Autor: martolis » dj. ago. 28, 2008 3:00 pm
Holaaaa!!!!
Elena, que bé que em diguis això de la Blanca Miret!! Jo la veritat que de moment estic súper contenta, perque m'està fent el vestit tal i com jo el vull, quan li vaig explicar em va fer un dibuix calcat al que jo tenia al cap (jo no tinc ni idea de dibuixar, soc bastant patata). És un vestit súper senzill, no té res d'especial, però és el que a mi m'agrada. M'encanta, de fet. Jo tenia clar que no havia de ser paraula d'honor (no m'afavoreix gens) i que havia de tenir moviment (tipo gasa, o vàries capes d'organça). I sense molts abaloris...
He estat mirant la web, i ara no reconec el vestit... Sí que recordo que a la botiga té un d'una noia amb una mena de mantilla, però ara no recordo cap d'un vestit. Dijous que ve m'hi fixo!!!
Els temps... vaig anar 6 mesos abans (perque a totes les revistes i a les webs diuen que, com a molt tard, 6 mesos abans...), però em va comentar que podia haver anat més tard. On si posen més problemes amb el temps és a Pronovias o Rosa Clarà (quan hi vaig anar crec que faltaven 5 mesos i pico i em van dir que m'havia de decidir ràpid perque ja anava justa de temps).
Hem d'esbrinar com es pengen les fotos i ajudar a montmar, que volem veure Clos Barenys jejeje.