HOLA ARARE!!!!! I BENVINGUDA!!!
van sortint possibles ca n'alzineres!!! ben fet de decidir-te a escriure.
si dius que fa temps que llegeixes els nostres comentaris, ja deus saber una mica de tot...
què et puc dir jo? doncs que fa 1 any estava com tu, el lloc idílic, pero em feia patir, més que el menú, el tema de l'aperitiu, el trobava escàs en comparació a d'altres llocs que haviem visitat... i clar, això era un punt en contra... però després de saber de casaments ca n'alzinereos de foreres i després d'haver-hi anat a un personalment.... doncs l'únic que et puc dir és que tot
EXCEL·LENT, tot tot i tot!!!!!!!!! i creumme , no me l'hagués quedat, jo, benu el meu xicot i jo som molt perfeccionistes i amb aquests temes de menjar encara més.... i bufff... vam tenir prous mal de caps, pero ja et dic després de viure-ho en primera persona no teniem paraules en contra.
és una boníssima elecció, els convidats queden encantats, el menjar boníssim, els detalls, el servei, l'atenció.... tot correctíssim... i l'Arianna, la noia que ho porta tot... és un ENCANT, està absolutament per tot.
no és que et vulgui vendre res... simplement és el que crec, i ja et dic, vaig mirar moltíssims llocs, i de molta qualitat i nom, però cap reunia les condicions com ca n'alzina, l'entorn idílic i tot cuidat al màxim detall...
i ara depsrés de la parrafada (sorry, soc així), et pregunto com et dius , d'on sou, quins llocs heu mirat, i quina data teniu per casar.vos?
petons