DOCENTES Y OTRAS PERTURBADAS MENTALES...

un any fantàstic.

EntradaAutor: bufiya » dt. ago. 26, 2008 12:47 pm

hola noiessssssssss
ke tal???com han anat les vacances?jo ja estic aki ahir vam arribar de cordoba despres de 14 h de cotxe...kin pal, però ha valgut la pena...
jo no vull començar a treballar...kin pal...jajajaj...aquest any continuo al cole de sitges i em toca tutoria de p4 i segurament continuare amb la coordinació de cicle...la veritat es que els primers dies costa...però ens acostumen ràpid...el que pitjor porto serà haver de tornar a matinar...6:30h bufffffffffff :hmm::
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
bufiya
:: núvia experta

Entrades: 813
Membre des de: dg. juny 08, 2008 7:21 pm
Ubicació: SANT BOI

EntradaAutor: Alezeia » dt. ago. 26, 2008 1:01 pm

Uffff!!!Sí, jo crec que sí, que lo pitjor és llevar-te a aquesta hora!!!!UFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF!!!!
Imatge

Imatge
Alezeia
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2028
Membre des de: ds. maig 03, 2008 12:19 am

EntradaAutor: Darling » dt. ago. 26, 2008 2:30 pm

Ahora os entiendo cuando decís lo de madrugar... yo no tengo ese problema, mi cole está a 5-10 minutos de mi casa y por eso sólo me levanto a las 8 :o-o:

lo siento por vosotras... :-/
Darling

Entrades: 616
Membre des de: dc. feb. 14, 2007 5:25 pm

EntradaAutor: Alezeia » dc. ago. 27, 2008 12:07 am

OOOOOOOOOOOoohhh!!!Qué suerte!!!Yo quedo con mis compis de cole a las 8.05h para irnos a trabajar!!!
Imatge

Imatge
Alezeia

Entrades: 2028
Membre des de: ds. maig 03, 2008 12:19 am

EntradaAutor: MAY_23 » dc. ago. 27, 2008 8:18 am

bueno yo tampoco me puedo quejar, me levanto a las 7.30h, tengo el cole en el pueblecito de al lado, 10min en coche y ademas la salida de la carretera esta en mi barrio, pero necesito una hora para ducharme y arreglarme jejejeje

pero con lo dormilona que soy me cuesta horrores!! si hoy me he levantado a las 8.30h y no me veia capaz!!
Imatge
Imatge
MAY_23
:: núvia de platí

Entrades: 4234
Membre des de: dv. des. 07, 2007 9:08 pm

EntradaAutor: Sílviaaa » dc. ago. 27, 2008 9:24 am

*.-o-o.* *.-o-o.* Hola sóc nova.... no havia vista aquest post.
Jo també sóc mestra jejeje d'especial però faig primària i aquest any portaré primer y el més important és que he aprovat le OPOSSSSSSSSSSSSSSSSSSS.
Així que el pròxim 1 de setembre seré funcionària en pràctiques
Sílviaaa
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 234
Membre des de: dj. gen. 24, 2008 6:20 pm
Ubicació: Viladeacns

EntradaAutor: ahierro2 » dc. ago. 27, 2008 9:53 am

Hola noies!!

He estat desconectada tot l'estiu, ara tornem a la càrrega!! Jo también soc de les q tinc l'escola a prop, a 10 min amb cotxe. Pero nosaltres fem l'horari de 8.30 a 1:00 i de 3:00 a 4:30, aixi q a les 7:30 estic en peu, pero no em queixo q després a les 4.30 estic a fora i som dels pocs coles de primària q ho fem!!!

D'altra banda noies tinc un dubte sobre la nómina d'aquest mes, jo l'any pasat vaig aprovar les opos i a final d'agost com q va canviar el meu contracte em van pagar la part proporcional de les pages dobles. Aquest any tinc contracte de funcionaria en pràctiques però a partir de l'1 d'agost seré funcionaria en carrera, también em toca aquest mes cobrar el "finiquito"???

Aviam si algú m'ho pot resooldre!!

Petons

Anna
Imatge
ahierro2

Entrades: 827
Membre des de: dv. maig 16, 2008 7:34 pm

EntradaAutor: aglaya79 » dc. ago. 27, 2008 11:11 am

oh noies

perdoneu q em coli en aquest post pero ja sabeu q us tinc enveja sana

Bé, a veure si enguany ja em comencen a trucar per fer alguna substitucio!!! i entro a formar part del vostre mon!!jeje

dema comencen els nomenaments!!
Imatge
aglaya79
:: meganúvia

Entrades: 8883
Membre des de: dg. març 30, 2008 11:40 am

EntradaAutor: Darling » dc. ago. 27, 2008 12:17 pm

Sílviaaa ha escrit:*.-o-o.* *.-o-o.* Hola sóc nova.... no havia vista aquest post.
Jo també sóc mestra jejeje d'especial però faig primària i aquest any portaré primer y el més important és que he aprovat le OPOSSSSSSSSSSSSSSSSSSS.
Així que el pròxim 1 de setembre seré funcionària en pràctiques

Primero de todo... ¡¡¡ENHORABUENA POR HABER APROBADO LAS OPOS Y BIENVENIDA A ESTE POST!!!!

Después otra cosita... he entrado en tu web a chafardear un poquito.. :o-o: y he visto una foto dónde estáis en una boda con muchos chicos... y uno de ellos se llama ÓSCAR... a que sí????? Es que iba a mi clase de magisterio en la UB!! qué gracia me ha hecho...
Darling

EntradaAutor: Darling » dc. ago. 27, 2008 12:24 pm

ahierro2 ha escrit:Hola noies!!

D'altra banda noies tinc un dubte sobre la nómina d'aquest mes, jo l'any pasat vaig aprovar les opos i a final d'agost com q va canviar el meu contracte em van pagar la part proporcional de les pages dobles. Aquest any tinc contracte de funcionaria en pràctiques però a partir de l'1 d'agost seré funcionaria en carrera, también em toca aquest mes cobrar el "finiquito"???

Aviam si algú m'ho pot resooldre!!

Petons

Anna

Hola Anna!! pues que yo recuerde... ( aprobé las opos en el 2006) creo que no cobré ningún finiquito, puesto que no dejas la docencia, sino que sigues... eso sí, verás en la nómina que te descontarás más cosas:
- MUFACE ( SI LO ELIGES)
- IRPF
- DRETS PASSIUS

[color=red]ÁNIMO Y BIENVENIDA AL FUNCIONARIADO!!![/color]
Darling

EntradaAutor: Darling » dc. ago. 27, 2008 12:27 pm

aglaya79 ha escrit:oh noies

perdoneu q em coli en aquest post pero ja sabeu q us tinc enveja sana

Bé, a veure si enguany ja em comencen a trucar per fer alguna substitucio!!! i entro a formar part del vostre mon!!jeje

dema comencen els nomenaments!!

Seguro que éste año será el tuyo... ya verás como algo te toca!!! *.-o-o.*

Por cierto... SIEMPRE SERÁS BIENVENIDA A ESTE POST AUNK AÚN NO SEAS DEL MUNDILLO!! :-()-)
Darling

EntradaAutor: aglaya79 » dc. ago. 27, 2008 12:34 pm

gracias

ire entrando a chafardear

y en cuanto me llamen para la primera sustitucion os explico q tal??
Imatge
aglaya79

Entrades: 8883
Membre des de: dg. març 30, 2008 11:40 am

EntradaAutor: ahierro2 » dc. ago. 27, 2008 3:11 pm

No si yo aprobé en el 2007 y si es verdad q este año me han quitado más cosas pero en agosto del 2007 si me pagaron finiquito pq pasaba de interina a funcionaria en prácticas. Lo q no se es si al cambiar de funcionaria en practicas a funcionaria en carrera también se cobra.

BESOS

ANNA
Imatge
ahierro2

EntradaAutor: Darling » dc. ago. 27, 2008 4:42 pm

ahierro2 ha escrit:Lo q no se es si al cambiar de funcionaria en practicas a funcionaria en carrera también se cobra.

BESOS

ANNA

NO. Lo he mirado en mis nominas anteriores cuando también hice el cambio y yo no cobré nada... a no ser que ahora sí se cobre algo, pero que yo sepa no. :o-o:
Darling

EntradaAutor: ahierro2 » dc. ago. 27, 2008 4:55 pm

Bueno pues nada a esperar a la doble de navidad!!! Por cierto tu puedes entrar al epoca??? es q a mi no me deja!!

Bueno muchas gracias por la información

Anna
Imatge
ahierro2

EntradaAutor: MAY_23 » dc. ago. 27, 2008 5:05 pm

hola chicas!!! yo el año pasado si que cobré finiquito, porque se me acababa el nomanament pero este año nosé pq tengo nomenament para dos años, pero como paso de interina a funcionaria quiza si

mi amiga que esta en la misma situacion que yo me ha llamado y dice queya ha cobrado (es de la caixa) y que ha cobrados unos 2.300€!! y en el epoca si que puedo entrar pero no me sale la nomina de agosta todavia, jo
Imatge
Imatge
MAY_23

Entrades: 4234
Membre des de: dv. des. 07, 2007 9:08 pm

EntradaAutor: Darling » dc. ago. 27, 2008 5:08 pm

yo también puedo entrar en el epoca, no sé por qué no puedes... tienes contraseña y eso, verdad? :-/

Yo tampoco he cobrado todavía... :-(
Darling

EntradaAutor: Darling » dc. ago. 27, 2008 5:11 pm

UAAAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

SÍ QUE HE COBRADO!!!!LO ACABO DE MIRAR POR INTERNET Y TAMBIÉN ME LO HAN INGRESADO PERO NO SALE POR EL EPOCA!!! :-eh_::
Darling

EntradaAutor: ahierro2 » dc. ago. 27, 2008 6:19 pm

Pues a mi el problema es q no me sale la página principal de epoca me dice q no encuentra el servidor!!!

Seguiré intentando

Besos

Anna
Imatge
ahierro2

EntradaAutor: bufiya » dj. ago. 28, 2008 10:39 am

hola wapes, com va?? benvingudes silvia i aglaya al post!!!
docs jo también he cobrat 2420e!!!!!mare meva...pensava que s' havien equivocat, però ja he llegit que és per això del canvi de contracte...ai nenes que se' ns acaba les vacances... :hmm:: jo ara anire a comprar cosetes pel cole, la llibreta de notes, agenda...e meu cole no ho regala com la majoria...doncs jo m' he de llevar a les 630 perque a les 715 agafo el bus que em porta a casa de la meva companya i alla agafem el seu cotxe i cap a sitges...sort que también pleguem a les 4:30 pero entre pitos y flautas arribo a casa meva a les 6 passades...en fin...que hi farem, almeys he aprovat opos i estic molt contenta!!!per cert, ja heu decidit si us quedareu amb s.s o mutua??jo crec que mutua...
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
bufiya

Entrades: 813
Membre des de: dg. juny 08, 2008 7:21 pm
Ubicació: SANT BOI

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat