CA N'ALZINA 2009

un any fantàstic.

Parrafadaaaaaaaaaaa

EntradaAutor: ARARE » ds. ago. 09, 2008 12:35 pm

Hola S&X!!! Que bé que estiguem al punt de sortida!! I sobretot... Que be que no vas triar el 26 de setembre jajajja!!!

La meva idea inicial era fer-ho al juliol però el setembre també em va semblar bé, fins i tot a l'octubre m'hagués agradat!!!! El tema del dissabte era perquè al viure tan lluny, era complicat que la gent que hi treballa divendres a la tarda hi poguessin arribar a temps així que vam decidir per dissabte.

Jo també faré la cerimonia civil, per cert, es te que parlar amb l'alcalde de Rubió no? o Igualada??? no se res de res.... I a l'Alcalde se li ha de pagar també????? Això de la pasta si que és una passadaaaaaa perque és tan car casar-se??????

Estic començant a pensar en les invitacions, crec que les faré jo... tinc una amiga super creativa i fa unes coses genials. Quan em fa regals, l'envoltori és igual de maco que lo de dintre!!! Li demanré a ella i si m'ajuda i fem una pluja d'idees a veure que surt!!!!! Segur que alguna cosa xula!!! ja us ho diré.

En quant a la musica sempre hi han hagut cançons més especials i suposo que tirarem d'aquestes, tinc bastant clars a qui donarem nuvis i amb quina musica... mica en mica...

El que tinc clar, suposo que com totes vosaltres, és que vull que sigui especial i amb un toc diferent, el lloc ja dona la distinció perquè no és el tipic restaurant, però a més voldria fer alguna coseta especial....

Bé noies, vaig a fer el dinar i a a veure si aquesta tarda m'entero de com es fa la web!!!!

Per cert Labanda, jo hi vaig molt sovint a Manresa a casa d'uns amics!!! Potser algun dia ens veiem!!!

Un petó a totes!!!!!!
ARARE
:: núvia experta

Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: xipieta » dg. ago. 10, 2008 10:47 am

Hola!!!
Fa algun temps ja vaig escriure alguna coseta, però fins ara no he tingut internet a casa i a la feina nomès he tingut temps de llegir-vos de tant en tant.
Em dic Sílvia i sóc d'igualada, em caso a a l'hermita de Sant miquel d'orpí i després anem cap a ca'n alzina.
de moment tinc això, l'església, el restaurant, el fotograf, i el dj!! jejej mica en mica.....vestits me n'he emprovat algun del pronovias.....però esperaré a mirar més ara cap al setembre.
les invitacions i el detallet que donarem ens ho fa un amic nostre que és dissenyador gràfic i de moment notinc res més...
per cert la data del casament es el 25 d'abril!!

Fins aviaaaat!!!
xipieta

Entrades: 16
Membre des de: dg. feb. 24, 2008 11:59 am

EntradaAutor: S&X » dg. ago. 10, 2008 6:25 pm

Hola a totes!!!

arare jo vaig estar a punt d.agafar setembre!! però crec q no em va dir que estaba lliure el dissabte (labanda tu también suspites que hi ha alguna cosa rara... crec q cada vegada diuen un dia lliure diferent!!!)

però tant és... ja tenim data totes i restaurant :)

xipieta quin dj tens? jo encara no he mirat res d'això i no se si demanar al restaurant si en tenen cap de recomenat o directament fer un google!

Arare lo del alcalde, a mi la adriana em va donar el telèfon del alcalde de rubió i en teoria em de parlar directament amb ell. Has d'iniciar l'expedient matrimonial al teu poble i després fer el trasllat a Rubió, jo el trucaré però una mica més endavant.
A mi em va dir que no hi havia cap problema de data ni hora ni res per l'alcalde.
Us caseu per la tarda totes? quina hora heu agafat??? jo havia pensat les 7 però va dit la Adriana que millor 6 o 6.30 pq després amb el tema de les fotos es retrasa una mica.

Per cert que ahir vaig estar a Manresa!! ma germana viu al poble del costat :) al final ens trobarem totes per allà!

>.-<:

petooooooooooons
S&X

Entrades: 942
Membre des de: dg. jul. 13, 2008 8:22 pm

EntradaAutor: ciriante » dv. ago. 15, 2008 6:14 pm

hola sóc nova per aqui!! avui he anat a veure ca n'alizina, i me he enamorat del lloc, jo vull casarme alli!! nomes te una pega que no hi han dies lliures!
nosaltres volem fer una boda de dia, asi que segurament ens agafem un diumenge, no se que diran els convidats de fer-ho en diumenge, pero es que el lloc es tan maco...
que faig?????????
ciriante

Entrades: 31
Membre des de: dj. juny 26, 2008 7:48 pm

EntradaAutor: S&X » ds. ago. 16, 2008 4:46 pm

Hola ciriante!

Benviguda al pais de les novies ca n'alzineres!!!

Jo volia un dissabte i quan vam anar ja no quedavem i em caso un divendres, pq com ens encanta el lloc si ha de ser un divendres, doncs divendres!

Si només haguessin quedat diumenges, nosaltres ens hauriem casat un diumenge, perquè ho volem fer allà. Pensa que abans totes les bodes es feien el diumeng mitjdia!! i ara es quan es fan els dissabtes tarda.. Amb això et vull dir que no és un dia que sobti o quedi extrany.

També és qüestió de prioritats, jo per exemple no em casaria un dimecres, pero qualsevol dia del cap de setmana si, i si he de sacrificar pel lloc el dissabte pel diumenge, pel lloc jo ho faig.

Si t'agrada perquè és una masia i això, jo vaig anar a una boda a ses oliveres, també a Igualada i també és molt bonica.

Ja ens diràs al final que decideixies :)

Petoooons
S&X

EntradaAutor: ciriante » ds. ago. 16, 2008 9:21 pm

hola, em dic Susana que no ho havia dit jeje

donc si el lloc ens va enamorar, i la veritat es que no es execivament car, espero que despres no m'endugi sospreses
el proxim cap de setmana anem amb la familia i decidim
quins nervis!!
tu saps si regalan alguns nuvis
o si et deixen algun detall a l'habitación, una botella de cava

ja lo del diumenge no m'importa tant, es la nostra boda la gent ho entendra, ara em preocupa el presupost, que es una mica mes alt del que nosaltres teniam pensat, a sobre els preus cambien per l'any vinent...
uf.. que dificil es tot
tu quan et cases?
jo al setembre, mes que res per que m'expliquis!!
ciriante

Tornant de vacances...

EntradaAutor: ARARE » dg. ago. 17, 2008 12:30 pm

Hola noies!!!!

Que bé que tinguem noves ca n'alzineres eh!!! Acabo d'arribar de vacances i la veritat és que havia desconectat bastant del tema casament.. però ja torno a estar enganxada.

S&X merci pel tema alcalde, ja m'informaré d'això de l'expedient matrimonial i trucarem a l'ajuntament de rubió per demanar la disponibilitat de l'alcalde.

A mi, de moment no m'ha trucat ningú de ca n'alzina i això que ja hem fet la paga i senyal, suposo que estaran de vacances no? Vam parlar amb el lluis i ens va dir que ja ens dirien alguna cosa, suposo que de cara al setembre.

Ahhh... Ciriante Benvinguda!!!!!! Estic segura que divendres, dissabte, diumenge o qualsevol altre dia és bo per fer un casament allà. Nosaltres vam decidir dissabte per fer ball a la nit i tal, però si la volieu fer un casament de dia, diumenge està bé. Quin dia us caseu? jo el 26 de setembre.

Bé, us deixo!! Estem en contacte!!!!!
ARARE

EntradaAutor: S&X » dg. ago. 17, 2008 1:38 pm

Hola!

Acabo de sortir de la piscina jijijijji

Arare q tal les vacances? on has anat???

Ciriante jo em caso un divendres el 24-07, per la tarda.

Nosaltres fem allà la cerimonia civil, arare m'han dit que igual em de pagar alguna cosa a l'alcalde. ALGUNA DE LES VETERANES SAP ALGUNA COSA????
A mi una vegada vaig fer la paga i senyal van trigar només uns dies a trucarme, la Ariana que és la noia que s'encarrega d'organitzar les bodes. Se que ella està de vacances, i que no torna fins setembre, jo he parlat aquests dies amb una tal Carla. Igual no et truquem fins setembre.

Ciriante quin dia tornes a veure ca n'alzina??? Pq els meus pares que no van vindre el dia que vaig anar volen anar.

Tema preus, l'any vinent compta que pujaran un 4-5% penso jo. De totes maneras com hi ha un bàrem de preus suposo que ho podem ajustar a que surti el mes baratet possible.

Petoooons a totes :)
S&X

EntradaAutor: ciriante » dg. ago. 17, 2008 10:08 pm

hola S&X i arare!
doncs jo no tinc dia encara, ja os el dire, pero nomes queden lliures els diumenges
No hem diguis que li tinc que pagar a l'alcalde, dic jo que 800e de cerimonia alguna cosa sera per ell..

Arare, jo vaig aquest dissabte que be amb la familia, a veure que tal

Vosaltres d'on sou?
es que esta una mica lluny no? possareu autocar?

A mi d'aquest lloc en fa una mica de por el pressupost, pel que jo he vist esta molt be de preu, pero vull fer algunes modificacions de menus i tic por que em sorti massa, ja hagi donat la paga i senya i cagada pasturet..

sabeu si hi ha algun detall pels nuvis, els nuvis de la tarta, copa de cava a la suite..
ciriante

EntradaAutor: S&X » dl. ago. 18, 2008 6:06 pm

Hola ciriante and company,

Tema alcalde t'ho comento pq jo ho he preguntat! amb els 800 euros només entra las cadires, flors i això,... però potser s'ha de pagar alguna cosa a l'alcalde o potser no, el que és segur (o això m'han dit) és que ho hem de parlar directament amb ell i que no està inclós en el seu preu (jo no hi havia ni pensat, em va fer caure una amiga al comentar-li que ens casava un alcalde).

Nosaltres som de Sant Andreu de la Barca, si que és una mica lluny però no sabem encara si posarem autocar o no, pq la gent ve de llocs bastant diferents.

El que dius dels detallets NI IDEA!! Labanda, tu q lo sabes todo, o J&B, que porteu més temps per aquí, ho sabeu?? Podrien tindre un detallet i posar encara que sigui unes copes de cava i suposo que els nuvis del pastís ho regalen a tot arreu oi?

Això que comentes dels menus, suposo que si tu vols variar alguna cosa però que no es dispari el preu et poden ajustar la resta de coses no? Nosaltres per fer els càlculs em agafat un preu mitja tirant a l'alça, espero que m'assustin despres!

Petons!!
S&X

EntradaAutor: ARARE » dl. ago. 18, 2008 6:31 pm

Hola noies!!!

Nosaltres som de Figaró (és un poble del Vallés Oriental) a una hora i pico d'Igualada i si, posarem autobus. Hem pensat que quan donem les invitacions ho direm i amb la gent que vulgui farem un o dos, depen. Pensem que poden anar dos i un tornar-se a les 2 i l'altre quan s'acabi... ho tenim que mirar.

Ciriante, jo també estava bastant preocupada amb el tema pasta, ja que som molta gent i surtirà per un ronyó, però si has decidit casar-te has d'estar convençuda que serà una pasta a Ca n'alzina i a qualsevol altre lloc. Pel que vam estar mirant, Ca n'alzina està bé però la barra lliure és caríssima i més que ho serà l'any que bé (perquè com tot, pujarà) això és l'unic que trobo exagerat. En relació als menús, si agafes un nº1, per exemple, i afegeixes llamàntol probablement et puji el preu bastant, però si agafes un dels cars, les variacions de plats no es notaran gaire (això és el que ens va explicar el Lluis).

En quant a lo de l'alcalde... que li farem no? Jo havia vist altres restaurants que la cerimònia civil era més cara i que no tenia ni validesa juridica.

Un altra cosa... Quan vaig anar a preguntar em van dir que el tastet es fa al gener, a vosaltres també us van dir això? Potser és el mateix dia per tothom, no?

Tinc tantes ganes de començar a organitzar coses... Per cert, tema Dj que? Agafeu els recomanats? Quan costa? És una cosa que m'agradaria tancar aviat...

Estem en contacte!!!

Ahhh de vacances he estat a Menorca, super bé... però molt curt!!! De moment em queda una altra setmana per estar per aquí. El 25 començo a treballar!!!! Quin baixòn!!! jajajaja
ARARE

EntradaAutor: S&X » dl. ago. 18, 2008 9:39 pm

Hello!!!

Q tal per menorca Arare? Jo com una campiona encara no he començat vacances!! fins 15 de setembre res.. :-(

El tast a mi también em van dir al gener, amigues m'han dit que es massa aviat si la boda és al juliol, però jo no ting ni idea.

I tema menus a mi em van dir que es poden ajustar als preus, suposo que compensant un plat amb un altre.

I preus arare, estic amb tu, a tot arreu abusen (atraco a mano armada), i jo he trobat llocs molt més cars (barra lliure 19 euros hora!). Com venia espantada els preus de ca n'alzina els vaig trobar be, ara que, començo a sumar i em tremolen les cames!!!

El dj encara no l'he buscat, de moment aquest divendres vaig a parlar amb una fotografa: mk creaciones ja us diré que tal :)

La Carla de Ca N'alzina em va enviar un excel amb fotògrafs, dj i coses varies (cotxes, monologuistes,... ) potser truco a un parell a veure que tal.

Ale me'n vaig a veure CSI :mu::
S&X

EntradaAutor: ciriante » dt. ago. 19, 2008 4:16 pm

hola noies

dissabte que vaig preguntare lo de l'alcalde, no em queda clar que si li hagi de pagar res.. que son 800 de ceremonia mes 16% d'iva més la pujada de l'any que ve..

si a mi tambe em va dir el tast a gener

I qui diu que la barra lliure es cara, 4.5e l'hora.. jo n'he vist de molt mes cares..

a mi m'agrada el menu dos, pero no se si el carpacció de peix li agradara a molta gent, i el que m'agradaria cambiar son els buffettes.. a veure li he trucat i diu que el dissabte estara el cheff que li comenti, jo es que mes de lo que val el menu dos no puc gastar..

quins nervis, ja quan decideixi restaurant em calmare una mica..
ciriante

EntradaAutor: LABANDA » dt. ago. 19, 2008 5:46 pm

Hola wapes!!!!quina alegria!!! quantes nouvingudes!!!Perdoneu que no doni senyals de vida però es que estic de vacances i quan no estem a un lloc estem a un altre... ara estaré dos dies per casa i tornem a marxar... però bueno, us he llegit més o menys per sobre i és que comenteu tantes coses!!!!!que no cunda el pánico!!! pel tema pressupost, doncs hi ha un ventall ampli, si et cenyeixes als menús fets i als aperitius tal qual, pot sortir realment econòmic, però a vegades, quan vas al tast i comences a probar coses diferents i agraden... mmmm, la cosa canvia...els tasts els comencen al gener més o menys (parlo per la temporada març-desembre 08) i progressivament van trucant... recordo que la que es va casar aquest juliol passat va anara fer el tast a finals de febrer -principis de març... no patiu, tot arriba que a mes, és un maldecap el menú!!! nosaltres segurament ens el farem a mida... no ens agraden els menús establerts i intentarem combinar. De totes maneres , el segon plat i el postre el tenim claríssim ja.TEMA CERIMÒNIA CIVIL: 800 euros, MÉS EL que pujarà l'any vinent... sobre lo de l'IVA... això crec que regatejant es pot negociar de que sigui en negre... crec que totes ho han fet.l'alcalde... en aquest tema no us puc ajudar perquè a nosaltres ens casarà un tiet del Sergi segurament, és a dir, que nosaltres si que  només farem el paripè allà i legalment ja estarem casats dies abans. Però crec que ja entra amb el preu de la cerimònia eh?DETALLETS: l'únic detallet que tenen (que de totes maneres, ja es paga) és la copa de cava just a l'acabar la cerimònia. només cava, no hi ha res més.Ni refrescs , ni vi, ni aigua... just abans de l'aperitiu i es pot fer a dalt al jardí o a baix a la zona de l'aperitiu. Els nuvis del  pastís, crec que els posen, però son molt lletjos, buenu, a mi no m'agraden personalment.alguna cosa més??perdoneu el rollo eh??? >.-<: Ciriane? quina es la teva data? és per apuntaer-te a la pàgina inicial del post.
LABANDA
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: ciriante » dc. ago. 20, 2008 8:51 am

hola labanda!!
Doncs jo encara no tinc data, m'ho haig de pensar ben be.. per això estic aqui perque m'acabeu de convencer
aixi que els nuvis son lletjos.. ¡i no et pujen una botella de cava a l'habitació ni res?
trobo que tenen poc detalls la veritat
aixi que es pot negociar el tema de l'iva? amb qui, no em diguis això que hem faig ilusions!!
coneixeu a algu que ja s'hagi casat alli?
ciriante

EntradaAutor: LABANDA » dc. ago. 20, 2008 1:14 pm

Holaaaa!!!

detallets?? la veritat no m'ho havia ni plantejat... ens preocupa poc la veritat, lo de l'ampolla de cava a l'habitació no ho sé, però si que entra l'esmorzar l'endemà allà a la masia.

que t'hem de convencer??? jeejjeej difícil això! mira, nosaltres vam estar dubtant moltíssim, estavem entre dos llocs i finalment ens vam quedar amb ca n'alzina perquè era el primer que vam mirar i el que ens donava en el fons bones vibracions.

Si coneixem algú que s'hi hagi casat??jejejejeje doncs unes 6 noies més o menys! al post de 2008 tenim un altra post , es diu Ca n'alzina 2008 ara les que hi ha allà gairebé totes s'han casat queden un parell només, una al setembre i l'altra a l'octubre! TOTES ENCANTADES AMB TOT!
bé, jo vaig tenir l'oportunitat d'anar al casament d'una d'elles, que es va casar el maig passat i et dic de bon grat que no he pogut fer una tria millor!!! 100%convençuda!

us animo a totes a passar pel post 2008, ara no hi ha gaire moviment perquè entre les vacances i això... però sempre tenim una xarrera!!!!jejejeje
LABANDA

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: S&X » dc. ago. 20, 2008 5:45 pm

Hola labanda!!!

com es nota q estas de vacances q estas missing!

lo de l'alcalde m'han dit que no entra, tinc un mail de ca n'alzina!!! pero trucaré a l'alcalde a veure que em diu.

A mi els menus em van agradar bastant, a veure amb el tast que tal estan.. em van dir que podiem mirar els de l'any 08 i els del 09. I sino canviem algun plat.

El pastis es lleig? mmm.. amb aixó no havia pensat!

Petons!
S&X

EntradaAutor: ciriante » dc. ago. 20, 2008 7:35 pm

doncs anire al post 2008 a veure que em diuen
pero si tu vas a anar a una boda ja jugues amb ventatge!!
ciriante

EntradaAutor: S&X » ds. ago. 23, 2008 7:22 pm

ciriante has anat avui a ca n'alzina???

que li ha semblat a la tema family??

ja hi ha decisio final???

(=:-)
S&X

EntradaAutor: ciriante » ds. ago. 23, 2008 7:45 pm

vinc ara mateix d'alli!!!
un consell molt important, no porteu a veure el lloc a la sogre, al sogre, a la mare, a la germana, al cunyat, als 3 nebots... jeje opinions per tot els gustos, que si esta molt lluny, que si en diumenge..

pero tots dos estem enamoradisims del lloc!!
nomes espero que tot sorti be
aquesta setmana dono la paga i señal!!!

qualsevol ajuda la agraire.. no estic molt decidida encara pel menu argagrgar
ciriante

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants