Es verdad q todas las parejas se pelean antes de la boda?

Preguntes a les ja casades.

EntradaAutor: Visitant » dt. juny 06, 2006 2:06 pm

ja ja ja, ja li diré ja, ja ja ja. Tot i q diu q indiana jones és un expoliador, ja ja ja ja :-)ok:
el meu indiana jones prefereit =0-0-) =0-0-)
Mira q m'agrada a mi indiana jones eee :-)ok:
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. juny 06, 2006 2:12 pm

Jajajaja, com cabres!! jajaja així esteu!!!!! molt bó!! IJ caurà de cul quan et vegi Irina!! >.-<:
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. juny 06, 2006 2:13 pm

ja ja ja, si,...com cabres boges, ja ja ja
Je je =0-0-) =0-0-) =0-0-) Em dirà: Irina, estàs guapissima! ...sempre em diu el mateix, ja no me'l crec, ja ja ja ja :-)ok:
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. juny 06, 2006 2:26 pm

o be...no és q estiguis guapissima, és q ets guapissima, jo jo jo jo. Si és q el conec com si l'hagués parit, ja ja ja. I sempre diu el mateix pobret, ja j ja >.-<: >.-<: :-)ok:
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. juny 06, 2006 3:50 pm

Si et diu això és pq és veritat!!! així q te l'has de creure!!!! :-()-) :-()-)
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. juny 06, 2006 3:51 pm

ja ja ja ja...no! no me'l crec!!!!!! >.-<: >.-<: :-)ok:
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. juny 06, 2006 3:55 pm

Creu-te'l!!! pq és veritat!!!
[/b]
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. juny 06, 2006 4:10 pm

ja ja ja, gràcies guapissima!!!!!! >.-<: >.-<:
però és q no viag molt be d'autoestima jo! :-)ok:
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. juny 06, 2006 5:00 pm

Aix doncs ja som 2, ara des de q m'he aprimat m'estimo una miqueta més però no molt, ara ja no, però al principi sempre pensava q l'Àlex em deixaria i mira! a punt de casar-nos!!! :-)ok: així q ens hem d'estimar a nosaltres mateixes!!!
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. juny 06, 2006 6:24 pm

si, si tens rao...la teoria la sé...però ja està, ja ja. Però no hi penso! i mira q no estic gordeta ni res, l'unic q quan vaig a comprar pantalons i no tenn la meva talla...una 42 i medeixo 1.74, em deprimeixo, em diue de vegades q tinc una talla gran...els mataria a tots, a tots els modistes!!!!!! :-/ :-/ :-/
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. juny 07, 2006 9:33 am

Ais nena, una 42 gran?? ja sabeu q jo fins gener portava la 52... ara porto la 44-46 i encara q em trobo bé a l'hora de comprar sempre tinc la XL jejejeje, tu estàs molt bé i t'has d'agradar més!!!

Guapa!!! :-)) :-)) :-))
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. juny 07, 2006 9:34 am

ja ja ja, gràcies guapissima!!!!!!! tu tambe estàs molt be!!!!!!! t'hhas de veure genial, amb l'esforç q has fet!!!!!!! ets una crack!!!!! mira que s'ha de tenir voluntat eee!!!!!!! un 10 per a tu!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. juny 07, 2006 9:50 am

Gràcies Irina!!! Ara ja m'està costant pq porto mesos amb la dieta, a veure si baixo uns kilets més i prou jejejejee
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. juny 07, 2006 10:04 am

això això! i prou! aviam si al final pesaràs 40 kilos i això no pot ser!!!!!! :-)ok:
ara ja estàs genial!!!!!! =0-0-) :-()-)
Visitant

EntradaAutor: martamario » dc. juny 07, 2006 10:59 am

hola chicas!!!!!!!!!!
Que tal guapas? Ahora mismo voy a ver los post de la despedida y del peinado tgi ok!!
Maromilla como lo llevas?
martamario
:: núvia experta

Entrades: 642
Membre des de: dt. feb. 21, 2006 9:11 pm

EntradaAutor: Ruth_2006 » dc. juny 07, 2006 11:00 am

:-/ :-/ :-/ Irina pero tu ets molt alta, clar jo faig una 38-40, pero no arribo a 1,70 :-/
Ruth_2006
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13005
Membre des de: dt. abr. 05, 2005 1:49 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: Visitant » dc. juny 07, 2006 11:09 am

ja, si, pero les dependentes a vegades em diuen q he d'anar a talles grans :-/ :-/
i crec q medint 1.74 una 42 tampoc es tant...no?? el problema es q m'entra la depre quan vaig a buscar pantalons i no tenen la meva talla...lavors em venen ganes de matar els modistes :-(
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. juny 07, 2006 11:11 am

Hola martamario!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-)
Visitant

EntradaAutor: martamario » dc. juny 07, 2006 11:13 am

Hola guapa!

Ya he visto los post. Que bien os lo debisteis de pasar no? jaja la verdad que a mi nunca me han gustado las despedidas así pero no dejo de reconocer que al que le gustan se lo tiene que pasar en grande.

El peinado y maquillaje muy chulo tambien, lo de delante lo que tu dices un poco mejor peinado y arreglado
martamario

Entrades: 642
Membre des de: dt. feb. 21, 2006 9:11 pm

EntradaAutor: Visitant » dc. juny 07, 2006 11:15 am

je je, si es q a mi tampoco me gustan de este tipo...pero reconozco q me lo pase genial! yo queria algo más tranquilito...pero mis amigos son como son, ja ja ja
gracias guapa, de delante más peinadito quizas mejor, :-)ok:
Visitant

AnteriorSegüent

Torna a: Consultes

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants