Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Montsseta » dt. juny 06, 2006 3:57 pm

Ja torno a tenir molta feina!!!!

Quin estiu que m'espera deu meu!!!!

No voldrieu fer pas un curs de Tecnic en Control de qualitat??? jeje
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta
:: supernúvia

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: a28 » dt. juny 06, 2006 4:01 pm

JO NOMERCI!!
NO MHAN DIT RES AIMA PERO ES LO QUE EM VAN DIR QUAN VAIG ANAR A LO DE LES SABATES
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: Montsseta » dt. juny 06, 2006 4:02 pm

Jo crec que al juliol us començaran a trucar ja veureu!!!
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: Visitant » dt. juny 06, 2006 4:04 pm

MOntse, no sona molt engrescador aquest curset...

Alzines, ja he mirat les fotos, que boniques!!!Les que esteu al camp són molt romantiques...OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)
Visitant

EntradaAutor: Montsseta » dt. juny 06, 2006 4:17 pm

No ho és gent, però hi ha molta gent que s'apunta!!!! Hi ha gent per tot mira...
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: tuttifrutti » dt. juny 06, 2006 4:47 pm

Bona tarda a tothom!

Només entro un momentet per saludar-vos! A veure si demà tinc més temps!!! Ah! per cert Alzines esteu GUAPÍSSIMS!!!. Jo també vull veure les meves fotos d'una vegada!!! Amb lo ràpid que va començar i ara s'ha encantat amb les comunions, aix!!! Esteu espectaculars, com es nota que esteu la mar de feliços i que duri!

Bé, em despedeixo ja que tinc feineta. A veure si demà tinc més temps i em posso al dia que per variar tinc de 10 a 15 pàgines per llegir-vos!
tuttifrutti
:: núvia experta

Entrades: 632
Membre des de: dc. gen. 18, 2006 12:50 pm

EntradaAutor: a28 » dt. juny 06, 2006 5:22 pm

tinc unes ganes de probarmel... i ara que començarem a estar mes morenetes....
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. juny 07, 2006 8:02 am

ei!!! Que ha passat aquí!
Des d'ahir a la tarda només heu escrit un missatge! No pot ser!!!
He hagut d'anar a buscar el post a les profunditats i la meva sorpresa ha estat quan he vist que era l'últim de la pàgina!!! Que passa???
Va noies no em deixeu sola que això s'ha d'animar!!!

Petita ajuda'm!
:-///: : sol : :-);-):-) :-)(-: :mu:: :-eh_:: *.*.*.* :-.:·:: : btbe :: : bb : 0.0.0.0 :llit:: :gati: : beer : : ban :

Va gent que no es digui que no hi som! :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-.:·::
tuttifrutti

EntradaAutor: a28 » dc. juny 07, 2006 8:29 am

bon dia tutifruti!!
ahir a la tarda vaig veure que estava soleta....
una mica mes i ens n'anem a l'altra pagina no????
noies i noi aixo no pot ser!!
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Petita » dc. juny 07, 2006 8:32 am

COMMMMMMMMMM???????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
QUÈ PASSA AQUI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
No, no, no, no!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
: :t:t: :t:t: :t:t: :t:t: :t:t: :t:t: :t:t:
AMUNT EL POST DE LLEIDAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
: ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :-./: :-./: :-./: :-./: :-./: :-./: *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_::
Imatge
Petita

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: a28 » dc. juny 07, 2006 8:36 am

bon dia petita!!!
vas tenir molta feina ahir a la tarda??????????????????????????

reina un dia menys.... aixaixaix.......

quin dia t'agafes vacances abns del dia "B"?
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Petita » dc. juny 07, 2006 8:43 am

bon dia a28!!!!!!!!!!!!!!
ahir a la tarde tenia feina per parar un carro.... :--( :--( :--(
Mira....com que estic soleta a la feina, la setmana de la boda només vindré a treballar al matí i bueno.....el dia abans no vindré, clar....!!!!!
Començo a estar bastant nerviosa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! em falten moltes coses per fer i no tinc temps!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! fa un parell de dies que tinc la panxa.... :-/ :-/ :-/ :-/ Ara son virtuals pero ja veuràs....i a casa s´en riuen de mi.... : btbe :: : btbe :: : btbe :: : btbe :: Joooo!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Petita

EntradaAutor: a28 » dc. juny 07, 2006 8:45 am

jaja....
bueno aquest finde tens la despedida!! desconecta de tot i pasatho molt be ja vindran despres les virtuals....
que et queda per fer?
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Petita » dc. juny 07, 2006 8:56 am

Doncs a veure......... :hmm:: :hmm:: em queda:
* anar a buscar els detallets la setmana que ve
* la música de l´església
* fer-me la prova de maquillatge (la setmana que vé)
* fer-me el passaport (la setmana abans)
* decidir qui "coj.." em portarà a l´església (no coneixo ningú que tingui un cotxe guapo...)
* decidir (quan tingui el cotxe) com l´adornarem amb la floristeria
* començar a fer les maletes
* donar d´alta el gas ( :o-o: :o-o: :o-o: )
em deixo algo més.....segur....
Imatge
Petita

EntradaAutor: a28 » dc. juny 07, 2006 8:58 am

has donat d'alta la llum ja?
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Petita » dc. juny 07, 2006 9:01 am

Si, la llum fa temps que la tenim ja...
M´estic estressannntttt.....
A més.....estem a 15 dies de la boda i encara hi ha gent que no sé si vindran o no..........Només han ingresat 30 persones....... :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-(
No sé perquè coll...vam ficar nº de compte.......al final ens ho donaran tots el dia de la boda amb aquest pas!!!!!!!!!!!!! cagon'..... :--( :--(
Imatge
Petita

EntradaAutor: a28 » dc. juny 07, 2006 9:04 am

petita si son com jo ja veuras tho ingressaran tres dies abans.... sempre em passa lo mateix!! :-))

segueixen generosos els regals?? :hmm::
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Petita » dc. juny 07, 2006 9:10 am

bueeenooo.......... :-/ :-/ :-/ :-/ n´hi ha de tot!!!!!!!!!!!!!!
Mira....de la familia no he tret ni un duro....menos mal dels amics, que amb el que ens han donat de més pagarem el que NO ens han pagat a la familia.
Els vells és una passada lo rates que son.... :--( :--( :--(
Tinc un cosí que vé amb la dona i els dos crios i ens ha donat 200 euros el miserable...........ara...això sí.....vindrà amb el seu cotxe nou i els 4 de vint-i-un botó....aajjjj......serà ·#~$@!!!!!!!
En canvi hi ha gent que sé que no tenen $$$ i s´han portat superbé!!! això és el que em fa més rabia.....els que menys poden son els que es porten millor...
Imatge
Petita

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. juny 07, 2006 9:12 am

Bones reines!!!

Petita tranquila que en una semana es poden fer moltes coses. A més si l'última treballes sols pel matí ja veuràs com en un plis ho enllesteixes tot. I si nó ja ho saps, si necessites ajuda natres estem per lo que sigui!!!

Saps algo de la despedida, on et portaran, que et faran, de que et disfrassaran... (Tranquila només ho faig per posar-te una mica més nerviosa, jajajajaj!).

Ara que hi penso em sembla que al final no us vaig explicar la meva despe, bé en resum em van fer fer el dinar per 16 amigues, desprès de que no haguès dormit gaire perquè una amiga meva que treballa a un pub va estar enviant-me msj tota la nit, desprès em van disfressar de sevillana, amb pirulo inclòs, i a voltar per Tàrrega tota mona jo, anant per botigues i baretos ballant sevillanes (més ben dit intentant ballar sevillanes) i llavors em donaven un tros de puzzle on hi posava el lloc on haviem d'anar de juerga. Total al final em va tocar una nit boja a Tarragona - Cambrils en un lloc on monten despes i ens hi vam reunir unes quantes despes i vam menjar (no gaire bé), els nuvis i nuvies ens feien fer proves xorres, xorres, però vam riure molt i finalment una mica de ballaruca i cap a casa a les 7 del matí! No va ser res de l'altre mon però jo vaig riure molt i em va agradar molt que les meves millor amigues hi fossin, ja que per la nit no van poder venir totes (ja sigui perquè estan prenyades o la majoria perquè tenen canalla molt petita, com ma germana, que pobra li va saber molt greu, però almenys va poder venir a dinar amb la meva nebodeta i tot ja que li havia de donar el pit!) per això em van fe fer el dinar perquè així les que no podien venir a la nit també participessin en algo. Ah! també desprès del puzzle em van regalar un conjunt super sexi per la nit de noces però en comptes del típic blanc, com em coneixen prou i sabem que a mi m'agrada més atrevit me'l van comprar un de vermell super sexy, vaja que el meu xicot quan el va veure possat va alucinar!!!
Bé, i aquest és el resum de la despe ja que segur que m'he deixat la meitat de coses, ja que ja fa més de 2 mesets que la vaig fer però fins ara se m'ha anat la bola i em penso que no vaig poder explicar res ja que va ser just la setmana abans de la boda i durant aquella setmana desprès em vaig posar malalta i no us vaig poder explicar res, i quan vaig tornar ja vaig anar directe a la crònica de la boda! Es que soc!!!
tuttifrutti

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. juny 07, 2006 9:17 am

Ui Petita!!! Tu tranquila això em penso que es de llei! A mi també m'ho van fer això uns quants de la family, però que hi farem, tal faran tal s'ho trobaran!!!
tuttifrutti

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant