NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: Arian1682 » dl. ago. 25, 2008 6:43 pm

OSTI S´ HAN CREUAT ELS MENSA....JEJEJEJE
Imatge
Arian1682
:: núvia experta

Entrades: 575
Membre des de: dj. maig 22, 2008 2:18 pm
Ubicació: Provincia Tarragona

EntradaAutor: ..FLOR.. » dl. ago. 25, 2008 6:44 pm

EEEiiii jo vaig sopar un dia a la Boella!!!

Sòc agent de viatges i estic a una empresa força important i ens van fer la rosca entre el Termes de Montbrió i la Boella!!!!
CRIS & LUCAS 10 JULIO 2010

DAVID
Imatge

Imatge

LA CRÓNICA viewtopic.php?f=50&t=21875&p=2704156#p2704156
..FLOR..
:: supernúvia

Entrades: 5231
Membre des de: dl. feb. 19, 2007 10:49 pm
Ubicació: Barcelona

Re: orangerie

EntradaAutor: Papallona* » dl. ago. 25, 2008 6:46 pm

montmar ha escrit:aH!!!PAPALLONA, ESTIC INTRDUINT LES FOTOS I LES PASSO. PER MI HEU ACERTAT, I LA ELENA HAURIA DE TORNAR A MIRAR L'ORANGERIE, POTSER LA MARIA NO TENIA EL SEU DIA PERO TOTHOM PENSA QUE ES MOLT SIMPATICA. A NOSALTRES SEMPRE ENS HA TRACTAT MOLT BÉ. SI T'AGRADA CLOS BARENYS ABANS DE DECIDIRTE MIREU UNA ALTRE VEGADA: NOSALTRES VAM TRIGAR 1 MES A DECIDIR. PERO ES REALMENT IMPORTANT!!! :-.:·::

SI SIIIIIIIIII SIIIIIIIIIIIII
fotus fotus fotussssssssssssssssss
>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

asias montmar!!!!

es que ma fa una iluuuuuuuuuuuuu a+ soc apassionada de les fotos!!!! ( tot i que jo no surto molt be... pero ese es otro tema)

Jo fa més d'un mes que vaig donar la paga i senyal!!! o sigui que està decididiiiiiiisimo!!! es que em va encantar...
la tria estava finalment entre boella i clos barenys!!!

aixxxxxxxxxxxxx que guaiiiiiiiii
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Papallona* » dl. ago. 25, 2008 6:49 pm

martolis ha escrit:Hola!!

mmm... aniré a investigar el post aquest de juliol de 2010, sobre Clos Barenys... He de trucar la Maria per a canviar la decoració de les taules (pel que cobren... que s'hi matin una mica, no?? que no em fiquin una cosa que no els hi costa res...), a veure si he d'aprofitar per dir-li alguna cosa més :yium:-) .
Nosaltres no farem entregues a amics ni pares, només un pastís de cumpleanys a uns cosins bessons del meu pare que just el dia de la boda és el seu cumple. I li donaré el ram a una amiga meva, però no davant de tothom...
De viatge anem a Singapur i Austràlia. Al principi voliem fer Austràlia i Polinèsia, però ens estem muntant nosaltres tot el viatge (vaig anar a 3 agències de viatges i devia agafar 3 inútils...) i afegir 5 dies a Polinèsia des d'Austràlia ens costava el mateix que anart des d'aquí 15 dies a Califòrnia i Polinèsia... Així que vam canviar Polinèsia per Lizard Island (una illa paradisiaca de la Gran Barrera de Coral, he vist a una revista de viatges que clients habituals del resort de la illa són el Tom Cruise i el Carlos d'Anglaterra).
Per cert, si algú vol informació dels menús de La Boella ja estic a Barcelona, així que aquí els tinc :-)
Petons!!

uola maca!!

do ncs naltros volem fer Japo i polinesia ,,, bueno quan vinguis ja m'explicaras lo d'aquesta illa pq pinta de maravillaaaaaaa

Jo también penso que han de currar-se + els detalls de la taula ja li vam dir jejej

besis
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dl. ago. 25, 2008 6:53 pm

martolis ha escrit:Arian!!!

Jo en tinc 28 i vaig acabar el 2003 (l'últim any d'Erasmus, de tranquis...)!!! I anava els matins... al bar casi sempre jeje.

El vestit m'encanta!!! La veritat és que jo tenia claríssim com ho volia i no vaig trobar res fet que s'assemblés (per internet, no vaig anar enlloc a emprovar-me res). Vaig anar un dia a la Blanca Miret, a Reus, li vaig explicar la idea que tenia i com el dibuix que em va fer era calcat al que jo tenia al cap, ho vaig encarregar. Total, que em vaig comprar el vestit en un quart d'hora!!! Una bogeria... I m'encantaaaaaa!!!!! És just el que jo volia, i no em sento gens difressada!!!! Dijous de la setmana que ve he de tornar a emprobar-me'l, tot i que a la darrera prova ja es veia bastant el vestit!!

El millor de tot és que, quan ja havia encarregat el meu vestit, vaig anar a emprovar-me a Rosa Clarà i a Pronovias, perquè tenien algun vestit que s'assemblava una mica al meu (o s'assemblava la faldilla, o s'assemblava l'escot...). Sort que no hi va haver cap que m'encantés, perquè ja havia pagat 700 euros del meu!!!!

De tant en tant faig bogeries d'aquestes...

Vosaltres ja us heu mirat el vestit????

jo mirar mira no he mirat molts i es clar tmpoc he nat de tendes si no us ensenyaria fotitos... lo que se que vull palabra de honor!

ostres si que ha de ser original el vestit per tot lo que expliques.. si pots fica fotos.. bueno millor per mail pq sino....

Ah! i menos mal que no et va agradar cap altra madre mia!!!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dl. ago. 25, 2008 6:57 pm

Arian1682 ha escrit:OSTI S´ HAN CREUAT ELS MENSA....JEJEJEJE

que bé que t'agradi!!! els donaré aquest nadal!!!

ost--is... pensava que ho havía escrit madre mia...
bueno ho vaig fer al vistaprint super super facil en serio
i va ser GRATIS
tu has fet algo aki???
Papallona*

EntradaAutor: ..FLOR.. » dl. ago. 25, 2008 7:02 pm

I com vas trobar la plantilla del calendari de 2010??? Jo ho he biscat i no ho trobo!!!

DAVID
Imatge

Imatge

..FLOR..

EntradaAutor: ELENA_I_OSCAR » dl. ago. 25, 2008 7:14 pm

HOLA NENIS!!

PRIMER DE TOT, M' ALEGRA VEURE QUE LA GENT VA AUGMENTANT AL FORO, ARA JA NO SOM LES 3 MOSQUIS, JA ERA HORA!!

SEGON, TRANQUILES, EH?? QUE PASSA UN FINDE QUE NO ESCRIU I EM FEU LLEGIR UNA BARBARITAT!! COM ESCRIBIU, REDÉU SI NO PAREU......

TERCER, ARIAN I MONTEMAR JO TAMBÈ TINC ADE I HE ESTUDIAT A REUS CITY!! ARIAN, MES COSES EN COMU!!!!!!! PERO EM SAP GREU DESILUSIONARTE AMB EL TEMA BANCA ESTÀ MOLT MOLT MALAMENT, PENSA QUE A MI EM VAN AGAFAR EN UN HI VAIG RENUNCIAR SENSE PENSAR-HO. JO HE ACABAT ENGUANY I NO HA ENTRAT NINGÚ A TREBALLAR A UN BANC DE LA MEVA PROMOCIÓ. AMB AIXÒ T' HO DIC TOT!!! MES COSES, HE PARLAT AMB LA TRINI I M' HA EXPLICAT QUE VA PARLAR AMB TU I M' HA DIT EL QUE EM VAS EXPLICAR. JO HE QUEDAT AMB ELLA EL 6 D' OCTUBRE PER VEURE COM QUEDA EL CASTELL DECORAT PER UNA BODA I PERQUE TENIM EL DUBTE DE SABER SI LA SALA ES MOLT ESTRETA PER 130/150 CONVIDATS. JA QUE UNA AMIGA NOSTRA HI VA ANAR I ENS HO VA DIR, FINS I TOT, VA DIR QUE AL PORTAR EL PASTEL VAN TINDRE QUE AIXECAR-SE DE LES TAULES. CREUS QUE SERÀ LA SALA JUSTA?? QUANTS SOU VOSALTRES??

MOLT BONA IDEA LO DELS CALENDARIS, RAQUEL!! SUPOSO QUE ELS FAS AMB VISTAPRINT. ES UNA PASSADA LA WEB I SI VAS ENGANXANT LES OFERTES QUE FAN ET SURT SUPER ECONÒMIC. JO FARÉ MIL COSETES AMB VISTAPRINT PERÒ COMENÇARÉ QUAN TINGUI EL RESTAURANT AMB PAGA I SENYAL QUE JA SERÀ LA DATA DEFINITIVA. ENS PODRIES PENJAR FOTETES QUAN ELS TINGUIS,NO?? VOLEM VEURE-HO!!

BESITOS, A TOTES!!
Imatge
ELENA_I_OSCAR
:: núvia experimentada

Entrades: 250
Membre des de: dl. juny 02, 2008 7:28 pm

EntradaAutor: ELENA_I_OSCAR » dl. ago. 25, 2008 7:16 pm

HOLA NENIS!!

PRIMER DE TOT, M' ALEGRA VEURE QUE LA GENT VA AUGMENTANT AL FORO, ARA JA NO SOM LES 3 MOSQUIS, JA ERA HORA!!

SEGON, TRANQUILES, EH?? QUE PASSA UN FINDE QUE NO ESCRIU I EM FEU LLEGIR UNA BARBARITAT!! COM ESCRIBIU, REDÉU SI NO PAREU......

TERCER, ARIAN I MONTEMAR JO TAMBÈ TINC ADE I HE ESTUDIAT A REUS CITY!! ARIAN, MES COSES EN COMU!!!!!!! PERO EM SAP GREU DESILUSIONARTE AMB EL TEMA BANCA ESTÀ MOLT MOLT MALAMENT, PENSA QUE A MI EM VAN AGAFAR EN UN HI VAIG RENUNCIAR SENSE PENSAR-HO. JO HE ACABAT ENGUANY I NO HA ENTRAT NINGÚ A TREBALLAR A UN BANC DE LA MEVA PROMOCIÓ. AMB AIXÒ T' HO DIC TOT!!! MES COSES, HE PARLAT AMB LA TRINI I M' HA EXPLICAT QUE VA PARLAR AMB TU I M' HA DIT EL QUE EM VAS EXPLICAR. JO HE QUEDAT AMB ELLA EL 6 D' OCTUBRE PER VEURE COM QUEDA EL CASTELL DECORAT PER UNA BODA I PERQUE TENIM EL DUBTE DE SABER SI LA SALA ES MOLT ESTRETA PER 130/150 CONVIDATS. JA QUE UNA AMIGA NOSTRA HI VA ANAR I ENS HO VA DIR, FINS I TOT, VA DIR QUE AL PORTAR EL PASTEL VAN TINDRE QUE AIXECAR-SE DE LES TAULES. CREUS QUE SERÀ LA SALA JUSTA?? QUANTS SOU VOSALTRES??

MOLT BONA IDEA LO DELS CALENDARIS, RAQUEL!! SUPOSO QUE ELS FAS AMB VISTAPRINT. ES UNA PASSADA LA WEB I SI VAS ENGANXANT LES OFERTES QUE FAN ET SURT SUPER ECONÒMIC. JO FARÉ MIL COSETES AMB VISTAPRINT PERÒ COMENÇARÉ QUAN TINGUI EL RESTAURANT AMB PAGA I SENYAL QUE JA SERÀ LA DATA DEFINITIVA. ENS PODRIES PENJAR FOTETES QUAN ELS TINGUIS,NO?? VOLEM VEURE-HO!!

BESITOS, A TOTES!!
Imatge
ELENA_I_OSCAR

EntradaAutor: Arian1682 » dl. ago. 25, 2008 7:37 pm

Papallona_RyR ha escrit:
Arian1682 ha escrit:OSTI S´ HAN CREUAT ELS MENSA....JEJEJEJE

que bé que t'agradi!!! els donaré aquest nadal!!!

ost--is... pensava que ho havía escrit madre mia...
bueno ho vaig fer al vistaprint super super facil en serio
i va ser GRATIS
tu has fet algo aki???

HO ESTIC MIRANT NENI...PERO TU HAS FET TU EL DISSENY O COM????ON ES AIXÒ DE GRATIS?????NENIS AHORRRO AHORRRO AIXÒ HEM DE TROBAR COSES COM AQUESTES!!!JEJEJEJEJEJEJJE
Imatge
Arian1682

EntradaAutor: Arian1682 » dl. ago. 25, 2008 7:43 pm

ELENA_I_OSCAR ha escrit:HOLA NENIS!!

BESITOS, A TOTES!!

ELENA!!!QUE BÉ LLEGIR-TE!!!! *.-o-o.*

JOPETA QUINA CASUALITAT AMB LO DE ADE!!!JEJEJEJEJE QUE GUAI!!! JA SE QUE ESTÀ MALAMENT EL TEMA PERÒ ES QUE ESTIC MOLT CREMADA I NO EM SENTO VALORADA :--( CREC QUE ARA ES EL MOMENT DE FER EL CANVI PK ENCARA SOC JOVE I JA TINC EXPERIÈNCIA...A VERE QUE PASSA WAPI...

NENA PLIKA PLIKA QUE T´ HA DIT LA TRINI?????NALTRUS ANEM DISSABTE. EL DIA QUE VAM ANAR PER PRIMER COP TENIA LA SALA MUNTADA PER 117 SI MAL NO RECORDO...NALTRUS MÉS DE 100 SEGUR QUE NO SEREM, HEM FICAT AQUEST TOPE...AIXI QUE ES PERFECTE...ARA PER 130-150 POTSER SÍ QUE ES UNA MICA JUSTET SINCERAMENT....ES QUE ES L´ UNIC FALLO DEL LLOC...LA SALA ESTRETA....NU SE CARIÑU....PK HAS MIRAT EL CLOS DE BARENYS QUE DIUEN LES COMPIS QUE MOLA TANT??? O ALGUN ALTRE???

BUAAA VAIG A LIARME AMB EL VISTA PRINT A VEURE..........

PETONS!!! :-()-)
Imatge
Arian1682

EntradaAutor: ELENA_I_OSCAR » dl. ago. 25, 2008 7:43 pm

MARTOLIS, MARTOLIS!! JA ET QUEDA POQUET PER CASAR-TE EH?? COM VAN ELS PREPARATIUS?? I ELS NERVIS????

SUPOSO QUE TENS RAÓ EN QUE HAURIA DE DONAR-LI UNA SEGONA OPORTUNITAT A LA MARIA PERÒ ES QUE VA SER UN CUMUL DE COSETES QUE FAN QUE SURTIS DEL RESTAURANT AMB UNA MALA SENSACIÓ. T' EXPLICO,
- PRIMER ENS VA ATENDRE EN 20 MINUTS I NI ENS VA PARLAR DELS MENUS DIENT-NOS QUE A TOT ARREU ES EL MATEIX I QUE JA HO LLEGIRIEM A CASA.
- AL FINAL DE LA VISITA, LI VAIG COMENTAR ON TREBALLAVA QUE ES LA EMPRESA QUE HA FET TOT EL RESTAURANT JA QUE EL MEU JEFE I ELLA SON AMICS DE FA MOLT ANYS. PER CERT, LA FINCA NO ES DIU NI CLOS BARRENYS NI L' ORANGERIE SINO QUE ES DIU MASIA BACH (fixa't amb el vi que tindreu al banquet) I VA CANVIAR EL TRACTE AMB NOSALTRES FINS I TOT ENS VA OFERIR "UN TRACTE ESPECIAL PER SER QUI EREM" I AIXÒ NO EM VA AGRADAR PERQUE LES ILUSIONS SON LES MATEIXES PER A TOTES, NO?? DONCS ELS TRACTES TAMBÈ!!
- TAMBÈ EM VA DIR QUE SOL EL SEU GRUP GESTIONAVA EXCLUSIVAMENT EL RESTAURANT I HE DESCOBERT UNA ORGANITZACIO DE BODES DE TGN AMB EL QUAL TAMBÈ T' HI POTS CASAR. LLAVORS EL RESTAURANT NO ES EXCLUSIU D' ELLS!!

EI, PERO NO SIGNIFICA RES. A MI EL LLOC EM VA AGRADAR ENCARA QUE JA L' HAVIA VIST PER FOTOS A L' EMPRESA I CREC QUE LA BODA ET QUEDARÀ MOLT BONICA I ORIGINAL. PERÒ SUPOSO QUE, COM DIUEN, LA PRIMERA IMPRESSIÓ ES LA QUE COMPTE, OI?? I A MI JA EM VA DESENCANTAR!!

PETONS WAPA I BENVINGUDA AL FORO!!

>.-<:
Imatge
ELENA_I_OSCAR

EntradaAutor: ELENA_I_OSCAR » dl. ago. 25, 2008 7:53 pm

HOLA ARIAN!!

QUAN HE PARLAT AMB LA TRINI M' HA DIT QUE LA CAPACITAT MÀXIMA DE LA SALA ERA DE 200 PERSONES!!! INCREIBLE!! JO CREC QUE S' HA DE SER REALISTA I ALLI NO HI CABEN!! PER UNES 100 PERSONES ES EL LLOC PERFECTE PERÒ PER 150 QUE SEREM NOSALTRES HO VEC MOLT MOLT PETIT. TOT I AIXÍ ANIREM EL 6SEPT A VEURE UNA BODA MONTADA PER 130 PERSONES. AQUEST TEMA M' HA DESILUSIONANT MOLT PERQUE TENIA CLAR QUE VOLIEM EL CASTELL I QUAN LA AMIGA VA DIR QUE ESTAVEN MOLT JUSTOS SE'M VA CAURE EL MON A SOBRE!!

REFERENT A CLOS BARENYS, HAS TINGUT TELEPATIA PERQUE HE CONTESTAT A MARTOLIS EN EL MISSATGE DE DALT!! AQUEST FINDE ANEM A VEURE EL CASTELL DEL ROURELL A VEURE QUE... JA T' EXPLICARÉ......

COM HO PORTES, VIDA?? JA ESTÀS A PUNT DE CONFIRMAR LA BODA, QUINS NERVIS!! LA PAGA I SENYAL ES COM L' HIPOTECA, EH?? JA ESTÀS LLIGADA A LA BODA!!!

PETONS MOSQUI!!!!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
ELENA_I_OSCAR

EntradaAutor: Arian1682 » dl. ago. 25, 2008 8:02 pm

^^FLOR^^ ha escrit:EEEiiii jo vaig sopar un dia a la Boella!!!

Sòc agent de viatges i estic a una empresa força important i ens van fer la rosca entre el Termes de Montbrió i la Boella!!!!

Neniiii!!!!! llavors ets la persona indicada per pregunatar-te......on anar de viatge?????!!!????????? jejejejejjejeje

que tens pensat per la lluna de mel FLOR?que ens recomanes????
Imatge
Arian1682

EntradaAutor: Arian1682 » dl. ago. 25, 2008 8:09 pm

ELENA_I_OSCAR ha escrit:HOLA ARIAN!!

QUAN HE PARLAT AMB LA TRINI M' HA DIT QUE LA CAPACITAT MÀXIMA DE LA SALA ERA DE 200 PERSONES!!! INCREIBLE!! JO CREC QUE S' HA DE SER REALISTA I ALLI NO HI CABEN!! PER UNES 100 PERSONES ES EL LLOC PERFECTE PERÒ PER 150 QUE SEREM NOSALTRES HO VEC MOLT MOLT PETIT. TOT I AIXÍ ANIREM EL 6SEPT A VEURE UNA BODA MONTADA PER 130 PERSONES. AQUEST TEMA M' HA DESILUSIONANT MOLT PERQUE TENIA CLAR QUE VOLIEM EL CASTELL I QUAN LA AMIGA VA DIR QUE ESTAVEN MOLT JUSTOS SE'M VA CAURE EL MON A SOBRE!!

REFERENT A CLOS BARENYS, HAS TINGUT TELEPATIA PERQUE HE CONTESTAT A MARTOLIS EN EL MISSATGE DE DALT!! AQUEST FINDE ANEM A VEURE EL CASTELL DEL ROURELL A VEURE QUE... JA T' EXPLICARÉ......

COM HO PORTES, VIDA?? JA ESTÀS A PUNT DE CONFIRMAR LA BODA, QUINS NERVIS!! LA PAGA I SENYAL ES COM L' HIPOTECA, EH?? JA ESTÀS LLIGADA A LA BODA!!!

PETONS MOSQUI!!!!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

MOSQUI WAPI!!! TU NO ET DESANIMIS!! ESPERA´ T AL OCTUBRE I QUAN HO VEGIS IN SITU LLAVORS TREU CONCLUSIONS PERÒ NO VAL LA PENSA RALLAR-SE ABANS I TAMPOC FACIS CAS DEL QUE ET DIGUIN!!PENSA QUE HA DE SER EL TEU DIA I EL DEL TEU HOME I HA DE SER COM TU VULGUIS!!!!ANIMS EH!!!!

BUAAA NENA ESTEM DELS NERVIS....TOTA LA SETMANA QUE PORTEM DIENT..."ESTAS SEGUR CARIÑU?? QUE EL DISSABTE ANEM A PAGAR EH... , QUE DESPRES NO HAY VUELTA ATRAS"...JEJEJJEJE TOTS ELS DIES AMB LA CONYA JAJAJAJAJJA

JO PENSO QUE LA HIPOTECA ES LA BODA NENI PK ET LLIGUES ETERNAMENT AMB L´ ALTRE EN LA SALUD, EN LA ENFERMEDAD, EN LA POBREZA I EN LA RIQUEZA....SOBRETOT EN LA POBREZAAAAAAA!!!!JAJAJAJJAJAJA QUE HI FAREM!!!M´ HO PRENC AMB FILOSOFIA TU....QUE SINO.........JEJEJEJEJ :: orrr::

PETONS I JA EXPLIKRAS!!
Imatge
Arian1682

EntradaAutor: martolis » dl. ago. 25, 2008 8:25 pm

Uuuffff, marxo un parell d'hores i heu escrit un munt!!!!

Noies ADE, treballar a un banc no és res de l'altre món, t'ho diu una noia "la Caixa". Estava a oficines i ara estic a Marketing a Barcelona, millor però el sou és una caqueta (parlant clar...).

Nervis.. pocs per no dir poquíssims!!! De moment estic súper tranquil·la, i això que ho hem fet tot amb bastant poc temps...

Del vestit no tinc cap foto, però em faré alguna a la prova de la setmana vinent i us envio, jo estic súper contenta amb el meu vestit!!!

Elena, la veritat és que la Maria també ens va atendre súper ràpid la primera vegada que vam anar a mirar, però és el lloc que més ens va agradar (dels que tenien data). Nosaltres vam decidir la data del casament el març d'aquest any. També ens agradava La Boella, però l'única data que tenien disponible era el 12 de juliol i ho vèiem massa just (sort que no ho vam agafar, va ser aquell dia que va ploure tant!!!!!). Així que no vam tenir més remei que donar-li una segona oportunitat o esperar-nos al 2009!! I vam optar que, si el lloc ens agradava, ens ho quedàvem. I la veritat és que les altres vegades que hem anat ja ha estat molt bé.
Respecte als vins, la veritat és que es diuen "Clos Barenys". Sí que la masia (que no és on fan les bodes) és Masia Bach, però crec que les bodegues són Clos Barenys i la mena d'invernadero on fan els banquets és L'Orangerie. Però no ho tinc gaire clar... Del que no tenia ni idea és que hi ha una altra empresa que porta també l'Orangerie...

Bé guapíssimes, ja us aniré informant dels últims dies, m'espanto cada cop que veig que només queda 1 mes!!!!! (espantada però tranquil·la jeje). I si necessiteu alguna mena d'informació m'ho dieu, del que sigui!!! Menús, flors, fotògraf, viatge...

Besituuuuuusss
Imatge
martolis

Entrades: 39
Membre des de: dt. jul. 22, 2008 2:36 pm

EntradaAutor: Papallona* » dt. ago. 26, 2008 9:20 am

Nenesssssssssss
que avui estic a consulta i no puc escriureeeeeee!! passo a saludar-vos!!!

aquesta tarda us llegiréeeeeeeee més detenidament!!

a vore si em falla algu;P

besisssssssssss
Papallona*

EntradaAutor: ..FLOR.. » dt. ago. 26, 2008 9:34 am

martolis ha escrit:Uuuffff, marxo un parell d'hores i heu escrit un munt!!!!

Noies ADE, treballar a un banc no és res de l'altre món, t'ho diu una noia "la Caixa". Estava a oficines i ara estic a Marketing a Barcelona, millor però el sou és una caqueta (parlant clar...).

Nervis.. pocs per no dir poquíssims!!! De moment estic súper tranquil·la, i això que ho hem fet tot amb bastant poc temps...

Del vestit no tinc cap foto, però em faré alguna a la prova de la setmana vinent i us envio, jo estic súper contenta amb el meu vestit!!!

Elena, la veritat és que la Maria també ens va atendre súper ràpid la primera vegada que vam anar a mirar, però és el lloc que més ens va agradar (dels que tenien data). Nosaltres vam decidir la data del casament el març d'aquest any. També ens agradava La Boella, però l'única data que tenien disponible era el 12 de juliol i ho vèiem massa just (sort que no ho vam agafar, va ser aquell dia que va ploure tant!!!!!). Així que no vam tenir més remei que donar-li una segona oportunitat o esperar-nos al 2009!! I vam optar que, si el lloc ens agradava, ens ho quedàvem. I la veritat és que les altres vegades que hem anat ja ha estat molt bé.
Respecte als vins, la veritat és que es diuen "Clos Barenys". Sí que la masia (que no és on fan les bodes) és Masia Bach, però crec que les bodegues són Clos Barenys i la mena d'invernadero on fan els banquets és L'Orangerie. Però no ho tinc gaire clar... Del que no tenia ni idea és que hi ha una altra empresa que porta també l'Orangerie...

Bé guapíssimes, ja us aniré informant dels últims dies, m'espanto cada cop que veig que només queda 1 mes!!!!! (espantada però tranquil·la jeje). I si necessiteu alguna mena d'informació m'ho dieu, del que sigui!!! Menús, flors, fotògraf, viatge...

Besituuuuuusss

NO SERÀS LA MARTA?????
..FLOR.. l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 26, 2008 3:59 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

DAVID
Imatge

Imatge

..FLOR..

Orangerie

EntradaAutor: montmar » dt. ago. 26, 2008 10:27 am

Hola wuapes!!! Os aclaro lo de Clos barenys:
Donde viven los dueños es masia bach, las Bodegas de los vinos se llama Clos barenys, y el invernadero donde se celebran las bodas se llama Orangerie. Todo es uno pero asi se diferencia donde es cada cosa. Los vinos se llaman Clos barenys y por cierto a toda mi familia les gustó, luego compraron en la tienda que tienen al lado.
Elena no sé lo que pudo pasar con maria, quizá lo hizo con la intención de tener una atención hacia tí, no sé.
Ellos lo gestionan todo: comida, todo. Y la exclusividad la tienen ellos. Mi padre conoce al padre de Maria. el Sr Méndez, y sabe como es todo y ellos son dueños absolutos junto a los dueños de la finca.
montmar

Entrades: 35
Membre des de: dc. març 07, 2007 7:52 pm

EntradaAutor: Papallona* » dt. ago. 26, 2008 11:50 am

^^FLOR^^ ha escrit:I com vas trobar la plantilla del calendari de 2010??? Jo ho he biscat i no ho trobo!!!

Ostis pues jo vaig anar a calendaris,, i vaig triar 2010 i sortien uns quants models i un era aquest... el logo si que el vaig fer pero ja esta... lo altre era d'alli... no hi es...
a vore si tinc un moment i ho busco!!
Papallona*

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants