NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: Papallona* » dc. ago. 20, 2008 8:57 am

Arian1682 ha escrit:ON SOU MOSQUIS????

*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Ariannnnnnnnnnn

com va tot??? has mirat algo nou???
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Arian1682 » dc. ago. 20, 2008 6:13 pm

Uolaaaa!!!!

doncs no massa...vaig xafardejant lo dels detallets per les webs.Sabeu que em mola? els xupitos personalitzats, us agraden????

Ostres no sabem res de l´ Elena.....
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Arian1682
:: núvia experta

Entrades: 575
Membre des de: dj. maig 22, 2008 2:18 pm
Ubicació: Provincia Tarragona

EntradaAutor: Papallona* » dj. ago. 21, 2008 9:00 am

mmm
aquests son els més xulus que he vist.... d'on son???
Papallona*

EntradaAutor: Arian1682 » dj. ago. 21, 2008 3:00 pm

Wapi!!! són d´ aquesta web!!! és super original i diferent nu se...ara baratos tampoc son, a la web surten els preus....si a algu li agraden podriem fer la comanda conjunta....

encara que d´aqui al 2010 segur que ja hauré canviat d´ idea jejejejejjejeje!!! :-)

http://www.chupitum.com/
Imatge
Arian1682

EntradaAutor: ELENA_I_OSCAR » dj. ago. 21, 2008 6:04 pm

HOLA NENES!!

AQUI TIC!!! AQUESTA SETMANA NO HE TINGUT NI 5 MINUTS PER CONECTAR-ME.... I JA US TROBAVA A FALTAR!!! QUE DIEU MOSQUIS??
ARIAN, JA PENSES EN ELS DETALLS?? JO TREMOLO PER AQUEST TEMA PERQUÈ VULL FER ALGUNA COSA ÚTIL I NO TINC NI IDEA DE QUE FER.... I ESCLAR, QUE SIGUI BARATO, BARATO!! I NI PENSAMENTS DE MIRAR VESTITS ENCARA PERÒ QUAN PASO PER UNA TENDA SE'M CAU LA BABA... DISFRUTARÉ COM UNA ENANA!!!

NATI, SOLS 2 DIES, EH?? TRANQUILITAT JA VEURÁS COM DISABTE FA BON TEMPS I TOT ET SURT BÉ. QUINA ENVEJA FAS, ESTAS TAN APROP. COM HO PORTA L' ENRIC???

RAQUEL, QUAN ACTUALITZIS LA LLISTA DE BODES 2010 AFEGEIX LA MEVA PLEASE: 24 DE JULIOL DE 2010. GRÀCIES WAPA!!

PETONETS MOSQUIS!!
Imatge
ELENA_I_OSCAR
:: núvia experimentada

Entrades: 250
Membre des de: dl. juny 02, 2008 7:28 pm

EntradaAutor: Arian1682 » dj. ago. 21, 2008 9:20 pm

ELENAAAAAAAAAA UOLAAAAAAAAAAAA!!!!!!

QUE ENS TENIES INTRIGADES!!!COM VA ANAR LA VISITA ALS RTAURANTS???PLIKA PLIKA!!! :-.:·::
Imatge
Arian1682

EntradaAutor: Papallona* » dj. ago. 21, 2008 9:33 pm

Arian1682 ha escrit:Wapi!!! són d´ aquesta web!!! és super original i diferent nu se...ara baratos tampoc son, a la web surten els preus....si a algu li agraden podriem fer la comanda conjunta....

encara que d´aqui al 2010 segur que ja hauré canviat d´ idea jejejejejjejeje!!! :-)

http://www.chupitum.com/

jajajaj...

si jo a vegades penso en co mprar alguna coseta pero si hofaig m'ajuntaré amb moltes coses i no es plan!!

ara visitaré la web... si que me sona que algun n'ha agafat d'aki
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dj. ago. 21, 2008 9:36 pm

ELENA_I_OSCAR ha escrit:HOLA NENES!!

AQUI TIC!!! AQUESTA SETMANA NO HE TINGUT NI 5 MINUTS PER CONECTAR-ME.... I JA US TROBAVA A FALTAR!!! QUE DIEU MOSQUIS??
ARIAN, JA PENSES EN ELS DETALLS?? JO TREMOLO PER AQUEST TEMA PERQUÈ VULL FER ALGUNA COSA ÚTIL I NO TINC NI IDEA DE QUE FER.... I ESCLAR, QUE SIGUI BARATO, BARATO!! I NI PENSAMENTS DE MIRAR VESTITS ENCARA PERÒ QUAN PASO PER UNA TENDA SE'M CAU LA BABA... DISFRUTARÉ COM UNA ENANA!!!

NATI, SOLS 2 DIES, EH?? TRANQUILITAT JA VEURÁS COM DISABTE FA BON TEMPS I TOT ET SURT BÉ. QUINA ENVEJA FAS, ESTAS TAN APROP. COM HO PORTA L' ENRIC???

RAQUEL, QUAN ACTUALITZIS LA LLISTA DE BODES 2010 AFEGEIX LA MEVA PLEASE: 24 DE JULIOL DE 2010. GRÀCIES WAPA!!

PETONETS MOSQUIS!!

EIIIIIIII MOSQUI ELENA!!!
no t'amoïnis que jo también vaig de cul i demà curru 12 hores kina m--erda! (perdo)

doncs ara aniré a ficar-te al llistat... pq sino se m'oblidará
jo no tinc canvis encara... he estat liada pq marxo a irlanda a finals de setembre i estic amb lo del hotel i tot aixo...
x cert si sabeu d'algun ja m'ho dieu!!!
Papallona*

EntradaAutor: Arian1682 » dv. ago. 22, 2008 3:06 pm

EIII!!!QUE GUAI AIXÒ DEL VIATGET A IRLANDAAA!!!!!!! JO NO HI HE ESTAT AIXÍ QUE NO PUC AJUDAR-TE GAIRE... ON VAS CONCRETAMENT????????

JO AVUI JA HE ACABAT A LA FEINA PERÒ LA SETMANA QUE VE JA SE M´ ACABA LA BONA VIDA I A PARTIR DEL 1 JA VAIG MATI I TARDA ...QUINA MMMMMMMMMMMMMM!!! :-(

BESITOS WAPIS!!
Imatge
Arian1682

EntradaAutor: martolis » dv. ago. 22, 2008 5:38 pm

Hola noies!!
em caso a l'Orangerie el 27 de setembre d'aquest any (uuuff, em queda gairebé un mes!!), si necessiteu informació digueu-m'ho!!
Per cert, ja esteu pensant en els detallets?? Jo encara no ho tinc!! De fet, jo no vull donar detallets i prefereixo enviar la foto que ens fem amb cadascun dels convidats, però em falta convéncer el meu nuvi.......
Besitos guapas!!
martolis

Entrades: 39
Membre des de: dt. jul. 22, 2008 2:36 pm

EntradaAutor: ELENA_I_OSCAR » dv. ago. 22, 2008 6:07 pm

WOLA MOSQUIS!!

JA HE ACABAT DE TREBALLAR PER AVUI... QUE JA N' HI HA PROU!!! A VEURE, US EXPLICO. EL CAP DE SETMANA PASSAT VAIG ANAR A CASTELL TALLAT QUE ES TROBA PROP DE VALLS. ES UN ESPAI DIFERENT, NO ESTÀ MALAMENT PERÒ EL CASTELL ENCARA EL BUSCO ARA PERQUÈ SOL ES UNA TORRE ALTA FETA NOVA..... PERO ES UNA BONA OPCIÓ. ESCLAR QUE AL COSTAT DEL CASTELL DE VILAFORTUNY NO TE RES A FER. DEMÀ VAIG A SIMÓ DE PALAU A L' ESPLUGA I AL CASTELL DEL ROURELL I.... A DECIDIR!! I LA DECISIÓ COMPORTA PAGAR TAMBE, ESCLAR.

UNA PREGUNTA: HEU ESTAT A LA BOELLA ALGÚN COP?? ES UN CASTELL ANTIC O ES NOU?? ES QUE NO SÉ SI VAL LA PENA ANAR A VISITAR-LO O NO...

ARIAN, JA HAS PARLAT AMB LA TRINI PER DONAR LA PAGA I SENYAL?? ES UN ESTRÉS AIXÒ DE DECIDIR EL LLOC!!

RAQUEL, MERCI PER INCLUIR-ME A LA LLISTA NEGRE (O MILLOR DIT BLANCA PEL VESTIT DE NOVIA, JEJE!!)

PER CERT, ON TREBALLEU ARIAN I RAQUEL ?? EXPLIQUEU, EXPLIQUEU QUE AIXÍ ENS CONEIXEREM MILLOR!!

BON FINDE, MOSQUIS!!!
Imatge
ELENA_I_OSCAR

Entrades: 250
Membre des de: dl. juny 02, 2008 7:28 pm

EntradaAutor: Papallona* » dv. ago. 22, 2008 8:45 pm

Arian1682 ha escrit:EIII!!!QUE GUAI AIXÒ DEL VIATGET A IRLANDAAA!!!!!!! JO NO HI HE ESTAT AIXÍ QUE NO PUC AJUDAR-TE GAIRE... ON VAS CONCRETAMENT????????

JO AVUI JA HE ACABAT A LA FEINA PERÒ LA SETMANA QUE VE JA SE M´ ACABA LA BONA VIDA I A PARTIR DEL 1 JA VAIG MATI I TARDA ...QUINA MMMMMMMMMMMMMM!!! :-(

BESITOS WAPIS!!

Uola maca!

a mi también me fa ilu lo de irlanda...!!! a veure si aixi desconecto!!(que me costa molt...).. vaig a Dublin i d'alli a veure on arribo jejejej

a mi me queden 5 setmanetes de feina i 2 per començar la m.. de classes... en fin....

b7s!!!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dv. ago. 22, 2008 8:47 pm

martolis ha escrit:Hola noies!!
em caso a l'Orangerie el 27 de setembre d'aquest any (uuuff, em queda gairebé un mes!!), si necessiteu informació digueu-m'ho!!
Per cert, ja esteu pensant en els detallets?? Jo encara no ho tinc!! De fet, jo no vull donar detallets i prefereixo enviar la foto que ens fem amb cadascun dels convidats, però em falta convéncer el meu nuvi.......
Besitos guapas!!
Papallona* l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. maig 23, 2010 10:00 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Papallona*

EntradaAutor: Arian1682 » ds. ago. 23, 2008 8:42 am

martolis ha escrit:Hola noies!!
Besitos guapas!!

Hola Martolis i benvinguda!!!!!

alaaaa que contenta has ficat a la Papa!!!!quina ilu compartir lloc!!!bufff neni et queda re i menys!!!explica´ ns coseetesss!!! *.-o-o.*
Imatge
Arian1682

EntradaAutor: Arian1682 » ds. ago. 23, 2008 8:56 am

ELENA_I_OSCAR ha escrit:WOLA MOSQUIS!!

JA HE ACABAT DE TREBALLAR PER AVUI... QUE JA N' HI HA PROU!!! A VEURE, US EXPLICO. EL CAP DE SETMANA PASSAT VAIG ANAR A CASTELL TALLAT QUE ES TROBA PROP DE VALLS. ES UN ESPAI DIFERENT, NO ESTÀ MALAMENT PERÒ EL CASTELL ENCARA EL BUSCO ARA PERQUÈ SOL ES UNA TORRE ALTA FETA NOVA..... PERO ES UNA BONA OPCIÓ. ESCLAR QUE AL COSTAT DEL CASTELL DE VILAFORTUNY NO TE RES A FER. DEMÀ VAIG A SIMÓ DE PALAU A L' ESPLUGA I AL CASTELL DEL ROURELL I.... A DECIDIR!! I LA DECISIÓ COMPORTA PAGAR TAMBE, ESCLAR.

UNA PREGUNTA: HEU ESTAT A LA BOELLA ALGÚN COP?? ES UN CASTELL ANTIC O ES NOU?? ES QUE NO SÉ SI VAL LA PENA ANAR A VISITAR-LO O NO...

ARIAN, JA HAS PARLAT AMB LA TRINI PER DONAR LA PAGA I SENYAL?? ES UN ESTRÉS AIXÒ DE DECIDIR EL LLOC!!

RAQUEL, MERCI PER INCLUIR-ME A LA LLISTA NEGRE (O MILLOR DIT BLANCA PEL VESTIT DE NOVIA, JEJE!!)

PER CERT, ON TREBALLEU ARIAN I RAQUEL ?? EXPLIQUEU, EXPLIQUEU QUE AIXÍ ENS CONEIXEREM MILLOR!!

BON FINDE, MOSQUIS!!!

MOSQUI HELLEN!!!BUENASSS!!!

PUES JO A LA BOELLA NO HI HE ANAT, PER AIXÒ ET PREGUNTABA FEIA DIES SI HI ANIRIES....DIUEN QUE ES UNA PASSADA PERO ES COM UN "IMPOSIBLE" COM TOTHOM DIU QUE ES SUPER PIJO PUES NI ENS HEM ATREVIT A ANAR JAJAJAJJAJAJAJAJJA PREGUNTA A LES NOIES DEL 2008 O 2009 A VEURE SI PODEN DIR ALGU NO????

PUES LO DE LA PGA I SENYAL T´ EXPLICO: JA FA DIES QUE EL MEU FUTUR MARIDET (ES DIU ALEX QUE CREC QUE NO US HAVIA DIT) M´ ESTÁ TOTS ELS DIES DIENT I QUAN ANEM A PAGAR? VA TRUCA I ANEM AQUEST FINDE,ETC... LA VERITAT QUE EM SORPREN JA QUE ERA JO LA QUE TENIA MES GANES DE BODORRIO PERO VEIG QUE S´IMPLICA MOLTISSIM I TE UNES GANES DE PAGAR JAJAJAJJA!!!!I JO LI DIC QUE ENS ESPEREM QUE NO TENIM PRESSA PER PAGAR I QUE A MES LA TRINI VA DIR QUE SI LI SORTIA ALGU AL MATEIX DIA ENS TRUCARIA....PUES NENIS...NO EM TRUCA AHIR LA TRINI I DIU QUE LI HA VINGUT UNA PARELLA QUE VOLEN EL MATEIX DIAAA!!??!!! I LI DIC AHH NOOOO GUARDALO GUARDALO QUE EL SABADO QUE VIENE VENIMOS!!!!JAJAJAJA AIXI QUE EL FINDE QUE VE A SOLTAR LA PASTA I FER LA RESERVA NENISSSS!!!!! A MES ES VEU QUE TE UNA BODA AMB CEREMONIA CIVIL I ENS HO ENSENYARÀ TOT MUNTAT!!!! *.-o-o.* PERO VALTRUS CREIEU QUE ES VERITAT AIXÒ DE L´ ALTRA PARELLA O SON TECNIQUES DE VENTA??????????JJJAJAJAJJAJAJAJAJA

JO TREBALLO DE RESPONSABLE DE COMPTABILITAT A UNA EMPRESA DE REUS (NO DIK EL NOM PER SI DE CAS....) PERO NENIS ESTIC FARTA I ESTIC BUSCANT ALTRES COSES.JO HE ESTUDIAT ADE I M´ AGRADARIA ENTRAR A CURRAR A UN BANC´, DE FET HE FET ALGUNES PROVES...PERO DE MOMENT RES....NECESSITO CANVIAR NENIS!!!! VAIG ENTRAR A TREBALLAR ALLI QUAN FEIA L´ ULTIM ANY DE CARRERA I JA PORTO CASI 5 ANYS I VEIG QUE S´ APROFITEN DE MI.....AIXÍ QUE SI US ENTEREU D´ ALGU M´ HO DIEU!!!JEJEJEJJEJE

VALTRUS VEIG QUE ESTUDIEU también NO???

AIII NENES CORTO EL ROLLO JA QUE NO VEGEU COM M´ ENROLLU!!!! :: orrr::

PETOOONSSS!!!
Imatge
Arian1682

EntradaAutor: martolis » ds. ago. 23, 2008 3:28 pm

Hola guapas!!
i tant papallona que et passaré fotitos, però potser t'has d'esperar al novembre que torni del viatge jejeje :-) . Un dissabte que vam anar a parlar amb la Maria ho tenien tot muntat per a una boda i em va encantar com estava (tot i que era una boda de dia i jo em caso a la tarda...).
Fa dos setmanes vam anar a fer la prova del menú i va estar força bé. Espero que el dia de la boda surti igual...

De moment pocs nervis, tot i que cada cop que penso que només em queda un mes m'agafa la mania que em queden milers de coses per fer!!!
Avui ja hem parlat amb la floristeria per la decoració de l'església (ens casem al meu cole, a les Teresianas), molt més barato del que em pensava, i hi ha moltes coses que m'ha dit que les puc fer jo i així m'estalvio diners (que no veieu el que portem gastat ja....). Em feia una mica de por perquè soc una manazas, però he practicat amb la dona allà i m'he sortit prou bé!! Per cert, al final sí que donarem regalet: a la mateixa floristeria ho hem agafat, unes branques de bambú (ara he vist que els hi diuen "troncos de la suerte") amb dos llaços d'organça (ja us ensenyaré una foto si esbrino com pujar-la aquí...).

He vist que parlàveu de La Boella, tinc informació de preus (també vaig anar a preguntar). El lloc és molt maco, però ens vam decantar per l'Orangerie perquè a La Boella només els hi quedaven dos dies que no ens agradaven (vam decidir la data de la boda aquest març passat...). Si voleu dilluns us passo la info (ho tinc a Barcelona).

Arian, jo també he estudiat ADE!! Ho vas fer a Reus? Quants anys tens? (toma pregunta indiscreta!!!) Potser ens coneixem i tot jeje.

Bueno guapes, que començo a enrollar-me massa. Qualsevol coseta que necessiteu... ja sabeu, pregunteu!!! Bon cap de setmana!!!!
martolis

Entrades: 39
Membre des de: dt. jul. 22, 2008 2:36 pm

EntradaAutor: Papallona* » dg. ago. 24, 2008 9:27 am

Arian1682 ha escrit:
MOSQUI HELLEN!!!BUENASSS!!!

PUES JO A LA BOELLA NO HI HE ANAT, PER AIXÒ ET PREGUNTABA FEIA DIES SI HI ANIRIES....DIUEN QUE ES UNA PASSADA PERO ES COM UN "IMPOSIBLE" COM TOTHOM DIU QUE ES SUPER PIJO PUES NI ENS HEM ATREVIT A ANAR JAJAJAJJAJAJAJAJJA PREGUNTA A LES NOIES DEL 2008 O 2009 A VEURE SI PODEN DIR ALGU NO????

PUES LO DE LA PGA I SENYAL T´ EXPLICO: JA FA DIES QUE EL MEU FUTUR MARIDET (ES DIU ALEX QUE CREC QUE NO US HAVIA DIT) M´ ESTÁ TOTS ELS DIES DIENT I QUAN ANEM A PAGAR? VA TRUCA I ANEM AQUEST FINDE,ETC... LA VERITAT QUE EM SORPREN JA QUE ERA JO LA QUE TENIA MES GANES DE BODORRIO PERO VEIG QUE S´IMPLICA MOLTISSIM I TE UNES GANES DE PAGAR JAJAJAJJA!!!!I JO LI DIC QUE ENS ESPEREM QUE NO TENIM PRESSA PER PAGAR I QUE A MES LA TRINI VA DIR QUE SI LI SORTIA ALGU AL MATEIX DIA ENS TRUCARIA....PUES NENIS...NO EM TRUCA AHIR LA TRINI I DIU QUE LI HA VINGUT UNA PARELLA QUE VOLEN EL MATEIX DIAAA!!??!!! I LI DIC AHH NOOOO GUARDALO GUARDALO QUE EL SABADO QUE VIENE VENIMOS!!!!JAJAJAJA AIXI QUE EL FINDE QUE VE A SOLTAR LA PASTA I FER LA RESERVA NENISSSS!!!!! A MES ES VEU QUE TE UNA BODA AMB CEREMONIA CIVIL I ENS HO ENSENYARÀ TOT MUNTAT!!!! *.-o-o.* PERO VALTRUS CREIEU QUE ES VERITAT AIXÒ DE L´ ALTRA PARELLA O SON TECNIQUES DE VENTA??????????JJJAJAJAJJAJAJAJAJA

JO TREBALLO DE RESPONSABLE DE COMPTABILITAT A UNA EMPRESA DE REUS (NO DIK EL NOM PER SI DE CAS....) PERO NENIS ESTIC FARTA I ESTIC BUSCANT ALTRES COSES.JO HE ESTUDIAT ADE I M´ AGRADARIA ENTRAR A CURRAR A UN BANC´, DE FET HE FET ALGUNES PROVES...PERO DE MOMENT RES....NECESSITO CANVIAR NENIS!!!! VAIG ENTRAR A TREBALLAR ALLI QUAN FEIA L´ ULTIM ANY DE CARRERA I JA PORTO CASI 5 ANYS I VEIG QUE S´ APROFITEN DE MI.....AIXÍ QUE SI US ENTEREU D´ ALGU M´ HO DIEU!!!JEJEJEJJEJE

VALTRUS VEIG QUE ESTUDIEU también NO???

AIII NENES CORTO EL ROLLO JA QUE NO VEGEU COM M´ ENROLLU!!!! :: orrr::

PETOOONSSS!!!

Uola Arian!!!

Que guai que ens expliquem cosetes aixi ens nem coneixent!!!

estaras contenta del que el teu futur "maridet" s'impliqui.. a mi m'agrada quan el meu ho fa... pero es clar falta tant que s'ho pren amb calma... pero per exemple l'invitació que vam donar en "CD" la fet ell tot solet ( que es com vam dir-ho a la family el dia que feiem 5 anys)

De preparatius l'ultim que he fet han estat uns calendaris que donare per nadal, els he penjat per aki... després els busco...

Neni lo del restaurant.. amb lo que falta de temps.. no se jo si son tecniques de venta.. pq total.. falta molt... no ho veig necessari,, pero claro....no se com va el negoci.... de totes maneres et puc dir que al meu restaurant ens vam trobar amb una altra parella que tambe volia aquest dia... y l'encarregada flipadisima... pq n+ li havien demanat 2 bodes pel 2010 i eres la nostra data 10/7/2010 ( jo ja sabia que un munt de fent voldria aquesta data jajajaj)

A mi la boella m'encantava.. i volia fer.ho alli pero tia es que visc al costat de la boella... ( pq era de la canonja.. una masia que navem de petits d'excursió en el cole... jejej) i el menjar no ens va agradar molt... aixi que l'orangerie ...s'assembla molt en preus.. pero... el tracte superbé i molta llibertat...

bueno marxo , després torno sino marxo a la platja

muakis
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dg. ago. 24, 2008 12:56 pm

martolis ha escrit:Hola guapas!!
i tant papallona que et passaré fotitos, però potser t'has d'esperar al novembre que torni del viatge jejeje :-) . Un dissabte que vam anar a parlar amb la Maria ho tenien tot muntat per a una boda i em va encantar com estava (tot i que era una boda de dia i jo em caso a la tarda...).
Fa dos setmanes vam anar a fer la prova del menú i va estar força bé. Espero que el dia de la boda surti igual...

De moment pocs nervis, tot i que cada cop que penso que només em queda un mes m'agafa la mania que em queden milers de coses per fer!!!
Avui ja hem parlat amb la floristeria per la decoració de l'església (ens casem al meu cole, a les Teresianas), molt més barato del que em pensava, i hi ha moltes coses que m'ha dit que les puc fer jo i així m'estalvio diners (que no veieu el que portem gastat ja....). Em feia una mica de por perquè soc una manazas, però he practicat amb la dona allà i m'he sortit prou bé!! Per cert, al final sí que donarem regalet: a la mateixa floristeria ho hem agafat, unes branques de bambú (ara he vist que els hi diuen "troncos de la suerte") amb dos llaços d'organça (ja us ensenyaré una foto si esbrino com pujar-la aquí...).

He vist que parlàveu de La Boella, tinc informació de preus (també vaig anar a preguntar). El lloc és molt maco, però ens vam decantar per l'Orangerie perquè a La Boella només els hi quedaven dos dies que no ens agradaven (vam decidir la data de la boda aquest març passat...). Si voleu dilluns us passo la info (ho tinc a Barcelona).

Arian, jo també he estudiat ADE!! Ho vas fer a Reus? Quants anys tens? (toma pregunta indiscreta!!!) Potser ens coneixem i tot jeje.

Bueno guapes, que començo a enrollar-me massa. Qualsevol coseta que necessiteu... ja sabeu, pregunteu!!! Bon cap de setmana!!!!

MARTOLISSSSSSSSS

asies per dir que si a lo de les fotikos!!! jejej i sisi tu tranki quan vinguis del viatge.. o quan sigui..no t'amoïnis!! x cert on neu de viatge.. naltros volem fer japo i despres polinesia

ah! i que regalets fas als pares????...

xplik'ns xplik'ns!!!

b7s!!!!!!!!

Raquel.
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dg. ago. 24, 2008 12:58 pm

una pregunta: