampoc ens agrada donar moltes voltes!!!

Ma cosina es va casar per lo civil a l'encanteri... i es una passada ... es tont tant verd....

B7s!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dj. jul. 31, 2008 7:41 am

NATIBG ha escrit:hola guapas!!!!!!!!

Uola NATIIIIIIIIIIII

cuánto tiempo!!!

oye tu marcador tiembla... cómo estas??? cómo te sientes????

un besin!
Papallona*

EntradaAutor: helena_md » dj. jul. 31, 2008 7:01 pm

HOLA Papallona_RyR

POS LA CEREMONIA SERA EN LA TORRE VELLA DE SALOU, AL AIRE LIBRE Y DESPUES IREMOS A UN HOTEL MUY FAMILIAR DE CAMBRILS QUE ES DONDE NOS CONOCIMOS!!!!!

Y TU Q HAS PENSADO????
helena_md

Entrades: 15
Membre des de: dv. maig 02, 2008 2:51 pm

EntradaAutor: Arian1682 » dj. jul. 31, 2008 7:19 pm

Hola Elenaaaa!!!!

precisamente yo pregunté si alguien sabia sobre la Torre Vella de Salou ya que me han hablado muy bien de las bodas civiles alli!!!! lo que ahora a mi novio se le ha encaprichado casarse en el mismo restaurante!!!algo también tendrá que decidir él jejjejeje que últimamente estoy como una moto y me da cosa que se agobie XDDDDDD

ya nos irás contando wapi!!!

besitos!!
Imatge
Arian1682

EntradaAutor: Arian1682 » dj. jul. 31, 2008 7:22 pm

NATIBG ha escrit:hola guapas!!!!!!!!

wapissima que no me habia fijado !!!!

como van los nervios??????uffff...que poquito te quedaaaaaaa!!!!!!!

besos!!!
Imatge
Arian1682

EntradaAutor: Papallona* » dg. ago. 03, 2008 9:39 pm

Uola nenis... no he parado en todo el finde..mañana seguro que me conecto y a ver que contais

Qué empiece bien la semanita..
Papallona*

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants