Bodas Octubre 2009.

un any fantàstic.

Nosaltres també sóm de l'octubre

EntradaAutor: llyo » dl. ago. 18, 2008 3:07 pm

Hola
Nosaltres també ens casem a l'octubre. Pero encara no tenim ni el lloc ni el dia confirmats.
Ens agradaria fer-ho a Andorra. Estic esperant informació del registre civil d'aquí i també del d'Andorra, peró amb les vacances em sembla que fins el setembre res de res...
Com porteu els preparatius?
Una salutació.
Imatge
llyo
:: núvia rookie

Entrades: 145
Membre des de: dv. ago. 15, 2008 4:47 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: Papita » dl. ago. 18, 2008 5:12 pm

Joa14 ha escrit:Hola Papita!!!
benvinguda de nou!!!! bueno sí efectivament.. és q això lo he explicat només a la izascun em sembla.. si estic mirant lo de les invitacions per poder dir-ho abans, només els hi hem dit q ens casem als amics més íntims i res a la família.. tant a la de ell com a la meva.. encara q ma mare q és una dona molt intuitiva ja s'ho ensuma.. llavors si volem tenir les invitacions per després de nadal.. bueno cap allà al febrer o al març així en un dinar d'aquells familiars després de les postres donarem la notícia.. com la boda és a l'octubre, llavors tindran temps per prepar-ho tot.. no??? És q la meva sogra és una mica bruixa i vull tenir-ho tot tancat perq així ella no es pugui ficar i quan menys informació li donem millor.. potser sóc una mica dolenta, però ja me l'has a fet passar prou putes..
així q bueno ara m'haig de posar en contacte amb la imprenta i veure com ho podem fer lo de les invitacions,.. estic emocionada perq l'labert i jo también ja hem decidit on anem de viatge,.. em estat mirant catàlegs de nuvis amb CATAI i allà hi ha una possibilitat de fer nova york i bora bora així q em sembla q cap allà anem.. jejejej
bueno guapes anem parlant!!!
Joanna

aaaaaa ara ho entenc tot!! jejejeej

em sembla molt bé!! i lo de la teva sogra.. tens raó, quanta menys informació li diguei millor que millor!!!!!
:-)ok: :-)ok:
Imatge

... floating on a tidal wave...
Papita
:: supernúvia

Entrades: 6931
Membre des de: ds. març 01, 2008 8:13 pm

Re: Nosaltres també sóm de l'octubre

EntradaAutor: Papita » dl. ago. 18, 2008 5:14 pm

llyo ha escrit:Hola
Nosaltres també ens casem a l'octubre. Pero encara no tenim ni el lloc ni el dia confirmats.
Ens agradaria fer-ho a Andorra. Estic esperant informació del registre civil d'aquí i també del d'Andorra, peró amb les vacances em sembla que fins el setembre res de res...
Com porteu els preparatius?
Una salutació.

Benvinguda llyo!!!

jo avui també he estat al rregistre i és un cacau.. les pares del Ferran ja els tenim pero els meus no arriben mai... bé, sort que anem amb temps!!!!
Ja saps, quansapigues el dia i el lloc t'apuntem a la llista d'octuberes que cada vegada és més llarga!!!!!!!!!!!
Imatge

Papita

EntradaAutor: moonbdn » dl. ago. 18, 2008 6:47 pm

Hola Octubreras! como va el verano?yo desde la semana pasada ya trabajando...que rollo! Yo lo de las invitaciones había pensado darlas por Mayo o así...es muy tarde?Yo pensaba que era pronto...de los demás preparativos aun nada más....de momento liados con las reformas del pisillo....saludos guapis!
Imatge
moonbdn

Entrades: 183
Membre des de: dt. des. 04, 2007 5:16 pm

EntradaAutor: Ayra » dt. ago. 19, 2008 6:50 am

Hola guapaaaas!!!
Ya estoy de vuelta!
Que duro es esto de volver a trabajar despues de unas buenas vacaciones.... :--(
Que tal todo? Alguna novedad?
Yo estoy deseando que sea Septiembre para ir a mirar vestiditos por las tiendas *.-o-o.*
Imatge
Ayra
:: núvia experta

Entrades: 668
Membre des de: dc. març 12, 2008 3:39 pm

EntradaAutor: llyo » dt. ago. 19, 2008 8:48 am

Buenos días a todas...
Gracias por la bienvenida Papita!! *.-o-o.*
Ayra, donde os casais? Veo que también os casáis el día 10 de octubre!! A nosotros es la fecha que más nos gusta, aunque aún no la tenemos confirmada. :-/
Queremos casarnos en Andorra, aunque por lo que estoy viendo en internet es bastante complicado, sobre todo por el tema legal...
Esta es la iglesia donde nos gustaría, en La Cortinada, en la parroquia de Ordino.
http://es.wikipedia.org/wiki/Imagen:Ordino01.jpg
Imatge
llyo

EntradaAutor: Joa14 » dt. ago. 19, 2008 9:25 pm

Uix..acabo d'entrar a vil·la minerva i si si .. un lloc molt maco, es veu que té un encant bastant especial i a més sembla com una masia de les antigues.. que bé no??? just et cases un dia abans que jo, q guai!!!
doncs m'agrada molt sip. Doncs apa noies anem parlant q ja he comprat el paper per fer la meva invitació, si puc hi trec fotos i les penjo a veure q us sembla.
Parlem!!!
Joanna
en menys de 2 mesos i poc estaré casada..
www.elparatge.com
Joa14

Entrades: 991
Membre des de: dg. jul. 27, 2008 1:47 pm

EntradaAutor: Ayra » dc. ago. 20, 2008 10:14 am

llyo, si, me caso el 10 de Octubre en la Masia La Tartana, como Papita y me caso por lo civil :-)
Por cierto, la iglesia de la foto es super bonita!
Imatge
Ayra

Entrades: 668
Membre des de: dc. març 12, 2008 3:39 pm

EntradaAutor: llyo » dc. ago. 20, 2008 10:36 am

Felicidades!! Mi suegro se caso alli en segundas nupcias y aunque yo no fui, he visto las fotos y el video y el sitio es muy bonito... *.-o-o.*
Qué ganas tengo de tener la fecha y el sitio confirmado para empezar con los preparativos!!! :-))
Imatge
llyo

EntradaAutor: Murcielaguilla » dc. ago. 20, 2008 11:19 am

Muchas felicidades a todas las muchachas de octubre!!!!!

que se acerca el gran día!!!!!! esos contadores dentro de nada ya están en el año!!!! :-):-):-):
Murcielaguilla

Entrades: 965
Membre des de: dt. abr. 29, 2008 3:58 pm

EntradaAutor: S@ra » dv. ago. 22, 2008 7:25 pm

Benvinguda llyo!!! ens hem vist per un altre forum oi? les de Terrassa!! jajaja, quina gracia! T'he de dir que l'esglesia es molt maca i el lloc te molt d'encant... m'agrada molt.
El tema papers que esteu comentant... algu em pot explicar per on van els trets??? entenc que anem amb temps, però......

moltes gracies

anem parlant :-.:·::
S@ra

Entrades: 56
Membre des de: dj. juny 12, 2008 7:56 pm

EntradaAutor: Papita » ds. ago. 23, 2008 11:15 pm

Hola wapessssssssssssss!!!

doncs sara, has de demanar, sí és pel civil, clar, la partida de naixement literal dels dos, i el cens dels dos ultims amys, dsps ho portes amb fotocopia del dnid, et fan omplir un paper on heu de signar els dos i ja et donen hora per anar a obrir l'expedient matrimonial!!
ara estan donant hora pel maig.. tampoc ens podem adormir molt!! la meva partida trigarà uns 2 mesos m'ha dit.. pero anire a buscar-la directament a bcn!!!
Imatge

Papita

EntradaAutor: llyo » dg. ago. 24, 2008 4:40 pm

Hola Sara,
Si també estic pel post de terrassa... *.-o-o.*
El tema dels papers és el pitjor de tot. I a sobre com encara no ens han confirmat d'Andorra si ens podem casar allà o no, estem amb l'incognita que quina passa hem de fer, si començar a mirar el restaurant a Andorra, o començar a moure fils per carsar-nos aquí. :-/
Imatge
llyo

EntradaAutor: S@ra » dg. ago. 24, 2008 7:45 pm

llyo ha escrit:Hola Sara,
Si també estic pel post de terrassa... *.-o-o.*
El tema dels papers és el pitjor de tot. I a sobre com encara no ens han confirmat d'Andorra si ens podem casar allà o no, estem amb l'incognita que quina passa hem de fer, si començar a mirar el restaurant a Andorra, o començar a moure fils per carsar-nos aquí. :-/

Si, llyo, el primer de tot es saber si us podreu casar a Andorra, alla on voleu, pensa que es un altre pais i poder heu de fer mes paperassa que si us casessiu a Catalunya.... un cop tens el lloc de casar-te la resta cau com una cascada... pero no us podeu adormir.....
Molta sort en la recerca!
Anem parlant! :-.:·::
S@ra

EntradaAutor: llyo » dl. ago. 25, 2008 11:44 am

Hola noies,
Entro per a "acomiadar-me".
Em canvio al foro del 2010. Ahir vem estar parlant el meu xicot i jo sobre el casament i com serà dificil poder fer-ho a Andorra, hem decidit fer-ho per aquí, i necessitarem més temps per a que surti perfecta.
De totes maneres continuare passant per aquí per veure com van els vostres preparatius i els nervis!!!!
Un peto per totes.
Olga
Imatge
llyo

EntradaAutor: Papita » dl. ago. 25, 2008 12:31 pm

jejej Olga, ens tornem a traobar!!!

dons això,. quue ja ens anirem buscant i trobant pel foro!!! quan sapigueu algo ens ho dieu, eh???

Octubreres!!!!!!!!!!!!!!!1

com va això?????????????
Imatge

Papita

EntradaAutor: moonbdn » dl. ago. 25, 2008 7:19 pm

Hola noies! como va todo?el otro día no me pude resistir y me pasé por pronovias a cojer el catálogo del avance del 2009, pero...ha salido la nueva colección de rosa clará y me he enamorado de un vestido!lo cuelgo a ver que os parece, es que lo topos me vuelven loka!jajajjaja besitos!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
moonbdn

Entrades: 183
Membre des de: dt. des. 04, 2007 5:16 pm

EntradaAutor: Papita » dl. ago. 25, 2008 7:31 pm

Vicky!!!!!!!!!!!!!!!

qué bonito qu es.. es super fino.. madre mía, ya tuviera yo ese cuerop para ponerme vestidos así... :-)) :-)) :-)) :-))

te lo vas a probar??????????????
Imatge

Papita

EntradaAutor: S@ra » dl. ago. 25, 2008 9:26 pm

Asi pues, ya estan las nuevas colecciones en catalogo en las tiendas?!?!?!
A por ellos!!!! jejeje

El vestido es precioso!

Hasta luego! :-.:·::
S@ra

EntradaAutor: MiNi » dl. ago. 25, 2008 11:35 pm

hola chicas pues en reus todavia no lo tienen, pero bueno yo como ya tengo vestido pues nada, simplemente era por verlos!!! jejejej
Imatge
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
MiNi
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 8796
Membre des de: dj. juny 12, 2008 10:08 am
Ubicació: Roda de Barà

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009