masa ha escrit:FRACRIS ha escrit:UNA NENA UNA NENA!!
Masa, et volia comentar una coseta, aprofito que ets dietista, je je et faig treballar hores extras!!. Una pregunteta, hem recomanas comprar productes de Dietetica, com pasta, hamburguesas amb tofu... si es així que hem recomanas?? els productes son més bons?'
T'ho pregunto pq la meva cuñada compra molt i volia saber si es bo, pq si és així intentaré comprar cosetas per menjar.
Ei hola Xula!! .... i tanqui, que ja m'agrada que em pregunteu, si puc us ajudo amb el que puc
Això que comentes de productes dietètics .... es que és molt personal. Si vols provar-ho, doncs fes-ho, ja veuràs com els gustos són molt molt diferents. Tot i que per duur a terme una dieta equilibrada amb tots els nutrients necessàris no cal comprar coses a herbolaris ni històries d'aquestes!! són productes bastant més cars

.
Jo els he probat, però preferixo comprar com sempre, al super productes de sempre.
El que jo he probat ha estat el tofu i a mi (personalment) no m'ha agradat gens i també vaig probar unes hamburgueses que portaven bolets i la veritat tampoc em van fer el pes ... pero baja, a tu potser t'agrada.
Ja sé que no t'he solucionat, però la meva opinió es aquesta

no sé si t'ha servit de gaire
Gràcies, crec amb la teva opinió perque jo sempre he pensat igual que tu, peró veig a la meva cunyada amb tanta falera per comprar productes abans de que s eli acabin, doncs m'ha posat en dubte, si jo estaré menjant malament!!
De fet, considero que menjo bé, menjo de tot, aixó també inclou alguna galeta i gelat de tant en tant, peró subint menjem a la planxa i bullits, com llavors, avui menjo llentias!! je je
No sé penso que la meva cunyada, a vegadas hem fa pena, sempre a menjat molt malament, a vegut bastant, fuma molt i des de fa temps va anar a una dietista i li va ensenyar a menjar correctament, un exemple: per sopar es fotia, i aixó ho he vist jo!! una lasaña i una pizza sencera de la dolce vita. Jo hem foto aixó i bomito!!

En serio, crec que s'aferra a menjar molt de dietetica perque es lo que li han enseñat i te por de engreixar-se un altra cop!!
Jo segueixo amb lo meu, que penso que ho faig correctament.