castell de l'oliver

un any fantàstic.

castell de l'oliver

EntradaAutor: elisierra » dg. jul. 27, 2008 3:36 pm

Hola voldria saber si algú ha estat a algun casament a castell de l'oliver i em donés informació, tant sigui positiva o negativa
Moltes gràcies
elisierra

Entrades: 1
Membre des de: dg. jul. 27, 2008 2:47 pm

EntradaAutor: artemis » dt. jul. 29, 2008 9:46 pm

hola!!! nosaltres ens hi casem a l'octubre al castell de l'oliver!!!!

Jo he anat a dos casaments al castell i no puc fer cap crítica, tenen un servei impressionant, estan pendents que tot surti perfecte i el menjar es boníssim.

Hi ha una altra forera que s'hi va casar fa un mes, la Tairave, si vols veure fotos i la crònica de com va anar tot, passa't per cròniques 2008, i així podràs veure la sala decorada i també la seva opinió.

Però ja et dic, jo estic encantada de celebrar-ho allà!!

:-)ok:
Imatge
Imatge
artemis
:: supernúvia

Entrades: 5035
Membre des de: dt. ago. 21, 2007 10:58 pm

EntradaAutor: artemis » dt. jul. 29, 2008 9:48 pm

aquest es l'enllaç de la crònica de la Thaïs:

viewtopic.php?t=16118&postdays=0&postorder=asc&start=40
Imatge
Imatge
artemis

Entrades: 5035
Membre des de: dt. ago. 21, 2007 10:58 pm

EntradaAutor: laika2004 » dt. ago. 05, 2008 11:19 am

Yo l'11 de juliol vaig tenir un casament al castell de l'oliver i ens uns vam passar molt be, la veritat que el lloc es espectacular, a mi m'hagués agradat molt celebrar el meu casament aquí però el pressupost no arribava.
laika2004
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 735
Membre des de: dv. gen. 11, 2008 11:03 am

EntradaAutor: txellb » dv. ago. 08, 2008 12:21 pm

hola!
la meva germana es va casar al castell de l'oliver el juny passat. el menjar i el servei mooooooolt be! el jardi es precíós i la sala que tenen per celebrar la cerimonia tambe es preciosa.
pero ella va tenir algun problema:
- el fotograf era familia, i com que no era de la llista que ells proposen, doncs li van posar pegues per fer les fotos en els jardins, en va poder fer molt poques i de seguida els van fer anar cap al coctel amb els convidats
- el dj tambe era familia i van a haver de pagar perque els hi deixessin portar
- amb les flors tambe no se que els hi va passar
- vam demanar una pantalla per a projeccions i tambe ens van posar peques...
no et vull pas desanimar, el lloc es fantastic, si jo pogues tambe m'hi casaria, nomes et vull explicar que si surts del que ells et marquen et posen pegues, tot i que al final tot es soluciona. nomes has de tenir les coses clares i insistir perque et deixin fer el que vols i al final ho aconsegueixes.
espero haver-te servit d'ajuda i de veritat, es precios i tot està molt be, només que has d'insistir!
txellb
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 333
Membre des de: dc. juny 18, 2008 10:55 am

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants