CA N'ALZINA 2009

un any fantàstic.

EntradaAutor: ARARE » dg. ago. 24, 2008 9:44 am

Molt bé Ciriante!!!

Estic convençuda que has triat bé, jo també tenia molta por pel tema de la llunyania però a mida que ho anem dient als tiets, amics i tal a tothom els hi va bé. Primer diuen: bffff Igualada???? però sempre acaben dient: de fet no està tan lluny, és una horeta, ho feu tot allà (que no t'has d'anar movent) i a més la carretera és bona (pensa que em mirat llocs més propers però amb unes carreteres de corves....).El que ningù pot negar és que el lloc és precios no?

Bé doncs esperem que ens diguis el dia i aixì labanda t'apunta a la primera pàgina.

Un petó a totes!!!!
ARARE
:: núvia experta

Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: ciriante » dg. ago. 24, 2008 1:25 pm

DONCS JA EM POT APUNTAR EL 13 DE SETEMBRE!! I SI HI ALGU UE HO FA EN DIUMENGE QUE M'HO DIGUI SIS PLAU, AIXI NO HEM TROBARE TAN ESTRAÑA

ara el que hem preocupa es el menu
alguna idea?
ciriante

Entrades: 31
Membre des de: dj. juny 26, 2008 7:48 pm

EntradaAutor: Majestic » dg. ago. 24, 2008 3:59 pm

Holaaaaaa!!!

Yo soy nueva por aquí, pero os llevo leyendo muchos días, para asegurarme bien la elección del sitio.
El viernes fuimos a ver Ca n'Alzina por primera vez y nos enamoramos del sitio. Y ayer sábado ya estábamos confirmándole a Lluis que nos quedábamos el día.
La verdad es que hemos visitado el Mas de Sant Lleí, el Turó del Sol, etc..., y no hay color!!!!

Nosotros nos casamos el sábado 12 se septiembre del 2009!!!!! Para que Labanda me añada a su lista.

Muaksss![/b]
Majestic
:: núvia rookie

Entrades: 164
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 3:43 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: ciriante » dg. ago. 24, 2008 4:23 pm

hola majestic soy ciriante, es que acabo de ver tu mensaje y me he quedado un poco asi jeje, te puedo hacer mil preguntas?
te cuento yo fui hace un par de semanas a ca n'alizina y me dijeron que solo les quedaba el 13/09/09, y claro que jodio bastante porque era domingo, y ahora veo que tu fuiste el viernes y te dieron el sabado 12!! aaaa como puede ser?
cuantos soys?
te dijo si habia algun sabado mas libre?

conestame rapido por favor que me he quedado preocupada, es que si te han dicho que les queda otro sabado lo mismo entendi yo mal y les llamo ahora mismo!!
ciriante

EntradaAutor: ARARE » dg. ago. 24, 2008 4:42 pm

Que fort! Jo també estic flipant, però segur que hi ha alguna explicació Ciriante. Potser s'ha donat algú de baixa no? No és possible que ho pillessis tu malament perquè quan vaig anar jo al juny a veure Ca n'alzina, al setembre només quedava el 26 que és el dia que jo vaig agafar, no hi havia cap altre dissabte, o això ens van dir.

Espero que majestic contesti aviat perquè suposo que estàs rallada no? Segur que hi ha una explicació.

Salutacions!!!!
ARARE

EntradaAutor: ciriante » dg. ago. 24, 2008 4:47 pm

doncs si arare una mica rallada si, ja saps que un dels meus dubtes era el tema de diumenge, i ara veig aixó..
jo vaig parlar amb el lluis i le vaig dir expresament el dia 12/09, despres ell em va dir que no hi havia cap dissapte...

li acaba de trucar la meva parella i li ha expressat el nostre mal estar..

noies aconselleu-me, que farieu?
i per si un cas.. coneixeu algun lloc semblant jeje
ciriante

EntradaAutor: Majestic » dg. ago. 24, 2008 5:41 pm

Holaaaaaaa!!
No, nosotros ya habiamos ido hacia unos dias.
Habían tenido una anulacion momentos antes y la pillamos a tiempo.
A nosotros ytambien nos dijeron que no habian sabados libres
Majestic

EntradaAutor: Majestic » dg. ago. 24, 2008 5:44 pm

Siento que se cree malestar.
Tuvimos la suerte de pillar una anulación, pq también nos dijo lo mismo, estuvimos a punto de quedarnos un viernes o domingo , pero a veces pasan estas cosas, pillas una anulación o un cambio.
No te hagas mala sangre, en el buen sentido, en casi todos los restaurantes sólo quedan viernes y domingo, y en varios nos dijeron que si queriamos podíamos esperar alguna anulación.
Me hacia mucha ilusión compartir cosas con vosotras, éstos momentos tan especiales, pero la primera vez que entro y surge ésto ya se me están quitando las ganas......
Majestic

EntradaAutor: ARARE » dg. ago. 24, 2008 6:41 pm

Com deiem abans, tot té una explicació. Ciriante, no pateixis, no et preocupis més. Pensa que:

- Casar-te en un dia 13 és una passada!!! A mi m'hagués agradat molt!!!.
- Tu volies fer una boda de dia, per tant que sigui un diumenge no te perquè ser negatiu, no marxareu a les mil... no?
- Les coses passen perquè han de passar, ja està. Has d'estar contenta i il·lusionada amb el dia que tenies i no pensar-hi més.

13 SETEMBRE 2009 CIRIANTE ES CASA!!!!!
(no et tremolen les cames només pensar-ho????) (per cert, amb qui et cases? no ens has parlat mai de la teva parella no???????)

I Majestic, no crec que se t'hagin de treure les ganes de compartir coses amb nosaltres per aquest motiu. Crec que la reacció de la Ciriante és normal no? A qualsevol li passaria, o això crec jo. Ara que està tot explicat ja està.

Petons!!
ARARE

EntradaAutor: Majestic » dg. ago. 24, 2008 7:03 pm

Muchas gracias por la aclaración, yo pienso igual que tu.
Solo espero que ahora Ciriante no me coja mania, yo no tengo la culpa de nada. ;-D
No se me quitarán las ganas, seguiré contandoos cosillas.
Un beso
Majestic

EntradaAutor: ARARE » dg. ago. 24, 2008 7:14 pm

Vale!!! Así me gusta!! Ciriante no te cogerá manía ya verás!!! Labanda: ja tens una nova per apuntar!!!!!!

Y tu Majestic, explicanos algo de ti y tu pareja!!!
ARARE

EntradaAutor: ciriante » dg. ago. 24, 2008 8:40 pm

Majestic ni mania ni res, m'analegro per tu!!!ca n'alzina es un lloc molt maco!!

la meva parella es diu dani!!arare.. pero ara ja no sabem que fer, teniu que entendre que llocs hi han molts, i ja si entres amb mala pata malament.. aixi que ens ho pensaremo molt be, son molt de centims i haig d'estar molt convençuda no conformada perque el lloc m'agrada i fer-ho en diumenge..
a veure si majestic era una senyal jeje

us tindre informades, pero si coneixeu un lloc similar digeume'l!!
ciriante

EntradaAutor: Majestic » dg. ago. 24, 2008 10:00 pm

Ostras..., de verdad que me alegro, me he quedado un pelín preocupada.
Por que no miras Turo del Sol?? a mi me encantó, los jardines son preciosos, y les quedaban sábados libres.
Nosotros lo acabamos descartando pero era el rival directo de éste.
También es muy bonito Can Traver, y creo que les quedaba algún sábado libre también.
Majestic

EntradaAutor: ciriante » dl. ago. 25, 2008 6:06 am

pues si muchas gracias los mirare
seguiremos en contacto!!
ciriante

EntradaAutor: ARARE » dl. ago. 25, 2008 4:34 pm

Ciriante jo també vaig anar a un lloc que era molt maco, una casa rural i el preu era més o menys el mateix. Es diu Mas el Martí i està a Viladrau (no se si et queda molt lluny) t'ho dic per si de cas. També a Viladrau hi ha un restaurant que es diu el Mas d'Osor, jo hi anat a casaments i és espectacular, menjes super bé, el servei és excel·lent. Aquest gent te un restaurant a Taradell, es diu El Serrat de Figaró i m'han dit que és igual de bó.... Que més llocs... Ah! Jo no hi vaig arribar a anar però vam contactar amb un lloc que també és molt maco (per internet) és a Sant Miquel del Fai, posa-ho a internet i ho veuràs, són unes coves molt maques.

Bé de moment crec que això, una altra cosa que pots fer és dir-li al Lluis que t'avisi si hi ha alguna altra anul·lació no?.

Entenc la teva postura, heu de fer el que creieu oportú i ja està. Segur que hi ha molts llocs macos i on es menja bé.

Un petó!
ARARE

EntradaAutor: ciriante » dl. ago. 25, 2008 4:59 pm

moltes gràcias arare, avui estic una mica aixi, perque no trobo res que m'agradi, mirare els llocs que m'has dit, i li dire lo de l'anul.lació al lluis

he posat un missatge al foro demanant ajuda!!
ciriante

EntradaAutor: S&X » dl. ago. 25, 2008 7:44 pm

Hola a totes!

Ciriante jo ja t.entenc a mi em passa una mica igual, li vaig deixar ben clar al Lluis que si havia cap anul.lació de dissabte que m.ho digués i el tio ha passat de tot!!!!

Però mira passo, em caso un divendres per la tarda i perfecte :)

Ara que quan torni a parlar amb ells i tant q ho diré!!

Ciriante restaurant hi ha un munt, per aqui es parla molt be del Mas dels Vivencs i mira también Sesoliveres (grup jardí), es también en plan masia.

petonets a totes
S&X

Entrades: 942
Membre des de: dg. jul. 13, 2008 8:22 pm

EntradaAutor: ciriante » dl. ago. 25, 2008 8:33 pm

vale moltes gràcies, ho mirare, perque ara ja pateixo per les dates!!
ciriante

EntradaAutor: MOT » dt. ago. 26, 2008 8:01 am

Hola noies!!!

Com esteu?? només he pogut llegir aquesta última pàgina, que estic a la feina, i no tinc massa temps per escaquejar-me... així que...

Veig que el tema dels dies us porta una mica de cul... el que compta és que sigui el dia que sigui, serà el VOSTRE dia, i que el recordareu sempre, sigui divendres, dissabte o diumenge!!!

Jo m'hi vaig casar el 21 de Juny i només us puc dir que va ser dia més feliç de la meva vida, i que tothom, absolutament tothom, ens va felicitar, en ordre, per:
- Ca n'Alzina va fascinar a tothom, les vistes, la masia, el jardí...
- La cerimònia va ser molt nostra, molt emotiva, civil i sense parafarnàlia...
- L'aperitiu, tot un èxit, va sobrar menjar i tothom es va llançar al buffet japonès, els va encantar, a part de foie i de les mini-hamburgueses, jeje
- El menjar... què dir!... boníssim!! això sí, el que més va cridar l'atenció: el coulant!!! impressionant!!!
- Les entregues i el ball: originals

I crec que ja està, bé els típics comentaris dels vestits i poc més...

EL DIA MÉS FELIÇ DE LES NOSTRES VIDES!!!

Animades? espero que sí. Heu fet la millor tria que podieu fer! ;)
Imatge Imatge
MOT
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2429
Membre des de: dc. març 15, 2006 6:09 pm
Ubicació: St. Feliu Llobregat

EntradaAutor: MOT » dt. ago. 26, 2008 8:16 am

jajaja, he llegit alguns comentaris de la pàgina anterior i no puc evitar riure una mica, no de vosaltres, sinó de la situació... fa un any estava jo exactament com vosaltres!!! jejeje

Temes que havien quedat a l'aire:
- Alcalde: 140€ (aquest any, feia 4 anys que no pujaven el preu, i aquest any: 40€!!! una barbaritat!, però és el que hi ha si no tens tiets que ho puguin fer... :P)
- Pastís lleig? no, el que és lleig és la parella de nuvis que regala Ca n'Alzina, però bé, és un record seu... per això si voleu donar una parella de nuvis, us recomano que la compreu al vostre gust. Si fas el coulant, com a pastís individual pels convidats triomfa. No he probat altre coulant més bo dels que fan allà, cruixent per fora, tovet per dins i calentó, molt calentó...mmm...
- Dur als pares i sogres a Ca n'Alzina: hi estic d'acord. La primera vegada, així com a nosaltres ens va enamorar, als pares d'ell, bé, sí, però no hi van posar massa entussiasme, suposo que veient que era a Igualada... això els tirava enrera... ells estàven acostumats a fer-ho al mateix poble... Als meus pares els va agradar, però el "però" més important que van trobar, va ser la distància i la carretera, que per sortir d'allà amb alguna copa de més... SOLUCIÓ: Posar autocars (màxim de 35 places, sobretot! que sinó, no passen per la corba!!!)

Pregunteu, pregunteu!
Imatge Imatge
MOT

Entrades: 2429
Membre des de: dc. març 15, 2006 6:09 pm
Ubicació: St. Feliu Llobregat

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants