Autor: Papallona* » dg. ago. 03, 2008 9:40 pm

Autor: Papallona* » dl. ago. 04, 2008 8:57 am

Autor: aliaga79 » dl. ago. 04, 2008 1:30 pm

Autor: Arian1682 » dl. ago. 04, 2008 4:25 pm

Autor: Arian1682 » dl. ago. 04, 2008 4:28 pm
Papallona_RyR ha escrit:Uola Tarragoninessssssssssssss
qué tal tot????
avui (per ara no tinc molta feina)
bueno...Nosotros ya hemos empezado a pensar en ideas para los detalles....
pero bueno estamos mirando paginas por internet!!!
se os ocurre algo???
Besis

Autor: Arian1682 » dl. ago. 04, 2008 4:30 pm
aliaga79 ha escrit:tia, raquel, si que vas adelantada...!!! jo encara no tinc ni vestit...
tu ja tens una idea?

Autor: Papallona* » dl. ago. 04, 2008 4:34 pm
aliaga79 ha escrit:tia, raquel, si que vas adelantada...!!! jo encara no tinc ni vestit...
tu ja tens una idea?

Autor: Papallona* » dl. ago. 04, 2008 4:43 pm
Arian1682 ha escrit:JAJAJAJAJJA QUE MONUS ELS PLAYMOBIL!!!!!!!![]()
Buenu wapis...
A vere.....pues el dissabte vam anar als del Encanteri....i la veritat que estic una mica "chofff" perque m´ ho imaginava diferent...El Castell l´ hem descartat perque no em va agradar on haviem de fer la ceremonia civil...si encara estigues el jardí...però no ens van poder assegurar que per al 2010 el tinguin acabat!!! De moment ens quedem amb l´ Encanteri...està bastant bé....
sabeu d´ altres llocs on facin ceremonia civil?????m´ estic tornant bojaaaaaaaaaa!!!!!!!!Aquest finde anirem al Castell de Vilafortuny però no se si et fan la ceremonia de veritat o bé son actors!!!jo no vull actors!!vull que el moment del "sí" sigui de veritat !!!!jopeta nenas estic feta un embolic....no si al final haurem de fer-ho per l´ esglèsia......
Petons!!!

Autor: Papallona* » dl. ago. 04, 2008 4:46 pm

Autor: Papallona* » dl. ago. 04, 2008 4:47 pm
[quote="Arian1682"]

Autor: Arian1682 » dt. ago. 05, 2008 4:33 pm
colteu el Nautic és tan car com diuen???es que no se ni si val la pena anar.......aquest finde a veure si podem anar a mirar!!!!!!!ja us explicaré!!!!!!!!

Autor: Arian1682 » dt. ago. 05, 2008 4:35 pm

Autor: Arian1682 » dt. ago. 05, 2008 4:43 pm

Autor: Papallona* » dt. ago. 05, 2008 6:22 pm
Arian1682 ha escrit:Avui he trucat a tot arreu a saco paco wapis!!!
colteu el Nautic és tan car com diuen???es que no se ni si val la pena anar.......aquest finde a veure si podem anar a mirar!!!!!!!ja us explicaré!!!!!!!!
ptunets!!!!!!

Autor: ELENA_I_OSCAR » dt. ago. 05, 2008 8:50 pm

Autor: Papallona* » dc. ago. 06, 2008 12:31 pm

Autor: Papallona* » dc. ago. 06, 2008 12:33 pm
ELENA_I_OSCAR ha escrit:BONES!!
FEIA TEMPS QUE NO ESCRIVIA PERO AMB ELS EXÀMENS I LES MÚLTIPLES VISITES PER ESCOLLIR RESTAURANT, NO HE TINGUT TEMPS DE RES. ARA EM TORNARE FORERA UN ALTRE COP PERQUÈ ESTEM INMERSOS EN ELS PREPARATIUS (ESCLAR QUE JA ERA HORA!!)
ARIAN, JO VAIG ANAR AL CASTELL DE VILAFORTUNY DISABTE, ES PRECIÓS PERO BASTANT CAR, COM NO. RESPECTE AL NÀUTIC, JO TENIC ENTÉS QUE EL NÀUTIC DE SALOU ES BASTANT ECÒNOMIC.
RAQUEL I ALIAGA, COM VAN ELS PREPARATIUS?? PETONS A TOTES!!

Autor: ELENA_I_OSCAR » dc. ago. 06, 2008 12:51 pm

Autor: Papallona* » dc. ago. 06, 2008 1:39 pm
ELENA_I_OSCAR ha escrit:hola raquel!!
Uf, a mi em fa molta mandra posar-me amb els detallets perquè voldria fer un detallet útil i no sé que pot ser.... Clar, útil i econòmic es dificil de trobar pero entre totes segur que trobem alguna coseta.
Aquest finde intentaré anar a veure la Boella i una bodega de Cambrils. De moment, el que més ens agrada es el Castell de Vilafortuny però es bastant caret. A mi em té enamorada i al meu xicot li encanta si fos per ell ja l' hauguessim contratat el dia que el vam anar a visitar. TLa veritat es que la gent parla maravelles del banquets allí i no té res a veure amb el Castell del Rourell que per dins es una sala prefabricada. Tu ja tens restaurant, oi?? Com van els preparatius??
Besitos, nena