NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: Arian1682 » dc. ago. 06, 2008 7:33 pm

ELENA_I_OSCAR ha escrit:BONES!!

FEIA TEMPS QUE NO ESCRIVIA PERO AMB ELS EXÀMENS I LES MÚLTIPLES VISITES PER ESCOLLIR RESTAURANT, NO HE TINGUT TEMPS DE RES. ARA EM TORNARE FORERA UN ALTRE COP PERQUÈ ESTEM INMERSOS EN ELS PREPARATIUS (ESCLAR QUE JA ERA HORA!!)

ARIAN, JO VAIG ANAR AL CASTELL DE VILAFORTUNY DISABTE, ES PRECIÓS PERO BASTANT CAR, COM NO. RESPECTE AL NÀUTIC, JO TENIC ENTÉS QUE EL NÀUTIC DE SALOU ES BASTANT ECÒNOMIC.

RAQUEL I ALIAGA, COM VAN ELS PREPARATIUS?? PETONS A TOTES!!

ELENA WAPIIII!!!!QUANT DE TEMPS!!!! QUE DIVER QUE JA ESTIGUIS INMERSA AMB ELS PREPARATIUS!! :: orrr:: :: orrr::

LA VERITAT ES QUE ES SUPER DIVERTIT JA QUE AMB LA TONTERIA PORTEM JA DOS FINDES QUE NO PAREM DE MIRAR COSES I AQUEST también ANIREM!!!COM DISFRUTUUUUUUUU JEJEJJEJEJE!!QUAN QUEDI UN ANYET DISFRUTARE COM UNA BOJA JEJEJEJJEJEE

PETONSSSSSSS!!!
Imatge
Arian1682
:: núvia experta

Entrades: 575
Membre des de: dj. maig 22, 2008 2:18 pm
Ubicació: Provincia Tarragona

EntradaAutor: Arian1682 » dc. ago. 06, 2008 7:37 pm

Papallona_RyR ha escrit:Uola nenis

que avui no he parat a la consulta.. puf puf....

bueno vaig a llegir a vore que me conteu... ahir vaig mirar lo dels detalls pero MECACHIS es que res em fa el pes...

he pensat que un detall per home un altre per dona i una figureta "barateta" per quan pasi a recollir els sobres (jejeje) pq sino es molt fred...

La idea de fer un quadre petit del Castell d'Escornalbou (on fem la cerimònia) no li agrada al meu xicot... ell ho voldría fer pero clar si ho fes un pintor... (i això es molt car)

Bueno doncs ja veieu com vaig....
:-.:·::

PAPALLUNETAAAAAA!!!!!

de que treballes que dius que estas a una consulta??????

Colta i si mireu de fer algu vosaltres???amb alguna làmina o fotografia que tingueu del Castell i fer algun muntage????jo no soc gaire amiga de les manualitats però si eres "apañá" a vegades pot quedar bé *.-o-o.*
Imatge
Arian1682

EntradaAutor: Arian1682 » dc. ago. 06, 2008 7:40 pm

Wapis es que això dels detallets és complicat perquè sempre hi ha gent que ho critica tot i vols quedar bé amb tothom i és dificil!!!!!!!! jo lo que no vull es fer una cosa per homes i altra per dones...no se...encara que després alomillor ho acabo fent nu se.....ES COMPLICAT!!!

I per aqui pel foro no heu vist cap idea???? :hmm::
Imatge
Arian1682

EntradaAutor: Arian1682 » dc. ago. 06, 2008 7:42 pm

AHHH PER CERT!!!! AQUEST FINDE EL TINC SUPERMEGAOCUPAT!!!ANIREM AL NAUTIC, AL CASTELL DE VILAFORTUNY I AL DORADOOOOOO!!!QUINES GANES!!!!!ENCARA QUE JA COMENÇO A MAREJAR-ME XDDDDDDDD

AH!I también M´ HAN PASSAT PREUS ELS DEL MAS FOLCH PERÒ EL MENU NO M´ ACABA DE FER....TENIU ALGUNA REFERÈNCIA?????
Imatge
Arian1682

EntradaAutor: Arian1682 » dc. ago. 06, 2008 7:43 pm

nenaaass
Arian1682 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 06, 2008 7:46 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Arian1682

EntradaAutor: Arian1682 » dc. ago. 06, 2008 7:45 pm

Papallona_RyR ha escrit:
ELENA_I_OSCAR ha escrit:hola raquel!!

Uf, a mi em fa molta mandra posar-me amb els detallets perquè voldria fer un detallet útil i no sé que pot ser.... Clar, útil i econòmic es dificil de trobar pero entre totes segur que trobem alguna coseta.

Aquest finde intentaré anar a veure la Boella i una bodega de Cambrils. De moment, el que més ens agrada es el Castell de Vilafortuny però es bastant caret. A mi em té enamorada i al meu xicot li encanta si fos per ell ja l' hauguessim contratat el dia que el vam anar a visitar. TLa veritat es que la gent parla maravelles del banquets allí i no té res a veure amb el Castell del Rourell que per dins es una sala prefabricada. Tu ja tens restaurant, oi?? Com van els preparatius??

Besitos, nena

Molt bé neni... ui si el castell de vilafortuny t'ha robat el cor... potser no t'agrada cap més!!! ja ens diras

Ma mare va anar a una boda i diu que eren molts i es va quedar una mica petit pel ball.... pero que lo demés molt molt bé

Jo ho faig a L'ORANGERIE de Clos Barenys de Vilafortuny (son unes bodegues que tnen restaurant) a mi em va agradar... estava entre aquest i el Mas Passamaner però en aquest ultim farem la nit de noces!!!

:-.:·::

NENAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!QUE FORT!!!!!!!NALTRUS también VOLEM PASSAR LA NIT DE NOCES AL PASSAMANER!!!ÉS UNA PASSADA!!!!!!!

JAJAJJAJA AIX QUE ENCARA ENS TROBAREM LA NIT DE NOCES JEJJEJEJEJEJE QUE CURIOS!!QUE DIVER!!!
:-))
PETUNETS!!!!!
Imatge
Arian1682

EntradaAutor: Papallona* » dj. ago. 07, 2008 7:05 pm

Arian1682 ha escrit:

PAPALLUNETAAAAAA!!!!!

de que treballes que dius que estas a una consulta??????

Colta i si mireu de fer algu vosaltres???amb alguna làmina o fotografia que tingueu del Castell i fer algun muntage????jo no soc gaire amiga de les manualitats però si eres "apañá" a vegades pot quedar bé *.-o-o.*
[/quote]

Estic treballant al CAP!!!

si jo pensava de fer algo naltrus pero el xicot diu que no queda bé com a detall!! no se....
Papallona* l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. ago. 07, 2008 7:11 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Papallona* » dj. ago. 07, 2008 7:07 pm

Arian1682 ha escrit:AHHH PER CERT!!!! AQUEST FINDE EL TINC SUPERMEGAOCUPAT!!!ANIREM AL NAUTIC, AL CASTELL DE VILAFORTUNY I AL DORADOOOOOO!!!QUINES GANES!!!!!ENCARA QUE JA COMENÇO A MAREJAR-ME XDDDDDDDD

AH!I también M´ HAN PASSAT PREUS ELS DEL MAS FOLCH PERÒ EL MENU NO M´ ACABA DE FER....TENIU ALGUNA REFERÈNCIA?????

mmmmmmm... el nautic es molt xulu i es menja que t'hi cagues.. el meu restaurant es del mateix grup!!!!

a veure que expliques dels altres..

mun cosi es va casar al dorado.. i la veritat que queda molt bé al costat de la platja i tal.. pero estava una mica "dejadillo" ( ja fa 4 anys eh!!!)
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dj. ago. 07, 2008 7:16 pm

Arian1682 ha escrit:
NENAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!QUE FORT!!!!!!!NALTRUS también VOLEM PASSAR LA NIT DE NOCES AL PASSAMANER!!!ÉS UNA PASSADA!!!!!!!

JAJAJJAJA AIX QUE ENCARA ENS TROBAREM LA NIT DE NOCES JEJJEJEJEJEJE QUE CURIOS!!QUE DIVER!!!
:-))
PETUNETS!!!!!

Ostis qué guayyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!

sería superdivertit!!! JEJEJE

quina casualitat!!!
>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Papallona*

EntradaAutor: Arian1682 » dl. ago. 11, 2008 5:26 pm

WAPIIIIIISSSSSSSSS!!!!!

BUFFF....després d´ un finde super intens de busca i captura jo diria que ja ho tenim decidit això!!!y el guanyador ´´es......................CASTELL DE VILAFORTUNY!!! Tal i com diu l´ Elena es preciós!!!!sí que te la pega de la sala estreta però también penso que naltrus no serem molts i així estarem més juntents de tots els que estimem!!:) jejejejje s´ ha de buscar el positiu de tot!!! :-)) quan ho vaig veure de seguida em vaig imagonar allí!!!

Sí que és bastant més caret però naltrus ho hem tat tudiant detingudament i la diferència en total comptant musica, barra lliure,ceremonia i tal en comparació dels altres és d´ uns 12 € per persona i buenu tu.......que al castell ens casarem!!!!!!!! :: orrr::

ESTIC SUPER CONTENTAAAAAA!!!!!!

P.D: Papallona, espero que el dia de la meva boda no s´ inundi!!!!!Per cert no ho vai preguntar però ja investigaré XDDDDDDDDD
Imatge
Arian1682

EntradaAutor: Arian1682 » dl. ago. 11, 2008 5:31 pm

PER CERT ELENA!!!JAJAJAJA QUE BO!!!....
QUAN LI VAM DIR A LA DEL CASTELL EL DIA 10/07/2010 ENS VA DIR...UI...PUES MIRA TENGO UNA FECHA QUE LA GUARDO PARA EL 2010...I HO VA MIRAR I DIU EL 24/07...I EM VA SORTIR DE L´ ANIMA I DIC ELENA POT SER??? I ME DIU SIIIII!!!QUE LA CONOCES?? ES UNA CHICA ASIN Y ASA...Y YO...SISISISIISS BUENO ES UNA LARGA HISTORIA...PER NO ENTRAR EN DETALLS JEJEJEJEJJE EM VA FER MOLTA GRÀCIA *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
Arian1682

EntradaAutor: Arian1682 » dl. ago. 11, 2008 5:34 pm

NENIS DE MOMENT NO HI HA GAIRES TARRAGONISNES DEL 2010...SUPOSO QUE A MESURA QUE PASSIN ELS MESOS JA S´ OMPLIRÀ!!JEJEJEJE

PETOOONNNNSSSSSSSSS
Imatge
Arian1682

EntradaAutor: ELENA_I_OSCAR » dl. ago. 11, 2008 8:45 pm

BONES!!!

QUINA ILUSIÓ ARIAN!! ANIRÀS DEVANT MEU!! LA TRINI ES MAQUISIMA I EL CASTELL IMPRESIONANT. EL QUE PASSA ES QUE CREC QUE LA SALA ES POTSER UNA MICA PETITA PERQUE NOSALTRES SEREM UNS 130 I AVUI HE PARLAT AMB UNA CONEGUDA QUE HI VA ANAR DISABTE A UNA BODA I M' HA DIT QUE EREN 100 I JA ESTAVEN ESTRETS. PERÒ VAM QUEDAR AMB LA TRINI PER VEURE EL CASTELL AMB LES TAULES PARADES ABANS D' UNA BODA I LI COMENTAREM. A MI AIXÒ EM FA UNA MICA DE POR.... JA HEU DONAT PAGA I SENYAL?? BUF, QUINA SORT TENIRTE I PODER COMPARTIR NEGUITS E IDEES AMB TU, JEJE!!

RAQUEL, AQUEST FINDE EM ANAT A CLOS BARRENYS I LA VERITAT ES QUE VAM SORTIR MOLT DESCONTENTS. NOSALTRES VAM PARLAR AMB LA MARIA I LA VERITAT ES QUE ENS VA DEIXAR MOLT A DESITJAR. NO ENS VA EXPLICAR RES DELS MENUS, SIMPLEMENT ENS VA DONAR LA CARPETETA I ENS VA ENSENYAR LES INSTALACIONS. EN 20 MINUTS JA EREM FORA!! I NO ENS VA AGRADAR GENS EL TRACTE QUE VAM REBRE. NO SE, SUPOSO QUE ES COM UNA LOTERIA. TU VAS FER EL TRACTE AMB LA MARIA TAMBÈ??

ARIAN, ENCARA QUE ENTRIN MES FORERES DE TGN NOSALTRES SOM UNIQUES, EH?? SEMPRE SEREM LES 3 MOSQUETERES!! UN PETÓ WAPES
Imatge
ELENA_I_OSCAR
:: núvia experimentada

Entrades: 250
Membre des de: dl. juny 02, 2008 7:28 pm

EntradaAutor: Arian1682 » dl. ago. 11, 2008 9:40 pm

Siiiii quina iluuuu Elena!!! :*:-)
encara no hem pagat, vam anar el finde i just ho hem decidit...per pagar tampok hi ha pressa !!!jejejejejje suposo que la setmana que ve.
Pues quan vam anar tenien les taules preparades per una boda IMPRESSIONANT!!! Només entrar el meu novi va dir que no...que no li agradava tant estret.....però després quan vam anar al jardí i la Trini ens va explicar com seria la ceremonia civil i l´ aperitiu...ja li anava canviant la cara...i ja es va acabar de convencer quan ens va dir que podiem fer el ball a fora al jardi a la sala que tenen a dalt i que a més no hi ha limit d´ horaaaa!!! .Pensa que nosaltres buscavem un lloc on fer ceremonia también i si només fos el convit...però voliem una ceremonia guapa i crec que alli quedara de p m ...BUAAAA només imaginant-me entrant per la catifa vermella com una estrella de Hollywood jejejejejejejejjeje (-O-:-) >.-<: :-eh_::

I el menú también fa molt bona pinta, es carillo però crec que bo...almenys ho sembla...jejejejejej i amés ai´`o que fan de la fondue de xocolata al ball ummmmmmmmm que booooooooo

En fin...que de tot el que hem vist és el que més s´´ ajusta al que voliem malgrat el tema de la sala...però es que visto lo visto crec que és impossible trobar el lloc perfecte..sempre hi ha alguna pega o altra i has de valorar lo positiu i negatiu de cadascun d´ ells i anar descartant...a més i tal com expliques Elena, el tracte que rebs también t´ influeix i en aquest cas la Trini m´ agradat moltíssim i se la veu disposada en la seva feina...molt diferent dels altres llocs on hem anat...

ostres quin rollu que he pegat!!!XDDDDDD
Imatge
Arian1682

EntradaAutor: Arian1682 » dl. ago. 11, 2008 9:44 pm

A MI también EM FA MOLTA ILUSIÓ COMPARTIR TOTS ELS PREPARATIUS AMB VOSALTRES!!!SOU UNS SOLETS!!!

I D´ AQUI UN ANY I 10-11 MESOS ENS EN RECORDAREM DE LES PRIMERES XERRADES PEL POST!!!

AUPA LAS TRES MOSQUIS!!!JEJEJEJE

PTNSSSSSSSSS
Imatge
Arian1682

EntradaAutor: Papallona* » dt. ago. 12, 2008 3:41 pm

Arian1682 ha escrit:WAPIIIIIISSSSSSSSS!!!!!

BUFFF....després d´ un finde super intens de busca i captura jo diria que ja ho tenim decidit això!!!y el guanyador ´´es......................CASTELL DE VILAFORTUNY!!! Tal i com diu l´ Elena es preciós!!!!sí que te la pega de la sala estreta però también penso que naltrus no serem molts i així estarem més juntents de tots els que estimem!!:) jejejejje s´ ha de buscar el positiu de tot!!! :-)) quan ho vaig veure de seguida em vaig imagonar allí!!!

Sí que és bastant més caret però naltrus ho hem tat tudiant detingudament i la diferència en total comptant musica, barra lliure,ceremonia i tal en comparació dels altres és d´ uns 12 € per persona i buenu tu.......que al castell ens casarem!!!!!!!! :: orrr::

ESTIC SUPER CONTENTAAAAAA!!!!!!

P.D: Papallona, espero que el dia de la meva boda no s´ inundi!!!!!Per cert no ho vai preguntar però ja investigaré XDDDDDDDDD

Neni!!! me n'alegro...a mi em va pasar el mateix...quan vaig veure el meu!!! jo m'ho vaig pensar per lo car que es pero mira... tots dos voliem aquell!!!

FELICITATSSSSSSSSSSSS

Ai!! neni... si això tu pregunta, a mi m'ho van comentar... pero no se si es veritat! no crec que et plogui
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dt. ago. 12, 2008 3:43 pm

Arian1682 ha escrit:A MI también EM FA MOLTA ILUSIÓ COMPARTIR TOTS ELS PREPARATIUS AMB VOSALTRES!!!SOU UNS SOLETS!!!

I D´ AQUI UN ANY I 10-11 MESOS ENS EN RECORDAREM DE LES PRIMERES XERRADES PEL POST!!!

AUPA LAS TRES MOSQUIS!!!JEJEJEJE

PTNSSSSSSSSS

jajajajajj
jajajja
Papallona*

EntradaAutor: Arian1682 » dt. ago. 12, 2008 9:06 pm

Ai siiii wapis!!!

lo que passa que ara que tinc restaurant em penso que se´m farà llaaaaargggggg...buenu aniré mirant cosetes!! :-)

alguna novetat dels vostres preparatius????
Imatge
Arian1682

EntradaAutor: ELENA_I_OSCAR » dc. ago. 13, 2008 7:07 pm

BONES!!

PREPARADES PER AQUEST MINI PONT?? JO AMB MOLTES GANES DE QUE ARRIBI!! EL NECESSITO TANT...... :(

AQUEST FINDE VAIG A VISITAR EL CASTELL TALLAT I EL CASTELL DEL ROURELL I L' ALTRE FINDE ANIRÉ A LA BOELLA I A SIMÓ DE PALAU. QUE HI HEU ANAT?? ENCARA QUE TINC BASTANT CLAR QUE EL RESTAURANT SERA EL C. VILAFORTUNY ACABAREM DE MIRAR TOTA LA LLISTA DE LLOCS QUE TENIEM.

PARLANT DE PREPARATIUS?? HEU MIRAT ALGO DELS FOTOGRÀFS?? JO POTSER HO MIRARÉ A TOT NUVIS A REUS QUE ES AL NOVEMBRE. QUINES GANES TINC DE QUE ARRIBIN LES FIRES DE REUS I TGN. HEM FA UNA ILUSIÓ, ESTIC COM UNA NENA AMB SABATETES NOVES!!

ARIAN, HAUREM DE COMPRAR-NOS UNS BONS TACONAZOS I QUEDAR AMB LA TRINI PER ENSAJAR LA BAIXADA DE LES ESCALES QUE SOM CAPACES DE CAURE AMB TOT EL FOCO ILUMINANT-SE I LA GENT MIRANT, T' IMAGINES :-))

PETONS, MOSQUETERES!!
Imatge
ELENA_I_OSCAR

Entrades: 250
Membre des de: dl. juny 02, 2008 7:28 pm

EntradaAutor: Arian1682 » dc. ago. 13, 2008 9:52 pm

UOLA WAPIII!!! HI TANT PREPARADA A TOPE!!! ENS QUEDAREM PER AQUI PERO JA APROFITAREM EL TEMPS PER ANAR A LA PLATGETA!!! *.-o-o.*

AH!!!I DEMÀ VAIG AL CONCERT DEL CANTO DEL LOCO A SALOU!!!!YUPIIIIII :: orrr::

Pues dels que has dit només he vist el del Rorell i ens ho imaginavem diferent, han de fer uns jardins però no saben si els tindran acabats.Com nosaltres voliem la ceremonia no ens va convencer si no hi ha el jardí.

La Boella ni mirarla tu pk amb la fama de cara que té.....ja em diràs si és tan cara o no okis??? a vere si resulta que no ho és tant!!!

I castell tallat que es un lloc nou????

Pues jo com tu Elena, tik esperant que facin les fires pel tema fotògraf!!!conec els que es comenten `per aqui de Gené, Punt de Vista, Composit (que per cert son molt originals)....encara que tela amb els preus!!!com se passen!!!!
quina ilu!!!!cada any he passat per alli la fira i pensava...a veure quan hi aniré jo!!!i mira per on aquest any siiiiiiiii!!!! :-///: bufff quines gaaanesss!!! a més el 16 de novembre és el meu cumple i anar a mirar totes les cosetes del casament és el millor que podria fer!!!jejejejejjee
Imatge
Arian1682

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants