CA N'ALZINA 2009

un any fantàstic.

EntradaAutor: LABANDA » dt. ago. 05, 2008 9:13 pm

S&X ha escrit:Bona nit!!!ja veia jo q la foto era de novia, pero com estic p'alla....com va tot??????j&B les teves ultimes vacances de soltera!! tu ja ho tens tot oi?jo mirant fotògrafs ara..anireu el dissabte al gran vida?Peeeeeetons
que es???????????????????de totes maneres dubto que hi pugui anar.... marxo de finde amb les amigues  A MADRIZZZZZZZZZZZ!!!!!quin perill!!!què tal els fotògrafs? algun mirat ja'?
LABANDA
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: S&X » dc. ago. 06, 2008 8:05 pm

jajajaj

estic fatal!!

volia dir Gran via!! hi ha una kedada pq la gent es doni els bolis pollos, mocadors i eso...

te'n vas a los madriles?? q vagi molt be! es una ciutat molt maca.

de fotògraf estic mirant mk creaciones però encara no hem quedat amb ells personalment (ella en aquest cas).

a part d.aixo res mes...

disfrute de les teves vacances tu q en tens! :-)ok:
S&X
:: núvia experta

Entrades: 942
Membre des de: dg. jul. 13, 2008 8:22 pm

EntradaAutor: LABANDA » dc. ago. 06, 2008 9:04 pm

jjijejejejejeje ah!!!!!!!!!!!

GRAN VIA volies dir! vale, !
doncs hi anava a anar, però ja et dic, ME VOY DE FINDE BAILONGO amb les amigues i no podrá ser... de totes maneres, a la pròxima segur que baixaré!!

ja saps! si tu també, t'apuntes i ens coneixem!!!

molts petons wapa!

eis, i a veure aviat la pagina de nuvis.org eh??

no te escapas!! :: orrr::
LABANDA

EntradaAutor: JB » dj. ago. 07, 2008 8:18 am

BUENOS DIAS POR LA MAÑANA!!!!!!!

S&X pues si yo si que voy el sabado, LABANDA tambien dijo que vendria, pero al final se va para los madriles!!!!jajajaj

te apuntas?? dia 9 de agosto a las 10:30h en los cines de gran via 2.
Tomaremos un cafe o una cocacola y listos!!!

Venga animate y asi te conozco!!!
www.nuvis.org/juanraybea
Imatge
NO TE PROCUPES TANTO POR LA VIDA PUES NO SALDRAS VIVO DE ELLA
JB
:: núvia de bronze

Entrades: 1571
Membre des de: dl. nov. 19, 2007 8:57 am
Ubicació: premia de mar

Nova incorporació!!!!!

EntradaAutor: ARARE » dj. ago. 07, 2008 9:57 am

Bon dia!!!

Soc nova aqui però porto mesos llegint els vostres comentaris als altres posts. Vaig anar a veure Ca n'Alzina i em va enamorar. De moment no hem dit que si però estem a punt (hem vist molts llocs, però cap amb l'encant de Ca n'alzina). L'unica cosa que em fa patir és el menjar i el servei, ¿teniu bones referències al respecte?
ARARE

Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: LABANDA » dj. ago. 07, 2008 1:07 pm

HOLA ARARE!!!!! I BENVINGUDA!!!

van sortint possibles ca n'alzineres!!! ben fet de decidir-te a escriure.
si dius que fa temps que llegeixes els nostres comentaris, ja deus saber una mica de tot...

què et puc dir jo? doncs que fa 1 any estava com tu, el lloc idílic, pero em feia patir, més que el menú, el tema de l'aperitiu, el trobava escàs en comparació a d'altres llocs que haviem visitat... i clar, això era un punt en contra... però després de saber de casaments ca n'alzinereos de foreres i després d'haver-hi anat a un personalment.... doncs l'únic que et puc dir és que tot

EXCEL·LENT, tot tot i tot!!!!!!!!! i creumme , no me l'hagués quedat, jo, benu el meu xicot i jo som molt perfeccionistes i amb aquests temes de menjar encara més.... i bufff... vam tenir prous mal de caps, pero ja et dic després de viure-ho en primera persona no teniem paraules en contra.

és una boníssima elecció, els convidats queden encantats, el menjar boníssim, els detalls, el servei, l'atenció.... tot correctíssim... i l'Arianna, la noia que ho porta tot... és un ENCANT, està absolutament per tot.

no és que et vulgui vendre res... simplement és el que crec, i ja et dic, vaig mirar moltíssims llocs, i de molta qualitat i nom, però cap reunia les condicions com ca n'alzina, l'entorn idílic i tot cuidat al màxim detall...

i ara depsrés de la parrafada (sorry, soc així), et pregunto com et dius , d'on sou, quins llocs heu mirat, i quina data teniu per casar.vos?

petons :-()-)
LABANDA

EntradaAutor: JB » dj. ago. 07, 2008 2:41 pm

EEIII ARARE bienvenida!!!!!!!!

decide pronto!!! porque el sitio es impresionante y depende de la fecha que quieras posiblemente este ocupada!!!!

Yo no dire mas que mas de lo mismo. osea se lo que ha dicho LABANDA es cierto. Ahora eres tu la que has de decidir.

CUENTA CUENTA
www.nuvis.org/juanraybea
Imatge
JB

Ja ho tenim

EntradaAutor: ARARE » dj. ago. 07, 2008 2:50 pm

Hola noies!!!

Jo em dic Verònica i el meu xicot Arcadi. Vivim a Figaró (un poble bastant petit i lluny d'Igualada!!!!!).

Aquest matí ja hem trucat al lluis per dir-li que sí. Ens casem el 26 de setembre del 2009. No teniem cap data pensada, l'unic que teniem clar és que voliem un dissabte i ens va semblar bé aquesta.

Que més voleu saber?????

Per cert, gràcies per escriure!!!!
ARARE

EntradaAutor: LABANDA » dj. ago. 07, 2008 3:34 pm

gràcies per escriure!!!!!jejeejejejejee, ja veuràs, això és com un vici!!!!

DONCS MOLTES FELCIITATS perquè no heu pogut triar un lloc millor!!!!!!! que bé!!! per fi, la primera ca n'alzinera que es casa després que jo-.... de moment era la última del 2009... així que ja ET PUC APUNTAR A LA PRIMERA PÀGINA oi??? perfecte!!! ja debem ser unes 6 o 7!!! la família creix!!!

NO TINC NI LA MÉS REMOTA IDEA d'on és el teu poble, però ara mateix em poso al google maps... la curiositat em mata!!!jejeej, jo soc de Manresa, bé, del poble del costat i realment ca n'alzina no és que em quedi a tocar, però val la pena el lloc!!!

i per cert? (jo sempre pregunto el mateix) quines dates quedaven lliures?? perquè si m'has dit que encara podieu triar un dissabte.... carai, és que jo vaig tenir un dilema amb això................!!!!!

el LLuís encantador oi??? SORT tenen d'ell i de la bona venta que fa... després ja coneixeras al qui talla el bacallà!!!!jejejejejeje com un dia entri a llegir això... em pela!!!! :-///:
LABANDA

EntradaAutor: JB » dj. ago. 07, 2008 3:48 pm

LABANDA la familia crece!!!ajjajajaaj

ahora ya le toca hacer la pagina de nuvis!!!

www.nuvis.org/juanraybea
Imatge
JB

EntradaAutor: LABANDA » dj. ago. 07, 2008 4:10 pm

eso eso BEA, yo iba a decir lo mismo... pero digo... no metas presión que luego las nuevas ya no entran más!!!jejejejeejejejejejjee

es que...ya llevamos tiempecillo con la tonteria eh???

BUeno, tu es que parece que te cases pasao mañana ya!!!

jejejeje es broma, no te atabales que aun queda.... :-)ok: :-))
LABANDA

EntradaAutor: JB » dj. ago. 07, 2008 4:30 pm

jajajajajaja eso eso mete mas presion!!!!!!!

Ahora mismo estoy escuchando la cancion del baile y se me ponen los pelos de punta y el corazon a tres mil!!!!

QUICORRO ABOT
www.nuvis.org/juanraybea
Imatge
JB

EntradaAutor: LABANDA » dj. ago. 07, 2008 5:34 pm

y cual es???? cual será????????????????????'

por cierto, MI NO ENTENDER LA ULTIMA FRASE...JEJEJEJEEJEJEJEJ eing??????
LABANDA

Dies lliures

EntradaAutor: ARARE » dj. ago. 07, 2008 7:00 pm

Hola!!!

El dia que vam anar a Ca n'alzina quedaven lliures el 31 de gener, 7 de març, 11 i 12 d'abril, 26 de setembre i 24 d'octubre. (hi havien divendres i diumenges però només vaig demanar dissabtes). Avui només quedava el 26 de setembre....

Ja veus si és un vici això... està molt bé poder intercanviar opinions i idees. Jo encara estic flipant que sigui jo qui em casi. Queda més d'un any però m'agradaria fer les coses amb temps i no passar nervis a l'ultim moment.
ARARE

EntradaAutor: LABANDA » dj. ago. 07, 2008 10:40 pm

ELS PASSAREM IGUAL ELS NERVIS.... pero ja veuràs que aquí compartits es passen millor!!!!!

t'ho asseguro!!!!

BUENU, doncs com que ara ja ets ca n'alzinera oficial 09! ja pots començar a fer la web!!!!! i si no doncs a posar-nos una foto de vosaltres per posar-vos cara... que sinó em pensaré de veritat que ets l'ARARE i el teu xicot ...mmmmm EL dr slump!!!!jejejejejeje
LABANDA

EntradaAutor: JB » dv. ago. 08, 2008 8:09 am

QUICORRO ABOT!!!! SOCORRO ABOT

ABOT era el nombre den personaje de dibujos y quicorro era como decia mi hermana cuando era pequeña socorro!!!!

la cancion TIEMPOS DE VALS de CHAYANNE

POR CIERTO BUENOS DIAS POR LA MAÑANA!!!
www.nuvis.org/juanraybea
Imatge
JB

EntradaAutor: LABANDA » dv. ago. 08, 2008 9:29 am

ahhhhh!!! gracia spor la aclaración!!!jejejeje QUICORROOOOOOOOO!!! ahora diré eso en lugar de socorro jejeje

ahora mismo busco la cancion en el you tubeeeeeeeeee!!!

nosotros creo que bailaremos.... WHAT A FEELING! DE LA PELICULA FLASHDANCE... y nos marcaremos un baile de los buenos!!jejejeje, a ver como quedará...

http://youtube.com/watch?v=2l_HqgBAnWA

LABANDA

EntradaAutor: JB » dv. ago. 08, 2008 9:48 am

http://youtube.com/watch?v=qRs66AQi

... re=related

a ver si se ha pegado!!
el video no es gran cosa, pero la cancion hace años que me pone la piel de gallina y ya se porque.. porque sera mi cancion!!!

es larga pero no quiero cortar el final si se practica puede quedar super bien. Es mas movido el final. uuuffffff

Lidia ostras la cancion tela tambien si habeis de hacer un baile quedara super chulo!!!

www.nuvis.org/juanraybea
Imatge
JB

EntradaAutor: ARARE » dv. ago. 08, 2008 10:04 am

Bon dia!!!!

Ei que jo d'això de fer una web no tinc ni idea!!!! El que fare és posar una foto aqui perque la veieu, vale? (ho estic intentant però em dona error!!!!)

Estare en contacte aquests dies, fins diumenge que m'en vaig de vacances!!!!!! Així que si veieu que no contesto no penseu que soc una Borde!!!!

El que al·lucino és amb lo avançades que aneu amb el tema boda no? Ja sabeu el ball i tot!!! heu mirat vestits també????? Jo crec que de moment no faré res... és que veig que queda tant que ni em crec que em caso!!!

Vinga, fins després!!!!
ARARE

EntradaAutor: S&X » dv. ago. 08, 2008 7:30 pm

Benvinguda arare!!!!

com has llegit per aqui jo también em caso a ca n'alzina!! un divendres, el 24 de juliol, jo también volia dissabte però només quedava un al febrer i aquest del setembre que has agafat tu, i ho voliem abans.

Nosaltres ens vam decidir el mateix dia, pq ja haviem vist uns quants i aquest compleix tot el que voliem i sobretot q ens poden casar allà pel civil :) *.-o-o.*

Jo vaig com tu, q no tinc res!!! només restaurant i prou.

Tema vestit, la col.leccio de l.any vinent fins setembre no està, ara nomes hi ha un avenç.

La resta de coses, detallets, fotografs i això... pot anar mirant pel foro que molta gent opina i vas agafant idees. Jo el fotògraf potser el concreto aviat. :)

ah i de cançò estem pensant unes quantes ja...

J&B, Labanda, aquest dissabte no puc anar, ma germana es vol muntar una caseta al jardi i em toca ajudar!! però a veure si la pròxima ens veiem, abans de que es casi la J&B q te queda na i menos!!

petooooooooooons
S&X

Entrades: 942
Membre des de: dg. jul. 13, 2008 8:22 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants