DOCENTES Y OTRAS PERTURBADAS MENTALES...

un any fantàstic.

EntradaAutor: pomuka » dl. set. 01, 2008 3:23 pm

molt be!!

milor del que em pensaba!!

l'escola es d'una sola linea, el equip docent sembla molt maco i la directora un encant!!

m'han dit que e sun escola molt tranquila i que no tenen molts problemes!!

en principi fare el castellà i coneixement dl medi de 4rt i angles de 1er. per ara no ser res més

sabeu lo més fort es, que ens havien preparat un esmorzar amb croisants sucs i demes!!

he flipat mai ho havia vist en cap escola!!

demá claustre, despres cicles i més clauestres i reunions diverses
jejje

visca la rutina!!

crec que m'animara bé

PD: els dos nous, segons la dire, hem vingut a mlt bones noticies i s'ha alegrat molt. el noi de ed.fisica ha 15 dies que es papi i jo q em caso!!
Imatge
Imatge
pomuka
:: núvia de platí

Entrades: 4430
Membre des de: dg. oct. 21, 2007 2:44 pm
Ubicació: L'Hospitalet LL

EntradaAutor: Hansen » dl. set. 01, 2008 3:28 pm

Pues a mí así asá la vuelta al cole:
Cuando hemos llegado iban de culo porque les habían modificado la plantilla y llevaban toda la noche para rehacer los horarios. Eso quiere decir que al final los han hecho como el culo, y el peor el mío. Mientras que hay compañeros que tienen que trabajar sólo una tarde o máximo dos, pues a mí me han dado las 3 tardes posibles. Y encima por las mañanas con unos huecos increibles.
Por ejemplo, los martes trabajaré de 8 a 10 y de 16,15 a 17,15. Ya me han dicho que lo sentían pero que no se podía hacer nada más con mi horario.
Grrrrr...

Otra cosa por la que me daba palo la vuelta al cole era el mal rollo con el que acabé el curso con un compañero, por el tema aquél de que me habían votado para ser Cap de Departament, recurrió y ahora es él. Pues hoy ha venido a saludarme y como si nada. También me ha dicho que ya hablaremos porque no quiere estar a malas conmigo. Tendrá mala leche...

Y encima, me acaban de dar la mala noticia de que mi tío ha fallecido hace un rato. Le dio un derrame cerebral la semana pasada y aun mucho que ha aguantado el pobre.

Ya está, ya me he desahogado.
Imatge

Crónica de la Fiesta Pagana: viewtopic.php?p=2424903#2424903
Hansen
:: meganúvia

Entrades: 7607
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 4:58 pm
Ubicació: Anoia

EntradaAutor: Darling » dl. set. 01, 2008 3:37 pm

Ostras Hansen... qué manera de empezar el curso... tu nuevo horario, el compañero ése y encima lo de tu tío... lo siento mucho de veras...
Sólo puedo desearte MUCHOS ÁNIMOS Y FUERZA para estos días y para todo el curso.

Ya sabes, akí estamos para desahogarte lo que te dé la gana!!! MUUUUUUAK!! :-()-)
Darling
:: núvia experta

Entrades: 616
Membre des de: dc. feb. 14, 2007 5:25 pm

EntradaAutor: pomuka » dl. set. 01, 2008 3:40 pm

jolin

vaya principio de curso!!

nena sento molt lo del teu tiet!!

anims per tot!!

i per el tiparraco ese... ni caso!!!
Imatge
Imatge
pomuka

Entrades: 4430
Membre des de: dg. oct. 21, 2007 2:44 pm
Ubicació: L'Hospitalet LL

EntradaAutor: LABANDA » dl. set. 01, 2008 4:05 pm

vaya Jenni, siento mucho lo de tu tío. Que lastima estas noticias y por lo que veo, la vuelta al cole no ha sido lo esperado. Pero bueno, hay que intentar ser positivo dentro de lo que hay y mirar adelante.

ánimo!!!

mi vuelta al cole normalita, el mismo equipo gigante que el curso anterior y buen rollo. que continue así.
LABANDA

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: Papita » dl. set. 01, 2008 5:06 pm

Ostras Hansen, me sabe mal lo de tu tío.. la verdad es que casai mejor estar a buenas con tu compañero, pero de tonterias y de roce el mñinimo, porque con genta así ma´s vale no acercarse mucho.. pior lo demás no te preocupes, simpre puede haber un horario mejor, pero nos acabamos ahbituando a todo.. yo ya sufro cuando me toque ver el mío...

Vinga profes, ànims!!!!
Imatge

... floating on a tidal wave...
Papita
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 6931
Membre des de: ds. març 01, 2008 8:13 pm

EntradaAutor: ahierro2 » dl. set. 01, 2008 5:21 pm

Muchos animos Hansen!!

Mi abuela murio hace 15 dias, es duro pero hay q tirar para adelante!!

Besos

Anna
Imatge
ahierro2

Entrades: 827
Membre des de: dv. maig 16, 2008 7:34 pm

EntradaAutor: Sílviaaa » dl. set. 01, 2008 5:38 pm

*.-o-o.* *.-o-o.* ¡Ànim Hansen!
Aquí ens tens pel que necessitis.

Un petonet ben fort.

La meva tornada bé a veure la gent, explicar les coses i a esmorzar....
Sílviaaa
:: núvia experimentada

Entrades: 234
Membre des de: dj. gen. 24, 2008 6:20 pm
Ubicació: Viladeacns

EntradaAutor: MAY_23 » dl. set. 01, 2008 6:10 pm

Prmero de todo, Hansen siento mucho lo de tu tio, animos!!

y lo del horario que mala pata!! porque tienes el dia perdido ahi, a ver a mi que me dan también pero supongo que hasta el miercoles o quiza la semana que viene no lo tenga, las cosas de palacio jeje

Pomuka que bien lo de tu cole, me alegro!! y encima de refuerzo, no tienes tutoria, genial!! yo el año pasado hacia castellano a 1º y 2º y luego algunas sisenas horas y estuve en la gloria! jeje

bueno chicas pues yo ya os contaré mañana, pero de algo ya me he enterado, pq una chica de las nuevas es amiga de una ex compi de este cole (vaya, mi mejor amiga del año pasado) y hoy ha ido y dice que hay 7 personas nuevas, 3 para infantil, a ver que tal!!
Imatge
Imatge
MAY_23

Entrades: 4234
Membre des de: dv. des. 07, 2007 9:08 pm

EntradaAutor: EvelynyVictor » dl. set. 01, 2008 7:01 pm

Hansen!!! siento lo de tu tio!!

y ánimos para todas las profes!!!
Imatge
EvelynyVictor
:: núvia de bronze

Entrades: 1662
Membre des de: dl. feb. 18, 2008 6:03 pm

EntradaAutor: Hansen » dl. set. 01, 2008 7:54 pm

Muchas gracias a todas. :-()-)
Imatge

Hansen

EntradaAutor: Alezeia » dl. set. 01, 2008 11:46 pm

Hansen, ánims i sento lo del teu tiet.

Jo he tingut un inici de curs genial!!!Hem començat a les 10, ens han preparat l'esmorzar amb pastetes i coca-coles, hem triat els càrrecs i les comissions i m'han donat la tutoria de p-3!!!!!I la paral·lela és una supercompanya!!!!! :-///:
Imatge

Imatge
Alezeia
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2028
Membre des de: ds. maig 03, 2008 12:19 am

EntradaAutor: MAY_23 » dt. set. 02, 2008 7:02 am

Felicitats Alezeia!!

Jo ja estic en marxa a veure que hem trobo! jejeje

La veritat es que estic més tranquila que altres anys pq ja sé on vaig, ja conec l'escola i a molta gent, però em fa molt pal pq les persones amb les que millor estaba, els meus amics ja no hi són a l'escola i ho notaré molt!!
Imatge
Imatge
MAY_23

EntradaAutor: Alezeia » dt. set. 02, 2008 11:20 pm

Ja veuras com tornas a trobar bona gent aquest any!!
Imatge

Imatge
Alezeia

Entrades: 2028
Membre des de: ds. maig 03, 2008 12:19 am

EntradaAutor: MAY_23 » dc. set. 03, 2008 6:42 am

eiii doncs de moment no pinta malament, tot i que les primeres impresions d'algu en questió no ha estat molt positiva, però deixarem que el temps digui el que ha de ser jeje

i per la resta bé, però ja estressada!!

és el meu tercer any de treball, mai he fet tutoria i soc d'infantil tot i que l'any passat vaig estar a cicle inicial, doncs aquest any soc tutora de 2n, amb un grup de 27 nens i una nena amb sindrome de down, i también coordinadora de cicle! aixxxxxx no sé si tindré gaire temps per prepara-me la classe, m'hauré de quedar alguna tarda segur!
Imatge
Imatge
MAY_23

EntradaAutor: Darling » dc. set. 03, 2008 7:42 am

Buenos días señus!!!!

Otro día semiduro empieza hoy... May y Alezeia me alegro con lo que os ha tocado. Yo el año pasado, en p3 tuve una niña con sindrome down, al principio me dio mucho cague pues nunca había estado con ninguno... pero cuando la conocí... ERA UN ENCANTO!! Además su grado es leve y tiene los hábitos muy bien adquiridos. De todos modos se le añade que es de Rumania y no entiende el catalán aunque ya va haciendo sus pinitos.. jejeje.. Quizá este año le tengamos que adaptar muchas de las actividades que hagamos, porque si no.. no pillará ná :-/

También, además de hacer tutoria de p4, me ha tocado hacer una 6ªhora en 4º y un refuerzo de lectura en 2º. Esto es porque me dan una tarde libre para hacer un postgrado que tiene relación con el colegio, y para recuperar esas horas tengo que ir a PRimaria... vaya caca de la :mu:: !!!!
Darling

Entrades: 616
Membre des de: dc. feb. 14, 2007 5:25 pm

EntradaAutor: Sílviaaa » dc. set. 03, 2008 2:32 pm

*.-o-o.* *.-o-o.* Doncs yo porto primer i tot bé a veure com evoluciona el curs.
Sílviaaa

Entrades: 234
Membre des de: dj. gen. 24, 2008 6:20 pm
Ubicació: Viladeacns

EntradaAutor: ninou » dc. set. 03, 2008 3:39 pm

Hansen, siento lo de tu tío....

Avui l'escola m'ha enviat per correu els papers per triar mútua. Sabeu fins quan tenim temps per fer el tràmit? és que vull anar a parlar amb la mútua que tinc ara (que també la ofereix muface) i vull saber si tindré la mateixa cobertura pagant jo (com ara) que si ho contracto per muface...
I també, si tinc una urgència per la nit, puc anar a la Seguretat Social?
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: Hansen » dc. set. 03, 2008 4:14 pm

ninou ha escrit:Hansen, siento lo de tu tío....

Avui l'escola m'ha enviat per correu els papers per triar mútua. Sabeu fins quan tenim temps per fer el tràmit? és que vull anar a parlar amb la mútua que tinc ara (que també la ofereix muface) i vull saber si tindré la mateixa cobertura pagant jo (com ara) que si ho contracto per muface...
I també, si tinc una urgència per la nit, puc anar a la Seguretat Social?

Gracies noies.

Ninou, en principi has de tenir les mateixes cobertures, i si tens cap urgència, pots anar per la Seguretat Social, a les urgències dels hospitals. També t'ha de venir elmetge a casa si ho demanes en cas d'urgència.
Imatge

Hansen

EntradaAutor: bufiya » dc. set. 03, 2008 5:35 pm

HOLA NOIES...
HANSEN WAPA, EM SAP MOLT GREU TOT EL QUE T' HA PASSAT PERÒ TRANQUIL.LA JA VEURÀS COM AL FINAL TOT ANIRÀ BÉ...
NOIES FELICITATS A TOTES...A MI M' HA TOCAT LA MATEIXA ESCOLA QUE L' ANY PASSAT A SITGES, BARRACONS...A DIFERENCIA QUE AQUEST ANY AGAFO TUTORIA DE P4 I COORDINACIÓ D' INFANTIL...
COM ES SUA AQUESTS DIES PREVIS A LA VUELTA AL COLE EH??PERQUÈ DESPRES LA GENT DIGUI...SI LOS PROFES TENEIS 3 MESES DE VACACIONES...I TOTA LA FEINA QUE HEM DE FER ABANS DEL DIA 15...
A LA MEVA ESCOLA HI HAN MOLTES INCORPORACIONS I DUES BAIXES PER MATERNITAT...SEMBLA QUE ES CONTAGIA...NENES.. D' AQUUÍ POC EM QUEDARA UN ANYET QUE BE! *.-o-o.*
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
bufiya

Entrades: 813
Membre des de: dg. juny 08, 2008 7:21 pm
Ubicació: SANT BOI

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat