Vestits Estanislao o similars

Vestits de nuvi i núvia.

Vestits Estanislao o similars

EntradaAutor: Bambola » dl. ago. 18, 2008 2:29 pm

Hola!

sóc nova per aquí, no tinc encara data però estic ja mirant vestits i buscant informació per quan faci falta.
De sempre m'han agradat els dissenys d'Estanislao. He estat buscant algun post sobre ell i no l'he trobat. Alguna de vosaltres s'ha casa o es casarà amb un dels seus vestits? coneixeu algun altre dissenyador similar? és que m'agraden els vestits de núvia no massa de núvia no sé si m'enteneu.
Per a que us feu una idea sóc de les que tinc clar que em casaré a l'hivern, no portare vel, ni cua i no m'agraden els vestits que em fan sentir un pastisset.
Bambola

Entrades: 7
Membre des de: dj. ago. 14, 2008 1:18 pm

EntradaAutor: pupa » dl. ago. 18, 2008 4:42 pm

Bambola, trobaràas més informació sobre Estanislao a la seva web, té un apartat núvia. Espero haver-te ajudat una mica.

http://www.estanislao.com/index.php?opt ... temid=1749
pupa
:: núvia experimentada

Entrades: 303
Membre des de: dv. feb. 16, 2007 12:33 pm

EntradaAutor: Bambola » dl. ago. 18, 2008 5:41 pm

Moltes gràcies! la web ja l'havia vista, m'interessava saber d'algú que se l'haguès comprat allà per saber si són agradables, si respecten els preus que posa el web i així. Hi ha un vestit amb unes flors negres als baixos que és diví....
Coneixes algun altre dissenyador similar? aquí si que estic peix total...
Bambola

EntradaAutor: pupa » dt. ago. 19, 2008 7:52 am

Doncs no noia...no se cap altre que tingui un estil semblant...l'Estnislao si perqué é de Lleida, com jo, i passaba sempre al costat del seu taller i es veien els vestits que tenia exposats je je....a mi tmbé m'agrada molt, encara que vaig portar un vestit diguem més clàssic...però m'encanten els seus dissenys! No conec tampoc ningú de primera mà que s'hagués comprat el vestit allí, però si no recordo malament hi ha una crònica del 2007 d'una noia que portava un vestit seu! a veure si tens sort...però no crec que tinguessis cap problema...sembla força professional!
pupa

Entrades: 303
Membre des de: dv. feb. 16, 2007 12:33 pm

EntradaAutor: txellb » dt. ago. 19, 2008 9:48 am

hola nuvies!
acabo de visitar la web d'estanislao i m'he quedat impressionada!
no el coneixia i m'han agradat tots els vestits de la colecció 2008! no sabria per quin decidir-me! i també m'ha agradat molt de les flors negres als baixos, i seria ideal perque el meu xicot anira tot de negre segur, perque li agrada molt el negre.
a mi tambe m'agradaria si algu els ha provat que digui a veure que tal, sobretot el que diu a la pagina web dels vestits de mostra.
tambe m'ha agradat molt que et diguin els preus aproximats, ho he trobat un detallàs!!!
a veure si tenim sort i algu ens explica la seva experiencia!
txellb

Entrades: 333
Membre des de: dc. juny 18, 2008 10:55 am

EntradaAutor: Bambola » dt. ago. 19, 2008 10:55 am

Moltes gràcies!! Jo fa temps que conec el dissenyador, des d'una desfilada que va fer la Júlia Otero al seu programa de tarda a TV3, jo no tenia ni nòvio aleshores i ja vaig pensar que seria una opció seriosa si algun dia em casava i com veig que ara és més que probable estic recollint informació.

Una crònica del 2007 dieu? molt bé, em posaré a buscar les cròniques del 2007.
Hi ha algun cercador? si no, és igual perquè m'encanta llegir coses de casaments...
Bambola

EntradaAutor: piglet » dt. ago. 19, 2008 12:46 pm

Hola noies va ser la silvia81 que portava un vestit d'estanislao, i el seu era dels de mostrari. El link a la seva cronica és aquest:

viewtopic.php?t=13058&postdays=0&postorder=asc&start=0

Jo hi vaig anar i els vestits eren molt macos, però dels de mostra ni tan sols me'ls van voler ensenyar. Jo particularment en vaig quedar bastant descontenta i més quan al cap de 5 dies em van trucar demanant si me'n quedaria algun i per fer-me una enquesta dels preus, el tracte, etc...
piglet

Entrades: 34
Membre des de: dg. juny 08, 2008 11:09 am

EntradaAutor: Bambola » dt. ago. 19, 2008 1:55 pm

piglet ha escrit:Jo hi vaig anar i els vestits eren molt macos, però dels de mostra ni tan sols me'ls van voler ensenyar. Jo particularment en vaig quedar bastant descontenta i més quan al cap de 5 dies em van trucar demanant si me'n quedaria algun i per fer-me una enquesta dels preus, el tracte, etc...

Vaja! això és el que buscava, gent que m'expliqués el tracte i així. Dius que no et van ensenyar res de mostra, vols dir els de la web? i els preus respecten el que diuen a la pàgina web? i al final per quin vestit et vas decidir?
Bambola

EntradaAutor: piglet » dc. ago. 20, 2008 7:38 am

Bon dia bambola, els de la web són els de la temporada, aquests si que me'ls van ensenyar tots i em vaig poder emprovar els que vaig voler sense cap problema. El que tots aquests valien a partir de 2000 només el vestit, llavors si volies un xal o una jaqueta doncs otros tantos. Total que pots arribar facilment als 3000.

Lo que diu que si vas abans de 6 mesos et fan un 10% de descompte també m'ho van dir.

Els de mostra suposo que són d'alguna desfilada que hagin fet o potser antics, ja et dic que no me'ls van ensenyar, segons la dependenta perquè no hi cabria pas a dins... :-/ :-/

Jo al final me'l vaig quedar amb la Gemma Sender.
piglet

EntradaAutor: Bambola » dc. ago. 20, 2008 10:08 am

I la Gemma Sender què tal de preu? ahir vaig estar mirant una mica però ni hi ha fotos ni preus orientatius a la web, però em va donar molt bona pinta. Igual que el Ruben Perlotti però la veritat és que arribat el moment no voldria gastar-me tants calés.

Gràcies per totes les vostres respostes, ptser que vagi al forum general i em presenti, no?
Bambola

EntradaAutor: piglet » dc. ago. 20, 2008 10:15 am

La Gemma Sender té vestits des de 1400 fins als 1900 aprox, evidentment si vols un xal o una jaqueta això va a part. A part ella és una noia supersimpàtica, molt amable i molt maca.
piglet

EntradaAutor: Bambola » dc. ago. 20, 2008 11:06 am

Moltes gràcies! i ja posats a demanar que és el que estic fent tota l'estona, sapson podria trobar fotos dels vestits que fa?

Gràcies pel pm!!
Bambola

EntradaAutor: piglet » dc. ago. 20, 2008 11:32 am

bambola no en trobaràs de vestits fets per ella, a no ser que trobis alguna noia que s'hi hagi casat amb un. Només ho podràs veure si vas fins a la seva botiga. Ella obre només per tu i está únicament per una persona a la vegada, si està ensenyant vestits o fent proves i ve algú li demana que passi en un altre moment o que demani hora.
piglet

Torna a: Moda Nupcial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants