MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: merce i albert » dc. ago. 27, 2008 8:49 am

ENHORABONA Myriam!!! Que be una nena!!!!! El nom es molt maco i n'hi ha poques de nenes em aquest nom. Odtres ja era hora que començesisn haver-hi mes nenes es que de tots els bebes que coneixo que han nescut aquests any la majoria eren nens (8 en total i d'aquests, nomes 2 eren nenes!!!)

Nenes jo comença atreballar divendres, anem a organitzar l'aula perque dilluns ja començem em nens. Per sort fins el dia 15 nomes fem de 9-12h, a mes el dia 8 es la festa major i despres hi ha el pont de la diada. Fem una tornada a la feina lenta, pero s'agraieix. Despres la resta de setmenbre fem de 9-12 i de 3-5h. Lo pitjor arriba a l'octubre quan ja farem de 9- 12h i de 3-6h, aquesta ultima hora de la tarde es fa horrible perque gairebe no hi ha nens :-/ :-/ .
Imatge
Imatge
merce i albert
:: núvia de bronze

Entrades: 1897
Membre des de: dl. juny 19, 2006 6:43 pm
Ubicació: Desde casa

EntradaAutor: FRACRIS » dc. ago. 27, 2008 11:49 am

SI SI TOTES ANEM TORNANT A LA REALITAT!! :: orrr:: :-.:·:: :-eh_::
Imatge

Imatge
FRACRIS
:: núvia experta

Entrades: 959
Membre des de: dj. març 15, 2007 5:05 pm
Ubicació: BLANES

EntradaAutor: masa » dc. ago. 27, 2008 6:29 pm

Myrim ha escrit:Hola boniques com esteu??? Jo començo a treballar dilluns también. Pero tinc ganes eh... no se a mi m'agrada molt la vuelta al cole, weno cucas us donc la noticia ja man fet la eco i es una NENAAAAAAAAAA, segurament es dira Iraida...es un nom k m'agrada molt i nomes en conec a dues, a la iraida del foro i a una noia k vaig coneixer fa molts anys en un curs de musica, era de girona. Weno ja us he donat la noticia!!! :-///:

Myrim, MOLTES FELICITATS per aquesta IRAIDA!!

El nom m'encanta >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Quina ilu!!!
masa
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1411
Membre des de: dj. set. 28, 2006 10:00 am
Ubicació: Girona

EntradaAutor: masa » dc. ago. 27, 2008 6:36 pm

FRACRIS ha escrit:UNA NENA UNA NENA!! *.-o-o.* *.-o-o.*

Masa, et volia comentar una coseta, aprofito que ets dietista, je je et faig treballar hores extras!!. Una pregunteta, hem recomanas comprar productes de Dietetica, com pasta, hamburguesas amb tofu... si es així que hem recomanas?? els productes son més bons?'

T'ho pregunto pq la meva cuñada compra molt i volia saber si es bo, pq si és així intentaré comprar cosetas per menjar.

Ei hola Xula!! .... i tanqui, que ja m'agrada que em pregunteu, si puc us ajudo amb el que puc :-)ok:

Això que comentes de productes dietètics .... es que és molt personal. Si vols provar-ho, doncs fes-ho, ja veuràs com els gustos són molt molt diferents. Tot i que per duur a terme una dieta equilibrada amb tots els nutrients necessàris no cal comprar coses a herbolaris ni històries d'aquestes!! són productes bastant més cars :--( .
Jo els he probat, però preferixo comprar com sempre, al super productes de sempre.

El que jo he probat ha estat el tofu i a mi (personalment) no m'ha agradat gens i també vaig probar unes hamburgueses que portaven bolets i la veritat tampoc em van fer el pes ... pero baja, a tu potser t'agrada.

Ja sé que no t'he solucionat, però la meva opinió es aquesta :-/ no sé si t'ha servit de gaire
masa

EntradaAutor: masa » dc. ago. 27, 2008 6:38 pm

merce i albert ha escrit:ENHORABONA Myriam!!! Que be una nena!!!!! El nom es molt maco i n'hi ha poques de nenes em aquest nom. Odtres ja era hora que començesisn haver-hi mes nenes es que de tots els bebes que coneixo que han nescut aquests any la majoria eren nens (8 en total i d'aquests, nomes 2 eren nenes!!!)

Nenes jo comença atreballar divendres, anem a organitzar l'aula perque dilluns ja començem em nens. Per sort fins el dia 15 nomes fem de 9-12h, a mes el dia 8 es la festa major i despres hi ha el pont de la diada. Fem una tornada a la feina lenta, pero s'agraieix. Despres la resta de setmenbre fem de 9-12 i de 3-5h. Lo pitjor arriba a l'octubre quan ja farem de 9- 12h i de 3-6h, aquesta ultima hora de la tarde es fa horrible perque gairebe no hi ha nens :-/ :-/ .

Mercé ja començeu divendres???

Doncs venbinguda al club!! ... jejeje
Avui ha estat el meu primer dia i la veritat .... ha sigut molt du!! ahir vaig estar com un zombi per tota la casa com una alma en pena ... estava tant trista pq s'acabaven les vances ... juas juas juas
masa

EntradaAutor: merce i albert » dc. ago. 27, 2008 6:43 pm

Sara t'entec prefectement, jo nomes de pensar que divendres he d'anar a l'escola, em poso malalta. Em lo be que s'esta de vacances!!!! Em consola pensar que els primers quinze dies son nomes de tres horetes, pero em fa molt pal. A mes ja començare dilluns em nens i tots plorant!!! Aixo es el pitjor de la meva feina, els primers dies d'escola em tot de nens plorant, arribo a casa em un mal de cap..... :--( :--(
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: masa » dc. ago. 27, 2008 6:46 pm

ja ja ja ja ja
Que bona que ets!!! ja m'imagino tota la trupe allà bramant!! ...ja t'ho regalo ... jejeje

Toto i que ha de ser maco treballar amb nens .. aix

Per cert, i com et trobes dels marejos??
masa

EntradaAutor: merce i albert » dc. ago. 27, 2008 6:52 pm

Dels marejos millor, com que no ha fet tanta calor com en el juliol pues millor. De fet li vaig comentar a la doctora i em va dir que es normal, al tenir la pressio baixa pues es facil que em la calor em baixi mes i per aixo em marejo. Gracies per preguntar.
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: FRACRIS » dj. ago. 28, 2008 8:43 am

masa ha escrit:

Masa, et volia comentar una coseta, aprofito que ets dietista, je je et faig treballar hores extras!!. Una pregunteta, hem recomanas comprar productes de Dietetica, com pasta, hamburguesas amb tofu... si es així que hem recomanas?? els productes son més bons?'

T'ho pregunto pq la meva cuñada compra molt i volia saber si es bo, pq si és així intentaré comprar cosetas per menjar.

Ei hola Xula!! .... i tanqui, que ja m'agrada que em pregunteu, si puc us ajudo amb el que puc :-)ok:

Això que comentes de productes dietètics .... es que és molt personal. Si vols provar-ho, doncs fes-ho, ja veuràs com els gustos són molt molt diferents. Tot i que per duur a terme una dieta equilibrada amb tots els nutrients necessàris no cal comprar coses a herbolaris ni històries d'aquestes!! són productes bastant més cars :--( .
Jo els he probat, però preferixo comprar com sempre, al super productes de sempre.

El que jo he probat ha estat el tofu i a mi (personalment) no m'ha agradat gens i també vaig probar unes hamburgueses que portaven bolets i la veritat tampoc em van fer el pes ... pero baja, a tu potser t'agrada.

Ja sé que no t'he solucionat, però la meva opinió es aquesta :-/ no sé si t'ha servit de gaire

Gràcies, crec amb la teva opinió perque jo sempre he pensat igual que tu, peró veig a la meva cunyada amb tanta falera per comprar productes abans de que s eli acabin, doncs m'ha posat en dubte, si jo estaré menjant malament!!
De fet, considero que menjo bé, menjo de tot, aixó també inclou alguna galeta i gelat de tant en tant, peró subint menjem a la planxa i bullits, com llavors, avui menjo llentias!! je je
No sé penso que la meva cunyada, a vegadas hem fa pena, sempre a menjat molt malament, a vegut bastant, fuma molt i des de fa temps va anar a una dietista i li va ensenyar a menjar correctament, un exemple: per sopar es fotia, i aixó ho he vist jo!! una lasaña i una pizza sencera de la dolce vita. Jo hem foto aixó i bomito!! :-( En serio, crec que s'aferra a menjar molt de dietetica perque es lo que li han enseñat i te por de engreixar-se un altra cop!!
Jo segueixo amb lo meu, que penso que ho faig correctament. :-))
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: Myrim » dj. ago. 28, 2008 12:26 pm

HHola boniques!!! jo no he probat mai akests proudctes igual algun dia per curiositat ho faré. Jo començo a treballar al cole dilluns, però fins el dia 15 no tenim nens, o sigui k tinc com akell ki diu una mica de marge.

Li vaig enviar un privat a la iraiosc, i m'envia records per totes k no ens oblida pero k va molt enfeinada i no entra gaire. Li vaig enviar un privi per preguntar-li si sabia el origen del seu nom ja k es el de la meva futura filla, ohhhh i la historia es bonica.
Santa Iraida prove de egipte, d'alexandria li donava aigua als esclaus k feien les piràmides. Pero es veu k els hi donava més de la permesa pk era molt bona.Fins que l'emperador es va enterar i la van fer matar... k trist el final.

Weno cukes ja us he fotut la parrafada jejejej. :-))
Joan i Myriam
Myrim
:: núvia experimentada

Entrades: 293
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 6:07 pm

EntradaAutor: masa » dj. ago. 28, 2008 6:25 pm

FRACRIS ha escrit:
masa ha escrit:

Gràcies, crec amb la teva opinió perque jo sempre he pensat igual que tu, peró veig a la meva cunyada amb tanta falera per comprar productes abans de que s eli acabin, doncs m'ha posat en dubte, si jo estaré menjant malament!!
De fet, considero que menjo bé, menjo de tot, aixó també inclou alguna galeta i gelat de tant en tant, peró subint menjem a la planxa i bullits, com llavors, avui menjo llentias!! je je
No sé penso que la meva cunyada, a vegadas hem fa pena, sempre a menjat molt malament, a vegut bastant, fuma molt i des de fa temps va anar a una dietista i li va ensenyar a menjar correctament, un exemple: per sopar es fotia, i aixó ho he vist jo!! una lasaña i una pizza sencera de la dolce vita. Jo hem foto aixó i bomito!! :-( En serio, crec que s'aferra a menjar molt de dietetica perque es lo que li han enseñat i te por de engreixar-se un altra cop!!
Jo segueixo amb lo meu, que penso que ho faig correctament. :-))

:-)ok:

El fet de NO Menjar productes biologics NO SIGNIFICA que mengis malament.
masa

EntradaAutor: masa » dj. ago. 28, 2008 6:27 pm

Myrim ha escrit:HHola boniques!!! jo no he probat mai akests proudctes igual algun dia per curiositat ho faré. Jo començo a treballar al cole dilluns, però fins el dia 15 no tenim nens, o sigui k tinc com akell ki diu una mica de marge.

Li vaig enviar un privat a la iraiosc, i m'envia records per totes k no ens oblida pero k va molt enfeinada i no entra gaire. Li vaig enviar un privi per preguntar-li si sabia el origen del seu nom ja k es el de la meva futura filla, ohhhh i la historia es bonica.
Santa Iraida prove de egipte, d'alexandria li donava aigua als esclaus k feien les piràmides. Pero es veu k els hi donava més de la permesa pk era molt bona.Fins que l'emperador es va enterar i la van fer matar... k trist el final.

Weno cukes ja us he fotut la parrafada jejejej. :-))

Ostres Myrim vas parlar amb la Iraiosc??? si hi tones a parlar digali que aquí sempre ens enrecordem d'ella!.
Saps com es troba??
masa

EntradaAutor: FRACRIS » dv. ago. 29, 2008 7:07 am

Masa, es que las grans cuantitats que compra la meva cunyada, recomenada per la dietista, m'ho fa pensar :-(
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: Myrim » dv. ago. 29, 2008 2:15 pm

si si la vaig renygar de broma, ja li vaig dir k ens te abandonades. Ella esta bé... weno ara tenia gasstrointeritis pobreta, i donant el pit... pero be i el Eric monissim, fet un bitxet.
ufff dilluns ja a treballar, aix quan els hi digui a les companyes de feina k estic prenyi...jijijiji em fa ilu... potser nomes de veurem ja ho veuran. Pero per estar de 18 setmanes no tinc la panxa tan gran... tot sera k amb una setmana se'm infli com una pilota jajajaj
Joan i Myriam
Myrim

EntradaAutor: masa » dv. ago. 29, 2008 5:18 pm

FRACRIS ha escrit:Masa, es que las grans cuantitats que compra la meva cunyada, recomenada per la dietista, m'ho fa pensar :-(

Tu a lo tuyo ... jejeje

Pensa que moltes dietistes fan comprar aquest tipus d'aliment pq la del centre li obliga a vendre productes (creume, se del que parlo) jo estic en contra d'això.
Per a mi això es aprofitar-se de la gent, però ja veus, hi ha gent per tot
masa

EntradaAutor: masa » dv. ago. 29, 2008 5:20 pm

Myrim ha escrit:si si la vaig renygar de broma, ja li vaig dir k ens te abandonades. Ella esta bé... weno ara tenia gasstrointeritis pobreta, i donant el pit... pero be i el Eric monissim, fet un bitxet.
ufff dilluns ja a treballar, aix quan els hi digui a les companyes de feina k estic prenyi...jijijiji em fa ilu... potser nomes de veurem ja ho veuran. Pero per estar de 18 setmanes no tinc la panxa tan gran... tot sera k amb una setmana se'm infli com una pilota jajajaj

Myrim quina emoció donar la noticia als teus companys!!!

Avui a la feina una compaña ens ha dit que serà mare en principi el 2 de març!! ... jejeje més o menys esteu de les mateixes setmanes oi?? ella 2 setmanes meys que tu
masa

EntradaAutor: Myrim » ds. ago. 30, 2008 12:38 pm

Buenas!!!! Quina calor!!penultim dia de vacances... i me posat a fer dissabte... juas... si si fa gracia dir-ho a la feina... massa jo tinc data prevista per el 2 de febrer just un mes abans k la teva companya... em sortira carnavalera!!!
Joan i Myriam
Myrim

EntradaAutor: masa » ds. ago. 30, 2008 3:31 pm

Així la podreu disferssar am vosaltres ... jejejee
masa

EntradaAutor: FRACRIS » dg. ago. 31, 2008 10:11 am

Hola des de casa, je je

Fa una calor horrible, molta humitat.

Masa, l'altra dia hem vaig creuar amb la teva millor amiga, la Samanta. Per cert, ja no m'enrecordo que li tenai que preguntar a la meva mare sobre el tema que vam parlar ... :-/
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: masa » dg. ago. 31, 2008 6:14 pm

FRACRIS ha escrit:Hola des de casa, je je

Fa una calor horrible, molta humitat.

Masa, l'altra dia hem vaig creuar amb la teva millor amiga, la Samanta. Per cert, ja no m'enrecordo que li tenai que preguntar a la meva mare sobre el tema que vam parlar ... :-/

ja ja ja ja ja ja ja ja

Et vas creuar a la Samantha?? jajaja que bo ...
De fet jo tampoc recordo que vam parlar. Pero estaria bé enterar-se a on treballa ara (si es que treballa ???) en teoria està en can Ruti (segons deia ella) .... jajaja

Ah si! ja recordo, es la que deia que van operar a la seva mare de les 2 corneas i li van posar l'ull de no se qui ... vaya tela la tia ...y yo que no me l'he tornat a trobar més ...
masa

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants