NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: Papallona* » dg. ago. 03, 2008 9:40 pm

una fotito...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Papallona* » dl. ago. 04, 2008 8:57 am

Uola Tarragoninessssssssssssss

qué tal tot????

avui (per ara no tinc molta feina)

bueno...Nosotros ya hemos empezado a pensar en ideas para los detalles....

pero bueno estamos mirando paginas por internet!!!

se os ocurre algo???

Besis
Papallona*

EntradaAutor: aliaga79 » dl. ago. 04, 2008 1:30 pm

tia, raquel, si que vas adelantada...!!! jo encara no tinc ni vestit...
tu ja tens una idea?
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12547
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 11:43 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: Arian1682 » dl. ago. 04, 2008 4:25 pm

JAJAJAJAJJA QUE MONUS ELS PLAYMOBIL!!!!!!! >.-<:

Buenu wapis...

A vere.....pues el dissabte vam anar als del Encanteri....i la veritat que estic una mica "chofff" perque m´ ho imaginava diferent...El Castell l´ hem descartat perque no em va agradar on haviem de fer la ceremonia civil...si encara estigues el jardí...però no ens van poder assegurar que per al 2010 el tinguin acabat!!! De moment ens quedem amb l´ Encanteri...està bastant bé....

sabeu d´ altres llocs on facin ceremonia civil?????m´ estic tornant bojaaaaaaaaaa!!!!!!!!Aquest finde anirem al Castell de Vilafortuny però no se si et fan la ceremonia de veritat o bé son actors!!!jo no vull actors!!vull que el moment del "sí" sigui de veritat !!!!jopeta nenas estic feta un embolic....no si al final haurem de fer-ho per l´ esglèsia......

Petons!!!
Imatge
Arian1682
:: núvia experta

Entrades: 575
Membre des de: dj. maig 22, 2008 2:18 pm
Ubicació: Provincia Tarragona

EntradaAutor: Arian1682 » dl. ago. 04, 2008 4:28 pm

Papallona_RyR ha escrit:Uola Tarragoninessssssssssssss

qué tal tot????

avui (per ara no tinc molta feina)

bueno...Nosotros ya hemos empezado a pensar en ideas para los detalles....

pero bueno estamos mirando paginas por internet!!!

se os ocurre algo???

Besis

buaaa nena...es que hi ha tantes coses per poder donar!!!és per tornar-te boig...jo vull alguna cosa como no "original"...no se si en plan útil rollu posavasos o bé per decorar com espelmetes o algu així...bfff...la veritat es que es complicat...jo vull anar un dia a inspeccionar a Reus al papers ribé crec que es diu que tenen un muntttttt de cosetes!!almenys per veure idees....
Imatge
Arian1682

EntradaAutor: Arian1682 » dl. ago. 04, 2008 4:30 pm

aliaga79 ha escrit:tia, raquel, si que vas adelantada...!!! jo encara no tinc ni vestit...
tu ja tens una idea?

jajajajjajaajajjaja aliaga es que les del 2010 tenim tantes ganes de que arribi el dia que estem pensant en tot!!!
Imatge
Arian1682

EntradaAutor: Papallona* » dl. ago. 04, 2008 4:34 pm

aliaga79 ha escrit:tia, raquel, si que vas adelantada...!!! jo encara no tinc ni vestit...
tu ja tens una idea?

Dona que vaig mirant....ara tinc temps i a l'hivern no fotre res jejejjej

els miraras cap a l'octubre,, amb la nova col.lecció!!??
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dl. ago. 04, 2008 4:43 pm

Arian1682 ha escrit:JAJAJAJAJJA QUE MONUS ELS PLAYMOBIL!!!!!!! >.-<:

Buenu wapis...

A vere.....pues el dissabte vam anar als del Encanteri....i la veritat que estic una mica "chofff" perque m´ ho imaginava diferent...El Castell l´ hem descartat perque no em va agradar on haviem de fer la ceremonia civil...si encara estigues el jardí...però no ens van poder assegurar que per al 2010 el tinguin acabat!!! De moment ens quedem amb l´ Encanteri...està bastant bé....

sabeu d´ altres llocs on facin ceremonia civil?????m´ estic tornant bojaaaaaaaaaa!!!!!!!!Aquest finde anirem al Castell de Vilafortuny però no se si et fan la ceremonia de veritat o bé son actors!!!jo no vull actors!!vull que el moment del "sí" sigui de veritat !!!!jopeta nenas estic feta un embolic....no si al final haurem de fer-ho per l´ esglèsia......

Petons!!!

Neni... no en se de llocs sense actors....

Busca un "JUEZ DE PAZ" que també casen!

AIX AIX no et puc ajudar molt...
Papallona* l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. maig 23, 2010 9:41 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dl. ago. 04, 2008 4:46 pm

buaaa nena...es que hi ha tantes coses per poder donar!!!és per tornar-te boig...jo vull alguna cosa como no "original"...no se si en plan útil rollu posavasos o bé per decorar com espelmetes o algu així...bfff...la veritat es que es complicat...jo vull anar un dia a inspeccionar a Reus al papers ribé crec que es diu que tenen un muntttttt de cosetes!!almenys per veure idees....

Doncs ja me diràs que descobreixes al papers ribé... jo vull algo de decoració que tingui relació amb la boda....aquesta es la idea principal i no se si un retrat.. aix es que no se.... el que he vist internet no m'acava....
:mu::
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dl. ago. 04, 2008 4:47 pm

[quote="Arian1682"]JAJAJAJAJJA QUE MONUS ELS PLAYMOBIL!!!!!!! >.-<: [quote="Arian1682"]

jijij.. em van fer molta gràcia quan els vaig veure!!!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dt. ago. 05, 2008 9:02 am

TARRAGONINES AMUNT!!!
Papallona*

EntradaAutor: Arian1682 » dt. ago. 05, 2008 4:33 pm

Avui he trucat a tot arreu a saco paco wapis!!!
*.-o-o.* colteu el Nautic és tan car com diuen???es que no se ni si val la pena anar.......aquest finde a veure si podem anar a mirar!!!!!!!ja us explicaré!!!!!!!!

ptunets!!!!!!
Imatge
Arian1682

EntradaAutor: Arian1682 » dt. ago. 05, 2008 4:35 pm

Neni... no en se de llocs sense actors....

Busca un "JUEZ DE PAZ" que també casen!

A vore llocs on es fa boda civil pero amb actors

A l'Orangerie (q. es el meu... pero la cerimonia la faig al castell d'escornalbou i no he preguntat...)

Al Castell de Tamarit

Al nautic de Salou

i nose si al parc-sama....

AIX AIX no et puc ajudar molt...[/quote]

Gràcies per la info Papallona!!! :-)ok: ho he tingut amb compte!!!jejejejjejejejejje
Imatge
Arian1682

EntradaAutor: Arian1682 » dt. ago. 05, 2008 4:43 pm

SUBIDON PER A LES TARRAGONINESSSSSSSS!!!!!!AMUNTTTTTTTTTTT

http://youtube.com/watch?v=cGpteWZa9Ew

&NR=1
Imatge
Arian1682

EntradaAutor: Papallona* » dt. ago. 05, 2008 6:22 pm

Arian1682 ha escrit:Avui he trucat a tot arreu a saco paco wapis!!!
*.-o-o.* colteu el Nautic és tan car com diuen???es que no se ni si val la pena anar.......aquest finde a veure si podem anar a mirar!!!!!!!ja us explicaré!!!!!!!!

ptunets!!!!!!

Que va el nautic no es car.. bueno..

un molt guai i barat es l'hotel Trip Port Cambrils!!!
Papallona*

EntradaAutor: ELENA_I_OSCAR » dt. ago. 05, 2008 8:50 pm

BONES!!

FEIA TEMPS QUE NO ESCRIVIA PERO AMB ELS EXÀMENS I LES MÚLTIPLES VISITES PER ESCOLLIR RESTAURANT, NO HE TINGUT TEMPS DE RES. ARA EM TORNARE FORERA UN ALTRE COP PERQUÈ ESTEM INMERSOS EN ELS PREPARATIUS (ESCLAR QUE JA ERA HORA!!)

ARIAN, JO VAIG ANAR AL CASTELL DE VILAFORTUNY DISABTE, ES PRECIÓS PERO BASTANT CAR, COM NO. RESPECTE AL NÀUTIC, JO TENIC ENTÉS QUE EL NÀUTIC DE SALOU ES BASTANT ECÒNOMIC.

RAQUEL I ALIAGA, COM VAN ELS PREPARATIUS?? PETONS A TOTES!!
Imatge
ELENA_I_OSCAR
:: núvia experimentada

Entrades: 250
Membre des de: dl. juny 02, 2008 7:28 pm

EntradaAutor: Papallona* » dc. ago. 06, 2008 12:31 pm

Uola nenis

que avui no he parat a la consulta.. puf puf....

bueno vaig a llegir a vore que me conteu... ahir vaig mirar lo dels detalls pero MECACHIS es que res em fa el pes...

he pensat que un detall per home un altre per dona i una figureta "barateta" per quan pasi a recollir els sobres (jejeje) pq sino es molt fred...

La idea de fer un quadre petit del Castell d'Escornalbou (on fem la cerimònia) no li agrada al meu xicot... ell ho voldría fer pero clar si ho fes un pintor... (i això es molt car)

Bueno doncs ja veieu com vaig....
:-.:·::
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dc. ago. 06, 2008 12:33 pm

ELENA_I_OSCAR ha escrit:BONES!!

FEIA TEMPS QUE NO ESCRIVIA PERO AMB ELS EXÀMENS I LES MÚLTIPLES VISITES PER ESCOLLIR RESTAURANT, NO HE TINGUT TEMPS DE RES. ARA EM TORNARE FORERA UN ALTRE COP PERQUÈ ESTEM INMERSOS EN ELS PREPARATIUS (ESCLAR QUE JA ERA HORA!!)

ARIAN, JO VAIG ANAR AL CASTELL DE VILAFORTUNY DISABTE, ES PRECIÓS PERO BASTANT CAR, COM NO. RESPECTE AL NÀUTIC, JO TENIC ENTÉS QUE EL NÀUTIC DE SALOU ES BASTANT ECÒNOMIC.

RAQUEL I ALIAGA, COM VAN ELS PREPARATIUS?? PETONS A TOTES!!

Uola Elenaaaaaaaaaa

tu tranki lo important es que tu estiguis trankileta i puguis pensar en tot aixo.... aix aix

Neni jo estic pensant en detalls... i en tot en general... pero m'ho prenc amb calma...

que has vist de restaurants que t'hagin agradat????

Besis

Raquel.
Papallona*

EntradaAutor: ELENA_I_OSCAR » dc. ago. 06, 2008 12:51 pm

hola raquel!!

Uf, a mi em fa molta mandra posar-me amb els detallets perquè voldria fer un detallet útil i no sé que pot ser.... Clar, útil i econòmic es dificil de trobar pero entre totes segur que trobem alguna coseta.

Aquest finde intentaré anar a veure la Boella i una bodega de Cambrils. De moment, el que més ens agrada es el Castell de Vilafortuny però es bastant caret. A mi em té enamorada i al meu xicot li encanta si fos per ell ja l' hauguessim contratat el dia que el vam anar a visitar. TLa veritat es que la gent parla maravelles del banquets allí i no té res a veure amb el Castell del Rourell que per dins es una sala prefabricada. Tu ja tens restaurant, oi?? Com van els preparatius??

Besitos, nena
Imatge
ELENA_I_OSCAR

Entrades: 250
Membre des de: dl. juny 02, 2008 7:28 pm

EntradaAutor: Papallona* » dc. ago. 06, 2008 1:39 pm

ELENA_I_OSCAR ha escrit:hola raquel!!

Uf, a mi em fa molta mandra posar-me amb els detallets perquè voldria fer un detallet útil i no sé que pot ser.... Clar, útil i econòmic es dificil de trobar pero entre totes segur que trobem alguna coseta.

Aquest finde intentaré anar a veure la Boella i una bodega de Cambrils. De moment, el que més ens agrada es el Castell de Vilafortuny però es bastant caret. A mi em té enamorada i al meu xicot li encanta si fos per ell ja l' hauguessim contratat el dia que el vam anar a visitar. TLa veritat es que la gent parla maravelles del banquets allí i no té res a veure amb el Castell del Rourell que per dins es una sala prefabricada. Tu ja tens restaurant, oi?? Com van els preparatius??

Besitos, nena

Molt bé neni... ui si el castell de vilafortuny t'ha robat el cor... potser no t'agrada cap més!!! ja ens diras

Ma mare va anar a una boda i diu que eren molts i es va quedar una mica petit pel ball.... pero que lo demés molt molt bé

Jo ho faig a L'ORANGERIE de Clos Barenys de Vilafortuny (son unes bodegues que tnen restaurant) a mi em va agradar... estava entre aquest i el Mas Passamaner però en aquest ultim farem la nit de noces!!!

:-.:·::
Papallona*

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants