NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: lluneta29 » dt. ago. 19, 2008 7:14 am

Bon dia! Quina tristesa no, ise? Tornem a estar soletes... quina pena!! Jo tampoc la puc adelantar ja m'agradaria ja... hem d'esperar dos anyets que es faran eterns.............. quina enveja m_i_o... i quina soletat ens queda.......... Felicitats!!!!!!!!!!!!!!!!! M'alegro molt!!! *.-o-o.* *.-o-o.* Ise... ja tornem a ser un altre dia...............
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: ise » dt. ago. 19, 2008 7:30 am

ànims guapa!
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: lluneta29 » dt. ago. 19, 2008 9:13 am

Si... ves què hi farem!!! Espero que l'any que ve siguem més pq al foro del 2008 son un munt i nosaltres pobretes erem 3 i ara ja només quedem 2... suposo que la gent decideix casar-se amb menys temps que nosaltres...
M_i_O així doncs, et queda menys d'un any!!!!!!!!!! Què fort!!!!!!!!!!!!!! Quina emoció!!!!!!!! I què tal els preus?? Si es poden dir... és per curiositat ja no m'enrecordo de quan hi vam anar nosaltres i a més no ens va donar cap paper. :-///: :-///:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: M_i_O » dt. ago. 19, 2008 11:14 am

Els preus estan mes o menys igual, el que sortia més bé del que vam mirar nosaltres era el palau de margalef però estava a tope.... I la prats doncs ara van de 119 a 134, tot i que l'any que ve pujaran ens va dir la monyos.
Si, si , ja queda menys d'1 any, que fort. Al final serà l'1 d'agost. Ja os aniré contant eh? I vosaltres també eh?
Com va la feina????
M_i_O
:: núvia rookie

Entrades: 183
Membre des de: dj. juny 19, 2008 12:14 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dt. ago. 19, 2008 1:40 pm

Ei!! Si, si què fort!! Quina enveja que hem fas... Per cert, què tal la notícia a la família? no sé si ho vas explicar però jo no ho he vist. La feina va fent, ni fu ni fa... sort que hem queden 20 minuts per plegar... per cert, que us deixen quedar a l'hotel que estàn construint o com va la cosa? La moños tant pilota com sempre? JEJEJE quin elemento!! Vigileu molt que es fica en tot eh! (beee*.+)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dt. ago. 19, 2008 1:41 pm

Venga guapa que et queda no res per plegar! Jo en canvi ara torno a començar fins a les 7 :--(
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dt. ago. 19, 2008 1:51 pm

sIIIIIIIII!! si no puc escriure aquesta tarda, que vagi bé i fins demà!!! Vinga, que ja et queda menys pel creuer. L'altre dia vaig acabar de muntar el dvd amb les fotos i quins records mare meva!!! Un dia ja te l'ensenyaré.............. :mu:: :mu:: :mu::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dt. ago. 19, 2008 1:54 pm

Si, si, si! jo el vull veure!!! Només em faltarà això per tenir més ganes d'anar-hi! :mu:: :mu::
Fica't internet a casaaaaaaaaaaaaaaa :-eh_:: :-eh_::
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dt. ago. 19, 2008 3:51 pm

Eiiii!!! JA sóc aki!!!!!!!!!!! Si que te l'ensenyaré si... quina pena que no tingui internet, pro és que truquem als de telefònica i no ens foten ni simpático cas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Quina me... Quan quedem et fotré el cap com un timbal entre el creuer i el viatge d'aquest estiu................. >.-<: >.-<: >.-<: voldràs marxar de casa meva ràpidament!!!!!!! jajajajaja
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dt. ago. 19, 2008 4:06 pm

Doncs a mi em van venir bastant ràpid! i sobretot l'ultima vegada quan vam agafar l'imagenio, al cap de dos dies ja ho teniem tot instal·lat!

Ja quedarem, ja! tinc ganes de veure com seran les segones vacances!jejeje
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dt. ago. 19, 2008 4:10 pm

Siii!! Quan vulguis.... El problema de telefònica és que al ser un pis nou han de connectar la línia telefònica del carrer amb la de l'edifici i ningú més que nosaltres ho hem demanat i van dir que passarien el parte d'incidència a telefònica pro des de juny que estem així... una me... pq smpre que necessito internet he d'anar a casa d'un o altre...
:-)(:-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dt. ago. 19, 2008 4:20 pm

Bueno...suposo que ja no tardaran molt, no? però que esteu sols al bloc? o els altres veins no volen posar telefon?
ise l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 25, 2010 2:40 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dt. ago. 19, 2008 4:41 pm

Jajajajajajaja quin fart de riure!!!!!!!!! Pobra gata!!!! No us fa peneta que es mori? I què en diu l'Enric del gos? Pensa que és molt sacrificat un gos eh!!! Què teniu terrassa? Jo vaig tenir un Hàmster i en vaig acabar fins als mísmisims!!! És va morir de gana... però jo no vaig fer res eh! L'altre es va morir de fart... eren 2!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dt. ago. 19, 2008 4:56 pm

Jo sempre he tingut gossos i no sóc gaire amiga dels gats i ell prefereix els gats! :-/ no se si me'n sortiré, però ho intento! jejejeje

Però és que aquesta gata només em desperta a mi i a ell ni caso, igual que quan anem a dormir que s'em tira al damunt!
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dt. ago. 19, 2008 4:59 pm

Jo crec que està enamorada de tuuuuuuuuuuu eh.......... jajajaja t'ha agafat carinyo........ no hi ha més.... el meu és amic dels animals raros, i com més raros millor i jo sóc anti animals i anti gossos.... en general. I les plantes s'acostumen a morir.. sóc un desastre
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dt. ago. 19, 2008 5:14 pm

jeje pobreta! Et pots creure que durant un mes la vam portar cada dia, dissabtes i diumenges també, al veterinari a ficar-li suero! suposo que la pobra està agraida i ho demostra així però preferiria que ho demostres a les 8 de la tarda i no a les 5 del mati!
Veus, ja em trobat una cosa diferent entre nosaltres dos! jo tinc la casa plena de plantes, i al balcó l'altre dia em deien que semblava un jardí! M'encanten les flors i em relaxen!
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dt. ago. 19, 2008 5:29 pm

Si a mi també m'agraden però se m'oblida que s'han de regar... bé, noia vaig marxant... estic enviant currículums ara mateix i acabo de marxar.... se'm passa el temps volant i tinc una casa jo!! Petonets!!!! :-)) :-)) :-))
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: Arween » dc. ago. 20, 2008 12:17 am

lluneta29 ha escrit:Arween... el nou resquitx es fica en funcionament l'any que ve, de fet, la primera boda la fan el dia 1 de maig. Encara falta molt per fer... en aquella finca però és molt xul.la. De l'altre restaurant del qual parles no en sé res, on el fan? A mi m'han parlat molt bé del resquitx...
Nosaltres anavem a fer el convit al castell d'albatarrech però per aquí al foro em van dir que millor que no, que hi havia males opinions i tal i ens vam tirar enrera, i mira que ens agradava molt. Llavors vam descobrir el resquitx i la finca i al veure-la per primera vegada ja vam dir que era allí on ho volíem fer. És caret però jo crec que val la pena. :-)) :-))

HOla noies,

gràcies per contestar-me. La meva amiga quasi ja té decidit que ho farà a Margalef. Ara espera a reservar-ho al setembre, diu que per si durant les vacances tenen alguna idea més. però és veu que tenen molt bones opinions i referències de Margalef i volen anar a lo segur. Amb això té raó: a Margalef ja sabem que tot va bé.

Bé, espero que tots els preparatius us vagin molt bé.
Arween
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 359
Membre des de: dg. oct. 15, 2006 10:04 am

EntradaAutor: ise » dc. ago. 20, 2008 6:44 am

Molt bé Arween! Segur que a Margalef els hi faran de conya! *.-o-o.* *.-o-o.*
A veure si l'animes a venir per aquí al foro! jejeje
ise

EntradaAutor: M_i_O » dc. ago. 20, 2008 7:15 am

Bon dia noies, com va la son a aquestes hores????? He començat aquesta setmana a treballar i ja tinc ganes de que arribi el cap de setmana.... :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/
M_i_O

Entrades: 183
Membre des de: dj. juny 19, 2008 12:14 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants